1. leht 1-st

Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 18 Apr 2019, 09:30
Postitas Märtt

Tervist

Sain eile 250km sõitnud K60 Scout tagarehvile torkehaava sisse mingi terava Männiku tegelasega. :wack:

Haavand on pinnalt umbes 1,5cm pikk ja napilt läbi kiudude torganud. Selline kolmnurkse ristlõikega haav.

Kas tasub rahakott valmis panna või võib rahuliku südamega remonti viia? Lapp pandakse torke puhul sisse, aga kas väljast annab kah tekkinud pragu täis mötsida? On see kestev tulemus?

Sõidan palju maastikku ja loll oleks nädala pärast uuesti sama jutuga tulla. (crash)

Tänud,

Märt


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 18 Apr 2019, 09:42
Postitas Madlobster

Seen pannakse sisse
seenejalg täidab torkeaugu


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 18 Apr 2019, 09:54
Postitas Märtt

Seda lõiget vist seen ära ei täida. Pole kruviauk, aga rohkem mingi pudelipõhi vms.


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 18 Apr 2019, 10:20
Postitas Madlobster

nu ilma pildiga on raske aru saada aga see seenejalg on suht jäme


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 18 Apr 2019, 11:38
Postitas Kauri

Ega enne ei saa mingit põhjapanevat öelda kui spetsid ei ole asja näinud. Variante on erinevaid, alates kuumvulgist kuni kumminööridega ava täitmiseni koos sisemise tugevduslapiga ja varem mainitud seened. Kui suutis karkassi nöörid suuremas ulatuses läbi lõigata siis ma isiklikult maanteele sellise rehviga enam asja ei teeks. Aga noh, sõidetud on omal ajal igasuguste asjadega, vastavalt rahakoti võimalustele ja vajadustele.


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 18 Apr 2019, 12:16
Postitas urmas66

Kui on kahtlus ,et karkass on vigastatud,siis selle ulatuse kindlaks tegemiseks on mõistlik vigastatud koht kuni karkassini välja freesida ja pärast uuesti ära vulkaniseerida. Samas ka selgub vigastuse suurus ja remondi võimalikkus. Kui vigastus tõesti napilt koordini jõudis,siis ilmselt on see kahelt poolt remontimisega tehtav.


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 18 Apr 2019, 12:44
Postitas ranel

Kui kellegi pudelipõhi autorehvi läbi lõikas, siis rehv läks kohe maha kandmisele. Ei olevat taastatav/parandatav. Tegemist oli samas ka tubeless rehviga.


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 18 Apr 2019, 16:50
Postitas Märtt

Seestpoolt avanes nii 5mm vigastus. Esialgu lahenes asi suure külgseina paikamise lapiga ja väliseks silmailuks törts silikooni. Garantiid loomulikult anda ei saa, ent mõistliku kasutuse juures võiks see rehv enda sõitu jätkata kuni mustrit jagub.
Kui keegi oskab aidata kummi vulkaniseerimisega, siis see on vist see teema, kus võiks enda teenust pakkuda.

Tänud!


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 26 Apr 2019, 13:31
Postitas Märtt

Rehv sai sõita lapituna umbes 200km. Õnneks on K60-l paks külgsein - jõudsin koju niimoodi, et ei saanud arugi, et tagarehvis 0,3bar alles on.
Loo moraal on see, et kui ikka mitu nööri läbi on, pole mõtet lappida. Pidi ikka ise järele proovima :)
Alla läks E-07+. Selle külgsein küll nii pikalt tühjalt sõita ei luba, ent proovime järele. Ehk ei ole vajagi.


Re: Tubeless rehvi lõikehaava parandamine

Postitatud: 26 Apr 2019, 13:36
Postitas urmas66
Märtt kirjutas: 26 Apr 2019, 13:31

Rehv sai sõita lapituna umbes 200km. Õnneks on K60-l paks külgsein - jõudsin koju niimoodi, et ei saanud arugi, et tagarehvis 0,3bar alles on.
Loo moraal on see, et kui ikka mitu nööri läbi on, pole mõtet lappida. Pidi ikka ise järele proovima :)
Alla läks E-07+. Selle külgsein küll nii pikalt tühjalt sõita ei luba, ent proovime järele. Ehk ei ole vajagi.

Ilmselgelt oleks selle silikooni asemel(kuulen sellist asja üldse elus esimest korda)pidanud kuumvulkimise tegema ja sa sõidaks selle rehviga ilmselt veel. Kõik seda tüüpi vigastused remonditakse ikka ja alati kahelt poolt.