1. leht 3-st

Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 06:01
Postitas HD1982
Raki kirjutas: 22 Mai 2019, 12:35

Siit teemaväline küsimus. Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Teenuse eest maksmine reaalset mure lahendmata ei ole kuidagi normaalne. Normaalne remondikoht/esindus ei küsigi raha kui sa lähed sinna konkreetse murega ja ta seda lahendada ei suuda. Kui ma lähen poodi leiba ostma ja seda seal ei ole, siis ma ei anna selle eest raha kassasse.
Aga hea meel, et Kingiga rahul oled nagu ma Sulle kohe algul ütlesin, see ratas on hea ratas ja igasugused jutud kui väsitav on HD'ga sõita ja need kolakad ei suuda manööverdada jne on "naised saunas"

Ps. Kui tahad sügise saabudes pikalt veel nautida, siis soovitan soendusega rutskasid ja leg fairings installida (kuna sul laibakad juba anyway on, siis viimaste install on lihtne)


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 14:48
Postitas bitter
HD1982 kirjutas: 24 Mai 2019, 06:01

Teenuse eest maksmine reaalset mure lahendmata ei ole kuidagi normaalne. Normaalne remondikoht/esindus ei küsigi raha kui sa lähed sinna konkreetse murega ja ta seda lahendada ei suuda. Kui ma lähen poodi leiba ostma ja seda seal ei ole, siis ma ei anna selle eest raha kassasse.

Mootoridiagnostika kontekstis see leiva ostmise näide ei päde kohe üldse. See, et sa tühjast riiulist mööda jalutad, ei ole poe jaoks (otsene) kulu! Diagnostiku ressurss on tema aeg. Tegu oli anduriga, mis vahel töötas, vahel mitte. Mina küll ei arva, et olukorrad, kus viga pole võimalik tuvastada (kõik töötab), peaksid jääma puhtalt diagnostiku riskiks e. kliendilt raha küsida ei tohiks. Saan aru, et HD juhtplokid ei salvesta vigu stiilis "mingi päev, mingi kell tuli konkreetselt andurilt ebareaalne number." Eks lõpuks taandub diagnostiku pädevusele. Kogenum mees leiab vea kiiremini. Olukord, kus veaotsingule kulub tund või rohkem, peaks mingil moel siiski tasustatud saama, sõltumata tulemusest.

Teemasse ka küsimus - kas selle suure tuuleklaasi asemel batwing fairing ei tulnud mõttesse?


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 15:14
Postitas Macintosh
Raki kirjutas: 22 Mai 2019, 12:35

Siit teemaväline küsimus. Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Väga sures osas sõltub. Ma eeldan, et teensuepakkuja on professionaal, kui ta ehku peale teeb, et vahetame sellle ja selle ja selle ja kui siis ka ei tööta ... aga tihtipeale see nii välja näeb. Pärast selgub, et mingi juhtmeots oli lahti.

Näiteid elust:
tsikli pöörded olid ebaühlased, aga mitte hullult, sõites siiski kohati "hakkis"

Töökoda 1: vaatas üle ja ei teanud täpselt, milles häda aga
... vahetas ära TPS'i.
ja ei saanud korda
... sünkroniseeris karburaatorid.
Väideti: "peaks korras olema". Tegelikkus: polnud
Tasu küsisid ja said.

Töökoda 2: vaatas üle ja ei teanud täpselt, milles häda aga pesi karbussi läbi
Väideti: "peaks korras olema". Tegelikkus: polnud
Tasu küsisid ja said.

Töökoda 3: vaatas üle ja ütles loetud sekundite jooksul, et häda on 3. silindri karbussis ning pesi selle korralikult läbi
Tulemus? Probleem lahendatud.
Tasu küsisid ja said.

Ma ütleks, et töökoda 1 ja 2 tasu ei väärinud, sest probleemi ei lahendanud, isegi tuvastada ei suudetud.
Kui pole selline probleem, et pea võimatu leida siis tühitöö vastutus peab töökojale langema, miks klient peab mehhaaniku ebakompetentsuse vastutust kandma? Samas, kui tegu on probleemiotsimisega siis teenusepakkuja peab leidma probleemi ja eristama tasu, mis võetakse selle leidmise eest ja selle korda tegemise eest.

Sinu juhtumi korral küsiks, et miks esimesel korral Egoni juures "diagnosti taha ei pandud"? Minimaalsel juhul on tühitöö jagatud vastutusega. Muidugi on tulemuseta töö probleem keerukam aga ma pöördun spetsialisti poole just-nimelt selle pärast, et tema on ekspert. Vastasel juhul ma võiks ju Reimpsi poole ka pöörduda ja ntx 50€ euro eest teada saada, et "kurat seda teab, mis tal viga on".


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 16:52
Postitas Madlobster

Sorry läbu pärast aga
Inimest, kes reaalselt teab, mida ta teeb otsi tikutulega taga.

Vahet pole, kas on see tsikli või auto service. Oi mind mõnitati mitmes töökojas kui ma keeldusin arveid tasumast ja ei lubanud oma 500k sõitnud auto mootorit molekulideks võtta (see pidi seest täiesti kohvi olema ja mina võiks oma teadmised omale sisse istuda ja mitte targutada)

Ja siis lõpuks järjekordsest töökojast tulles nägin silti summutite parandus. Keerasin sisse ja palusin katid vahelt ära lõigata. Pool aastat kestnud "diagnoosimine" lõppes.

Üks töökoda ainult ei võtnud raha, Teistel oli käsi pikalt koguaeg ja oi kui lolliks mind tehti ja kuhu ei saadetud.

Tagaratta laagrit vahetanud torbik uhmerdas veovõlli otsa neli tundi (oli vaja vahepeal midagi autost võtmas käia) ja sattusin peale. Võtsin laagri välja täpselt kahe sekundiga ja palusin oma idootsust arvel mitte kajastada. Arvel oli kogu 4 tundi uhmerdamist ilusti kirjas ....

(Targu rohkem ei kirjuta, sest edasise võiks tituleerida vihakõneks)

Prini ja õlifitri vahetajad on 90% "meistrimehed"


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 17:37
Postitas Raki
bitter kirjutas: 24 Mai 2019, 14:48
HD1982 kirjutas: 24 Mai 2019, 06:01

Teemasse ka küsimus - kas selle suure tuuleklaasi asemel batwing fairing ei tulnud mõttesse?

Jah, nùùd otsin juba batwingi :( olemasolev tuuleklaas on liiga kòrge. Vb proovin selle veel madalamaks lòigata. Batwing tundub teoorias parem jah. Kallim ka muidugi


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 17:50
Postitas Raki
Spoiler
Macintosh kirjutas: 24 Mai 2019, 15:14

Sinu juhtumi korral küsiks, et miks esimesel korral Egoni juures "diagnosti taha ei pandud"? Minimaalsel juhul on tühitöö jagatud vastutusega. Muidugi on tulemuseta töö probleem keerukam aga ma pöördun spetsialisti poole just-nimelt selle pärast, et tema on ekspert. Vastasel juhul ma võiks ju Reimpsi poole ka pöörduda ja ntx 50€ euro eest teada saada, et "kurat seda teab, mis tal viga on".

Minu mehhaanik on väga sùmpaatne ja abivalmis inimene aga jah paraku olid ka keisid 1,2 kus saadeti koju ja öeldi et viga on parandatud. Tegelikult käis ùsna pimesi midagi umbes tegemine et äkki saab korda.

Fakt on see et viga oli väga konkreetne aga ùritati parandada korras asju. Ma ei soovitaks mehhaanikutel ùldse selliseid töid vastu vòtta voi siis mitte vähemalt raha vòtma kui ei tea milles asi.

Lòpuks tahaks maksta ikkagi selle järgi mis probleemi lahendas. Minu puhul : diagnost, andur läbi 40 Eur. Kuigi 5 minuti töö eest on sedagi palju aga noh jah...

Panime juba esimesel korral diagnosti taha aga siis oli jutt et ei saa ajule ligi.. aga noh tegelt polnud viga siis aktiivne.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 18:04
Postitas Madlobster
Raki kirjutas: 24 Mai 2019, 17:50

Minu puhul : diagnost, andur läbi 40 Eur. Kuigi 5 minuti töö eest on sedagi palju aga noh jah...

Kunagi parandasin ühel autol elektrivea tuli peremees ja küsis, mis viga oli.
Vastasin, et juhe oli katki.
Ok palju võlgnen
500 EEK´u
:shock: juhtme parandamise eest?
Ei, vea leidmise eest. Kui järgmine kord tuled ja näitad, kust juhe katki siis vaid 5 EEK´u küsin


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 19:06
Postitas ranel

Nii see vea diagnoosimine käib. Enne käid läbi suurema tõenäosusega variandid. :D sest kuidagi tuleb ju veenduda, et teised osad ikka korras oleksid. Isegi kui öeldakse, et see kontrollitud, siis kontrollid ikka ise üle, sest tuleb veenduda selles. Suht tänamatu töö, sest alati saab targutada, et õigesse kohta vaadates oleks ju vea minutiga üles leidnud :D


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 23:32
Postitas urmas66

Eks tänapäevaste asjade diagnostika olegi keeruline ja aeganõudev,eriti kui viga kord avaldub ja kord ei avaldu. 12V-24V voolu juures kui tarbimine väike, võib isegi isolatsiooni sees täiesti pooleks olev kaabel, olla töökojas ühenduses ja sa ei leia seda viga,kui suurema koormusega kõiki juhtmeid läbi ei helista. Kahjuks pole see alati võimalik. Sõites töökojast ära,hakkab juhe jälle oma elu elama.
See on mu enda kogemusest näide ja ja käisin selle autoga esinduses ilmselt 7-8 korda,kuni lõpuks auto ühel korral sealt hoovist välja sõites jälle välja suri. Katki oli süüteahelat juhtiv juhe, suures kimbus ja kohas,kus üldiselt mingeid liikumisi kõri sees ei tohiks olla. Maksin igakord selle vea otsimise eest ja olin lausa tänulik kui elektrik selle siis seal hooviväravas suutis tuvastada. Viga oli selline,et auto suri lambist välja ja kui süüdet natukeseks(30-60sek) välja ei lülitanud,uuesti ei käivitunud. Seal väravast välja sõites jätsin süüte sisse ja elektrik suutis diagnostika arvutiga tuvastada katkestuse ahela ning siis aeti auto sisse ja viga sai 20min-ga korda.
Aga pigem häirib mind meie töökodades esinev süüdimatu lambist tundide juurde kirjutamine, tööde eest mida raalselt ei tihti osata teha. Üldjuhul lihtne mehhaanika,nagu eelpool mainitud rattalaagri vahetus. Selles mõttes on margiesindused ja kvaliteetset tööd tegevad töökojad ikka alati arvestanud tehase poolt ettenähtud norm tundidega mingite tööde teostamiseks ning saavad ka üldjuhul sellega hakkama. Esinduselt saab seda muidugi ka nõuda,kui midagi teisti,aga üldjuhul pole juba ammu neid probleeme olnud.
Raki viga kvalifitseerub sarnaseks selle minu juhtme veaga ja on raskesti leitav ning ilmselt keegi ei teinud sihilikult midagi valesti vaid pigem üritasid teha parimat,mis kohe ei õnnestunud. Ma arvan,et raha küsiti õiglaselt.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 24 Mai 2019, 23:58
Postitas Luxor

Meenub enda elust 2 juhtumit kui rattalises olevat viga ei leitud ja raha ei küsitud. Arvatavasti kotermann tegi pulli, sest tagajärge ei olnud ja põhjus jäigi leidmata. Siiani pole eriti ka müstilistesse või müstiliselt lihtsatesse tehnilistesse äpardustesse ka sattunud. Nädal tagasi kui auto piduriketta ja klotsi vahele sattus sõidu ajal värskelt pinnatud ja pigitatud teelt 1 kärakas, mis sõidule eriti huvitava ning hirmutava helivärvingu andis. Peale kurikamaka eemaldamist suitsideeruva rahakoti pilt silme eest, tänu taastunud algsele helikeelele, lahkus.
Tegelikult võiks ja peaks olema defekteerimistasu, sest ka meistrimehe tööaeg ei ole niisama kulutada. Kunagi kusagil olen kohanud sellist nimetust hinnakirjas. Iseasi on jällegi see kui meister see mees või naine päriselt on. Lugedes eelnevat, et öeldi - "peaks" olema korras. Järelikult, et ei ole korras, sest professionaal ehkuloogiaga ei tegele.
Koolis õpitust meenub, et muinas-Hiinas arst (vist ka muud tähtsad ametmehed) sai tasu alles siis, kui haige paranes. Muudel juhtudel - better luck next time. Mainisin lihtsalt repliigi korras kuna meie majandussüsteemis selline asi lihtsalt ei toimiks.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 07:52
Postitas kalju1

Parafraseerides:kas teatri/kontserdi eest peaks maksma kui oodatud emotsioon jäi saamata?


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 08:28
Postitas Kirs

Eks see asi oleneb veits teenusest. Enda rattal kõik iseenesest okei, aga hodomeeter loeb miile, uuritud töökojast ümberprogemise võimalust kilomeetritele, vastus saab. Aga paraku siiski ei saanud ja öeldi kohe, et nemad raha ei võta.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 09:24
Postitas franz125

Raki viga kvalifitseerub sarnaseks selle minu juhtme veaga ja on raskesti leitav ning ilmselt keegi ei teinud sihilikult midagi valesti vaid pigem üritasid teha parimat,mis kohe ei õnnestunud. Ma arvan,et raha küsiti õiglaselt

Meie majapidamises on reegel et diagnostiks on max 2h ,kui tõesti mingi kala sees mida ei näita ükski aparaat ega nõiavits siis ülejäänud aeg läheb töökoja arvelt.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 10:59
Postitas Macintosh
kalju1 kirjutas: 25 Mai 2019, 07:52

Parafraseerides:kas teatri/kontserdi eest peaks maksma kui oodatud emotsioon jäi saamata?

Sinu võrdlus ei sobi, tulemus on subjektiivne, peab olema objektiivne.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 11:09
Postitas urmas66
franz125 kirjutas: 25 Mai 2019, 09:24

Raki viga kvalifitseerub sarnaseks selle minu juhtme veaga ja on raskesti leitav ning ilmselt keegi ei teinud sihilikult midagi valesti vaid pigem üritasid teha parimat,mis kohe ei õnnestunud. Ma arvan,et raha küsiti õiglaselt

Meie majapidamises on reegel et diagnostiks on max 2h ,kui tõesti mingi kala sees mida ei näita ükski aparaat ega nõiavits siis ülejäänud aeg läheb töökoja arvelt.

Aus ja õiglane on kliendiga ühendust võtta, selgitada olukorda ning edasises kokku leppida.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 11:40
Postitas Madlobster
kalju1 kirjutas: 25 Mai 2019, 07:52

Parafraseerides:kas teatri/kontserdi eest peaks maksma kui oodatud emotsioon jäi saamata?

Aga pagarile kui kuklike ei mekkinud?

Need hinnangud on subjektiivsed.
Töökojast katkise sõiduki saamine aga fakt. (ei ole üheski asendis "parafarseeritavad")


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 14:57
Postitas Luxor
kalju1 kirjutas: 25 Mai 2019, 07:52

Parafraseerides:kas teatri/kontserdi eest peaks maksma kui oodatud emotsioon jäi saamata?

See vist oli mulle mõeldud. Vastus on lihtne. Oleneb, mis ootuste/lootustega kohale lähed ning milline on Sinu "lastetoa" maht ja sisu. Kui oskad hästi põhjendada ja teed seda veenvalt, siis pole miski võimatu. Samas kui lähed konserdile ja laval tegeletakse selle nime all koerte värvimisega, siis ei ole millegi üle vaielda.
Aga tegelikult pole emotsioon ja tõrkuv mehhanism võrreldavad nagu siin kogenumad kolleegid juba mainisid. Meenub S. Mrožeki lühijutustus kus minategelane proovis kellelegi selgeks teha, et mille poolest kultuur ja loodus erinevad.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 17:32
Postitas Sciev
HD1982 kirjutas: 24 Mai 2019, 06:01

Normaalne remondikoht/esindus ei küsigi raha kui sa lähed sinna konkreetse murega ja ta seda lahendada ei suuda.

Oleneb kuidas seda konkreetset muret on väljendatud, kas teenus pakkuja ülesanne oli tuvastada probleem või hoopis ise "tead täpselt mida vaja on teha". :)


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 19:00
Postitas Madlobster

Võiksin foorumi täis kirjutada ja tõenäoliselt jääks ruumist puudu ka

Aga piirdun paari eredama juhtumiga.

Töökotta, et õlisurve on madal, võtke palun karter alt ära ja vaadake, mis võib põhjus olla (saaled, õlivõtt vms)
Vahetasime õlifitri
Mõne aja pärast uuesti sama murega ja jutuga
Vahetasime õlirõhuanduri
Ja uuesti
Vahetasime õli

Paari kuu pärast oli mootor laiali. Õlivõtt oli umbes. Sain kogu mootori remondi kinni maksta
Boonuseks mootori parandaja juures sõideti kapott teise autoga mölki.

Viisin auto pigipesu, poleer, vahatamisse. Järgi minnes suur kollane kriips ukse peal (sama värvi, mis töökoja fassaad)
Tagasi tuppa ja küsisin, et kas juhtus väike õnnetus?
EEEIIII
No aga see kriips?
See oli enne
No ega ikka ei olnud küll ja kas sa ei leia, et see on sinu töökojaga täpselt sama tooni
Siis sain kuulda, kui kõva sõidumees see autode sisse välja sõitja on ja kui loll ma olen ja kuidas bla bla bla
Lõpuks aeti auto sisse ja see õnnestus lapiga maha pesta vaid väike kahjustus jäi.
pigipesu ja poleerimise käigus ei olnud maha tulnud aga ikka oli enne

Igas hoolduses räägin, et auto käib kehvasti edasi, diagnoositakse, vahetatkse küünlaid, andureid, ei midagi.
Erinevad töökojad ja muudkui maksan
Ühes töökojas oli sees vist pea kuu aega. Mõõdeti juba ajust tuleva pihusti signaali pikkust ja kuju. Ei midagi. (aga müts maha, mitte pennigi ei küsitud)
Viimases kohas räägib, et see on 500k sõitnud auto ja mida ma nüüd ootan. mootor tuleb lahti võtta. Küsisin, et mida ta otsib mootorist
No midagi on katki.
Mis asi?
No siis kui lahti võtan saan teada.
Kas võtad ülevalt või alt lahti
Algul siit siis sealt
Pika ja idiootse jutu lõpuks lõin käega ning sõitsin sumpa parandusse, kus taat katid alt õra lõikas
Mootor remonditud.

Õhkvedrustus ei hoia üleval
Esimene töökoda, et padi koos amoridiga (ühesõnaga kogu känd tuleb ära vahetada) hind 1,5k€
Kuna seal oli enne laagrimees neli tundi laagrit toksinud tellisin pampri järgi ja sõtisin teise töökotta teist arvamust kuulama
Kompressori väljundis oli pisikene O-rõngas katki hind 1,5€

Automaat ja kang ei tule P asendist välja hästi.
Easy fix kogu lukusüsteemi demontaaž
Suurte silmade peale, et ma nagu eeldasin, et te parandate selle ära, sain teada, et nahui mul seda süsteemi vaja on.

See on väike osa ainult

Praegu mootor vahest lonkab, vahest on gaasi andes jõud küll siis jälle pole üldse.
Keegi soovib diagnoosi teha?


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 19:10
Postitas Vint

Hullvähk, mind huvitaks hoopis auto valmistaja ja mudel? :D


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 19:17
Postitas Madlobster

siin on kahte erinevat kirjeldatud
mõlemad on mikimaa autod kumb huvitab?


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 19:20
Postitas Vint

Mikimaa ütleb juba kõik. Avaldan kaastunnet. :cry: Tänapäevased on 1:1'le pesukottide jms. Töökindluselt.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 19:22
Postitas simp
Madlobster kirjutas: 25 Mai 2019, 19:00

Praegu mootor vahest lonkab, vahest on gaasi andes jõud küll siis jälle pole üldse.
Keegi soovib diagnoosi teha?

truumu? :)


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 19:28
Postitas Madlobster

ei tahetud
sinna sobivad euroopa päritolu pereautod


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 19:44
Postitas Sciev

Margiesinduses ka käidud?


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 19:48
Postitas Madlobster
Vint kirjutas: 25 Mai 2019, 19:20

Mikimaa ütleb juba kõik. Avaldan kaastunnet. :cry: Tänapäevased on 1:1'le pesukottide jms. Töökindluselt.

Üks on 93 aasta oma, tehtud rauast ja nahast.
Sellel nimelt kõrvetasin käigukasti ise lumes hullates ära.
Otsisin siis kohta, kus teada saaks mis edasi saab. Üks tahtis, et too siis meil mees paneb arvuti taha ja kohe saad teada mis viga. Ütsin, et see on 93 aasta auto ja sel ajal tehti lampidega raadioid, mitte arvutitega autosi ja et kasti läheb aint kaks juhet temp andur ja libisemislukk (ei tule hetkel õige sõna meelde)
Jällegi sain teada oma asjatundmatusest ning seda, et neil on mees olemas, kes teab kus õige pistik on.

See auto oli tõsine tank ainuksed asjad, mis katki läksid olid oma lõhkumine (kast) või jobukakk servicest.
Teenib järgmise omaniku juures auga edasi.

Teine on 13 aastat vana presidendi nimega kallis ford. Jee fix or repair dayly :D

Aga millise osa minu kirjeldusest soovid tootja süüks panna, mida hallmetallikdiisliga ever ei juhtu?
Ma panen need kõik eelneva "üli tarkade ja tihit suht ülbete meistrimeeste" kapsaaeda

Esimene margiesindus Soomes
Sealse service hinnaga saab siin turul kaks samasugust autot


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 20:03
Postitas Sciev

Ilmselt igal suvalisel töökojal pole võimalik vähe levinud autode spetsiifiliste probleemide kohta pädevat informatsiooni saada (google otsing ilmselt ei ole teema antud juhul), et neid pädevalt remontida.


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 20:17
Postitas Madlobster

aga miskipärast on kõikidel neil triibuline lipp katusel ühel rohkem ägedam sloogan kui teisel, kuidas kõik suurelt mandrilt pärit neljarattalised oodatud on.

LIsan veel ühe kodumaa (EU) toodangust tööauto loo

Rool viltu
Sillastend
Ikka viltu
Sillastend
jne
Siis hakati süüdistama rehve, pukse, ja viidi mind isegi suure karjumise saatel kõrval istmel auklikule kõrvaltänavale kiirele sõidule, kus tatti pritsiv töökojameister nõudis, et ma näitaks kuidas see rool viltu on.
Lõpuks võeti rool maha ja pandi teise nuuti
No loomulikult oli see rämedalt teisele poole viltu
Küsisin, mis tegite?
Vahetasime esimesed ja tgumised rehvid ära ja nagu näed on su rehvid pekkis ja tõmba uttu
Tõstsin oma noodi dB mitme nr võrra ja ütlesin, et nüüd läheme töökotta ja tõstame minu nähes rattad jälle omale kohale ja kui rool tagasi läheb ostan oma raha eest teile kõige kallima sillapingi mis turult leiate.
Ei oldud nõus
kuna samas kontsernis on teise nimega analoog sai sinna esindusse mindud
Sild pandi õlgu kehitades paika esimese korraga

Neid lugusi on mul veel ja veel ja veel (mac peaks serverile ruumi juurde tellima) :D :D


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 20:22
Postitas yeekim

Mina sõidan ERANDITULT Prantsuse toodanguga ja midagi sellist pole veel kohanud(ausalt öelda, pole veel töökotta asja olnud ) (togi)


Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?

Postitatud: 25 Mai 2019, 23:29
Postitas rannamees

Paar sõna tõusva päikese maa tuntud ja hinnatud kvaliteetse toodangu margiesindusest:
Kliendi kaebus- vali müra ees paremal.
Arvele kirjutati- defekteerimine (1,5h tunnihinnaga) + kummikork ca 50 senti
Defekterimise tulemus- põhjast puudu üks kummikork ja sealt kostub teemüra salongi.
50km hiljem jooksis parem esimene rattalaager sõidupealt kokku....