Pöörete hüppamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
klettenberg89
Postitusi: 2
Liitunud: 27 Juul 2016, 00:43
Tänanud: 2 korda

Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas klettenberg89 » 12 Juun 2019, 08:43

Tere,

Kirjutan siia, enne kui läheb suuremaks testimiseks ning ehk on kellelegi veel mõtteid jagada mida vaadata/kontrollida.
Rattaks Suzuki sv650s 2003a (2gen).

Nimelt on sõites 3-4000 rpm juures probleem kõige suurem. Tsikkel jubedalt jukerdab ning justkui jätaks vahele(sõita on kohutav). Kohapeal 3-4000 rpm juures hoides on samuti näha, et pöörded kohati hüppavad pea 800 pööret. Kiirendades probleemi justkui ei ole.

Tänaseks on ära möödetud klapivahed, vaakumtorud kontrollitud+segusiibrite muhvid, kõik pistikud üle käidud korrosiooni mõttes, küünlad vahetatud(0,7mm), paak lahti võetud ja puhastatud + kütusepump ja filter, kütust on see aasta sise valatud ca 2-3 paagitäit(98) seega kütus võiks ok olla (sõita kannatab nt maanteel, sest siis pöörded ca 1000-2000 kõrgemad ning jukerdamist on justkui vähem).
Külmast peast käima pannes tahab samuti natuke rohkem peale andmist, sest muidu sureb välja, aga peale 20-30sekundit jääb käima. TP andur sai samuti paika reguleeritud ning nüüd hüppamist tühikäigul vähem.

Ehk on kellelgi kogemust samasuguse probleemiga ning lahendus tagataskust võtta :?


Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8039
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 187 korda
Kontakt:

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas Piipz » 12 Juun 2019, 08:55

Mul tegi vaakumileke sama asja.

Kuidas sa vaakumtorusid kontrollisid, vaatasid peale?
Proovi käivituseetrit neile peale lasta käimise ajal ja vaata, kas pööre muutub.
Minu rattal oli viga selles, et need "intake manifold pipe" ehk siis sisselaskekollektori otsa käivad kummilutid ei olnud hästi kinni ja tõmbasid lisaõhku.
Käivituseeter tõi selle vea igatahes kenasti nähtavale.

Samas ma ei loe välja, et kas sa oled throttle body synci teinud ?

Võid kangutada ka pihustid välja ja need Truumu Diagnostikasse viia, las viskavad pilgu peale (kontroll 10€ per pihusti, kontroll ja puhastus 15€ per pihusti). See aga tundub, et on ikkagi suht viimane asi, mida kontrollida.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 969
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 72 korda
Kontakt:

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 12 Juun 2019, 09:18

TPSi nullpunkt võib paigas olla, aga kas anduri väärtus püsib ka lineaarne 3-4k pöörde juures?
PiltPilt

Teema algataja
klettenberg89
Postitusi: 2
Liitunud: 27 Juul 2016, 00:43
Tänanud: 2 korda

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas klettenberg89 » 12 Juun 2019, 09:33

Workshop manuali järgi sai see paika reguleeritud.
Pm sama, nagu siin näidatud https://forums.sv650.org/showthread.php?t=55459

Kuidas ma saaksin anduri lineaarsust testida, et selle väärtus püsiks ka 3-4k juures ?

Segusiibrite sünkroniseerimine on veel tegemata, puuduvad õiged vahendid millega seda teha :wink:
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8039
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 187 korda
Kontakt:

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas Piipz » 12 Juun 2019, 09:57

Selle asja tegemine peaks olema peale klappide tegemist elementaarne, st ei tasu enne edasi otsidagi.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 969
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 72 korda
Kontakt:

Re: Pöörete hüppamine

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 12 Juun 2019, 10:10

TB sünkroon ei mõjuta kindlasti pöördeid 3-4k juures.
TPSi testitakse ideaalis osilloskoobiga, kuid ka tavalise käsitestriga on näha kas antud pöörete juures esineb väljundis anomaaliaid.
Võtad multimeetri, must ots vastu raami ja punane keskmisele tpsi klemmile siis kui pistik ühendatud. Gaasi keerates peaks olemas väljund lineaarne vahemikus 1,1-4,2V
PiltPilt



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”