Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Teema algataja
Luxor
Postitusi: 228
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Luxor » 08 Juul 2019, 15:57

Teema saanud alguse siit viewtopic.php?f=12&t=102656&p=829370#p829355

franz125 kirjutas:
08 Juul 2019, 14:44
Huvitav,vanasti oli veepumba vahetus mastbii tegevus rihmavahetusega koos(vähemasti transporteritel).
On meil esindusi (või nendes töötajaid), kes asju sõna-sõnalt võtavad. Korra on olnud endalgi õnn langeda "rihmavahetuse" ohvriks ühes "esiesinduses". Vahetatigi ainult rihm, ülejäänud mudru ei peetud vist vahetusvääriliseks.....


Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

will111
Postitusi: 3023
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas will111 » 08 Juul 2019, 17:30

Seda spetsiifikat ma ei tea, mida ja kuidas seal varem oli vahetatud või mitte, ja kes seda teinud oli...või mitte. Olen ka kuulnud, et teatud mootoritel on see pumba vahetus mastbii koos rihmaga. Aga ma ei tea isegi täpselt, mis mootor seal peal oli ja milline selle hooldusajalugu oli. Pump igatahes mootoris kinni ning ju siis mitte just kerge peeruga :D Ega isiklikult küll sellise tala ette väga jääda ei tahaks, kus veepumba vahetus lõpeb mootori mahavõtmise, ploki keevitamise ja paari päeva tööga.
Aga jah, igasuguseid ussitanud mootoreid on nähtud selle jahutusvedeliku teemaga seoses. Ja eks seal ussitavad kõikvõimalikud asjad ja igasugused erinevad kohad. Mingil hetkel muutuvad peenemaks teatud kohas jahutuskanalites selle ussituse pärast, jahutusvedeliku ringiketramine muutub raskemaks ja eks see kõik mõjub loomulikult ka varem või hiljem jahutusefektiivsusele ehk sooja ära juhtimisele
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 135
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 8 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja » 08 Juul 2019, 18:23

will111 kirjutas:
08 Juul 2019, 17:30
...Olen ka kuulnud, et teatud mootoritel on see pumba vahetus mastbii koos rihmaga...
...ja seda ilmselt mitte seepärast, et pumbad s-tähega viletsad oleks, vaid seepärast, et ei tekiks küsimusi stiilis "kas [üldistades] kuluosi peaks vahetama?"
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1453
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 77 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Vint » 08 Juul 2019, 18:52

Pilt Kuluosi...
W124 -vabalt 200 000km. om pumbaga. :ner:

Teemasse, miks inimesed ostavad endale mingi nuhtluse kaela, mida saab järgemööda ainult remontida? :roll:
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 855
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 18 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Boobush » 08 Juul 2019, 19:12

Vint kirjutas:
08 Juul 2019, 18:52
Pilt Kuluosi...
W124 -vabalt 200 000km. om pumbaga. :ner:

Teemasse, miks inimesed ostavad endale mingi nuhtluse kaela, mida saab järgemööda ainult remontida? :roll:
Mul jooksis just mootor kokku, 260k sõitnud Volvo diisel D5, 25k km rihmavahetusest (hammasrihm, veepump, pingutid, lamerihm, lamerihma pinguti).
Lamerihm lendas juppideks ning kiilus hammasrihma vahele legaalsel maantekiirusel.

Seda tsitaati lugedes hakkan ka mõtlema, et milleks mulle seda Volvot vaja oli :x nüüd käivad ka igasugused stsenaariumid peast läbi, vana mersu, 1.9 tdi jne. Uuem diisel? Skodad ei tekita emotsiooni, Fordid ei meeldi, Mersud ka ei meeldi, Audid on pisikesed, bussi ka ei tahaks, kuid vajadus vähemalt ruumika universaali järele, millel oleks mõni lisa ka (istmejahutused, distants püsikas).
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1453
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 77 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Vint » 08 Juul 2019, 19:23

W639 näiteks? Lühikese kerega ja tagapingiga. Mersule omaselt, mootor ketiga ja muus osas suht lollikindel.
Enivei, uuri ja tee korralik eeltöö enne netis, kui üldse midagi lähed vaatama. N. ingl. keelne wiki on kohati väga põhjalik info allikas, tüüpvigade, facelift muutuste jms. osas.

will111
Postitusi: 3023
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas will111 » 08 Juul 2019, 19:39

kas selle õhku lennanud volvo peal oli äkki mingi fordi diisel? täpsemat mootori marki ja mudelit ei tea?

Sciev
Postitusi: 269
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 17 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Sciev » 08 Juul 2019, 19:50

Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 19:12
Audid on pisikesed
Kõik? :D

joel
Postitusi: 1435
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 48 korda

Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas joel » 08 Juul 2019, 19:56

Tuuletallaja kirjutas:
08 Juul 2019, 18:23
Spoiler:
will111 kirjutas:
08 Juul 2019, 17:30
...Olen ka kuulnud, et teatud mootoritel on see pumba vahetus mastbii koos rihmaga...
...ja seda ilmselt mitte seepärast, et pumbad s-tähega viletsad oleks, vaid seepärast, et ei tekiks küsimusi stiilis "kas [üldistades] kuluosi peaks vahetama?"
Kui veepumba ajam on hammasrihmalt, siis on pumba vahetus ette nähtud eelkõige riskide maandamiseks. Veepumba hind vs. kokku (või laiali) jooksnud pumba tõttu purunenud rihmaga mootori remondi hind - pole vist väga pikalt vaja kaaluda. Või noh, kuidas kellelegi ilmselt. Aastaid tagasi kaalusin ka ise sedapidi, et pumba laager tundus käega keerutades OK ja las sõidab veel. Enam nii ei teeks.
Joel

will111
Postitusi: 3023
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas will111 » 08 Juul 2019, 20:11

Eks sedatüüpi vahetuste puhul ongi justnimelt laager see asi, mis võib endast surmaohtu kujutada. Endal seisab hetkel hoovi peal üks vanem bensiiniford, mille "sõber" kunagi minu (isa) käest ostis ja peale paari tuhandet km sõitmist mulle kokku jooksnud mootoriga tagasi tõi. Kinni kiilus mingisugune mootoririhma tugirulliku laager ja sealt edasi loomulikult lendas rihm ning kõik muu. Kusjuures seda oli päris tublisti enne lõplikku pauku veel kuulda ka auto kõrvalt. Mäletan kui ütlesin veel tüübile, et kamoon ära nussi, mine lase kuskil üle vaadata misasi see on. Loomulikult oli vastus stiilis "ah pole hullu, sõidab küll" :D Et 50% järelmaksuga müüsin selle masina oli muidugi minu oma viga :D
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 855
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Boobush » 08 Juul 2019, 20:25

D5244T4 136kw, see nn vanakooli Volvo I5 diisel, euro4 ehk siis juba dpf-de jms värkidega.
Sain uuemat Vianot proovida, 6 kohalisena, see isegi meeldis, kuid täispauguga oli ka kasutatult selle hind 50k.
W639 ei tundu pinget pakkuvat, esmapilgul vähemalt, eks ma lähen käen mõnda ekspemplari. Kui buss, siis võiks olla selline kuhu, krossikas/rinkaratas sisse läheks.
Sciev kirjutas:
08 Juul 2019, 19:50
Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 19:12
Audid on pisikesed
Kõik? :D
A6 B8 on samasse auku V70ga ehk suht selline piiripealne mahutavuse poolest. Sõber ostis aastake tagasi 2013-2014 A6 B8, veidi alla 20k eest, 2.0 manual, plank. Pea 3x odavamalt sain küll mõni aasta vanema täisvarustusega V70, kuid minu silmis 3x rohkem autot. Vähemalt tema oma praegu sõidab ja mina olen katkise küna otsas...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4506
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 969 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 08 Juul 2019, 20:55

Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 19:12
Spoiler:
Vint kirjutas:
08 Juul 2019, 18:52
Pilt Kuluosi...
W124 -vabalt 200 000km. om pumbaga. :ner:

Teemasse, miks inimesed ostavad endale mingi nuhtluse kaela, mida saab järgemööda ainult remontida? :roll:
Mul jooksis just mootor kokku, 260k sõitnud Volvo diisel D5, 25k km rihmavahetusest (hammasrihm, veepump, pingutid, lamerihm, lamerihma pinguti).
Lamerihm lendas juppideks ning kiilus hammasrihma vahele legaalsel maantekiirusel.

Seda tsitaati lugedes hakkan ka mõtlema, et milleks mulle seda Volvot vaja oli :x nüüd käivad ka igasugused stsenaariumid peast läbi, vana mersu, 1.9 tdi jne. Uuem diisel? Skodad ei tekita emotsiooni, Fordid ei meeldi, Mersud ka ei meeldi, Audid on pisikesed, bussi ka ei tahaks, kuid vajadus vähemalt ruumika universaali järele, millel oleks mõni lisa ka (istmejahutused, distants püsikas).
Kus seda rihma vahetati? Volvol on see väga tundlik teema. Sel mootoril pole ju füüsilisi märke,et nukka-rihma paika saada. On ainult arvuti loetavad märgid ja seaded. Mul oli ilmselt ka selle D5 mootoriga 136kw Volvo millega sõitsin 7-397000km ja rihmavahetus välp oli sel mootoril ,kui mälu ei peta, 240000 või 5a. Mul on terve rida tuttvaid,kelle selle mootoriga autodel on rihma vahetatud kuskil ja sellele on alati järgnenud probleemid.Vähim,et rüüpab liigselt kütet,aga on ka sinu laadseid olukordi olnud. Tekib kahtlus, et on see Volvo siis ka päriselt 260k sõitnud?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4506
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 969 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 08 Juul 2019, 20:58

will111 kirjutas:
08 Juul 2019, 19:39
kas selle õhku lennanud volvo peal oli äkki mingi fordi diisel? täpsemat mootori marki ja mudelit ei tea?
Vanemad D5 120kw olid Audilt ja uuemad alates 2006 136kw on volvo enda oma.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Sciev
Postitusi: 269
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Sciev » 08 Juul 2019, 20:59

Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 20:25
Spoiler:
Sciev kirjutas:
08 Juul 2019, 19:50
Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 19:12
Audid on pisikesed
Kõik? :D
A6 B8 on samasse auku V70ga ehk suht selline piiripealne mahutavuse poolest. Sõber ostis aastake tagasi 2013-2014 A6 B8, veidi alla 20k eest, 2.0 manual, plank. Pea 3x odavamalt sain küll mõni aasta vanema täisvarustusega V70, kuid minu silmis 3x rohkem autot. Vähemalt tema oma praegu sõidab ja mina olen katkise küna otsas...


Valik on lai, ka A8(L) ja Q7. 8)
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 855
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Boobush » 08 Juul 2019, 21:00

Kuidas on üldine läbisõit genekarihma purunemine seotud? Genekarihm purunes ning kiilutas ennast hammasrihma vahele. Pigem on see šitt disain, et nii saab juhtuda. Sõbral läks ka sama mootoriga masinal genekarihm, kuid midagi ei juhtunud. Tehnikasport, mis muud.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4506
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 969 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 08 Juul 2019, 21:13

Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 21:00
Kuidas on üldine läbisõit genekarihma purunemine seotud? Genekarihm purunes ning kiilutas ennast hammasrihma vahele. Pigem on see šitt disain, et nii saab juhtuda. Sõbral läks ka sama mootoriga masinal genekarihm, kuid midagi ei juhtunud. Tehnikasport, mis muud.
Hammarihm on ju kinni, korpuse sees kinnine? Ja geneka rihm on ka osaliselt(pealtpoolt) korpuses? Äkki oli ikka vastupidi. See tunduks loogilisem.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 855
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Boobush » 08 Juul 2019, 23:04

Konkreetsel isendil on väntvõlli (soon/lame)rihmaratta juures väike avaus hammasrihmaratta juurde. Lamerihmal pole mingit katet, jookseb geneka, roolivõimu jms peal täiesti nähtavalt.

Ei suuda interneedusest ühtegi pilti leida sellest vahvast august, kust see soonrihm oma tee hammasrihmani leidis.
Pilt

Veel materjali: https://www.allhead.com.au/wp-content/u ... engine.pdf
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 508
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Kauri » 09 Juul 2019, 00:26

Neid mootoreid on hulgim mis kardavad lamerihma purunemist. Esimesena tuleb kohe meelde VAG grupi “Hitler”. Sellel on veel nii lollisti, et ei ole näha ka miskit. Kogu lamerihmaajam on samuti katete all peidus.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4506
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 969 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 09 Juul 2019, 10:18

Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 23:04
Konkreetsel isendil on väntvõlli (soon/lame)rihmaratta juures väike avaus hammasrihmaratta juurde. Lamerihmal pole mingit katet, jookseb geneka, roolivõimu jms peal täiesti nähtavalt.
XC90-l oli pealt ka kinnine,aga see poleks ilmselt ka midagi päästnud. Võib olla oleneb ka autost,et kuidas need kaaned seal on.
Kui sul just hammasrihma vahetati,siis miks seda geneka rihma ei vahetatud?
Ja kui see oli korras,siis võis rihm minna ka mingi muu põhjuse tagajärjel.Rullik jooksis kinni või kliimapump jäi kinni või veel midagi,mis rihmale ära tegi? Sel juhul juba ka läbisõidust tingitud probleemid.
Kui sa just ise seda hammasrihma ei vahetanud,siis mina koputaks selle tegija uksele,sest see pole normaalne,et just tehtud töö järel selline asi juhtub.Kogu see krempel oli seal ju lahti, et hammasrihma saaks vahetada.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

pyta
Postitusi: 1024
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas pyta » 09 Juul 2019, 13:39

Mida sa seal koputad,tüüp on juba 25000 km ringi sõitnud. Lähed 2 aastat hiljem nõudma midagi või?
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 470
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Ain » 09 Juul 2019, 14:00

pyta kirjutas:
09 Juul 2019, 13:39
Mida sa seal koputad,tüüp on juba 25000 km ringi sõitnud. Lähed 2 aastat hiljem nõudma midagi või?
Kas kui tehakse vahetus viisakas ettevõttes vastavalt tootjapoolsetele juhistele ei anta mitte mingi pikkusega (aeg või läbisõit)garantii sellele?
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.

will111
Postitusi: 3023
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas will111 » 09 Juul 2019, 16:25

Ilmselt mingi pikkusega garantii ikka antakse, aga esiteks ma ei usu, et see seadusega väga kuidagi täpselt reguleeritud on ja teiseks...no 25kkm on tõesti ikka päris palju kilomeetreid siiski sellise töö puhul garantiid anda, kas sa ei leia?! :D see asi võis seal ju juhtuda miljonist asjast. ei imestaks kui näiteks mõne vahetatud osa kvaliteet oli alla normi ja see põhjustas katastroofi. päris 100% välistatud pole vist isegi see, et sinna nö. lahtise geneka rihma vahele/vastu võis äkki sõidu ajal tee pealt midagi lennata, mis tekitas rihmale kahjustusi, mis omakorda põhjustas mingil hetkel selle ribadeks lendamise. oli kuidas oli aga kui sa lähed peale 25 tonni sõitmist töökotta sellise asjaga garantiid nõudma siis täiesti raudselt nõuavad nemad omakorda mingi tohutu sõltumata ekspertiisi hinnangut juhtunule ja nii see asi käest ära läheb. kui see ekspertiis siis selgitab mingil viisil välja, et oligi lihtsalt kehva rihm siis maksab ikkagi veel ekspertiisi kinni ning kingituseks saad vast tootjalt tasuta uue rihma :D
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4506
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 969 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 09 Juul 2019, 21:35

Mul ilmselt jäi see täpne ls number hoomamata,sest sain aru,et mitte palju peale hammasrihma vahetust. kui 25tkm siis pole jah midagi seal kurta,aga hoolduses oleks pidanud seda rihmaribalat küll keegi tähele panema. No ei lähe see rihm paugust pooleks, peab ikka päris vile juba olema,et ribadeks läheb. Või siis midagi jookseb kinni ja see teeb ka rihmale ja muule ära.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Dusterx
Postitusi: 227
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Dusterx » 20 Juul 2019, 23:50

Pole need audikärakad kestvuse poolest volvost etemad, pigem on asi vastupidi.
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 979
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 51 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Black » 22 Juul 2019, 11:27

Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 20:25
A6 B8 on samasse auku V70ga ehk suht selline piiripealne mahutavuse poolest. Sõber ostis aastake tagasi 2013-2014 A6 B8, veidi alla 20k eest, 2.0 manual, plank. Pea 3x odavamalt sain küll mõni aasta vanema täisvarustusega V70, kuid minu silmis 3x rohkem autot. Vähemalt tema oma praegu sõidab ja mina olen katkise küna otsas...
20-tonnine A6 kõlab pigem nagu C7. B8 on A4 ja see on Vulva S60/V60 mõõtu. See on muidugi tõsi, et A6 Avant on pigem sport-utility/activity suunitlusega ja sellest vastav disain ja mahutavus, V70 on praktiline ja kandiline koera ja külmiku vedamise kuut.

Kui väga mahukat euro-sõiduautot otsid, otsi viisakam Omega Caravan.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 855
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Mõtteid Veepumbast, kuluosadest ja autodest

Lugemata postitus Postitas Boobush » 23 Juul 2019, 11:41

Black kirjutas:
22 Juul 2019, 11:27
Boobush kirjutas:
08 Juul 2019, 20:25
A6 B8 on samasse auku V70ga ehk suht selline piiripealne mahutavuse poolest. Sõber ostis aastake tagasi 2013-2014 A6 B8, veidi alla 20k eest, 2.0 manual, plank. Pea 3x odavamalt sain küll mõni aasta vanema täisvarustusega V70, kuid minu silmis 3x rohkem autot. Vähemalt tema oma praegu sõidab ja mina olen katkise küna otsas...

20-tonnine A6 kõlab pigem nagu C7. B8 on A4 ja see on Vulva S60/V60 mõõtu. See on muidugi tõsi, et A6 Avant on pigem sport-utility/activity suunitlusega ja sellest vastav disain ja mahutavus, V70 on praktiline ja kandiline koera ja külmiku vedamise kuut.

Kui väga mahukat euro-sõiduautot otsid, otsi viisakam Omega Caravan.
Jah minu viga, mõtlesin C7 Audit.
Sõitsin enne vuffel Volvot 8a Omegatega...



Vasta

Mine “Ajaviiteks...”