Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Moderaator: Moded
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Lõõrid (krt, kas tal ikka oli mitu neid?) ikka lahti keerati?
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Soengud ja riided vähe teised, naistel võibolla vähem krohvi peal jne, aga muidu vist viimaste kümnete aastate jooksul üldjoontes mingeid märgatavaid muutusi inimesetel väliselt pole.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Jämedalt statilstiliselt võttes olid väiksemad sangad, aga kui ei plaani seljakoti taga omakorda teist veel vedada, ei tohiks seljakotist kinni hoidmise võimalused siin teemas väga olulised olla.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
urmas66 kirjutas: ↑02 Aug 2019, 09:32CZ-d oli ikka pigem krossikad ja neid oli ikka mitmeid põlvkondi kasutusel,aga tänavasõidu omasid pole meil vist kunagi müügis olnud. No tegelikult need olid ju sama mis Jawad ehk ainult teine nimi. Väimehel seisab ka kuuri all must 250 CZ. Selline vana ümara Jawa nägu ja ootab oma aega,et keegi korda teeks.
Aga jah Jawa oli 80-ndatel ikka nö tõsine pill.Seda sai tuunides tõesti päris kenaks. Saba üles,kellad rohkem kaldesse,sumpad tagant üles-lühemaks,kroomitud peeglid ja oligi juba välimuselt sarnane mõne japsikaga. Aga üks teglane Kuressaares omas seda esimese väljlaske Planeta Sporti millel olid veel japsi vidinad ja Mikuni karpa küljes ning see näitas kõigile jaffidele kiiremal sõidul tagatulesid.Muud IŽ-d ja üldse vene rattad olid tol ajal täiesti out meie seltskonnas
Sport Iz planeeta oli kõvem pill jh eriti selle japan karbussiga,tõmbas jawalt vabalt eest ära küll.aga kohapeal käis nagu traktor.julged tissid ainult julgesid sellepeale istuda..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.