Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 17 Aug 2019, 23:26

Tere.
Omades ca paar kuud pealkirjas mainitud isedit siis hetkel ainsaks probleemiks Horneti juhitavus suurematel kiirustel. Kas radiaatori otstesse väiksed gondlid, belly pan-i ja esimese mingi puigi madala tuuleklaasi paigaldamisega saaks masina juhitavust parandada? Kas nendel oleks mingi mõte ja abi? Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal. Või on nii vanale masinale võimalik veel mingeid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] tuule juhtimiseks peale aretada?
Mina tänan. :shock:


Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1952
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas ranel » 18 Aug 2019, 03:45

Ratta vahetus või lubatud piirkiirusega sõit on ilmselt kaks kõige etemat varianti.

Aretada saab kõike, iseasi kas nõus maksma ka oled. Tuulega vänderdavad kõik rattad. (Ok, goldwingi ja sellises kaalus rataste kohta ei oska öelda)
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

will111
Postitusi: 3096
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 207 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas will111 » 18 Aug 2019, 04:14

Ei saa selliste asjadega ratta juhitavust parandada. Juhitavuse määrab ikka raam (selle geomeetria, jäikus jne), vedrustus ja rehvid. Kohati ka näiteks rooliamordi olemasolu.
Igal mootorrattal on tuuletakistus, naked rattal natuke suurem ja gondlis rattal natuke väiksem. Aga see ei tähenda, et üks kuidagi rohkem vänderdab kui teine. Igasuguste klaaside paigaldamine võib seda nö. vänderdamise tunnet ka hoopis suurendada. Tuulega vänderdamise vastu aitab see kui mootorrattaga rohkem sõidad, kuivõrd sa räägid vist rohkem külgtuulest ja selle efektist ratta joone hoidmisele. Väga lihtne ja iseenesest lahenev probleem. Heal lapsel mitu nime, nimetatakse seda ka sõidukogemuseks :D

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 09:04

Eks sõidukogemust tõesti sirka 3 kuud nüüd ja pole igapäeva sõitja ka, lihtsalt Horneti puhul olenebki päevast selle stabiilsusega, olen korra saanud ka täiesti pingevabalt ca 200 km sõita keskmiselt 130 km/h ja oli stabiilne, ju see tuuleke siis ikkagi suurt rolli mängib ka :D külgtuule vastu tõenäoliselt pole rohtu üldse, olen ka niimoodi sõitnud tugeva külgtuule puhul, et rattas viltu terve sõiduaeg ja ise kallutad vastu 😀
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4567
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 981 korda
Tänatud: 211 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 18 Aug 2019, 09:28

Tuuleklaas parandab sinu enda mugavust sõiduajal,ratta käitumist vast tõesti mitte,aga samas sulle võib see isegi nii tunduda. Kui klaas panna,siis pigem selline,mis tuule kiivrist kõrgemale suunab(see ei pea olema siis kohe näokõrgune). Vahepealne,mis tuule rindkeresse suunas, tundus mulle(on minu rattal tehasest)eriti ebamugav. Kuna sellel rattala on ka hiinast erinevaid klaase saada,siis ei pea katsetamiseks kohe Puigi ostma,hinnavahe mitmekordne.Aliexpress või ebay pakuvad ilmselt kümneid erinevaid paarikümne raha eest.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5099
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 150 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas yeekim » 18 Aug 2019, 09:53

Ela sellega, et Sa naked'i ostsid, koos kõigi eripäradega :bsmile:
Bellipan ja radika katted on coolid aga juhitavust nad ei paranda.
Väike esiklaas võtab kindlasti müra ja turbolentsi vähemaks aga selle "õige" leidmine....
Kui aga vibama ja värisema hakkab siis vaata ratta esiotsa teh. seisund üle- laagrid, rehvid, tasakaalustus......

edu
Teen saiast sitta!

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1359
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 91 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel » 18 Aug 2019, 10:13

Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal.
Kulla algaja tsiklist. Kas teile autokoolis ei tehtud selgeks, et meil on väljaspool asulaid piirkiirus 90 km/h? Vaid mõnedes kohtades on 110 km lubatud.
Mida sa punnitad ona rulli keeramisega? Parem võta rahulikult ja korja kogemusi. Kui sa sedasi jätkad, siis olen üsna kindel et sinust saab varsti lugeda selles rubriigis kus räägitakse avariidest mille põhjuseks on suur kiirus. Ps. Andku kõigevägevam , et seda ei juhtuks.
Teine asi veel. Ühes teises teemas sa kurtsid, et miskit on viga külmalt töötava mootoriga. Tee see korda esmalt. Ka sealt tuleb enesekindlust juurde kui tead, et kõik on ok.
Igasugu "vänderdamise" ja ebastabiisle sõidu kõige suurem põhjus on lenksu ja sadula vahelises tihendis.
Seniks aga soovin sulle muretuid ja turvalisi kilomeetreid 90-ga sõites.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 10:39

Hr.Nõel kirjutas:
18 Aug 2019, 10:13
Spoiler:
Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal.
Kulla algaja tsiklist. Kas teile autokoolis ei tehtud selgeks, et meil on väljaspool asulaid piirkiirus 90 km/h? Vaid mõnedes kohtades on 110 km lubatud.
Mida sa punnitad ona rulli keeramisega? Parem võta rahulikult ja korja kogemusi. Kui sa sedasi jätkad, siis olen üsna kindel et sinust saab varsti lugeda selles rubriigis kus räägitakse avariidest mille põhjuseks on suur kiirus. Ps. Andku kõigevägevam , et seda ei juhtuks.
Teine asi veel. Ühes teises teemas sa kurtsid, et miskit on viga külmalt töötava mootoriga. Tee see korda esmalt. Ka sealt tuleb enesekindlust juurde kui tead, et kõik on ok.
Igasugu "vänderdamise" ja ebastabiisle sõidu kõige suurem põhjus on lenksu ja sadula vahelises tihendis.
Seniks aga soovin sulle muretuid ja turvalisi kilomeetreid 90-ga sõites.
{TEEMAVÄLINE JUTT}
Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel? :o

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1359
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 91 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel » 18 Aug 2019, 10:53

{TEEMAVÄLINE JUTT}
Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
Võta heaks kui soovid.
See sinu argument et 130 pole mingi kiirus tsikli jaoks.... Ka see on juba üks suur põhjus miks rakendatakse meil aina rohkem ja rohkem kiirus kaameraid. Nii et siis tead nüüd, et sinul pole küll kunagi mingit õigust kiruda.... a`la kuradi kaamerad täidavad riigi rahakotti ainult.. pea meeles, et sina oled üks põhjus nende paigaldamiseks.
Ja ikkagi soovin sulle turvalist sõitu 90 -ga.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 11:15

Hr.Nõel kirjutas:
18 Aug 2019, 10:53
Spoiler:
Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
Võta heaks kui soovid.
See sinu argument et 130 pole mingi kiirus tsikli jaoks.... Ka see on juba üks suur põhjus miks rakendatakse meil aina rohkem ja rohkem kiirus kaameraid. Nii et siis tead nüüd, et sinul pole küll kunagi mingit õigust kiruda.... a`la kuradi kaamerad täidavad riigi rahakotti ainult.. pea meeles, et sina oled üks põhjus nende paigaldamiseks.
Ja ikkagi soovin sulle turvalist sõitu 90 -ga.
{TEEMAVÄLINE JUTT}
Ma isenesest pole sellise asja pärast kedagi kirunud, kui rikun ja jään vahele, maksan ära ja elu läheb edasi. Õnneks 9 a jooksul pole veel pidanud maksma.
Lihtsalt mina isiklikult ei näe mootorrattal mõtet 90-ga töristada, aga see on minu arvamusja keegi sellega nõustuma ei pea :) päikest!
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 867
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Krl » 18 Aug 2019, 11:52

Naked rattad ongi rohkem linnavahel paugutamiseks. 130 on tehtav aga mitte mugav enam pikemal distantsil.
Kuskil 200 peal läjeb juba suht ptsi nendega.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5099
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 150 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas yeekim » 18 Aug 2019, 12:13

No küll see nädal on huvitav siin foorumis- tuleb välja, et ka Hr. Nõel on politseinik :shock:

Aga veelkord- need ongi nakedi "rõõmud". Tee ratas korda!

edu
Teen saiast sitta!

will111
Postitusi: 3096
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 207 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas will111 » 18 Aug 2019, 14:13

Otseselt nii isegi ei ütleks. Arvasin ka siiani, et naked ongi selline, millega lihtsalt pole eriti "mugav" sõita kiiremini kui kuskil nii 110-120. Aga olles just hankinud uue nakedi siis olen sunnitud oma arvamust muutma. Nii juhitavuse (tegelikult rohkem stabiilsuse) kui ka selle tuule efekti poole pealt. Ju siis ikka oleneb kui õnnestunud üks produkt parasjagu on, igatahes pole minu omal ei klaasi ega ka mingeid mainimisväärseid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] ja sellega saab maanteel rahulikult sõita näiteks 140ga, ilma igasuguse ebastabiilsuse tundeta ja isegi suurema tuulevihinata. Mitme varasema nakediga (klaasidega ja ilma) on selline kiirus olnud tõesti ebamugav pikemalt kulgemiseks.

ttt
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas ttt » 18 Aug 2019, 15:51

Minu meelest selle tugeva tuulega harjub ära. Mulle tundus ka alguses, et ratas nii kerge ja tugevama tuulega ei saagi eriti kiirelt sõita. Nüüd on suht suva, ebamugav on lihtsalt. Vaiksema ilmaga on suuremad kiirused nauditavamad. Aga mis puutub lihtsalt sõidust tulenevasse tuuletakistusse siis tõepoolest nakedil ja nakedil on päris suur vahe. Mu SV on selline tavaline, tuuleklaas teeb endal elu natuke mugavamaks.. aga mõni teine on ikkagi ilma igasuguste klaasideta ka parem, vaikne vihin on ainult.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 867
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Krl » 18 Aug 2019, 16:02

will111 kirjutas:
18 Aug 2019, 14:13
Otseselt nii isegi ei ütleks. Arvasin ka siiani, et naked ongi selline, millega lihtsalt pole eriti "mugav" sõita kiiremini kui kuskil nii 110-120. Aga olles just hankinud uue nakedi siis olen sunnitud oma arvamust muutma. Nii juhitavuse (tegelikult rohkem stabiilsuse) kui ka selle tuule efekti poole pealt. Ju siis ikka oleneb kui õnnestunud üks produkt parasjagu on, igatahes pole minu omal ei klaasi ega ka mingeid mainimisväärseid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] ja sellega saab maanteel rahulikult sõita näiteks 140ga, ilma igasuguse ebastabiilsuse tundeta ja isegi suurema tuulevihinata. Mitme varasema nakediga (klaasidega ja ilma) on selline kiirus olnud tõesti ebamugav pikemalt kulgemiseks.
Ei tea mis rattast nüüd jutt, aga kui kehaga püütud tuule hulk on ikka see sama, mis teistel ilma esiklaasita ratastel, siis ei kujuta hästi ette, mida seal parandada annab, et sõit mugavamaks on muutunud.
Mingit ratta ebastabiilsust või vänderdamist ei ole ka ise ühegi rattaga tundnud kuni nende tarbitud nakedite tippkiiruseni(220-240), aga just see et ise keha ja kiivriga tuult püüad, on see, mis suuremal kiirusel seda mugavust tapab.
Võimalik, et olen ka ise lihtsalt liiga emane, et sellest numbrit teen.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 867
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Krl » 18 Aug 2019, 16:21

{TEEMAVÄLINE JUTT}
Samas, arvestades seda, et will111 ei ole mingi vuntside ja sandaalidega kalamaja hipster, siis arvatavasti käib jutt vähemalt superdukist. Seda ise ei ole proovinud. Ehk tõesti on see mingi nõiakunsti abiga saadud maanteel(50+km ots) mugavaks.
Kasutaja avatar

EH1
Postitusi: 43
Liitunud: 14 Apr 2014, 17:05
Tsikkel: MG California 1400 Custom
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas EH1 » 18 Aug 2019, 17:59

Lased kõhuga paagile?
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 867
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Krl » 18 Aug 2019, 18:04

Natuke aitab küll jah.
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1463
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Vint » 18 Aug 2019, 18:20

Alustada võiks ratta laagritest siis tagumine kiige ja roolikann. Kontrolli esmalt need üle.

franz125
Postitusi: 2435
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas franz125 » 18 Aug 2019, 18:57

Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 11:15
Spoiler:
Hr.Nõel kirjutas:
18 Aug 2019, 10:53
Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
Võta heaks kui soovid.
See sinu argument et 130 pole mingi kiirus tsikli jaoks.... Ka see on juba üks suur põhjus miks rakendatakse meil aina rohkem ja rohkem kiirus kaameraid. Nii et siis tead nüüd, et sinul pole küll kunagi mingit õigust kiruda.... a`la kuradi kaamerad täidavad riigi rahakotti ainult.. pea meeles, et sina oled üks põhjus nende paigaldamiseks.
Ja ikkagi soovin sulle turvalist sõitu 90 -ga.
Ma isenesest pole sellise asja pärast kedagi kirunud, kui rikun ja jään vahele, maksan ära ja elu läheb edasi. Õnneks 9 a jooksul pole veel pidanud maksma.
Lihtsalt mina isiklikult ei näe mootorrattal mõtet 90-ga töristada, aga see on minu arvamusja keegi sellega nõustuma ei pea :) päikest!
{TEEMAVÄLINE JUTT}
See arvamus muutub enamjaolt siis kui hambad puusse või ette keeravasse autosse löödud on.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 345
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: ST1300
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas demineerija » 18 Aug 2019, 19:01

Tauno22 kirjutas:
17 Aug 2019, 23:26
Spoiler:
Tere.
Omades ca paar kuud pealkirjas mainitud isedit siis hetkel ainsaks probleemiks Horneti juhitavus suurematel kiirustel. Kas radiaatori otstesse väiksed gondlid, belly pan-i ja esimese mingi puigi madala tuuleklaasi paigaldamisega saaks masina juhitavust parandada? Kas nendel oleks mingi mõte ja abi? Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal. Või on nii vanale masinale võimalik veel mingeid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] tuule juhtimiseks peale aretada?
Mina tänan. :shock:
Riser + laiem tavaline toru lenks alustuseks, kui suurel kiirusel stabiilsemaks tahad.
Gondleid aretama tahad hakata, siis pigem vahetaks ratast.

Enda vanal hornetil oli lisaks vana yamaha r6 reguleeritavate amortidega esikahvel.
Tegi olemise ka palju mõnusamaks võrreldes horneti stock olekuga.
Oleneb muidugi kehakaalust... Kergematel härradel stock ka ok :bsmile:

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 19:55

franz125 kirjutas:
18 Aug 2019, 18:57
Spoiler:
Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 11:15
Hr.Nõel kirjutas:
18 Aug 2019, 10:53
Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
Võta heaks kui soovid.
See sinu argument et 130 pole mingi kiirus tsikli jaoks.... Ka see on juba üks suur põhjus miks rakendatakse meil aina rohkem ja rohkem kiirus kaameraid. Nii et siis tead nüüd, et sinul pole küll kunagi mingit õigust kiruda.... a`la kuradi kaamerad täidavad riigi rahakotti ainult.. pea meeles, et sina oled üks põhjus nende paigaldamiseks.
Ja ikkagi soovin sulle turvalist sõitu 90 -ga.
Ma isenesest pole sellise asja pärast kedagi kirunud, kui rikun ja jään vahele, maksan ära ja elu läheb edasi. Õnneks 9 a jooksul pole veel pidanud maksma.
Lihtsalt mina isiklikult ei näe mootorrattal mõtet 90-ga töristada, aga see on minu arvamusja keegi sellega nõustuma ei pea :) päikest!
See arvamus muutub enamjaolt siis kui hambad puusse või ette keeravasse autosse löödud on.
{TEEMAVÄLINE JUTT}
Kui juhtub siis juhtub, seda põdedes ei tasuks ju üldse tsikkliga sõita! Alati ei pea igat asja negatiivselt võtma. Nagu ma ütlesin, igaüks sõidab nii nagu oskab ja nii nagu julgeb, hetkel ei käi arutus kiiruste ja muud teemade üle, juhul, kui ei süvenenud pealkirja. Mingeid isehakanud mente siia kommenteerima ei oota. Päikest!

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 19:58

demineerija kirjutas:
18 Aug 2019, 19:01
Spoiler:
Tauno22 kirjutas:
17 Aug 2019, 23:26
Tere.
Omades ca paar kuud pealkirjas mainitud isedit siis hetkel ainsaks probleemiks Horneti juhitavus suurematel kiirustel. Kas radiaatori otstesse väiksed gondlid, belly pan-i ja esimese mingi puigi madala tuuleklaasi paigaldamisega saaks masina juhitavust parandada? Kas nendel oleks mingi mõte ja abi? Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal. Või on nii vanale masinale võimalik veel mingeid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] tuule juhtimiseks peale aretada?
Mina tänan. :shock:
Riser + laiem tavaline toru lenks alustuseks, kui suurel kiirusel stabiilsemaks tahad.
Gondleid aretama tahad hakata, siis pigem vahetaks ratast.

Enda vanal hornetil oli lisaks vana yamaha r6 reguleeritavate amortidega esikahvel.
Tegi olemise ka palju mõnusamaks võrreldes horneti stock olekuga.
Oleneb muidugi kehakaalust... Kergematel härradel stock ka ok :bsmile:
Oskad kuhugi suunata, kust neid saab? Tänud.

will111
Postitusi: 3096
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 207 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas will111 » 18 Aug 2019, 20:09

{TEEMAVÄLINE JUTT}
Mendid on siin by default kohal ja neil on alati selle kohta midagi öelda, kuidas keegi sõidab ja kuidas nende arvates sõitma peaks või ei peaks :D Kaks võimalust, kas lihtsalt ignoreerid või siis võtad südamesse ja lähed oma teed.
Horneti juhitavust paremaks saad mingi maani amorte vahetades (nagu see r6 näide), võid isegi proovida paigaldada rooliamordi. Kuigi, ma ei tea kas selle ratta ehitamisel niiväga pointi on. Kui plaanid pikalt pidada ja sellega kaua sõita, siis ehk isegi on. Hornet on budget ratas ja seal küljes on budget osad. Aga kindlasti on netis infot igasuguste swapide kohta. Muidugi tuleb arvestada, et näiteks raam ja kiige jäävad ikka sellised nagu nad on. Kui need painduvad igatpidi siis teatav lipalopa tunne jääb ikka, ka pärast paremate amortide külge kruttimist. Samas teinekord on väga palju kasu juba lihtsalt originaalvedrustuse õigesti seadistamisest. Ka selline asi võib väga tunda anda kiiremini sõites, kas siis tuule või lihtsalt suuremate tsiklile mõjuvate jõudude tõttu, mis vale seadistuse puudujäägid kohe välja toovad
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4567
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 981 korda
Tänatud: 211 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 18 Aug 2019, 22:20

Tõenäoliselt oled üldse vale ratta ostnud,niipalju kui sinu sõidu eelistusest aru saan.Ilmselgelt on vaja kiirema korras vähemalt mingi tonnine bike soetada(ntks BMW S1000RR või mõni busa),sellega tuul väga ei sega,võib olla kui üle 250 püsivalt lasta. Võimalik,muidugi,et see olemas olev ratas on sul rimakas,millel kõik loksub,sest muidu ei tohiks ikkagi nii hull see asi olla,et kohati üle 90-100 ei julge sõita. Tooreklapp ka ju ei tööta :D
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5099
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 150 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas yeekim » 18 Aug 2019, 22:47

urmas66 kirjutas:
18 Aug 2019, 22:20
Tõenäoliselt oled üldse vale ratta ostnud,niipalju kui sinu sõidu eelistusest aru saan.Ilmselgelt on vaja kiirema korras vähemalt mingi tonnine bike soetada(ntks BMW S1000RR või mõni busa),sellega tuul väga ei sega,võib olla kui üle 250 püsivalt lasta. Võimalik,muidugi,et see olemas olev ratas on sul rimakas,millel kõik loksub,sest muidu ei tohiks ikkagi nii hull see asi olla,et kohati üle 90-100 ei julge sõita. Tooreklapp ka ju ei tööta :D
Hoi!

Olles oma tsikliajaloo kõige mõttetumat ratast omanud- nimetuses oli R X3- siis ütleks, et nende masinate kõige paremad(ja kahjuks kõige kallimad) omadused hakkasid sealt 120+ km/h peale: sõidustabiilus, vaikus, rahu, ZEN.....

Vastu sain: ebamugava sõiduasendi, katseaja ja veendumuse, et PEIK kui selline ei sobi mulle üldse (crash)
Teen saiast sitta!

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 23:38

urmas66 kirjutas:
18 Aug 2019, 22:20
Tõenäoliselt oled üldse vale ratta ostnud,niipalju kui sinu sõidu eelistusest aru saan.Ilmselgelt on vaja kiirema korras vähemalt mingi tonnine bike soetada(ntks BMW S1000RR või mõni busa),sellega tuul väga ei sega,võib olla kui üle 250 püsivalt lasta. Võimalik,muidugi,et see olemas olev ratas on sul rimakas,millel kõik loksub,sest muidu ei tohiks ikkagi nii hull see asi olla,et kohati üle 90-100 ei julge sõita. Tooreklapp ka ju ei tööta :D
Ja järgmine targutav kommentaar? Rimakas ei ole kohe kindlasti, kindlasti pole lokse ja kindlasti pole mõtet utoopiat lahmida siin. Ja mis see tooreklapp siia puutub hetkel? Tundub, et osad facebooki Eestlaste kolmnurgast ka siia sattunud juba, kahju.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7113
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 142 korda
Tänatud: 194 korda
Kontakt:

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 19 Aug 2019, 07:57

Kuule Tauno, mida sa tahad?

Sa ostad nakedi ja siis tuled siia halama, et üle 100 ei julge sõita, kuna ratas on ebastabiilne ja tuul sikutab. Ja samas kukud kohe väitma, et oled Liivimaa parim ratsutaja ja kiiruspiirangud pole sinu jaoks. Mõtle vähe järele.

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 19 Aug 2019, 08:16

mx77 kirjutas:
19 Aug 2019, 07:57
Kuule Tauno, mida sa tahad?

Sa ostad nakedi ja siis tuled siia halama, et üle 100 ei julge sõita, kuna ratas on ebastabiilne ja tuul sikutab. Ja samas kukud kohe väitma, et oled Liivimaa parim ratsutaja ja kiiruspiirangud pole sinu jaoks. Mõtle vähe järele.
Ja nagu sa aru võid saada targutaja, siia küsimus oligi selles, kas nakedi juhitavust annab kuidagi parandada, kuna pole nakediga tõesti kogemust rohkem. Lisaks ei näe ma kuskil "halamist". Samuti Ma enda kommentaarides pole kuskil väitnud, et ma olen Liivima parim ratsutaja ja kiirusepiirangud pole minu jaoks. Tasuks endal veidi rohkem süveneda ja mõelda nendele asjadele, uskumatu kaader ikka :D :D
Kasutaja avatar

arendaja
Toetajaliige
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: Mt09
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?

Lugemata postitus Postitas arendaja » 19 Aug 2019, 08:22

Ebastabiilsus ikkagi viitaks tehnilisele korrasolekule või tihendile lenksu ja sadula vahel.

Olen mitmeid hooaegu vuranud nakeditega (linnas, maanteel, kui ka rinkal) ja ainuke tüütu asi oli jah suurtel kiirustel tuul.
Baigi peal lõbu alles algas seal, kus nakedil tuulega nõmedaks läks :D
Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1krr > Mt09



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”