Tere
On siin foorumis mingi pealkirja alla kogutud teemad kus neist pillidest räägitakse. Otsingud andsid vaid üksikuid teemasid - proovisin otsida [VZR1800 , VLR1800, Boulevard C109 / M109 ] otsingusõnadega. Otsisin valesti ? Viidake palun kui teemad olemas. Tänan. Tõnu
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 29 Aug 2019, 13:37
Postitas franz125
Need on nii pommikindlad ja head pillid et pole vaja foorumis halamas käia.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 29 Aug 2019, 20:08
Postitas mcu
Kui küsida tohib, siis mis on sellise teema püstituse ajendiks?
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 29 Aug 2019, 21:29
Postitas Eskimo
Pakutakse hea hinnaga sellist pilli ja meeldib ka välimuselt. Loeks emakeeles mis ratas on ja kui soetan siis millest hoiduma peaks.
Jube raske tundub olevat , püsti ikka saan kui külili vajub ? Kruusateed ka vist ei kannata on vene foorumitest silma jäänud.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 30 Aug 2019, 07:57
Postitas darkjaq
Ma olen kaks aastat Intruderiga sõitnud ja saan ainult häid sõnu öelda. Alguses tundus ka selline hästi suur ja raske, aga sõites ei anna see üldse tunda, raskuskese on madalal. Minu jaoks väga mugav ratas - stabiilne, hea manööverdusvõimega (oma suuruse kohta) ja minekut on. Pikki maid kannatab ka väga edukalt sõita (siin ilmselt oleneb, kas tuuleklaasid jmt on ka olemas). Kurvides läheb ka ilusti kaldesse, aga lihtsalt ratta füüsilised mõõtmed piiravad kalde kiiremini ära (jalarauad + muud madalal olevad tuuningosad, kui on).
Kruusateid ei ole väga sattunud, aga nendel vähestel kordadel on ilusti hakkama saanud. Võibolla ainult ujub natuke rohkem, kui on lahtisem kruus.
Külili vajumise kohta ei oska kommenteerida - ilmselt sõltub see sõitjast ja üles tõstmise tehnikast.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 30 Aug 2019, 13:40
Postitas Vitold
Varu siduritross ostaks kohe ära(15-20eur).
Ja enne kui kaugemale sõita(eriti mägedes), kontrolliks siduri sisu ära. Eriri kui ratta ajalugu on teadmata. Sõber Horvaatia mägedes jäigi seisma( Tallinnas kõik töötas problemideta). Õnneks Split’i suzuki esindus ei olnud kaugel.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 30 Aug 2019, 20:10
Postitas mcu
Eriline kallutamise pill see pole, jalarauad saab väga lihtsalt maha, kruusa kannatab üllatavalt hästi sõita. Kiirendus on hea ja mootiril jaksu igal kiirusel. Pidurid toimetavad tõhusalt. Sõiduased ok, isegi stock seades, klaas on abiks, just suurematel kiirustel ja pikemal matkal. Arvestades dünaamikat ja ratta kaalu ei kannata rehvilt säästa. Raskuskese on piisavalt madalal, et suht suur kaal sõites tunda ei anna, kui siis parkimisel on mõistlik jälgida tee kallet, sest tagurpidi liikumine vasu kallet võib olla siga raske või kõrvalist abi vajav. Oma 70kg jäksasin ratta püsti tõsta. Sidur on tõesi pisut õrn, aga ei midagi hullu, pea 80k km läbisõidu juures on korra siduri tross läinud ja kardaani simmer vahetamist vajanud. Käigud käivad ka paraja kolksuga, aga ju see eripära. Kokkuvõttes, sõidetav cruiser, Sihipärasel kasutamisel ja hooldamisega liigub kenasti ja mis veel, selliseid rattaid enam EU- sse ei saa tuua, suur mootor, saaste normid ja muu blaa- blaa, kellel on need sõidavad
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 02 Sept 2019, 20:19
Postitas Eskimo
Ratas mida pakutakse on suht uus ca 10 000 km läbinud. Mis selle siduriga on et sellest kirjutate ?
Ratas mida pakutakse on suht uus ca 10 000 km läbinud. Mis selle siduriga on et sellest kirjutate ?
Midagi ei ole selle siduriga. Vaid mootor ja pöördemoment on keksmiselt suurem kui tava pereautol.
Remondimanual soovitab siduritrossi vaba lõtku kontrollida ja reguleerida iga 6000km taga või kord aastas.
Enda vzr il 2008a (12000km) sõitnud rattal sama häda. Kohalt minnes vahest hakkiv sidur. Ramo sõnul vanemate tüüpviga, tuleb paigaldada uuematüübi 2011+vms a sidur. Minul sidur Ramost tellitud, eks varsti näha kas saab korda.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 23 Sept 2019, 11:59
Postitas Eskimo
Ja see sidurihäda tekib iseeenesest või mingist agressiivsest sõidust, Alpi tõusudest, mingist kiirest käiguvahetusest sidurita ? Teele ei jäta ? Kui kavas mingi pikem ots mägedesse siis julgeb minna vana siduriga ?
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 11 Aug 2020, 13:12
Postitas Eskimo
Up.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 11 Aug 2020, 15:20
Postitas franz125
Up mida?
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 04 Juun 2021, 11:00
Postitas Eskimo
Kui kavas mingi pikem ots mägedesse kas siis julgeb minna vana siduriga ?
Kui kavas mingi pikem ots mägedesse kas siis julgeb minna vana siduriga ?
Kui kahtled, vaheta siis ära!
edu
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 04 Juun 2021, 15:46
Postitas Eskimo
Järjekorrad pikad ....
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 04 Juun 2021, 16:18
Postitas franz125
Ää,10 kuud pikk järts vä?
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 04 Juun 2021, 19:25
Postitas Vitold
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 07 Juun 2021, 11:12
Postitas Eskimo
" Ää " ? frantz125 , kui lutt suust välja kukkus palu ema et tagasi paneks.
Vitold : tänan, vaatan üle kas kannatab ise teha.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 07 Juun 2021, 15:08
Postitas franz125
Mina saan luti ise suhu aga mõni ei saa ema abita talve jooksul siduritki vahetatud.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 07 Juun 2021, 16:46
Postitas Eskimo
Näha on et ei saa ju lutti suhu kui ääätad siin. Kõik inimesed ei ela mototöökodade juures ja ka mitte linnades ning kuna ma pole tsikliga abielus siis ravin teda jõudumööda.
Re: Intruder VZR/VLR1800
Postitatud: 08 Juun 2021, 18:34
Postitas Eskimo
Torgiks kord veel seda siduriteemat ka õli poolt. Üks kodanik kirjutas ühes õliteemas :
Re: Järjekordne õliteema
Postitus Postitas stev666 » K Veebr 01, 2017 7:06
Standart võib ju täidetud olla, kuid õlid on siiski eri omadustega.
Näide oma rattaga olemas,(m1800r) sellel selline traktori käigukast,
aga belray õli kasutades läheb käiguvahetus tunduvalt paremaks,
eriti esimeselt teisele. Proovitud sama asja mitmel intruderil...
Hetkel oleks valida :
Motul 5100 10W40
Motul 7100 10W40
CASTROL 4T Power1 Racing 10W40
Valvoline Durablend 4T 10W40
Liqui Moly RACING 4T 10W-40
On's kellelgi mingit soovitust mis võiks sidurile hea olla või siis hõlbustaks käiguvahetust või mõlemat.