Husqvarna Nuda 900R?
Täielik OT, aga mul ilmselged puudujäägid hariduses - bigbang mootorite nimistust leidsin sellise tsikli nagu Husqvarna Nuda 900R . Jube lahe putukas tundub olema, keegi seljas istunud ja proovinud on?
Täielik OT, aga mul ilmselged puudujäägid hariduses - bigbang mootorite nimistust leidsin sellise tsikli nagu Husqvarna Nuda 900R . Jube lahe putukas tundub olema, keegi seljas istunud ja proovinud on?
Kahjuks ei ole sellest isegi midagi kuulnud, enne kui praegu googeldasin. Pole isegi ühegi Husqvarna saega midagi saagida proovinud.
Aga see näeb küll stax cool välja. Kui raha nagu muda oleks, siis võtaks omale küll ühe.
Seega soovitan.
Youtuber RJ kanalilt võid leida päris üksjagu materjali. Eestis ei tea, kas neid rattaid üldse on?
https://www.youtube.com/user/royaljordanian
Neid toodeti vist väga lühikest aega, seega tootmismahud suht olematud. Väheusustav, et mõni üldse siiakanti jõudis.
Üks uskumatult ilus ja ajatu disainiga masin, mida mingil müstilisel põhjusel Husky enam teha ei taha.. See on nii haruldane masin, et tõenäosus sellega kokku puutuda ja ammugi siis sõita proovida, on üsna väike. Kahjuks. Hullult hea meelega sõidaks. Kunagi Pärnus oli üks selline, mis tast saanud on aga ei tea..
Kuna ma olen juba mitu aastat seda ratast vesistanud, siis nii palju olen aru saanud, et see sõidab nagu supermoto, korraliku summutiga kõlab nagu II maailmasõda ja paneb päid pöörama igal nurgal. Ja kuna, nagu ma aru saanud olen, see masin on tehtud siis kui Husky oli veel BMW oma, siis mootor on tal tuletatud BMW F800 R omast ja nii palju kui ma BMW mootoreid kogenud olen, siis need on kõik suurepäraselt sujuvad ja üleüldiselt meeldivad...
kas husq ei ole mitte ktm'i omanduses? see ratas paistab selgelt liiga otse konkureerivat ktm teatud mudeliga...eks teda sellepärast enam ei ole ka
Lisan veel juurde, et KTM ostis vaid Husqvarna (mootorrataste) kaubamärgi. Kõik Husqvarna tollased mudelid jäid BMW-le ehk ühtegi mudelit KTM üle ei võtnud.
mida mingil müstilisel põhjusel Husky enam teha ei taha.
Ei ole siin mingi müstika - Nuda mootori patendid olid jaotatud, enamus õigused on BMW oma, pisikene osa isegi Rotax´i oma. Kas KTM ei saanud, ei suutnud - või ei tahtnud - seda teab ainult BMW ja KTM juhtkond. BMW hoidis vist neid õigused kinni - samuti uued tehase omanikud - SWM seltskond - ei saanud nii õigused kui ka tootmisvarustus.
Lisan veel juurde, et KTM ostis vaid Husqvarna (mootorrataste) kaubamärgi. Kõik Husqvarna tollased mudelid jäid BMW-le ehk ühtegi mudelit KTM üle ei võtnud.
Puhas "bullshit" - mul puudub aeg siin terve romaan kirjutada kuhu ja millal millised tootmisõigused, tootmis tehnnoloogiad, patentid, varuosad ja mudelit on laiai pildunud.
Eetarga, sa üle ei pinguta? Mis selles Husky mootoris nii erilist oli, et see patendibüroo tähelepanu oleks väärinud?
eetarga kirjutas: ↑02 Sept 2019, 19:05Lisan veel juurde, et KTM ostis vaid Husqvarna (mootorrataste) kaubamärgi. Kõik Husqvarna tollased mudelid jäid BMW-le ehk ühtegi mudelit KTM üle ei võtnud.
Puhas "bullshit" - mul puudub aeg siin terve romaan kirjutada kuhu ja millal millised tootmisõigused, tootmis tehnnoloogiad, patentid, varuosad ja mudelit on laiai pildunud.
Enne kaasfoorumlase postituse veise väljaheiteks nimetamist võiksid kaks korda lugeda, mida kommenteerid ja siis ehk jätta üldse postitamata kui “romaani kirjutada ei viitsi”.
Jutt polnud sellest, kes endise Husqvarna mudelid uute nimedega on kuskil taas turule toonud, vaid sellest, et KTM plaanis algusest peale hakata tootma 2 erineva kaubamärgiga rattaid, mille algupära ehk arendus ja tehnoloogia on üks.
ElectroMoto kirjutas: ↑02 Sept 2019, 16:02Üks uskumatult ilus ja ajatu disainiga masin, mida mingil müstilisel põhjusel Husky enam teha ei taha.. See on nii haruldane masin, et tõenäosus sellega kokku puutuda ja ammugi siis sõita proovida, on üsna väike. Kahjuks. Hullult hea meelega sõidaks. Kunagi Pärnus oli üks selline, mis tast saanud on aga ei tea..
Kuna ma olen juba mitu aastat seda ratast vesistanud, siis nii palju olen aru saanud, et see sõidab nagu supermoto, korraliku summutiga kõlab nagu II maailmasõda ja paneb päid pöörama igal nurgal. Ja kuna, nagu ma aru saanud olen, see masin on tehtud siis kui Husky oli veel BMW oma, siis mootor on tal tuletatud BMW F800 R omast ja nii palju kui ma BMW mootoreid kogenud olen, siis need on kõik suurepäraselt sujuvad ja üleüldiselt meeldivad...
Olen isegi vesistanud ning niipea kui eelarve on koos, tuleb väljamaalt üks ära tuua. Tänapäeval on võimalused piiritud. Saksast tuua, ca 8 tuuri + toomisega seotud kulud
Eetarga, sa üle ei pinguta? Mis selles Husky mootoris nii erilist oli, et see patendibüroo tähelepanu oleks väärinud?
Pisikene näide/
Nuda plokikaane konstruktsioon on väga lähedane BMW S 1000 RR ´i oma.
BMW andis päris palju "know-how" , et seda mootor tuli eriti hästi välja, kui sa võrdled seda F800´ga.
Kes tahab endale päris ülevaade, siin on Saksa tekst - kust ei ole isegi patendi küsimused mainitud...
Kõik Husqvarna tollased mudelid jäid BMW-le ehk
Õige vastus - mitte ühtegi Husqvarna mudel jäi BMW´le! ![]()
Nii palju ajaloost, et:
BMW müüs enda (Husqvarna)-tsiklidega seotud kinnistut Itaaliast KTM´ile. Nende hulka nii varuosadeladu, tootmishooned ja müügipeakontor.
KTM ostis samas diilist Husqvarna "brand" ja osa olemas olevas tootmis laoseisundisest ja tootmisseadmetest, toodetud tsiklid/valmistoodang (umbes 1500 tk.) ja Itaalia kesk-varuosade ladu. Lisaks natukene patendid.
Siis KTM müüs osad sellest pudi/padist edasi - olid erinevaid ostjad: GAS-Gas, SWM ja Zupin Moto-Sport GmbH
Suht värskelt on kirjutatud uus peatükk selles ajaloos, kus KTM Industries AG on ümber nimetatud PIERER Mobility AG. Seega rangelt võttes ei saa enam öelda, et Husky omanik on KTM ![]()
See video juba ammu silma jäänud, mõnus rsk ![]()
Päris kole näeb välja, jalakäijate hirmutamiseks kõlbab küll.
Seda kassid ostaksid ![]()
Ma olen juba piisavalt vana, et mitte iga asja peale leili minna... a kui nutsu oleks, siis selle tooks ära küll...

Nu italjaanos nii palju vast maksma ei pea:P https://www.autoscout24.com/lst-moto/hu ... 00/ot_used
hirmus "harrika" nurgaga esiots on sellel ikka :O kruiser vist
No oleme ausad, selle ratta välimust vaadates sooviks, et Husqvarna oleks piirdunud mootorsaagide valmistamisega. ![]()
Sa ei vajutanud 3 korda ujukit enne käivitamist, saemees ![]()
Suvel soojaga piisab 2-st küll. ![]()
Keti teritamise nali on veel tegemata.
Sciev » E Sept 02, 2019 21:32
No oleme ausad, selle ratta välimust vaadates sooviks, et Husqvarna oleks piirdunud mootorsaagide valmistamisega. ![]()
Natukene varast ajalugu:
"History
1689 – Rifle factory
1872 – Sewing machines
1874 – Kitchen equipment in cast iron
1896 – Bicycles
1903 – Motorcycles
1919 – Lawn mowers
Ja alles 1959 – Chainsaws"
Eks millegi peal pidi ju kätt harjutama, et lõpuks normaalseid mootorsaage teha suudaks. ![]()