M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Siin müüakse mootorrattaid, maksirollereid ja traike.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
  • Kuulutus peab vastama reeglitele
  • Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
  • Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
  • Päevade arv viimasest postitusest, peale mida postitus kustutatakse, on 60 päeva.

Teema algataja
Kuningas Pingviin
Postitusi: 4
Liitunud: 24 Okt 2019, 04:42
Tsikkel: VFR 750

M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas Kuningas Pingviin » 24 Okt 2019, 04:51

Mark ja mudel: XJ600S
Kubatuur 600
Võimsus: (kW) 37 passis, reaalselt 45, erivõimsus 0,185 kW/kg, seega sobilik ka A2 lubadega sõitjale
Aasta: 1998
Värvus: Punane
Läbisõidunäidik: 51800

Varustus, lisad, muu info:
Passis 37kW, erivõimsus 0,185 kW/kg, seega sobib A2 lubadega sõitmiseks, reaalne võimsus 45kW.

Tegemist 1998a mudeliga, seega veidike kangemate esiamortidega (41mm vs 38mm), esirattal kahe pidurikettaga (varasematel mudelitel oli üks), ning mugavama istmega. Pidurid üldiselt üsna efektiivsed. Ratas on püstise ja mugava sõiduasendiga. Iste on ise küllaltki madal, niiet ka lühemat kasvu sõitjaile sobiks suurepäraselt.

Suurepärases mehaanilises korras - osta ja sõida. Mingeid tegelemist vajavaid probleeme ei ole selles suhtes. Sel on ka keskjalg, mis teeb erinevad hooldusasjad lihtsaks. Samuti tuleb kaasa kohvriraam koos Kappa Monokey kinnitusplaadiga, seega suurema vaevata saab ka sõidukohvri peale panna. Paigaldatud on ka kukkumisrauad, mis mootorit kukkumise puhul kaitseksid (nendele saaks kinnitada ka lisajalaraudasid).

Hooldusajaloo osas - Augustis (ca 1k km tagasi) vahetatud tagurehv (Michelin Pilot Activ), suve alguses vahetatud kett ja hammasrattad, eelmine aasta vahetatud esirehv (Bridgestone BT45), seega kumbagi ei pea niipea vahetama. Samuti eelmine aasta lastud karburaatorid sünkroniseerida. Seda siis lisaks iga hooaja alguses tehtud õli- ja õlifiltri vahetusele. Samuti vahetatud eelmine aasta õhufilter ja küünlad, rohkem küll profülaktika mõttes - filter oli puhas ja küünlad pruunid, aga olin juba lahti võtnud. Samuti on eelmise aasta lõpus tagumise piduri pidurisadul põhjaliku hoolduse saanud, lisaks klotside vahetusele.

Ülevaatus kehtib oktoobri lõpuni, probleeme uue ülevaatuse tegemisel ei tule.

On korra kukkunud külili, seega gondlis mõra sees, ning kriime näha, samuti vasak summuti kriimustatud, kuid igapäevaelus väga tähele ei pane. Sõitmise osas vahet ei tee.

Müügi põhjuseks on uue ratta olemasolu/uuele rattale kolimine.

Hind ei ole kivist ilmtingimata.

Hind: 1200

Asukoht: Tallinn

Telefon: 53488458
E-mail: erko.ever@gmail.com
_I3D0863.jpg
_I3D0868.jpg
_I3D0870.jpg
_I3D0858.jpg
_I3D0872.jpg
_I3D0875.jpg
_I3D0880.jpg
Viimati muutis Kuningas Pingviin, 25 Okt 2019, 15:07, muudetud 1 kord kokku.


Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 994
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 24 Okt 2019, 10:58

Täpsustuseks, et antud ratas ei sobi siiski A2 lubadega sõitjale. Piirangus 35kw "või" 0,2kw/kg tähendab "või" pigem "emba-kumba", seega kategooria muutub, kui emb-kumb piir ületatakse.
PiltPilt

Teema algataja
Kuningas Pingviin
Postitusi: 4
Liitunud: 24 Okt 2019, 04:42
Tsikkel: VFR 750

Re: M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas Kuningas Pingviin » 24 Okt 2019, 19:57

Sobib küll, praktikas ka ette tulnud olukord, kus võinuks politsei kobiseda, kuid seda ei tehtud, öeldi spetsiifiliselt, et A2 ja korras.

Sciev
Postitusi: 351
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 17 korda

Re: M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas Sciev » 24 Okt 2019, 20:21

Praktikas on ette tulnud ka selliseid olukordi, et üldse ilma juhiloata sõites politsei midagi ei tee. Paraku pole midagi teha, kui on 37 kW, siis nii on ja on A.

Teema algataja
Kuningas Pingviin
Postitusi: 4
Liitunud: 24 Okt 2019, 04:42
Tsikkel: VFR 750

Re: M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas Kuningas Pingviin » 25 Okt 2019, 01:00

No antud juhul tehti kiiruse ületamise eest trahvi, niiet võiks arvata, et kobisetaks selle üle ka, kui see oleks probleem. :)
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 448
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 25 korda

Re: M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas h0lger » 25 Okt 2019, 12:07

Kuningas Pingviin kirjutas:
25 Okt 2019, 01:00
No antud juhul tehti kiiruse ületamise eest trahvi, niiet võiks arvata, et kobisetaks selle üle ka, kui see oleks probleem. :)
Siis sul vedas lihtsalt. Aga seaduse silmis, ei ole tegemist A2 rattaga, seega võiksid kuulutust muuta, et mitte tarbijaid petta.
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.

Teema algataja
Kuningas Pingviin
Postitusi: 4
Liitunud: 24 Okt 2019, 04:42
Tsikkel: VFR 750

Re: M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas Kuningas Pingviin » 25 Okt 2019, 13:18

Kust sa seda võtad, et seaduse silmis ei ole tegemist A2 rattaga? Sõna "või" võib siinkohal mitmeti tõlgendada, ning kõige usutavam tundub see, et kui emb-kumb neist paigas on, siis on okei, selle spetsiifilise sõnastuse juures. Kas on kohtus või kusagil mingi pretsedent siis esile tulnud, et teisiti tõlgendada? Praegu lihtsalt ei tundu see jutt usutav.

Aga olgu, ma edasi ei viitsi vaielda.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1270
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 287 korda

Re: M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas Jesper » 25 Okt 2019, 13:40

Üldiselt Eesti ametnikud lihtsalt ei oska tähti, sest 2006/126/EÜ, millest see konkreetne lõik maha on kirjutatud, ütleb selgelt:
mootorrattad, mille võimsus ei ületa 35 kW ja mille võimsuse/massi suhe ei ületa 0,2 kW/kg ja mis ei ole ümber ehitatud sõidukist, mille võimsus on vähemalt kaks korda nii suur;
Samas Eestis liiklejale kehtib ikka Liiklusseadus, mitte direktiiv, seega ostjale edu kohtuveskite kulutamisel. Veidi laiemalt levinud kirjaoskusega välismaades võid samas ilma pikema jututa laksu sisse saada, sest selle direktiivi mõte on just EL-i piirides juhilubade nõuete ühtlustamine.
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 361
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 44 korda

Re: M: 1998a Yamaha XJ600S Diversion 45kW (passis 37kW, A2 sobilik)

Lugemata postitus Postitas claw » 25 Okt 2019, 14:59

Kohtuvaidlust ei tea veel olevat. Ja pooled politseinikud ei tea ise paljusid nõudeid ja seadusi. Aga julgen välja tuua sellise info:
Pilt



Suletud

Mine “Mootorrataste müük”