Suzuki GSX1400 2003

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
margusser
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Mär 2017, 20:51
Tsikkel: gsx1400
Asukoht: võru
Tänatud: 1 kord

Suzuki GSX1400 2003

Lugemata postitus Postitas margusser » 13 Veebr 2020, 20:36

Tere, olen siin uus.
Teen peamiselt omale siia ühe päeviku, muidugi oodates kommentaare/soovitusi.

Varem on olnud hornet900, ktm660 ja fzr1000 (siiani alles).
Nägin kunagi seda gsx-i teemat siin kuskil ja jubedalt hakkas meeldima.
Otsisin kuu-kaks, ega neid väga võtta pole, kuni leidsin Lätist ühe originaalse produkti (mida otsimisel ka silmas pidasin).
Pilt
Pilt
Pilt

Kohe sai ostetud motul 5100. Seda läks koos filtri vahetamisega 4.8L
Õlifilter OEM suzuki
Yuasa 12.6A AGM aku
Bensiinipumba sees puhastasin filtri ka kohe ära, selle teekotikese (üle 7k rpmmi ei läinud) oli väga must/purune.
Kellal on tal hetkel 40k, mis paistab reaalne.

Nüüd ootame soojemaid ilmasi, et saaks proovida teda.

Viimati muutis margusser, 14 Veebr 2020, 10:27, muudetud 1 kord kokku.


gsx1400
fzr1000 genesis 87a
fzr1000 exup 90a
ural 650
iz jup3 350


Tonis_T
Postitusi: 142
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Suzuki GSX1400 2003

Lugemata postitus Postitas Tonis_T » 14 Veebr 2020, 08:36

See madalate pöörete teema ei pruugi selle väikese filtri vahetusega korda saada. Kirjeldatud häda on küll bandit 1250 puhul aga on ka osutunud tõeks sinu rattatüübil ja ka teistel suzukidel.
Viska pilk peale juhul kui sellest filtri puhastusest väheks jääb.
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f= ... 47#p789988
Muidu lahe ratas ja tore, et originaali leidsid. Kui sul nüüd õnnestuks selle "ägedamaks" tegemist vältida, siis oleks väga lahe (puhtalt minu arvamus). :)


Teema algataja
margusser
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Mär 2017, 20:51
Tsikkel: gsx1400
Asukoht: võru
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1400 2003

Lugemata postitus Postitas margusser » 14 Veebr 2020, 08:52

Tonis_T kirjutas:
14 Veebr 2020, 08:36

See madalate pöörete teema ei pruugi selle väikese filtri vahetusega korda saada. Kirjeldatud häda on küll bandit 1250 puhul aga on ka osutunud tõeks sinu rattatüübil ja ka teistel suzukidel.
Viska pilk peale juhul kui sellest filtri puhastusest väheks jääb.
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f= ... 47#p789988
Muidu lahe ratas ja tore, et originaali leidsid. Kui sul nüüd õnnestuks selle "ägedamaks" tegemist vältida, siis oleks väga lahe (puhtalt minu arvamus). :)

Tere, mul polnud madalatel pööretel probleeme. Lihtsalt proovisin kohapeal pöördeid tõsta ja üle 7000 ei läinud. Teekotikese puhastus parandas selle probleemi (läheb kiirelt piirajasse).
Sõitu ma teinud veel pole, võibolla tõesti on vaja ka see metallvõrk puhastada.
Ultraheli vann on mul olemas. (30L saan võrus teenust ka pakkuda).

Kuhugi relakat ja hiina heebleid külge panema ei hakka, võibolla mingid viisakad kaitserauad/punnid (soovitusi?) ja see on ka kõik.

gsx1400
fzr1000 genesis 87a
fzr1000 exup 90a
ural 650
iz jup3 350


Tonis_T
Postitusi: 142
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Suzuki GSX1400 2003

Lugemata postitus Postitas Tonis_T » 14 Veebr 2020, 09:11

Loe seda teemat uuesti. Kui ma ülen madalad pöörded, siis ma pean silmas just seda, et töötab madalatel pööretel ja ja kõrgetel ei funga. Probleemi põhjus võib olla selles, et see korpuse fitler on umbes ja kõrgete pöörete jaoks ei jätku kütust. Kohapealne katsetamine ei pruugi veel täit tõde nädiata. Aga loodetavasti aitas praegune tegevus. Kui sõitma lähed, eks siis selgub tõde.


Teema algataja
margusser
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Mär 2017, 20:51
Tsikkel: gsx1400
Asukoht: võru
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX1400 2003

Lugemata postitus Postitas margusser » 14 Veebr 2020, 09:17

Tonis_T kirjutas:
14 Veebr 2020, 09:11

Loe seda teemat uuesti.

Olen neid ja välismaiseid teemasi korduvalt lugenud, aga tänud suunamast.
Eks peale sõitu saab vastuse.

Panen mõne pildi teistele infoks:

Pilt
Pilt
Pilt

gsx1400
fzr1000 genesis 87a
fzr1000 exup 90a
ural 650
iz jup3 350

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 688
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR, GSX650F
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Suzuki GSX1400 2003

Lugemata postitus Postitas villy » 14 Veebr 2020, 21:55

margusser kirjutas:
14 Veebr 2020, 08:52

Kuhugi relakat ja hiina heebleid külge panema ei hakka, võibolla mingid viisakad kaitserauad/punnid (soovitusi?) ja see on ka kõik.

Sellised olid mul ja täitsa viisakad

https://www.storm-motor.fi/en/osat/moot ... n-suoja-5/

Streetmoto kaudu oli transa ka 0.

Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 171
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: Tiger 800 XCa; GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki GSX1400 2003

Lugemata postitus Postitas Põhja Siil » Täna, 00:33

Lahe rattas! Ja VÄGA lahe number!

Kui loed inglise keeles, siis soovitan redaga: https://gsx1400owners.org/
puht ühe mudeli foorum, kindlasti leiad palju kasuliku.

minu rattal on RENNTEC engine bars gsx1400 https://www.ebay.com/itm/NEW-RENNTEC-EN ... xy3NBSe4Of:
Tugevad ja pakuvad parimat kaitset, kuid päris kohmakad - olen kurvis kallutades puudutanud nendega maad. Aga see oli linnaliilkusele mitte sobiv kallutus ;)




Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”