1. leht 1-st

r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Postitatud: 21 Mär 2020, 17:52
Postitas dramber

Tervist foorumlased, korralik peavalu on siin varakevadel lisaks koroona ohtudele. Äkki kellelgi on sarnaseid probleeme olnud ja oskab vaadata asja teise vaatenurga alt.

Backstory: Enne kui säde täiesti ära kadus, siis tegi sellist trikki, et madalal kiirusel hoogu maha võttes suri sekundi pealt välja (mitte ei puterdanud). Peale seda oli kaks varianti, kas käiasid starterit terve igaviku ja midagi ei juhtunud VÕI siis raputasid korraks masinat ja läks kohe käima. Sama oli siis, kui masin töötas tühikäigul, siis raputamise peale suri välja, AGA kui hoidsid pöörded umbes 8K peal, siis tekkis tunne, et jättis sädeme korraks vahele, aga siiski töötas edasi. Seisis garaazis ca nädala ning peale seda kadus säde täielikult, kui naasesin tagasi. Justkui arvaks, et mingi juhe tekitab kuskil lühist, aga siiani pole leidnud seda saatanat.

Kaitsmed OK
Aku OK (load test)
korrektne vool jõuab süütepoolideni, poolidel endil primary ja secondary takistused õiged manuaali järgi
pick-up coili takistus õige ja vool jouab ka sealt tagasi
Killswitch, küljejalg, siduriswitch kõik OK (isegi kindluse mõttes sillatasin vahepeal ära, et 100% kindel olla)

Proovitud ka teist AJU, kuid tulutult

Kellegi ideid? :wack:

-Yamaha r6 1999


Re: r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Postitatud: 22 Mär 2020, 07:33
Postitas Mait.V

Kahtlustan eelkõige vändaandurit või nukaandurit . Ühesõnaga mõõda nende takistused üle. Kuid andurid võivad ka siis läbi olla kui takistused on õiged. Hea oleks vändaandur võtta välja ja visuaalselt üle hinnata.

Kukkumisandur vaata ka üle, seda enam et raputamisest oli kasu.


Re: r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Postitatud: 22 Mär 2020, 08:06
Postitas Kalapea

Yamahadel 10-12 otsaga suurem kombirelee, mis käitab kütusepumpa ja süütetoidet, enamasti sureb see relee nagu kirjeldatud.

Kui rattale on paigaldatud alarm, siis võiks eemaldada selle süüteblokeeringu ahela.

Lisakulude vältimiseks oleks muidugi mõistlik mitte tühjalt juppe rattale loopida, vaid tester ja skeemid kätte ning mõõtma asuda. Alati ei ole komponendid probleemi põhjuseks, piisab halvast ühendusest või katkisest juhtmest.


Re: r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Postitatud: 23 Mär 2020, 18:56
Postitas Laur

Lihtsalt lohutuseks, see on hea variant, et on täitsa katki.
Ulme tüütu on otsida viga mis vahel tuleb ja kui mõõtma hakkad on koguaeg korras. 😁


Re: r6 5EB 1999 säde kadunud (NÜÜD KORRAS)

Postitatud: 10 Apr 2020, 20:23
Postitas dramber

Tervist taas foorumlased, äitah kõigile, kes abi pakkusid!

Kalapea poolt antud kombirelee unustasin mainimata jätta. Vana näitas manuaali järgi valet näitu takistuse mõõtmisel, tellisin uue ja see näitas sama moodi seda valet mõõtu, järeldasin selle pealt, et ju siis see on korras.

Veaks osutus hoopis süüteluku ring, kus peavoolu juhtmed töötasid (ehk lasigi masinat käivitada ja kõik tuled viled, kütusepump töötasid), aga need süüteluku juhtmed, mis läheksid ajju ja saadaksid ajust süütesignaali ei töötanud nii nagu peaks. Hotwirisin need süütelukku juhtmed nii ära, et masin arvaks, et süütelukuga on kõik korras ja voilaa, paks sinine säde olemas.

Jätan postituse üles, äkki kellelgi kunagi samad sümptomid ja siis teab vähemalt uurida. Vähemalt sai selle mitme nädalaga masina nii selgeks, et tulgu aga nüüd mingeid vigu :D