Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Võtsin täna õhufiltri korpuse maha ja homme viin tuttava kätte. Näis kas saab keskmise kinnituse taastada.
Tahtsin ka süütelukku maha võtta ja viia lukuproffi, et vaadata kas saab asja ja paremini käima. Hetkel peab võtit tiba logistama ja nõksutama, et keeraks. Kahjuks on aga süütelukk kinni kahe poldiga, millel pea kinnikeerates ära murtakse.
Otsustasin täna mitte jamama hakata vaid jätta talviseks tööks, sest paistab et saab paras keberniit olema need poldid lahti saada.
Sälku sisse lõigata paistab ei kannata, sest on süvistatud ja ei pääse ligi. Võib olla poldi eemaldus puuriga proovida. Kuna polt tundus vist 8-ne siis võib arvata et on omajagu kõvasti ka kinni.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6619
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 652 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Hoi!
Mul on lukuga sama asi, logistama küll ei pea. Lihtsalt on kindel asend ja liigutus, mida teha ja voilaa!
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Süüteluku poltide avamiseks puurida kesele auk ja lüüa torx sisse. Originaalis on neil ka keermeliim, seega mõistlik kogus sooja ei tee halba.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7205
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1864 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Ma sain oma rattal süüteluku brake cleaneri ja wd40-ga igati hästi toimima ja toimib nüüd juba mitu aastat peale seda. Lasin läbi vast terve suure aerosooli cleanerit ja siis õlitasin ära, vahepeal võtit sisse välja liigutades. Nüüd ikka paarkorda aastas õlitan ja käib ideaalselt. Enne oli tunne,et keeran võtme ükskord seal sees puruks. Aegadega kogunenud mustus oli see probleem minul,aga kannatab ka sul proovida enne kui lammutama hakkad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Võib olla tõesti proovida enne puhastada ja õlitada ja kui ei lähe paremaks, siis maha ja lukuproffi.
Vahepeal sai õhufiltri kopsik uue kinnituse.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Tellitud sai nagu lubatud esimene suunatulede hoidik. Lisaks eelmise tellimusega juba ette ära mõned kinnituse detailid.
Kroom on väga ok ja koos transaga 60.- ukse taha. Puudu on suundade nö. pehmendus kummid otstesse. Plaanis teha Yamaha keskusesse üks viimane tellimus see aasta aga enne peaks üks õhtu rahulikult ümber ratta ringi vaatama ja kõik puudulikud või valed poldid ja seibid ja detailid üles lugema ja listi tegema ja siis koos kevadel vaja minevate õlifiltriti ja muu mudruga ära tellima.
Pildilt on puudu veel:
https://www.ebay.de/itm/Yamaha-XV1600-W ... SwCFxeVXtb
Ühtlasi kui kellelgi, kes juhtub seda teemat lugema just parasjagu üle neid juppe, mis mul vaja siis võib lahkesti pakkuda. Minu eesmärk on keerata maha võimalikult palju jubinaid, mis pole originaalid ning mis pigem liigituvad kategooriasse "teibituuning" ja asendada need originaalidega.
Kirsiks tordil jään otsima esimest porikat, mis on riginaal ehk ilma igasuguste "lisa aukudeta või kujudeta" ja värvilahendus on "Miyabi Maroon".
Eks aeg näitab aga leian ka selle ilmselt kevadeks. Kui ei siis läheb praegune porikas parandusse ja värvi. Suht porr on ikka mingi plastikust kujuke (kotkapea), mille jaoks on puuritud porikasse augud ja kuna kujukesel olid silmadeks tulukesed, siis veeti juhe silikoniga kuskilt külje pealt...
Teen sellest paar pilti ka kui meeles, sest see on lihtsalt ulme, mis on tehtud.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Pikalt pausi ja pole üldse aega olnud ei siin käia ei rattaga miskit teha. Eile aga viskas DHL-i kuller ukse taha mõned pudinad. Alguses mõtlesin küll Yamahakeskusest asjad võtta aga kiire võrdlus näitas et ca. 20% kirvem kui netist tellida. Nii et läks nii see kord siis....
Sai tellitud lisaks hooldusel vajaminevale ka mõned puudu olnud asjad pluss süüteluku uued kinnituspoldid. Õlitamisest nimelt pole kasu olnud ja plaanis lukk maha võtta ja lukuprofi poistele viia, ehk saavad paremini käima.
Käisin eile tuttaval külas, kelle garaasis ratas seisab ja sai mõned kaljad tehtud ning ühtlasi garaasis ratast veidi togitud ja listi koostatud asjadest, mis talve jooksul tellida või teha võiks:
- Tagumine piduriketas vajaks vahetust. Manual ütleb min. paksuseks 6.5 aga mõõtmine näitas 5.5 ja kettal on tõsine rant ja vaod seas.
- Klotsid uued, nii taha kui ka ette ja pidurivedelikud vahetada.
- Vasaku esimese suunatulega on mingit pornot tehtud. Paistab et on kukutud, klaasis on mõra ja selle asemel et tellida 9.- uus on üritatud vist mingi liimi laadse möginaga paigata.
- Ratta tõstmiseks oleks miskit vaja, et tagaratast alt saaks ja muid töid teha.
Mõtlesisin ise midagi sellist -> https://www.ebay.de/itm/680kg-Profi-Mot ... %7Ciid%3A1
Igasugune kogemus analoogsete tõstukitega puudub, et igasugused soovitused antul teemal on tere tulnud. Varasemalt nagu juba öeldud on olnud bike tüüpi rattad ja kasutanud veidi teist tüüpi vahendeid ratta maast lahti saamiseks ja hoidmiseks. - Uus suunatule klaas ja igaks juhuks ka uus tihend.
- Ei saa ka ilma vana asja meelde tuletamata. Ehk siis starterit...Jääb üle vaid eel kõnelejatega nõustuda, oleks pidanud starteri seest ära ka puhastama kui ta juba lahti oli. Paistab, et minu loogika ei pea paika. Ühesõnaga on olnud mõned korrad x aegadel kus starter oleks nagu "jõuetu" või "kännu taga kinni". Puhastab kontaktpinnad ära ja vaatab kas olukord paraneb.
Kuna kohe on pühad ja raha kulub niigi nii et paha hakkab, siis see aasta enam ühtegi asja rattale ei telli. Uuel aastal uue hooga edasi. Teile aga häid peadselt saabuvaid pühi ja tõstuki osas ootaks soovitusi ning kogemusi.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
See tõstuk ajab asja ära küll,ise kasutan VTX-i tõstmiseks sama asja.Betooni peal saab isegi liigutada seda koos koormaga.Ma võtsin Tööriistamarketist hind tuli midagi sarnast.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Tööriistamarketis on ikka 2x kallim, Motonetis on sajaga letis. Silmaga vaadates näeb esimene küll veidi siledam välja, aga sugupuu on neil suure tõenäosusega sama. Mulle see ka meeldib, kui tsikkel pealt rihmaga kinni panna ja tõstuki lukustust kasutada, siis saab seal kallal rahus ka suure jõuga rahmeldada, ilma et peaks ümber ajamist kartma.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7205
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1864 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Jesper kirjutas: ↑17 Dets 2020, 20:20Tööriistamarketis on ikka 2x kallim, Motonetis on sajaga letis. Silmaga vaadates näeb esimene küll veidi siledam välja, aga sugupuu on neil suure tõenäosusega sama. Mulle see ka meeldib, kui tsikkel pealt rihmaga kinni panna ja tõstuki lukustust kasutada, siis saab seal kallal rahus ka suure jõuga rahmeldada, ilma et peaks ümber ajamist kartma.
On jah ja hakkas mindki huvitama. Eivõta palju ruumi, kui vaja pole saab kuhugile riiuli alla lükata.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Reaalselt on see ikka paras kolakas, vasaku käega seina peale naela otsa ikka ei riputa ja põrandaruumi võtab uhkelt, aga noh, korraga kõike head ei saa ja ega kopteri tõstmiseks neid mõistliku hinnaga variante nagu rohkem pole ka.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6619
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 652 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Hoi!
Ise läksin kunagi kindla eesmärgiga Motonetti see hüdrauliline tõstuk endale soetada.
Peale karbi kaalumist ja korvi poole tõstmist, viskasin ta sama targalt riiulile tagasi ning võtsin selle:
https://www.motonet.ee/et/toode/3830768 ... torrattale
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Tööriistamarketis on ikka 2x kallim,
Paistab praegu jah nii olevat,ei välista et oli mingi ale aeg.Hinnalipikul 119.-EUR mu agregaadil.
Siis kui soetasin tohlasin kõik kohalikud ja ka netipoed läbi.ja oli siis kõige soodsam,kusjuures nö.soome toode, made in china.Motonetis polnud siis muhvigi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Eks see võis vabalt enne seda aega olla, kui nad avastasid, et sellesama Hiina kauba eest võib ka kaks korda rohkem küsida kui mujal - enne oli jah umbes nii, et mingi 20% võrra võis mingi vidin kallim olla, aga kuna see oli poes olemas ja sa seisid juba seal riiuli ees ja...
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Pühade ajal vaikne ja kaua sa ikka nii sama mune laiaks istud.
Kruvisin vahepeal originaal suunatule hoidja külge. Ootab uut klaasi,tihendit (juba tellitud) ja kuna pirn oli selle sama valge möginaga koos, millega vana klaas seest, siis läheb ka see uus.
Täna sai ka starter uuesti maha, lahti, puhtaks, uued harjad ja kokku.
Otsustasin uued harjad panna, kuna need olid komplektis olemas nii kui nii ja enam ei viitsiks lahti kakkuda... Küll aga peaks ütlema, et suht jebi oli kokku saada kogu seda kemprilt. Ning lisaks oli Hiina komplektil väike "tehase praak", mis vajas järgi aitamist. Pildil näha, et üks kõrv oli plaadil liiga vähe painutatud.
Peale mõningast pusimist, sai kokku ilusti ja tagasi ratta külge ning töötab nagu peab. Veab üpris erksalt.
Lubasin küll, et see aasta enam asju ei telli rattale aga sai ikka uus tagumine piduriketas, klotsid nii ette kui taha ära tellitud koos siis suunatuleklaasi ja veel paari pisi vidinaga. Tarnet aga oodata pühade tõttu jaanuari alguses.
Vaatab käib vast vahepeal Motonetist ka läbi ning uudistab seda hüdraulilist tõstukit ja katsub nii öelda oma käega ära. Ilmselt on nad kõik sarnase ehituse ja tegumoega.
Jäi ka üks video silma -> https://www.youtube.com/watch?v=P5u0Mg0UR7c ja tundub suht loogiline jutt.
Minu ratas peaks kaaluma sinna 400kg kanti ehk et kui sellel Motoneti tõstukil on ka küljes tung mis tõstab 680kg siis vist jääb vähe vajaka või noh ei kesta... Kuigi peaks mainima, et füüsika ei olnud minu tugevam külg koolis...
Kuidas siinsetel kogemised antud tõstukite jõudluse ja kastvuse osas?
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Omal sarnane tõstuk kolmandat aastat ja kestab küll.Silindri peal on sama jutt nagu ka kogu tõstuki peal -500kg.Ma vaatasin üht rekka tungrauda mille max.koormus on 12T.Selle silindri läbimõõt on 46mm,tõstukil 28 mm.kui nüüd rehkendada palju ühele ruutmillile koormust tuleb siis jagub varu ülearugi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Ei oska jah kommenteerida, pole ühtegi säärast tõstukit kodus. Aastavahetusel plaanis tuttavale külla minna pealinna, et eks jõuab ka peale vahetust Motoneti vaatama nii tõstukeid kui Nolani avatava lõuaga kiivreid.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Aastavahetusel sai pealinnas käidud tuttaval külas ja ühe soojaga ka Motonetist tõstuk muretsetud.
Peab Jasperiga nõustuma, üpris kolakas ja tummine tükk, kui uskuda pakendil olevaid numbreid siis 36kg kaalub. Made in china, nagu kõik asjad siin ilmas tänapäeval aga vist isegi omab CE serti (vähemalt nii väidab paber, mis pakendis oli), tungil ühtegi kirja pole kõik ilusti punaseks võõbatud aga no usume seda, et võib tõsta 680 kg selle aparaadiga. Minu ratast tõstis ja lasi alla ilusti ilma jonnimata. Pealegi vaatasin, et kui ka tung peaks saba andma on ta lihtsasti asendatav uuega. Tõsi enamus tungidel on alla laskmine vähe teistmoodi kui antul isendil aga muus osas paistab et sama. Ilmselt saaks ka kerge vaevaga ümber tõsta jalaga üles pumpamise mehanismi.
Kakkusin täna süüteluku maha ja viskan homme Lukuproffi, äkki saavad paremini käima. Peaks mainima, et kinnituspoltide kättesaamani oli tükk tegu, sest lisaks kõigele oli kasutatud keermeliimi. Ja mina polnud varem kasutanud vasakkeermepuure -> https://www.motonet.ee/et/toode/7001248 ... -M18-5-osa
Õppisin, et täiesti töötavad asjad agaaaaaa....loll pea on ihu nuhtlus, nagu öeldakse. Ühesõnaga kätte sain, järgmine kord saaks kiiremini, lihtsamini...
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Vahepeal jõudsid mõned pudinad.
Süütelukk käis Aardla lukuproffis ja pandi tiba paremini käima. Seest oli kulunud ja lukusilinder liikus külgsuunas ning poos kinni, selle pärast pidi ka võtmega lõgistama, et keeraks. Polnud ime, et õlitamine ei aidanud. Ühesõnaga pandi paremini käima ka küsiti 50.- Täna läks süütelukk tagasi külge.
Kuna ma varem pole kasutanud selliseid polte, siis alguses tundus loogiline, et keerates murduvad pead ära. Nii see paraku pole, keerasin nii palju kui julgesin aga ei murdunud.
Korraks tekkis ka mõte, et naaah las siis olla. Sest lõigata neid poleks ka saanud, kuna asuvad pesas.Aga siis poleks läinud enam paika raam, mis on süüteluku ümber.
Lõpuks murdsin külgsuunas sama padruniga, millega keerasin ja naksti küljest. Ühesõnaga kui oleks üritanud keerates neid murda, siis oleks rikkunud keerme ja nö. üle keerand. Murdmine toimis.
Lisaks läksid täna külge uued esimesed klotsid ja vahetasin ka pidurivedeliku ees ära. Uus suunatule klaas + tihend ja mõned valed seibid ja poldid said asendatud originaalidega, mis olid ajapikku kaduma läinud ja asendatud suvaliste parasjagu kätte juhtunud variantidega .
Järgmiseks korraks jääb tagumine piduriketas, klotsid ja pidurivedelik.Lisaks peaks tellima klapikambrikaane tihendi, sest esimesel silindril on õlileke. Täpsemalt siis küünla nr.4 ava juurest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7205
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1864 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Nii palju kui ma olen süütelukkusid vahetanud(5-6 korda),siis on need poldid ikka kinni keerates murdunud. Pidi olema just paras moment millega see murdub ehk siis on parajalt kinni. Mul pole kordagi olnud keermeliiniga need poldid ja tagasi olen ka ilma pannud. Samas minul kõik juhtumid autodega ja poldid olen ostnud esindusest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Ju siis randme tunne ja närv vedas alt. Tundus, et kui keeran rohkem, siis keeran keerme üle. Sellel poldil on vastuseks tavaline mutter, teen pildi kui meeles on, oleks keere nö. kahe mutri paksune, siis oleks julgenud rohkem keerata. Polt ise orig. Yamaha kirjadega pakendis. Samas külgsuunas murdus üli lihtsalt see pea otsast.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Tagumine piduriketas sai vahetataud aga alati kui arvad, et ohooo nii lihtne see ongi, siis avastad midagi uut....
Tagumisel pidurisadulal olid kolvid kinni. Pidurdas ainult kaks neljast ehk üks pool kolbe. Tellitud said nii tagumise sadula rem.kompl. kui ka esimeste sadulate.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Pole viitsinud igat väikest nokitsemist siin üles tähendada aga täna sai ratas suveks jälle löögi valmis ja mõtlesin et teen ühe vähe pikema postituse siia. Mine tea äkki mõni leiab midagi kasulikku sellest või kunagi uus omanik vajalikku infot....
Eelmises postituses sai räägitud, et pidurisadulad vajasid rem.kompl. Need jõudsid ja puhastatud said nii tagimine sadul kui ka mõlemad esimesed ning uute tihenditega kokku panud, uus õli, õhutatud jne. Nagu peab.
Tihendid tellisin need taha -> https://www.ebay.de/itm/Yamaha-XV-1600- ... 4294626718
Ja need ette ->https://www.ebay.de/itm/Yamaha-XV-1600- ... 1265510647
Mõlema komplekti kohta võiks öelda, et rahuldav kvaliteet. Simmerid olid kõik väga viis ainuke asi mille kallal sai nuriseda olid esimeste pidurisadulate liugurite kaitsekummid. Need olid kuidagi paberõhukesed ja kehva kvaliteediga. kuna aga vanad olid heas seisus, siis läksid need tagasi.
Siin kohal vabandan et pilte ei teinud, polnud meeles lihtsalt. Nokitsed ja äkki on valmis ning siis tuleb meelde et võib olla oleks võinud teha mõne klõpsu.
Nii ja sellega nüüd siis lõppebki tavaline remont/hooldus ja algab jebi...
Üle eelmises postituses sai räägitud et esimesel silindril lekib klapikambrikaane tihend. Mõtlesin, et ohh mis ta siis ära ei ole, tellin uued tihendid, kaaned maha, kontrollin igaks juhuks ka klapivahed, sest kaaned juba on maas ning kokku ja kogu muusika.....tjaaaa. Nii lihtsalt see ei läinud.
Äärmiselt rumalad inimesed on selle ratta kallal käinud ja iga uus sõlm, mille olude sunnil olen sunnitud avama peidab endas sellised üllatusi et ohohoooo... Siin kohal tahaks märkida, et mul pole elu jooksul veel trehvanud nii halvasti koheldud ratast ja mul on olnud tunduvalt vanemaid rattaid kui see 2000a isend. Ühesõnaga lühidalt...üks klapikambri vahetüki (see mis on nookurite ja kaane vahel) polt oli jälle "asendatud parasjagu kätte juhtunud" M6 poldiga, mis juhtumisi oli 5mm lühem kui originaal, mis omakorda tähendas, et ei ulatunud keerme lõpuni ja tänu sellele ka ilusti üle keeratud keermega. Ma poleks üldse hakkanudki neid vahetükke maha kakkuma aga kui ma paagi maha võtsin ja mulle avanes parem vaade nägin et leke on üpris suur ja ei leki kitte ainult esimene vaid ka tagumine silinder. "Kindluse mõttes" sai tellitud mõlemad tihendid ja mõlemale silindrile. Tundus loogiline, et kui juba lahti kakun, siis vahetan kõik, et pärast poleks halba üllatust oi jahh oleks võinud ikka teha nii...
Tihendid kohal, kakkusin lahti ja esimese silindri (pean silmas esimese all ratta eest vaadatuna kõige esimest silindrit, manuali järgi on ta vist silinder 2), kaas tuli ilusti maha, vahetükki lahti keerates tuli aga ohh üllatust üks polt välja koos keermega.
Et paremini illustreerida, siis vahetükk on pildil keskmine.
Halb üllatus oli see et see polt kinnitub mitte "nookurite vaheklotsi" vaid sellest läbi ja otse silindripeasse. Sai omajagu vannutud, kirutud ja tellitud ka see tihend, mis käib silindripea ja "nookurite klotsi" vahele. See aga tähendas omakorda jälle paari nädalat ootamist, sest pühad jne. Lisaks avastasin veel paar toredat üllatust. Kuna klapikambrikaas maas ja oli ka plaanis klapivahed üle kontrollida, siis see eeldab antud ratta puhul ka vasaku juhi jalaraua eemaldust.
Jalaraud oli kinni selliste poltidega. Olgu öeldud, et kumbki pole originaal ja mõlemad on lühemad kui see polt, mis tahasest sinna ette nähtud.
Originaal polt on siin pildil paremal. Manual näeb ette, et jalaraud keeratakse kinni 48Nm. Müstika. kuidas inimesed ei mõtle. Mis juhtub kui rakendada sama jõudu asenduspoltide puhul? Täpselt sama, mis klapikambri poldiga, rikub keerme.
Tulles tagasi klapikambri juurde, siis rikutud keere.
Taastamiseks kasutasin.
Alguses kardsin küll, et kas jääb piisavalt tugev aga youtub-is videosid küll kus testitakse "heli coil" keerme komplkte ja M6 annab järgi 17Nm juures, ning klapikambripoldid käivad manuali järgi kinni 10Nm Seega sobis.
Kuna aga trelliga antud keermele ligi ei pääse (raam ees), et vana välja puurida ja uuesti keermestada, siis pidi natuke leidlik olema.
kõik sujus nagu peab, uus keere, vedru sisse, vanast tihendist pinnad puhtaks, uus tihend ja poldid 10Nm kinni. Kannatas ilusti.
klapivahede kontroll ja ülejäänud mudru ka tagasi. Käima, mootor soojaks ja õlivahetus.
Esialgu lekkeid ei paista ja käib nagu peab. Kuna soetasin mõned Nm võtmed, siis absoluutselt kõik poldid ja kinnitused, mis sai eemaldatud pidurihoolduse käigus või klapikambrikaanega seoses said kinni keeratud nagu manualis kirjas oli. Nüüd on süda rahul ja hooaeg võib alata.
Ulme ikka kui lohakad või mõtlematud võivad inimesed olla ja kui suurt jama võib tulla pisiasjast.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Lühidalt. Augustis sai käidud rattaga Taanis, Tuli nii 2k km ots. Enne reisi sai uus tagarehv. Ratas pidas end üleval suhteliselt eeskujulikult.
Tallinn, laevaga Rootsi, laevalt mahasõit ja otse tipptunni ummikusse tunnelis. Liiklus kulges teosammul ja ärge küsige miks ma ei sõitnud küljepealt ette. Ei tea otsustasin siduriga libistada ja kulgeda liikluse üldises voolus. See oli viga. Mingi hetk mootor kuumenes üle ja sidur hakkas jamama. Sidur alla vajutatult enam ei lahutanud. Tekkis pidev vedu. Sidur all, tühikäigul pidev vedu. Pöörasin paremale eraldusribale ja vihastasin, et reis sai läbi enne kui alatagi sai.
Mõni minut ümber ratta kõnnitud ja "kummi toksitud" sai uuesti käima pandud ja edasi sõidetud. Jahtus ilmselt piisavalt, et sidur lahtus. Ruttu ummikust välja, vahet pole kus peaasi et sõita sai.
Naljakas on see, et selle reisi ajal mitte ükski kord rohkem sidur ei jamanud, ei libisenud ei teinud muid anomaaliaid, kõik oli ja sujus nagu valatult. Kui ma tagasi mõtlen, siis ratas on jahh vahel harva teinud naljakaid asju. Nagu parklas sooja ilmaga sidur all veeredes "kakkunud". Pole seda varem millekski pidanud aga nüüd mõeldes ilmselt on sidur pekkis. Täpsemalt siduri metallkettad, mis ilmselt on kuuma saanud ja kõverad.
Pika jutu lühike kokkuvõte on, et tellitud sai Yamaha uus OEM sidur (4WM-W001G-00-00). Selles komplektis võiks olla kõik vajalik probleemi lahendamiseks.
Naljaks on see et pidin selle tellima (Albany, Georgia, US-ist), sest Yamahakeskus ütles, väga kahju aga meie ei saa antud komplekti tellida, kuid võtke kõik komponendid eraldi ja hind on 400+ EUR. Siin kohal ütlen et antud kompl. tuleb koju kätte koos kõigi tolli ja tarnsp. maksudega 195.- ja on OEM. Kui vahe oleks paarkend euri ma toetaks kohalikku ettevõtet aga hinnavahe on rohkem kui kahekordne ja saan ikka sisuliselt sama asja.
Lisaks sidurivahetusele on plaanis tavaline hooldus. Kuid arvan et antud teema saab päris mitu posti kui siduri lahti kakun. Ma ei tea aga siia maani on iga uus sõlm mille avan toonud rohkelt üllatusi....
Transa üle lombi on kuu ehk, nii et Veebruaris ehk asjalikum postitus piltide ja muuga...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6619
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 652 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Aga muidu soovitatakse seda: edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Komplekt ise siis selline: Sisaldab kõike vajalikku. Kontrollisin igaks juhuks tootekoodid komponentidel üle ja täpselt see, mis mu rattale vaja ja sobib. Kui keegi antud teema lugeja soovib ka omal sidurit vahetada, soovib kasutada OEM varuosi aga esinduse hinna põlgab kalliks, siis tellige jänkide maalt
4WM-W001G-00-00.
Nüüd vaja tellida veel hoolduse tarbeks mõned pudinad ja õli ning siis tulevad siia juba siduri vahetusest mõned pildid.
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Sidurist nii palju, et mu kahtlused osutusidki tõeks. Tundus, et keegi on varasemalt teinud säästu remonti ehk vahetatud olid ainult fiktsioon kettad. Metallketastest enamus olid kuuma saanud. Kõik friktsioonkettad olid kulumiselt täpselt poole peal. 2.9-3.1 on määr ja mõõtmine andis 3.0 ehk täpselt poole peal. Siduri vahetus ise oli äärmiselt lihtne, kui stopper traadi paigaldus välja arvata. Sellega sai jebitud oma jagu aega aga paika ta sai. Uus sidur töötab "nagu kulda". Palju konkreetsem ja mõnusam kui vana.
Ees ootavatest töödest nii palju, et starteri sidur hakkab saba andma vist. Eile peale väikest tiiru seisma jäetud ja käivitades käis starter tühja ehk ei haakinud taha end. Pole veel oma elus nii kobakat ratast käima jooksnud aga eks iga asja jaoks on kunagi esimene kord.
Peale käima jooksmist ja väikest sõitu kodu sai uuesti starterit proovitud ning 4x järjest käivitus veatult. Esialgu on ära ootaval seisukohal kui veel jukerdab kakun lahtu.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Onu Murphy ütleb, et viga ilmub kindlasti uuesti ja teeb seda kõige ebasobivamal hetkel (näitek kohe vastu mäge startimise vajadusel)Savipoti-Tobi kirjutas: ↑08 Mai 2022, 15:11sai uuesti starterit proovitud ning 4x järjest käivitus veatult. Esialgu on ära ootaval seisukohal kui veel jukerdab kakun lahtu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.