KTM kontakt
Tervist
Kas keegi teab mingit tel. numbrit millel meie KTM müügiesindus ka toru tõstab?
Tervist
Kas keegi teab mingit tel. numbrit millel meie KTM müügiesindus ka toru tõstab?
https://www.ktm.ee/kontakt/ Neid numbreid proovisid? Kumba esindust üldse silmas pead?
Lauanumbrilt pole neid veel kätte saanud kunagi aga sellelt üldiselt küll ja saab teised asjad ka aetud peale varuosade.
Varuosade tellimise telefon: +372 564 0144
Selge, ma helistasin esmalt Tartusse varuosade numbrile, aga ega sealt vastust saanud.
Siis proovisin Tlna müüginumbrit, aga ju on sellel mingi muu otstarve kui see mis kirjas...
Tartus varuosade tellimisega olen ma nii teinud, et kodulehelt otsin varuosa koodi (seal kõik hinnad ka kirjas) ja panen meili neile ning kui kaup kohal on SMS tulnud ja poodi.
Ma tahtsin vaid teada kas 500 EXC-le on olemas n.ö. tehase madalduskomplekti ja millal ning kus saaks ratast proovisõiduks rentida. Tartusse varuosade numbrile helistasin seepärast, et Tartu on mulle palju lähemal kui pealinn kuid muud numbrit polnud. KTM-st olen varuosi varem tellinud küll
Kalts kirjutas: ↑06 Okt 2020, 09:51Ma tahtsin vaid teada kas 500 EXC-le on olemas n.ö. tehase madalduskomplekti ja millal ning kus saaks ratast proovisõiduks rentida. Tartusse varuosade numbrile helistasin seepärast, et Tartu on mulle palju lähemal kui pealinn kuid muud numbrit polnud. KTM-st olen varuosi varem tellinud küll
Beta 480 on nt paar cm madalam kui KTM ja lihtsam alla lasta, sest tal lingiga tagavedrustus, KIT maksab mõnikend eurot. KTM-l peaks midagi amordiga tegema.
villy kirjutas: ↑06 Okt 2020, 18:35Kalts kirjutas: ↑06 Okt 2020, 09:51Ma tahtsin vaid teada kas 500 EXC-le on olemas n.ö. tehase madalduskomplekti ja millal ning kus saaks ratast proovisõiduks rentida. Tartusse varuosade numbrile helistasin seepärast, et Tartu on mulle palju lähemal kui pealinn kuid muud numbrit polnud. KTM-st olen varuosi varem tellinud küll
Beta 480 on nt paar cm madalam kui KTM ja lihtsam alla lasta, sest tal lingiga tagavedrustus, KIT maksab mõnikend eurot. KTM-l peaks midagi amordiga tegema.
Lingiga KTMi tahta siis võib ju husqvarna fe501 ka vaadata.
Kalts kirjutas: ↑06 Okt 2020, 09:51Ma tahtsin vaid teada kas 500 EXC-le on olemas n.ö. tehase madalduskomplekti ja millal ning kus saaks ratast proovisõiduks rentida. Tartusse varuosade numbrile helistasin seepärast, et Tartu on mulle palju lähemal kui pealinn kuid muud numbrit polnud. KTM-st olen varuosi varem tellinud küll
OEM lowering kit: https://www.ktm.com/en-ee/parts---wear/ ... el=F8503T9
Variant on ka madalam sadul:
https://www.ktm.com/en-ee/parts---wear/ ... el=F8503T9
KTM tagumise amordi saab ka niimoodi madalamaks. Rõngas sisse, natuke õli välja ja gaas tagasi. Amorti pole vaja laiali võtta.
http://www.zeta-racing.com/sus/lowering ... ing_r.html
Randeli Beta 390 oli mulle pmst paras. Kui tagaotsale veel 10-15 kg panna on mõlema jala päkad korralikult maas. Beta on küll viimasel ajal laiemalt levima hakanud, aga tootja, järelturu jmt. mõttes on KTM kindlam valik. Husqvarnat vaatasin ka ja kuigi lingiga vedrustuse kohta on ainult kiidusõnu, siis teema sama mis Betaga. Hmm...
Aitüma linkide eest. Ebameeldiv üllatus, sest need KTM-i lingid on infovaesed ja reklaamimaigulised, oleks oodanud enamat kui ilusat juttu.
Kui EXC on paar senti kõrgem kui Beta 390, siis pmst oleks vaja 30 mm madalamaks lasta ja asi ants. Aga üldiselt on nii, et ega see targutamine edasi vii, vaja ikka selga saada.
Miks see mõlemad päkad maas vajalik on üldsegi?Mul ei ole nt ja täitsa ok.