Märkasin, et me polegi siia kirja pannud oma selle aasta orienteerumisi
05 juuni - Insula Deserta (Hiiumaa)
19 juuni - Harju Keskmine (Harjumaa)
3 juuli - Võru
17 juuli - Öks Söörömöö Ötöpp (Saaremaa)
14 august - Valga
28 august - Tarvajaht
11 september - Kesk-Eesti Tuur
25 september - Mulgimadin
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 11 Jaan 2021, 22:24
Postitas Hipponen
Tere.
Tänud info eest.
Infoks, et teie kodulehel siiski ainult eelmise aasta info ja tekst:
Võtaks nüüd paar nädalat puhkust ja siis hakkame uut hooaega planeerima.
Kindlasti saate etappide ajad teada esimesel võimalusel!
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 11 Jaan 2021, 22:36
Postitas iSlanderADV
Teame teame. Meil kõigil hetkel kiired ajad ja ei ole jõudnud kodulehega veel tegelda
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 15 Mär 2021, 22:49
Postitas iSlanderADV
Nägemata Eesti on saanud vahepeal uue kodu: http://nägemataeesti.ee ja http://nagemataeesti.ee
Etappide kohta oskan õelda ainult niipalju, et hetkel ootame ja vaatame kuidas olukord on.
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 02 Apr 2021, 18:06
Postitas iSlanderADV
Anname teada, et Hiiumaa etapp toimub 22 mai ja Saaremaa 17 juuli!
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 19 Apr 2021, 08:22
Postitas Raki
Kes ei jõua orienteerumist ära oodata, võib seniks eelmise aasta radu sõita. Käisin nv ise KETi uudistamas:
PS kui kellelgi huvi, võin markeritega kaarti jagada
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 04 Mai 2021, 19:28
Postitas iSlanderADV
TÄHTIS! Insula Deserta toimub 5.06, 19 juuni toimub Harju Keskmine, Idasõõr jääb ära
Harju Keskmine juba tuleval nädalavahetusel! Regamine avatud!
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 21 Juun 2021, 08:39
Postitas AnTyx
Harju Keskmisel käidud. Hiigelkiitused korraldajatele! Üritus ja kogemus oli super, sain sõitmist kõvasti nautida. Sõitsin asfaltklassi, ja punktid olid enamasti täpselt piisavalt rasked, et tuleks saavutustunne, ilma et tsikli peaks lõhuma või lolli näoga seista ja vastust otsida.
Enda kogemus nii linnaorienteerumisest kui ka vanaaegade Encounter mängudest tuli kindlasti kasuks!
Kui kritiseerida, siis paar momenti:
1) Kuna kaardi kaks poolt olid tehtud erinevate inimeste poolt, siis seal oli näha erinevust lähenemises ja viitsimises. Vähemalt asfaltklassis oli idapoolel kindlasti palju rohkem vaeva nähtud nii küsimuste ja vihjete ülesehitamisega, kui huvitavate aga tänavatarattale ligipääsetavate punktide leidmisega. Läänepoolel olid teed kurvilisemad ja liiklust kõvasti vähem, sai rohkem just sõita, aga orienteerumine oli igavam - enamasti "sõida järgmise bussipeatuseni ja vajuta Kohal nuppu".
2) Pisike virin, aga kui kasutatakse punktidena bussipeatust, ja teel on see peatus mõlemal pool ning nad on piisavalt kauged üksteisest, et kohalolek ei registreeruks, siis võiks olla mingi kokkuleppe, milline neist on õige (ntx alati see mis on lähemal stardi-finišipunktile).
Aga üldiselt, veelkord, oli super.
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 21 Juun 2021, 14:08
Postitas Prets
[mention]AnTyx[/mention] oleks muidu ka loosiauhinna saanud, aga kadus enne nende jagamist ära ja nii jäigi ilma
Harju Keskmisel käidud. Hiigelkiitused korraldajatele! Üritus ja kogemus oli super, sain sõitmist kõvasti nautida. Sõitsin asfaltklassi, ja punktid olid enamasti täpselt piisavalt rasked, et tuleks saavutustunne, ilma et tsikli peaks lõhuma või lolli näoga seista ja vastust otsida.
Enda kogemus nii linnaorienteerumisest kui ka vanaaegade Encounter mängudest tuli kindlasti kasuks!
Kui kritiseerida, siis paar momenti:
1) Kuna kaardi kaks poolt olid tehtud erinevate inimeste poolt, siis seal oli näha erinevust lähenemises ja viitsimises. Vähemalt asfaltklassis oli idapoolel kindlasti palju rohkem vaeva nähtud nii küsimuste ja vihjete ülesehitamisega, kui huvitavate aga tänavatarattale ligipääsetavate punktide leidmisega. Läänepoolel olid teed kurvilisemad ja liiklust kõvasti vähem, sai rohkem just sõita, aga orienteerumine oli igavam - enamasti "sõida järgmise bussipeatuseni ja vajuta Kohal nuppu".
2) Pisike virin, aga kui kasutatakse punktidena bussipeatust, ja teel on see peatus mõlemal pool ning nad on piisavalt kauged üksteisest, et kohalolek ei registreeruks, siis võiks olla mingi kokkuleppe, milline neist on õige (ntx alati see mis on lähemal stardi-finišipunktile).
Aga üldiselt, veelkord, oli super.
Tere!Tundub selline mõnus ettevõtmine olevat. Kas ilma igasuguse eelneva orienteerumiskogemuseta on mõtet proovida?Ratas ka metsaradade oma.Sooviks just osalejate hinnangut.Korraldajad võivad asja ka ilustada.
Tere!Tundub selline mõnus ettevõtmine olevat. Kas ilma igasuguse eelneva orienteerumiskogemuseta on mõtet proovida?Ratas ka metsaradade oma.Sooviks just osalejate hinnangut.Korraldajad võivad asja ka ilustada.
Igaljuhul on mõtet proovida! Käisin juuni algul Hiiumaal orienteerumisel, osalesin ka esmakordselt. Väga äge üritus.
Esimene kord on kõik uus ja võõras, järgmiseks korraks tekib juba hunnik mõtteid, mida paremini teha...
Tere!Tundub selline mõnus ettevõtmine olevat. Kas ilma igasuguse eelneva orienteerumiskogemuseta on mõtet proovida?Ratas ka metsaradade oma.Sooviks just osalejate hinnangut.Korraldajad võivad asja ka ilustada.
Kruusaklassi kohta ma ei oska väga öelda, seal võid sattuda sellise probleemi otsa, et rasked punktid on RASKED - mõned võistlejad tulid kohale 250cc krossikatega, ja eks on rada tehtud selliseks, et neil ka oleks "huvitav".
Aga jah, kindlasti on mõtet tulla ka ilma orienteerumiskogemuseta. Esimese päeva lõpuks saad juba aru, kuidas asi käib. (Mina näiteks sain alles viimaste tundidega pihta mõttele, et saab nii Nutilogi akna kui ka GPSi samaaegselt ekraanil lahti hoida.) Mul oli lihtsalt kasu sellest, et oskasin kaardist lõkse välja lugeda... Finišis rääkisin tüübiga, kes proovis mingi kruusatee pidi jõuda peateele, aga kohe enne asfaldi oli tõke ees. Vaatasime koos kaarti - nojah, see must joon lõpebki üks millimeeter enne paksu pruuni joone... Linnaorienteerumisest tuttav nali
Ma nüüd lähen vanadel sõidukindadel näpuotsa ära lõikama, et järgmine kord nuppu saaks kiiremini vajutada!
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 21 Juun 2021, 16:13
Postitas iSlanderADV
Rajad sõltuvad väga tugevalt rajameistrist. Harju Keskmise rajameistreid on 2 ja Upitajal on põhimõte, et ka mammutimeestel peab olema võimalus poodiumile saada, sellepärast ongi nii ringe, kolmnurke kui ruute. Ruudud on Harju Keskmisel alati olnud väga rasked. Teistel etappidel on jälle teised rajameistrid ja tehakse teist moodi. Nägemata Eesti on lihtsalt nn katus, ehk kõik individuaalsed etapid annavad kokku sarja, millele on välja pandud auhinnad jne.
Kruusaklassi kohta ma ei oska väga öelda, seal võid sattuda sellise probleemi otsa, et rasked punktid on RASKED - mõned võistlejad tulid kohale 250cc krossikatega, ja eks on rada tehtud selliseks, et neil ka oleks "huvitav".
See "krossikate" jutt on üks lõputu katkine plaat, mis miskipärast ei kipu üldse reaalsusega kokku minema - näiteks laupäeval olid poodiumil väike BMW, suur BMW ja T700.
Ma muidugi raskete punktide raskusest ei tea midagi, sest otsustasin aja säästmiseks oma raketiga neisse mitte ukerdama hakata
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 21 Juun 2021, 19:02
Postitas Prets
Jap, täitsa vabalt mammutitega on võimalik täitsa ära võita, ei pea rasketesse kohtadesse ronima üldse. Kaardil alati märgitud, kui raskem ja endal peab ka nati nutti otsas olema, et ei roni suvalisse mutta. Orienteerumisoskusest oleneb tunduvalt palju rohkem kui sõiduoskusest, kuigi päris poodiumile saamiseks peab mõlemat olema.
Isegi kui kunagi varem pole midagi sellist teinud, siis gepsu ja kaardi koosmõjul kuidagi kuskile ikka jõuad ja üldiselt on punktid kõik huvitavates või ilusates kohtades, kuhu niisama ei satuks. Sa ei kaota midagi peale ühe päeva, kui proovid, aga isegi kui ei proovi, siis ei tea kunagi, kas võib ehk isegi meeldima hakata.
Tere!Tundub selline mõnus ettevõtmine olevat. Kas ilma igasuguse eelneva orienteerumiskogemuseta on mõtet proovida?Ratas ka metsaradade oma.Sooviks just osalejate hinnangut.Korraldajad võivad asja ka ilustada.
Eee... kuidas see kogemuseke peaks laekuma, kui kusagilt ei alusta? Olen nendele mõni kord isegi sattunud, navigatsioonilise idioodina ei ole tulemust lootagi, aga ürr on tore, nagu ka seltskond. Kui satud kellegagi samasse punkti ja näed parajalt ära eksinud välja, siis motorahvale omasse sõbralikkusega ulatatakse abikäsi ja saad oma punkti kätte. Pärast võid nt. Jesperit natuke moosida ja kuuled palju tarkus lisaks, järgmiseks korraks.
Mulle küll meeldib.
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 21 Juun 2021, 22:47
Postitas Tuuletallaja
Ja ära unusta reedest nõrgestamist !
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 12 Juul 2021, 12:33
Postitas iSlanderADV
Söörömöö Ötöpp juba sel nädalvahetusel! Ostke piletid varakult, sest nädalavahetusel on veel Saaremaal Enduuro MM ja Island Sound
Saaremaa jääb nüüd küll pikaks ajaks meelde
Aga korraldustiim tegi, mis suutis, oskas ja jõudis. Iseenesest tagasisidet kuulates rada oli hea, ilm oli hea, seltskond oli super. Ei lase meelt mõrudaks ja järgmine aasta korraldame jälle! Head paranemist ja loodame, et varsti jälle rajal.
Re: Nägemata Eesti motoorienteerumine 2021
Postitatud: 18 Juul 2021, 21:37
Postitas Tuuletallaja
Nii, kes iganes seal telklas enam-vähem minu ees pesitsesid - Hommikud, Karje või veel keegi. Leidsin pakkimise käigus nimetatud alalt ühe alu-karva telgi vaia, välja näeb umbes selline. Pistsin telgikotti ja see rändab minuga järgmisele etapile kaasa... kui keegi omaks ei tunnista olen halvemal juhul ühe vaiaga plussis .
Saaremaa jääb nüüd küll pikaks ajaks meelde
Aga korraldustiim tegi, mis suutis, oskas ja jõudis. Iseenesest tagasisidet kuulates rada oli hea, ilm oli hea, seltskond oli super. Ei lase meelt mõrudaks ja järgmine aasta korraldame jälle! Head paranemist ja loodame, et varsti jälle rajal.
Kas oskad natuke täpsustada? Ma kahjuks sel korral ei jõudnud aga kõrvu jõudis nii see suuremat sorti avarii Hondaga kui ka mingi meeter korda meeterkorda mitu meetrit auk suvalises kohas kuhu siis mitu inimest sisse sõitsid?
Keegi üldse teab Honda juhist midagi, paraneb?
Oli veel miskit meeldejäävat, mille järgi võiks tekkida isegi rahuldus, et Söörömöö asemel ämma sünnipäevale sai mindud?
Saaremaa jääb nüüd küll pikaks ajaks meelde
Aga korraldustiim tegi, mis suutis, oskas ja jõudis. Iseenesest tagasisidet kuulates rada oli hea, ilm oli hea, seltskond oli super. Ei lase meelt mõrudaks ja järgmine aasta korraldame jälle! Head paranemist ja loodame, et varsti jälle rajal.
Kas oskad natuke täpsustada? Ma kahjuks sel korral ei jõudnud aga kõrvu jõudis nii see suuremat sorti avarii Hondaga kui ka mingi meeter korda meeterkorda mitu meetrit auk suvalises kohas kuhu siis mitu inimest sisse sõitsid?
Keegi üldse teab Honda juhist midagi, paraneb?
Oli veel miskit meeldejäävat, mille järgi võiks tekkida isegi rahuldus, et Söörömöö asemel ämma sünnipäevale sai mindud?
Honda juht paraneb, on haiglas.
Avarii siinse foorumi kasutaja ja auto vahel oli esimene tõsine juhtum. Suundusin sinna, et ratturi isiklikud asjad kokku korjata, aga politsei ütles, et võtavad enda hoolde. Samal ajal sain teate, et kraav on keset teed ja rattur [mention]Madris[/mention] lendas sellest üle ning tähistas kuidagi ära (vedas oksad teele). Kuna samal ajal vestlesin politseiga ja see avariipaik oli lihtsalt masendav ja info Madriselt oli, et tähistas tee ära (lugesin valesti pmst), siis sellele tähelepanu enam ei pööranud. Sõitjad helistasid mulle mitmel korral erinevate punktide teemaga ja tagasi laagrisse jõudes selgus, et peab minema punkti kontrollima. Pretsiga koos läksime ja siis saime juba ühe ratturi käest kõne, et ta pani sinna kraavi matsu ja ratas on totaalselt segi. Läksime kiirelt tagasi laagrisse, võtsime käru, panime info punktidele külge, et on ohtlik teejupp ees ja läksime ratast ära tooma. Kraav ei olnud mitte meeter lai, vaid ikkagi rohkem, ratas mahtus sisse. On suur õnn, et keegi seal raskelt viga ei saanud.
Aga üldplaanis tundus, et inimesed jäid väga rahule.
... ja siis saime juba ühe ratturi käest kõne, et ta pani sinna kraavi matsu ja ratas on totaalselt segi.
Kes selle ratta kahju kannab? Rattur ise või tee valdaja/omanik? On see üldse avalik/üldkasutatav tee?
Tegu on valla teega, eks me näe kuidas see asi laheneb. Vald täna tunnistas, et tõesti olid märgid puudu ja tee katki. Viitasid müstilistele metsameestele, kes jätsid teatamata ja tellisid ekskavaatori, aga väidetavalt olla tee ära uhutud mai lõpus. Rada tegime juuni alguses... Kahjuks ei olnud ise sealt täpselt sellest kohast läbi sõitnud, küll aga väga lähedalt ja autod vurasid seal.
Honda juht on haiglast väljas. See hooaeg on nüüd küll varakult lõpetatud ja mõned ägedad armid juures, aga arstionud lubavad, et kõik saab lõpuks korda.
Detailidesse hetkel ei lasku, kuna politseil menetlus pooleli, aga peaks olema päris selge asi.
Minu tänud ja kiitused korraldajatele, kes suhtlesid nii politseiga kui mu elukaaslasega. Need esimesed poolteist tundi üritust olid ka täitsa head, kuigi voolukaabli punkt jäi leidmata.
Lisaks väga, väga suured tänuavaldused Saaremaa kiirabile ja Kuressaare haiglale, PPA lennusalgale ja PERHi kirurgidele ja kogu 1. Ortopeediale.
Pole kindel, kas on mõtet suvekuumusega täisvarustust kanda? Küsi minult.
Honda juht on haiglast väljas. See hooaeg on nüüd küll varakult lõpetatud ja mõned ägedad armid juures, aga arstionud lubavad, et kõik saab lõpuks korda.
Detailidesse hetkel ei lasku, kuna politseil menetlus pooleli, aga peaks olema päris selge asi.
Minu tänud ja kiitused korraldajatele, kes suhtlesid nii politseiga kui mu elukaaslasega. Need esimesed poolteist tundi üritust olid ka täitsa head, kuigi voolukaabli punkt jäi leidmata.
Lisaks väga, väga suured tänuavaldused Saaremaa kiirabile ja Kuressaare haiglale, PPA lennusalgale ja PERHi kirurgidele ja kogu 1. Ortopeediale.
Pole kindel, kas on mõtet suvekuumusega täisvarustust kanda? Küsi minult.
Honda juht on haiglast väljas. See hooaeg on nüüd küll varakult lõpetatud ja mõned ägedad armid juures, aga arstionud lubavad, et kõik saab lõpuks korda.
Detailidesse hetkel ei lasku, kuna politseil menetlus pooleli, aga peaks olema päris selge asi.
Minu tänud ja kiitused korraldajatele, kes suhtlesid nii politseiga kui mu elukaaslasega. Need esimesed poolteist tundi üritust olid ka täitsa head, kuigi voolukaabli punkt jäi leidmata.
Lisaks väga, väga suured tänuavaldused Saaremaa kiirabile ja Kuressaare haiglale, PPA lennusalgale ja PERHi kirurgidele ja kogu 1. Ortopeediale.
Pole kindel, kas on mõtet suvekuumusega täisvarustust kanda? Küsi minult.
Rõõm kuulda et haiglast väljas ja kõik saab korda
Viitsid ehk nimekirja oma varustusest panna mis sul seljas oli ja oma tööd tegi.