1. leht 3-st
Honda CRF300 Rally
Postitatud: 06 Mai 2021, 16:43
Postitas Admiral Vint
Algaja motoorienteeruja ja TETi sõitjana leidsin eelmine sügis et Triumph Scrambler 1200XC ei ole võibolla kõige parem aparaat selliste tegevuste harrastamiseks, siis sai sügisel kaasvõitlejate ergutusel kõvasti hakatud kergeid adv rattaid piiluma. Kogu selle jama tulemusel üks veebruari öö peale umbes viiendat kesvamärjukest kirjutasin Hondasse ja palusin endale ühe CRF300 Rally ära broneerida.
Natukene ootamist, küüntenärimist, Suessi kanali blokki ja nii ta aprilli viimasel nädalal minu kätte ka jõudis. Läbisõitu täpselt null kilomeetrit. Kõik uue ratta lõhnad, kärsakad ja muu kenasti olemas
https://i.imgur.com/knrZca2.jpg
Muidugi esimese asjana peab vaatama mis karul kõhus on, seega kiire tutvumine istmealusega
Kuna see ratas on mõeldud sõitjale kes on tüüpilise asiaadi mõõtu ja kaaluga ja et mind on loodus õnnistanud pika kasvu ja hetkel kolmekohalise kaalunumbriga, siis rattal küljes olev vedrustus on väga bouncy
Seega sai tellitud kohe minu kaalule vähe paremini sobiv YSS tagaamort, mis nüüd järgmine nädal kohale jõuda võiks ja kuna pidurdamisel ka esiamordid ikka nõnna vedelad on ja nosedive kerge tulema, siis ka kaalule vastavad esiamordi vedrud jõuavad kunagi issanda aasta 2021 maikuu lõpuks kohale ehk.
Nagu uuele rattale ikka kohane, siis kõik päris ei sobi, ei ole ka minu Honda mingi erand, ja seega sai eile tehtud ära esimene "modi" ... tehaselenks vahetatud Pro Taper Contour High fatbari vastu, lenksu tõstetud 3cm, oxfordid installitud.
Oma järjekorda ootavad barkbusterid, natukene voolulahendusi, quadlock vaja korralikult paika panna, Doubletake peeglid on teel ja Mosko Moto Hood paagikotti tahaks.
Kütusekulu on tõesti nii nagu tehas väidab, hetkel displei peal särab vastu number 3,1 liitrit sajale, ja 12,8 liitrise paagi juures saab ikka üsna mitusada kilomeetrit sõita
Korralikult maastikule ma teda veel viinud ei ole, aga niipea kui Barkbusterid küljes, veidi juhtmeid silutud ja ilm nõksa soojem, lähen vaatan TETi rajad üle.
Linnas asjatada kannatab väga hästi, käike peab muidugi lappama et normaalselt edasi liikuda, kuid ei midagi ületamatut. Maanteel kuni 120km/h on kõik korras, peale seda viskab lenksu kergeks ja tuleb mingi viba sisse. 90km/h alas kõik samas väga timm.
Katsun siin ajapikku seda teemat värskendada enda ja ratta seikluste ja muutumistega, seniks aga.. küsimuste korral laske tulla.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 13 Mai 2021, 14:51
Postitas Admiral Vint
Sai esimene TETi ots kah tehtud. Vanamõisast Keila Joani. Rohkemaks polnud aega. Pikk jutt, kehv jutt seega.. CRF300 Rally on minusugusele algajale TETitajale ideaalne töristamiseks. Kordagi ei olnud tunnet et rattast ei käi jõud üle, aeglastel kiirustel väga mõnusalt manööverdatav. Vedrustust pole veel vahetada jõudnud, seega mõnes kohas sain tagaamordi ikka põhja ka, aga see probleem peaks mai lõpuks lahendatud saama. Tehasest allapandud rehvid on üllatavalt asised, veidi kruusal ujub, aga panen selle kerge ratta, vale amordi ja enda persetunnetuse süüks.




Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 13 Mai 2021, 15:56
Postitas Admiral Vint
Ja nagu tellitult (tglt ka) sai Doubletake Adventure peeglid külge, Esimese 200km kütusekulu 3,5 liitrit sajale 
https://cdn.discordapp.com/attachments/ ... nknown.png
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 13 Mai 2021, 16:42
Postitas Prets
Kui päris krossikärn pole, siis ongi ju normaalne, et kruusal ujub natuke 
Et siis nüüd kotid peale ja nädalaks TETiringile? Uhket, kallist matkavarustust tuulutama?
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 13 Mai 2021, 17:28
Postitas Admiral Vint
Päris nädalaks mitte, aga paar päeva üritaks kõige kõrvalt lähitulevikus näpistada küll
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 14 Mai 2021, 17:35
Postitas petz
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 15 Mai 2021, 00:39
Postitas Admiral Vint
defineeri vibravaba. mul pole varem ühepütast olnud aga no.. täiesti normaalne mootor on
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 15 Mai 2021, 13:10
Postitas Piipz
petz kirjutas: ↑14 Mai 2021, 17:35
jep. kuniks käima paned
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 15 Mai 2021, 15:37
Postitas will111
vibravaba on siis kui sõidad ja käed ei värise, ning pilt ka ei värise. semivibravaba on siis kui sõidad ja käed värisevad aga pilt väga ei värise 
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 15 Mai 2021, 20:01
Postitas Tuuletallaja
Noored mehed, vibraator on ikka sihipäraseks kasutamiseks!
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 16 Mai 2021, 09:50
Postitas Piipz
Tuuletallaja kirjutas: ↑15 Mai 2021, 20:01
Noored mehed, vibraator on ikka sihipäraseks kasutamiseks!
sa unustasid #nohomo öelda 
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 16 Mai 2021, 10:37
Postitas Tuuletallaja
Piipz kirjutas: ↑16 Mai 2021, 09:50
Tuuletallaja kirjutas: ↑15 Mai 2021, 20:01
Noored mehed, vibraator on ikka sihipäraseks kasutamiseks!
sa unustasid #nohomo öelda 
Elementaarne, Watson, aga eks igaüks mõtleb vastavalt oma rikutuse astmele või siis kui väga soovib ta propageerida moodsaid euroopalikke väärtusi.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 02 Juun 2021, 08:52
Postitas Admiral Vint
Odomeetri näit nüüdseks 1500km, esimene hoolduski tehud. Props Honda esindusele kus ratas piinlikult puhtaks pesti hoolduse käigus. Mitte et sellest abi oleks olnud, kohe järgmine päev peale hooldust sai osa võetud Motorrad4life Level 1 ja Level 2 off-road koolitusest, mille ratas puhaste paberitega läbis. Endiselt on limitatsioon sõitjas mitte rattas aga koolitus andis kõvasti enesekindlust ja teadmisi ratta võimekusest juurde.
Endiselt ootan uusi esivedrusid UKst, kui need vahetatud saab siis on kõik vajalik, mida ratta juures muuta tahtsin, tehtud ja jääb üle ainult usinalt kilomeetreid koguda.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 28 Juun 2021, 20:46
Postitas KXBTVL
Tere!Mis rehvid sellel CRF`il ostes all olid?
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 29 Juun 2021, 13:47
Postitas jyrx
KXBTVL kirjutas: ↑28 Juun 2021, 20:46
Tere!Mis rehvid sellel CRF`il ostes all olid?
Mingid mitte kõibe kobedamad IRC rehvid mõõdus 80/100-21 ja 120/80-18. Mina vahetasin need peale esimest pooltteist kuud Dunlop D952 vastu.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 30 Juun 2021, 18:59
Postitas jyrx
Olen ka sama tsikli omanik samast ajast kui teema algataja. Lühidalt, mis olen selle aja jooksul talle külge kruvinud/juurde soetanud:
- 12V toitepesa (https://tinyurl.com/kr4jk4jv). Valisin tavalise "sigaretisüütaja" pesa, kuna sellesse saab ühendada ka kompressori, mida kannan kaasas, kui matkavarustus on peal. Ühendasin otse akule (kaitse loomulikult vahel), et saaks seadmeid laadida ka näiteks öösel, ilma et peaks süüdet sisse jätma.
- Telefonihoidja RAM® Quick-Grip™ Phone Mount (https://www.rammount.com/part/RAM-B-149Z-PD3U), milles hoian Ulefone ArmorX5 Pro'd (https://tinyurl.com/3zjwfsx9), kus kaardirakendusena kasutan peale Waze'i ja OsmAndMaps'i peamiselt OruxMapsi ja offline Eesti 1:10 000 põhikaarti. Alguses tegin sellise vea, et panin iPhone XR-i hoidjasse, aga vibratsioon tappis sellel mõne sõidukorraga kaamera stabilisaatori.
- Käekaitsmed tootjalt SW-Motech (Tenere 700 mudel).
- Pakiraam Bikerzbitzist (https://tinyurl.com/c3b387nr), mille puhul minu jaoks olulised käepidemed, mis hädavajalikud, kui kuhugi mutta vms kinni sõidan ennast või kui vaja tsikkel ümber pöörata kohapeal pehmes pinnases.
- Kaitserauad Bikerzbitzist. Need minu puhul ka vajalikud, sest CRF300L Rally on "täisplastikus" ja kuna käin tihti enduroradadel sõitmas, siis pillan ratast ka aegajalt. Kartsin alguses, et rauad hakkavad soones sõitmist takistama, aga tegelikult enne lähevad varbad kuhugi vastu kui rauad.
- Põhjakaitse ka Bikerzbitzist. Tehasest küljes olnud plastikust põhjakaitse purunes esiratta alt lennanud kivist Aidu karjääris, kui sõitsin mais Eesti idapoolset TET-i.
- Rehvid Dunlop D952. Väga rahul nendega.
Järjekorras ootab vedrustuse upgrade, kui tekib veel teisi pakkujaid peale YSS-i. Hetkel vaatan Hyperpro tagaamorti ja progresseeruvaid esivedrusid. Vedrustuse vahetusest ootan vähemalt sama efekti, kui tehaserehvide vahetusest D952-de vastu.
Ratas ise täitsa meeldib. Käin sellega igapäevaselt tööl. Korra olen isegi naisega väikse ringi teinud ja ka tema kiitis selle heaks. Eesti TET-ist on sõitmata Virtsu-Valga lõik ning "Randeli kolmik". Kuigi olen soolot sõitnud, pole tsikkel kuskil ikaldunud. Peale Söörömöö motoorienteerumist plaanin Läti TET-i minna proovima. Max kiirus sellega maanteel GPS-i järgi on ca 115km tunnis. Siin ülalpool kerkinud vibratsiooniküsimuses oskan ainult soovitada mitte iPhonet kasutada navigatsiooniks 
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 30 Juun 2021, 23:07
Postitas oil
Mul on iPhone navigatsiooniks CRF250L-il ja toimib perfektselt. Sama telefon ka mul teistel tsiklitel.
Mul on samuti merealumiiniumist põhjakaitse modifikatsiooniks (ise tehtud), loomulikult heeblikaitserauad, laadija, lisatuled, rutskasoojendused, telefonihoidik. Plastikust radikakaitse lendas minema mingi oksa tõttu, selle tegin ka korraliku plekist. Sarnase nagu originaal. Suht ideaalne pill, Honda on asjad läbi mõelnud. Korra on lekkinud esiamordid, need hooldasin kuuris ära, uued jupid külge, kerge ja odav töö.
Uut tagaamorti või sellele vedru ei viitsinud otsida, seega lahendasin vanaviisi - panin 8 mm paksused suured seibid vedru pingsuse tõstmiseks. 24 mm kokku. Tulemus minu jaoks ideaalne, ei pea vedru pingutusmutrid poolenigi keerama hetkel. Aasta sõitnud nüüd nii. Baltic Boltist ostsin need, maksid mõned eurod.
Vabandust teise teema risustamise pärast.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 24 Aug 2021, 07:33
Postitas jyrx
Nüüd siis juba 4 kuud olen CRF300L Rally omanik, läbisõit tänaseks 12700 km. Annan ülevaate otsesest hooldusele kulunud rahast.

- hoolduskulud
Seega "ekspluatatsioonikulu" seni ca 0.1 euro kilomeeter (KMga) + kütus. Hooldustööd seni olnud tegelikult kõik ise tehtavad, aga Hondacentrisse ajab mind 2-aastane garantii mootorile. Ketineetijat mul ka endal ei ole.
Keskmist kütusekulu kompuutrist kogu läbisõidu peale kahjuks ei näe, näitab ainult "leg"-ide keskmist kulu. Pakun, et kogu keskmine võiks olla ca 3,7l/100km.
Tänaseks oskan ehk kuidagi sõnastada, miks mulle selle mootorrattaga sõita meeldib. Erinevalt tänavamootorrattast saan CRF300 legaalselt "push to the limit". Näiteks motoorienteerumistel väiksematel teedel, TET-i sõites või ka Männikul endurot lastes tuleb ohtlik/ohutu piir sageli ette. Ja seda ilma lubatud kiiruseid ületamata. Mulle meeldib mootorrattaga sõita ja nii, et kompan oskuste/võimaluste piire ning selle rattaga saan seda teha ilma, et seaks teiste/enda elu liigselt ohtu või peaks pinevalt silmapiirilt politseipatrulli silmadega otsima. Ja samas käin taga igapäevaselt tööl ja ajan muid asju linna vahel. See vist ongi dual-sport tsiklite kontseptsioon ja mulle see meeldib 
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 15 Nov 2021, 18:26
Postitas Admiral Vint
Minu Rally liikus edasi kasutaja Raki kätte. Ehk leiab ka tema mahti siia enda sõitmistest pajatada 
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 15 Nov 2021, 19:56
Postitas Raki
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 19 Nov 2021, 11:57
Postitas Raki
Uue ratta ja uue sõidustiiliga avastasin igasugu vidinaid mida mul võiks vaja minna 
- kergem ja väiksem telk. Hetkel suur caucasus 3.
- kergem ja väiksem madrats - hetkel thermalresti isetäitus, see üsna suur
- väiksem padi - hetkel thermalresti isetäituv (sitaks mugav on see muuseas!)
- Sobilikumad sõidusaapad - juba olen saanud okstega litakaid vastu sääri
- turvis - suvel kevadel arvatavasti tunduvalt mugavam kui jope
- turvisele peale miski krossisärgi laadne asi
- dual sport kiiver - hetkel E1 ja see on üsna umbne
- seljakott kuhu veepõis sisse panna
- kompressor (äkki ma pean kunagi metsas rehvi vahetama?) (lets hope not)
raudselt midagi veel...
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 19 Nov 2021, 12:11
Postitas yeekim
Raki kirjutas: ↑19 Nov 2021, 11:57
....
- kompressor (äkki ma pean kunagi metsas rehvi vahetama?) (lets hope not)
raudselt midagi veel...
Mousse sisse 
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 19 Nov 2021, 12:19
Postitas villy
Raki kirjutas: ↑19 Nov 2021, 11:57
Uue ratta ja uue sõidustiiliga avastasin igasugu vidinaid mida mul võiks vaja minna 
- kompressor (äkki ma pean kunagi metsas rehvi vahetama?) (lets hope not)
raudselt midagi veel...
Väike jalgrattapump nipukatega raami küljes ajab ka asja ära, võttes 0 lisaruumi aga tegelt on ikka palju parem kui kellegil kompressor kaasas 
Ma tassin tihti 18 ja 21 lohve kaasas aga teoorias peaks 21-ga ka ainult hakkama saama. (see hooaeg kahjuks sai korduvalt vahetatud, eelmine 0).
Mousse ma jätaks päris enduro jaoks(Kasutasin ise ja olin väga rahul) @yeekim
Aga edu uue rattaga. Tee vähemalt Eesti TET ära järgmine hooaeg =)
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 20 Nov 2021, 03:03
Postitas Prets
Ära dissi jalgrattapumpa nüüd, mitmeid kordi ennast ja teisi hädast välja aidatud

Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 20 Nov 2021, 09:28
Postitas innu18
Sõbraga tellisime kevadel Naturehike Mongar telgid Aliexpressist. 2-inimese telk oli 130€ vist. Kaalus 2kg. Mõned korrad sai kasutatud ning oli väga OK. Kokkupanduna on kui kitsas lebomati rull.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 20 Nov 2021, 09:55
Postitas kalju1
kiivriks saan pakkuda BMW Enduro kiivrit. Kui huvi anna privas teada.
http://citycoast.evopos.com.au/bmw-endu ... -matt-grey
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 05 Dets 2021, 12:43
Postitas Raki
Ma nüüd ikkagi tahan Arai kiivrit, SEST seda pole saada, aga see selleks.
Teemasse ka. Üks popimaid moto-youtubereid ostis selleks hooajaks endale CRF300 Rally mudeli ja teeb siis long way upi ehk Ushuaiast Alaskale.
https://www.youtube.com/c/ItchyBoots
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 05 Dets 2021, 13:11
Postitas villy
Noraly sai päris kena kiivri jah

Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 15 Dets 2021, 20:29
Postitas oldbanana
Palju teil siinsetel CRF300L Rally omanikel pikkust ja kaalu on ? Ajab hirmsasti ka sinnapoole, et peaks selle vana f800GS maha müüma ja selle asemele võtma aga kuna asiaadi mõõtu ja kaalu pole siis vb ei vea välja

Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 15 Dets 2021, 20:57
Postitas Raki
oldbanana kirjutas: ↑15 Dets 2021, 20:29
Palju teil siinsetel CRF300L Rally omanikel pikkust ja kaalu on ? Ajab hirmsasti ka sinnapoole, et peaks selle vana f800GS maha müüma ja selle asemele võtma aga kuna asiaadi mõõtu ja kaalu pole siis vb ei vea välja
Ma 178 ja kaal ilma motovarustuseta nii 85-88. Mu rattal siis upgradetud vedrustus. Minu pikkusele väikseks ei jää.