Yamaha MT-10, 2017, indumen

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Lugemata postitus Postitas indumen »

Teneret tuleks varsti vaatama küll :D
Seniks väike hooaja alguse update.

Muus osas kõik kena, aga ikka peab tilka tõrva sisse viskama.
Kuna esituled on full LED, kaitsekile paigalduse eel sattusin valet puhastusainet kasutama ja üks tuledest tõmbas äikese sisse kuna lääts on plastikust, aitäh atsetooni sisaldusele :evil: :-x kõige odavam asendus tuli on 100naela +post mis hetkel leidsin.

Teine jura mis hetkel käsil, eelmainitud aju käis progemises ja sain tagasi lõpuks ikka, jõudu ja sujuvust tuli juurde küll.
Aga nüüd on kadunud quickshifter/blipper funktsionaalsus, jauran selle aftermarket shifteri pakkujaga praegu, kes väidab et ainult nende spets flashiga toimib asi.
Mis on siis mingi teine seadistus mitte fuelmapi korrigeerimine jne jne.
Häda selles et nad on itaalias omadega :( bikepointist ostetu rataste kaasnev võlu ja valu.

Kehvemal juhul peab uue pädeva tüki ostma, mis on eraldiseisev üksus, selle mugavusega harjus ikka väga ära, et ilma sidurita sai kiirendada ja aeglustada käiguga. (crash)

EDIT:
tundub et tuleb uut süsteemi otsima hakata, itaalastega on võimatu normaalselt mingit tehnilist tuge saavutada. (crash)
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Lugemata postitus Postitas indumen »

tasapisi jõuavad touring suunitlusega vidina kohale, originaalklaas juba on tegelikult Touring nime all, aga leidsin veel kõrgema,
jah on parasjagu kole tükk aga sõidumugavus maksab ka midagi. Järgmine lisa on plaanis väike LED bar paigaldada
Hetkel leitutest võiks sobida esitule alla hargi vahele Strands Siberia DR 8" 28W
Uus quickshifter/blipper peaks ka kätte saama juuni alguses,
image.png
image.png
VS
image.png
image.png
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Lugemata postitus Postitas pyta »

Küsin nende 90 kraadist ventiilide kohta. Kas oled täheldanud mingeid muutusi juhitavuses?
See kevad vahetasin rehvid ja lasin ka sellised ventiilid panna. Kõvemal kiirendusel (3-4-5) käik tõmbab lenksu vibama ja suurel kiirusel ka ebamugav viba,nagu hakkaks tankslappima. Ainus muutus olid ventiilid ja Michelini asemel Pirellid. Ennem sellist probleemi polnud
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Pigem otsiks põhjust rehvide juurest või sellest kuidas ratas alla tagasi sai.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mitmel rattal kasutanud seda 90 ventiili-0 muret.

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

pyta kirjutas: 30 Juul 2023, 12:43
Küsin nende 90 kraadist ventiilide kohta. Kas oled täheldanud mingeid muutusi juhitavuses?
See kevad vahetasin rehvid ja lasin ka sellised ventiilid panna. Kõvemal kiirendusel (3-4-5) käik tõmbab lenksu vibama ja suurel kiirusel ka ebamugav viba,nagu hakkaks tankslappima. Ainus muutus olid ventiilid ja Michelini asemel Pirellid. Ennem sellist probleemi polnud
Vahetasid rehvid, muutus rehvi kõrgus ja kuju ja nähtavasti ka geomeetria.
Neil ratastel suhteliselt tundlik raam, nii, et vabalt võib olla, et asend läks piisavalt äärmusesse, et põhjustada juba ebastabiilset juhitavust.
Lisaks võib ju olla ka juba algselt midagi väga paigast ära, lihtsalt rehvide vahetus võimendas seda muret.
Ventiilidest nüüd vaevalt midagi muret tekib. vb 300km/h juures.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


RalfMoon
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Mai 2017, 23:20
Tsikkel: Z900
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Lugemata postitus Postitas RalfMoon »

90 ventiil vaevalt, kasutanud teisel rattal juba aastaid.
Ex: z750,hayabusa,duc 999,yamaha xv950,diavel 1250, ktm 1290,buell 1200,z900
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Lugemata postitus Postitas indumen »

Põnev teemaarendus vahepeal olnud, ise puhkusel ja haige vahelduva eduga läks foorum meelest isegi :P

Sai ka hiljuti rehvivahetus üle elatud, ise vahetasin ja tasakaalustasin, paras nikerdamine on tagumist koos abs anduriga tagasi alla saada aga kokku ta sai ja kõik sõitis nagu ennemuiste. Ventiilid on siiski velje keskel ju mitte nagu autol ühes servas.

Kõrvalise märkusena kui sai proovitud tuuleklaasi vahetatud originaal pisikese "bug spoileri" vastu siis kiirendusrajalt üles tulla et liiklusega ühineda võttis imelikult vedelaks olukorra küll kõva kiirendamise hetkel, jõudu on ja ju tuul ei surunud enam nina maha suurest klaasist niipalju :D Peale suuremat tapatööd putukatele sai touring klaas tagasi pandud ja lepitud olukorraga et kõrvatroppe lihtsalt rohkem kasutama.

Tehnilise poole pealt veel et uue Quickshifteri sain ka kätte ja külge, allavahetus ehk blipper on ainult natuke liiga sportlik, ehk toimib ainult 4500rpm ja ülespoole.

Ja vahepeal pildi taustal nähtav punane rakett asendus MT-07 nüüd on MT Family :D :bsmile:
suurem aur hetkel läheb sinna jubinate leidmiseks, tegu täiesti uue ja tehase base mudeliga, et vaja kohandada ja kaitsta veidi sedagi.
Heeblid, kukkumisrauad/punnid, mingi tuuleklaas, kohver juba küljes.
Üks vahva fakt selle kohvri raamiga ka, yamaha ei müü eraldi originaal kinnitus polte seibe, õnneks oli treial sõber kes paar kraega seibi meisterdas, nimelt raami ja kohvri leidsime järelturult 3 korda odavamalt kui letis oleks komplekt läinud.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”