1. leht 1-st

Mootorratas Leedust

Postitatud: 19 Veebr 2022, 19:21
Postitas viinakurat
On siin liikumas või teab kedagi kes saab aidata Leedust tsikli transportimise.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 19:53
Postitas Henn
Kasutan teemat.
Kas keegi on külastanud?
https://www.facebook.com/andrius.motoinn.3
Üks tsikkel pakub huvi. Kui keegi veel huvi tunneb, teeks leedukale kambaka ja prooviks hinda alla kruttida.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 19:56
Postitas yeekim
No sinna lisa veel sõiduki tüübikinnitus ja arvelevõtmine.

edu

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 20:04
Postitas Henn
yeekim kirjutas: 24 Veebr 2022, 19:56
No sinna lisa veel sõiduki tüübikinnitus ja arvelevõtmine.

edu
Miks on vaja nt Honda Hornetile tüübikinnitust? Neid peaks Eestis juba arvel olema.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 20:36
Postitas will111
See iseenesest ei tähenda mitte midagi. ARK võib nõuda kõike, mida nad soovivad...ja leedust toodud tsiklite puhul nad ka nõuavad

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 20:40
Postitas yeekim
ARK lähtub määrustest jne.
Alates 2004a US turule tehtud pill läbib siin oma kadalipu, on neid 1 või 100 juba arvel.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 20:48
Postitas Henn
Ok, siis peab leeduka käest vin küsima. Samas tuleb Leedust treilade kaupa igasugu autosid, pole kuulda, et mingit suvalist Audit või Bemmi väga keeruline on arvele saada. Loodame, et tavaline Honda või Suzz ka seal kedagi väga ärevaks ei tee.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 21:03
Postitas urmas66
Henn kirjutas: 24 Veebr 2022, 20:48
Ok, siis peab leeduka käest vin küsima. Samas tuleb Leedust treilade kaupa igasugu autosid, pole kuulda, et mingit suvalist Audit või Bemmi väga keeruline on arvele saada. Loodame, et tavaline Honda või Suzz ka seal kedagi väga ärevaks ei tee.
Ega nendega,mida leedukad euroopast toovad, ei olegi probleeme. Aga nad toovad palju tsikleid Usa-st ja sealse turu jaoks toodetud rattad peavad selle läbima,samas leedus saavad nad selle arvele. Kui on EU turule toodetud ratas, siis null probleemi.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 21:19
Postitas Henn
Ma arvan, et need 1500eur Hornetid ja muu selline on pigem Saksamaalt toodud. Mul on vaja õppesõiduks odavamat tsiklit ja otsin Hornetit või Bandiiti vms. Tundub, et transport ja esmareg on odavam kui Eestis müüdavad.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 24 Veebr 2022, 22:04
Postitas urmas66
Henn kirjutas: 24 Veebr 2022, 21:19
Ma arvan, et need 1500eur Hornetid ja muu selline on pigem Saksamaalt toodud. Mul on vaja õppesõiduks odavamat tsiklit ja otsin Hornetit või Bandiiti vms. Tundub, et transport ja esmareg on odavam kui Eestis müüdavad.
Kui ratas on EU-st pärit, siis on see tüübikinnituse number ka leedu passis olemas ehk palu teh.passi koopiat müüjalt. Mingi selline peaks olema e2*2007/46*0475

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 25 Veebr 2022, 03:05
Postitas yeekim
Nagu Sa ise juba kirjutasid, siis küsi VIN!
Saadad selle päringuga meie ARK osakonda: saab arvele otse või ei?

edu

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 28 Veebr 2022, 12:26
Postitas viinakurat
VIN koodi Arki saatmine mõtetu, mina sain vastuseks et nad vastutust ei võta ja vin koodi järgi mingit infot ei anna. Töö ratas kohale ja siis vaatame mis sellega teha saab.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 28 Veebr 2022, 13:26
Postitas yeekim
Kas VIN dekooderist ei anna välja, mis turule tehtud?

edu

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 28 Veebr 2022, 14:04
Postitas StreetMoto
Üldiselt sisaldub juba VIN koodis mudelitähis ja/või vahemik, mis ütleb sihtturu ära. Võtad VIN-i ja saadad margiesindusse ning teadmine olemas. Kui on Japsi toodang või BMW, siis neile on netis vabavaralised keskkonnad, kust saab sihtturu teada. Honda, Suzu, Kawa, Yamu ja BMW on seega niisama netist kontrollitavad ilma esindust kaasmata. Ühtlasi saad VIN kontrolliga teada ka korrektse tootmisaasta. Meil siin rattaid ja "õnnelikke" omanikke küllaga, kel teadmine reg.tunnistuse põhjal, et mul 2013 aasta ratas ja kui meilt juppe tulevad ostma, siis selgub VIN päringust, et tegelikult 2007 hoopis ... Vahepeal olnud lausa mudelipõlvkonna muutus ja jupid ei klapi omavahel sugugi.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 28 Veebr 2022, 14:12
Postitas viinakurat
Mis portaalist BMW ja japside tsikleid kontrollida saab?

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 28 Veebr 2022, 15:55
Postitas kiilas
viinakurat kirjutas: 28 Veebr 2022, 14:12
Mis portaalist BMW ja japside tsikleid kontrollida saab?
BMW https://www.realoem.com/bmw/enUS/select ... &archive=0

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 28 Veebr 2022, 17:16
Postitas StreetMoto
viinakurat kirjutas: 28 Veebr 2022, 14:12
Mis portaalist BMW ja japside tsikleid kontrollida saab?
Esimene ja kõige kiirem valik:
Bemm - https://shop.maxbmw.com/fiche/PartsFiche.aspx
Suzu - https://www.bike-parts-suz.com/
Honda - https://www.bike-parts-honda.com/
Yamu - https://www.bike-parts-yam.com/
Kawa - https://www.bike-parts-kawa.com/

Teised ja "ägedamad" keskkonnad on meil endal personaalsed sisselogimisega ja neid ma anda ei saa.

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 08 Apr 2022, 21:25
Postitas kiilas
Millele peaks tähelepanu pöörama kui osta Leedust tsikkel mis on Prantsusmaa registris? Mis dokumendid peaks kindlasti olemas olema?
https://en.autoplius.lt/ads/bmw-r-1250- ... 18854.html

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 09 Apr 2022, 04:49
Postitas mega1
Tehn pass ja ostumüügileping
Kui firma müüb siis firmalt
Suht kallis ratas tasub tehniline osa kindlalt üle vaadata enne ostu

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 09 Apr 2022, 11:36
Postitas StreetMoto
Leedust ostes peaks üle vaatama KÕIK. Kahjuks ei piisa ka sellest. Rattad, mis jõuavad meie juurde töökotta ja on pärit Leedust on 100% ulatuses üllatusi täis. Pealt vaadates "sile", aga kui hakkad tegema hooldust või remonti, siis hakkab tõde kooruma. Täna on laual lahti näiteks R1200 käigukast. Ratas aastast 2008, VIN kinnitab seda. Tellitud jupid sellele aastakäigule. Paraku kasti avades selgus, et kast on toodetud 2011 aastal. Hoopis teised laagrid, teised võllid jne.

Teine ratas teeninduses tõstukil, Leedust pärit Honda. Ma ei tea, mis hinnaga saadud, aga selleks, et teha teda Eesti registrikõlbulikuks läheb päris mitusada tugrikut. Lisaks kõvasti kodu- ja teibituuningut. Üht asja puudutad ja kokku enam panna ei õnnestu, sest lihtsalt pudeneb käe vahel laiali. Lihtne näide - keegi on arvanud, et õhufiltrikorpuse sisendava võiks suuremaks lõigata (ilmselt et parem minek oleks) - nüüd lendavad tagaratta alt kivid otse õhufiltrisse. Tahtisme vahetada esitule LED-id tavapirnide vastu, aga kui esituld puutusime, siis lagunes korpus lihtsalt tükkideks, sest oli jootekolviga mitmest tükist kokku sulatatud. Sumps on tühi otsetoru - tahaks panna mingi püti, aga ei saa - leedukas on lõiganud kõhualuse lõhki ja suvalise nurga all mingi toruotsa külge keevitanud, et "tühitoruga" sobiks.

Kui puht loogiliselt mõelda, siis mingi põhjus peab ju olema, et Leedus autode ja tsiklite hinnad odavamad. Järelikult on sisendhind mingil põhjusel odavam. Ei ole need leedukad teistest osavamad leidmaks üles kõik Euroopa kirikuõpetajate küünis seisvad pillid.

Pika jutu mõte on see, et ärge laske end pimestada odavast hinnast - sellel on enamasti mingi põhjus. Ja veel - minu praktika ütleb seda, et mida ilusam pill visuaalis välja näeb, seda suurem tõenäosus on mingile rikkis tehnilisele sõlmele. Inimesed püüavad visuaaliga kompenseerida tehnilisi puudusi, sest inimene ostab "visuaalemotsiooniga".

Re: Mootorratas Leedust

Postitatud: 09 Apr 2022, 11:48
Postitas oil
Arvele saamiseks peavad ka kõik numbrid dokumentides olema olemas ning õiged, muidu jäädki maanteeametiga kirju vahetama.

Ja nagu Streetmoto ütles, siis üllatusi tuleb kindlasti, valmistu nendeks.