Kawa KLE 500 karburaatori häda
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kawa KLE 500 karburaatori häda
Pisike häda sarjast tahtsin hästi, aga välja tuli nii nagu alati. Ühesõnaga prooviks ehk interneti kaudu hambaid parandada.
Ratas Kawasaki KLE 500 (2003) (Keihin CVK34 karpad)
Kuna eelmisel hooajal oli käivitamisega veidi hädasid siis tehtud mõeldud tegin karpadele kap remondi.
Moto hoovist rem komplektid. Karpad võtsin pulkadeks puhastasin ära kõik mida puhastada andis (nägi tegelikult päris viisakas välja) ja vahetasin ära kõik mis rem komplektiga kaasa anti (Pea nõel, ja düüs ja nõela hülss(?), piloot düüs ja nõel, (ja vedru ja seibid), ujuki nõel. Ja mõned tihendid.)
Nüüd on aga häda järgmine et tühikäigul käib üpris nromaaselt, soojast peast toorest annan siis ronib pööre üles 4-5 tuhande peale ja käib ilusti. Aga nii kui gaasi rutskat puudutan sureb hoobilt välja. Ei ole vahet kui ettevaatlikult keerata, kui näpin on krõska. Võiks eeldada et pea nõelast ei tule kütust peale? Aga samas reguleeritav on ainult piloot ja too on tehse seades - 1 3/4 pööret välja. Olen proovinud toda ka siia sinna poole keerata veerand pöörde kaupa, aga midagi ei muutu.
Lisaks veel reguleerisin ka klapid ära, aga minu talupoja loogika ütleb et isegi kui klapid on veidi võsas ei tohiks see taolist ikaldust korraldada.
Ennetades küsimust siis need katse käivitamised olen teinud paigaldatud airboxiga. Ilma airboxita on põhimõtteliselt sama häda. Ainus lisa info ehk et kui käega panem mõlema karpa õhuvõtust osa kinni, siis kerib pöörded üles ja ka nagu töötab täitsa normaalselt. Jällegi nagu viitaks pea nõela ikaldusele?
Ühe sõnaga mida veel vaadata või kus see häda võiks peituda?
Ratas Kawasaki KLE 500 (2003) (Keihin CVK34 karpad)
Kuna eelmisel hooajal oli käivitamisega veidi hädasid siis tehtud mõeldud tegin karpadele kap remondi.
Moto hoovist rem komplektid. Karpad võtsin pulkadeks puhastasin ära kõik mida puhastada andis (nägi tegelikult päris viisakas välja) ja vahetasin ära kõik mis rem komplektiga kaasa anti (Pea nõel, ja düüs ja nõela hülss(?), piloot düüs ja nõel, (ja vedru ja seibid), ujuki nõel. Ja mõned tihendid.)
Nüüd on aga häda järgmine et tühikäigul käib üpris nromaaselt, soojast peast toorest annan siis ronib pööre üles 4-5 tuhande peale ja käib ilusti. Aga nii kui gaasi rutskat puudutan sureb hoobilt välja. Ei ole vahet kui ettevaatlikult keerata, kui näpin on krõska. Võiks eeldada et pea nõelast ei tule kütust peale? Aga samas reguleeritav on ainult piloot ja too on tehse seades - 1 3/4 pööret välja. Olen proovinud toda ka siia sinna poole keerata veerand pöörde kaupa, aga midagi ei muutu.
Lisaks veel reguleerisin ka klapid ära, aga minu talupoja loogika ütleb et isegi kui klapid on veidi võsas ei tohiks see taolist ikaldust korraldada.
Ennetades küsimust siis need katse käivitamised olen teinud paigaldatud airboxiga. Ilma airboxita on põhimõtteliselt sama häda. Ainus lisa info ehk et kui käega panem mõlema karpa õhuvõtust osa kinni, siis kerib pöörded üles ja ka nagu töötab täitsa normaalselt. Jällegi nagu viitaks pea nõela ikaldusele?
Ühe sõnaga mida veel vaadata või kus see häda võiks peituda?
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
See on probleem. Airbox kohapeal käies ei mõjuta. Vähe kütet või lisaõhk. Kui on toorel mingi oma korpus siis seal ka tihendid vbla.
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
https://www.oemmotorparts.com/fiche-l/K ... 0-3_AT.png
Toore klapp on pildil 16016. Membraani "alt" tuleb õhu kanal läbi klapi sisselaske poole. Kas sealt mingi kütuse kanal ka seest kuskilt jookseb seda kohe ei oska öelda, aga ma saan aru et vist peaks. Aga mingit erilist tihendit seal ei ole. Kapronist mutter hoiab seda kinni (vasakult 2.) ja selle peal on kummi kork kust tuleb klapi ots välja. Mujalt ka nagu ei näe et võiks lisa õhku pealt tulla. Muhv karpa ja plokikaane vahel on korras. Ehk siis ikkagi vähe kütust?
Toore klapp on pildil 16016. Membraani "alt" tuleb õhu kanal läbi klapi sisselaske poole. Kas sealt mingi kütuse kanal ka seest kuskilt jookseb seda kohe ei oska öelda, aga ma saan aru et vist peaks. Aga mingit erilist tihendit seal ei ole. Kapronist mutter hoiab seda kinni (vasakult 2.) ja selle peal on kummi kork kust tuleb klapi ots välja. Mujalt ka nagu ei näe et võiks lisa õhku pealt tulla. Muhv karpa ja plokikaane vahel on korras. Ehk siis ikkagi vähe kütust?
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
Toores peaks tavaliselt sooja mootoriga tapma pöördeid, mitte kergitama. Sina kirjutasid, et pöörded tõusevad. Otsi sealt.
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
Tundub et pea düüsi õhu kanal oli vist ikkagi mingi ummistusega. Lasin need uuesti karpa puhastajaga läbi ja sai tööle.
Tänud kaasa mõtlemast.
Tänud kaasa mõtlemast.
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
Niisiis nagu eelnevalt mainitud, sai põhimõtteliselt asja käima. Ratas on koos ja esimene proovi sõitki tehtud. Miks ma üldse lammutama hakkasin olid käivitus probleemid, see häda on nüüd kadunud. Sõidab ja kiirendab ka täitsa normaalselt. Aga tühikäik tundub et nagu lonkab veidi. Kas see ongi sellistel 60000 sõitnud karpaga masinatel normaalne, või peaks ikkagi ootama et tiksub nagu kellavärk?
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
Kui karpa päris kulund pole, siis peaks ikka tiksuma.
Peale karpa kokkupanekut on tark tühikäigu segu paika keerata. Kruvile on mõnel rattal piinarikkalt raske ligi pääseda aga regullimine ise polegi hirmus keeruline. Youtubeis on häid õpetusi ja enamus tsiklitele kehtivad samad põhimõtted.
Segukruvi õige asukoht on tavaliselt kusagil 0.5-2.5 pööret lahti - sealt edasi enam miskit ei muutu. Kindlasti ei tohi kruvi kõvasti põhja keerata (vigastab karpat ja kruvi).
Otsinguks võiks sobida “how to set idle mixture screw” vmt
Peale karpa kokkupanekut on tark tühikäigu segu paika keerata. Kruvile on mõnel rattal piinarikkalt raske ligi pääseda aga regullimine ise polegi hirmus keeruline. Youtubeis on häid õpetusi ja enamus tsiklitele kehtivad samad põhimõtted.
Segukruvi õige asukoht on tavaliselt kusagil 0.5-2.5 pööret lahti - sealt edasi enam miskit ei muutu. Kindlasti ei tohi kruvi kõvasti põhja keerata (vigastab karpat ja kruvi).
Otsinguks võiks sobida “how to set idle mixture screw” vmt
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
Jah see peaks teoreetiliselt olema paika keeratud. Manuali järgi 1,45 pööret lahti. Aga eks peab siis veel tunde järgi üle keerama.
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
Kaaperdan teemat. Omal samuti KLE 500 (2007) karburaatorid väsinud. Lask pimeduses, aga ega kellelgi pole üle säärast karburaatorit jäänud kuskilt?
Praegu on nii, et pöörded ei tule eriti hästi maha, v.a. siis kui segukruvid on kinni keeratud. Siis on enam-vähem. Algas sellest, et eile hakkas puterdama ja välja surema. Arvasin et karbussid umbes. Võtsin lahti, puhastasin kõik ära ja sai kokku. Käib muus osas nüüd ilusti, aga pöörded kiirelt maha ei tule. Lisaõhku ei tundu kuskilt saavat, carb cleaneri aerosooliga proovisin.
Ostaks lõpuks uue (kasutatud) karburaatori ja sellega võiks mured lõppedagi...
Täiendus: tundub, et oligi jah lisaõhu probleem. Võtsin veel kõik korra lahti, puhastasin ja timmisin algseadetesse, nüüd käib kenasti. Kokku tagasi pannes olin kõikide lõdvikutega eriti põhjalik, vähemasti enda arvates.
Praegu on nii, et pöörded ei tule eriti hästi maha, v.a. siis kui segukruvid on kinni keeratud. Siis on enam-vähem. Algas sellest, et eile hakkas puterdama ja välja surema. Arvasin et karbussid umbes. Võtsin lahti, puhastasin kõik ära ja sai kokku. Käib muus osas nüüd ilusti, aga pöörded kiirelt maha ei tule. Lisaõhku ei tundu kuskilt saavat, carb cleaneri aerosooliga proovisin.
Ostaks lõpuks uue (kasutatud) karburaatori ja sellega võiks mured lõppedagi...
Täiendus: tundub, et oligi jah lisaõhu probleem. Võtsin veel kõik korra lahti, puhastasin ja timmisin algseadetesse, nüüd käib kenasti. Kokku tagasi pannes olin kõikide lõdvikutega eriti põhjalik, vähemasti enda arvates.
Viimati muutis oil, 08 Mai 2023, 16:36, muudetud 1 kord kokku.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8799
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Kawa KLE 500 karburaatori häda
See carb cleaneri aerosool ei ole nii hea kraam kui eeter. Ikkagi tundub nagu lisaõhu probleem aga ega seda ei pruugigi nii kergelt üles leida, võib juhtuda, et sul on ikkagi vaja teist karpat / carb boote vaja, kasvõi proovimiseks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.