BMW K100 84' jupats

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

Olen seda postitust juba piisavalt edasi lükanud. Täna on see päev, kus otsustasin, et võtan end kokku ja proovin siis oma esimese projektipäeviku loomist.
Inimesed, kes loodavad siit leida originaali taastamist siis see kahjuks ei ole see koht.
Long story short:
Sai mõned aastad tagasi lõpuks load tehtud, esimeseks rattaks sai ostetud xj600 paarisaja euro eest. See sai põlve otsas omamoodi caferaceri stiili ehitatud.
Paraku ei jälginud üldse seda, et ma olen pikka kasvu ~196cm ja see xj600 sai eos liiga valesti endale tehtud.

2020 suvel jälgisin mõnda aega turgu ja vaatasin, et keegi müüb lahtivõetuna k100't. Kahtlane oli muidugi osta juppideks tõmmatud vana bmw'd.
Pakkusin omanikule vahetust. Saime paar korda kokku ja üks hetk sõitis minu xj600 minema ja ma sain vastutasuks vana BMW lego.
Ütleme nii, et päris veider on kokku panna ratast, mida pole ise lahti võtnud kunagi. Ei hakanudki kohe kokku panema ja tegelt sai kohe pihta hakatud cafeka loomisega. Tegemist on täitsa omamoodi rattaga. Praktiliselt auto mootoriga mootorratas. Kuiv sidur, kardaani ülekanne, pikali rida 4 mootor, mis tehti peugeoti 1.1liitrise automootori järgi.

Päris igat pilti ei hakka ma uploadima, kellel miskit isutab ja tahab siis võib eraldi küsida. Proovin luua üpris kompaktse postituse.

Ratta sain kätte sellisena:
Pilt
Mugav oli ratast ehitada, mootori panid pukile ja raam käib nelja poldiga mootori peale, ehk seda sai lihtsalt ringi vedada.
Garaazis olevast suzuki paagist sai tagumiku rattale ja ka näo. Tagumiseks amordiks sai super duke ja esihark samuti super duke.
Pilt
Veljed sai valitud GS'i omad, detailid said musta värvi pärliga.
Pilt
Pilt
Pilt
Võtme uus asukoht ja suzu paagist uus nägu.
Pilt
Pilt
Istme valmistamine
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Istme valmistamine läks natuke nihu ja sai mitu korda seda nahka maha kakutud ja uuesti peale pandud:
Pilt
Ratas kukkus ümber :cry: (Alu paak)
Pilt
Õnneks Tartus asjalikud inimesed ja abi oli kiire.
Pilt
Pilt
Siiamaani ei saa aru, kas mulle meeldib see kükloop
Pilt
Vahepeal on rohkem jubinaid külge pandud ja ka väljalase külge.
Pilt
Tartus jällegi palju häid inimesi (Chris Oras), lõpuks sai asjad värvima ( Atlantis Blue Metallic, BMW color code 399 )
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Isiklikult ei taju elektrist ööd ega mütsi. Õnneks on inimesi, kes oskavad sellise asjaga ümber käia.
Pilt
Esimene kord ratta seljas:
Pilt
Esimesed paarsada meetrit tankima:
Pilt

Vahepeal sai palju asju oodatud küll hiinast ja mujalt maailmast.
Lisaks sai ka paar pilti lastud rattast teha eelmise hooaja lõpus:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Uuel hooajal muidugi tuli palju üllatusi juurde, aku suri ära, simmerid lekivad, heebli piduri silinder lekib, elektri vigu jms. Äkki see suvi saab ka päriselt sõita mitte paarteist kilomeetrit 10 soojakraadiga.

Tööd veel palju, sellise ratta puhul ilmselt projekt ei saa mitte kunagi valmis, alati on midagi teha.

Kõike hääd ja paremat!
Viimati muutis jupats, 29 Apr 2022, 11:22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas M.T. »

No lõpuks ometi. Kui ma nüüd sinna Tartu kanti ükskord satun, peab vaatama millal eelmisest külastusest 5a möödub, siis peaks kohvile tulema ja äkki näitad seda elukat lives kah.
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Väga kena pill. Kas sumpsi lõpupütt jääbki nii? Tundub minu silmis ainuke okas hetkel :)
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

M.T. kirjutas: 27 Apr 2022, 19:28
No lõpuks ometi. Kui ma nüüd sinna Tartu kanti ükskord satun, peab vaatama millal eelmisest külastusest 5a möödub, siis peaks kohvile tulema ja äkki näitad seda elukat lives kah.
Kohvi jaoks on mul alati aega, ratast võin samuti alati näidata, anna aga märku.

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

Andrea kirjutas: 29 Apr 2022, 09:08
Väga kena pill. Kas sumpsi lõpupütt jääbki nii? Tundub minu silmis ainuke okas hetkel :)
Aitäh! Isiklikult pole see minu silma veel riivanud. Kindlasti saaks ägedamalt ja midagi ilusamat sinna teha, aga siis juba teha korralikult ja ilmselt ka väga kallilt :D
Näiteks selline lahendus antud rattale meeldiks väga, aga nagu öeldakse. Aega on selle kiire asjaga.
Pilt
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas tito »

jupats kirjutas: 29 Apr 2022, 11:15
Näiteks selline lahendus antud rattale meeldiks väga, aga nagu öeldakse. Aega on selle kiire asjaga.
Spoiler
Pilt[/spoiler
Vot vot selline ilusti keevitatud püks koos LeoVince GP Evoga oleks väga kena lahendus juba :wink:
Mulle väga meeldivad vanade rataste ehitused, eriti cool on kohvik või scambler stiilis versioonid. See põhjalikkus mida piltidelt näha on muljet avaldav :bsmile:
@M.T. kui kohvile lähed võta mind ka kaasa :D
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Ilus, punkt.
Mul muidu pole porno vastu midagi, aga esipiduri õlipotsiku "hoidikuporno" teeks ringi :mrgreen:
Potsikule mingi jalg/kõrv külge keevitada ei tohiks väga keeruline olla ...
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

tito kirjutas: 29 Apr 2022, 14:08
jupats kirjutas: 29 Apr 2022, 11:15
Näiteks selline lahendus antud rattale meeldiks väga, aga nagu öeldakse. Aega on selle kiire asjaga.
Spoiler
Pilt[/spoiler
Vot vot selline ilusti keevitatud püks koos LeoVince GP Evoga oleks väga kena lahendus juba :wink:
Mulle väga meeldivad vanade rataste ehitused, eriti cool on kohvik või scambler stiilis versioonid. See põhjalikkus mida piltidelt näha on muljet avaldav :bsmile:
@M.T. kui kohvile lähed võta mind ka kaasa :D
Sellised ilusad keevised ja korralik sumps on ka äärmiselt korralik kergendus rahakotile :D Kunagi kindlasti tuleb ümber teha, aga kui teha siis lasta teha ka mega korralikult see asi. Aitäh, aitäh!

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

Maaks kirjutas: 29 Apr 2022, 14:50
Ilus, punkt.
Mul muidu pole porno vastu midagi, aga esipiduri õlipotsiku "hoidikuporno" teeks ringi :mrgreen:
Potsikule mingi jalg/kõrv külge keevitada ei tohiks väga keeruline olla ...
pagan, ikka keegi pani tähele :D See lahendus läheb rubriigi "ajutine igavene lahendus" alla.

Prets
Postitusi: 683
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas Prets »

Kui lihtne oli sellega ülevaatuselt läbi saada? Või see, et tegu '84 masinaga, lasi kohe vabalt läbi igalt poolt?

Mida muutsid, et oma pikkusele vastavaks saada? Raami nagu ei näe, et oleks keevitet...

Masin on mitte lihtsalt ilus, vaid ütleks lausa, et päris seks!
(togi)

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

*topelt postitus
Viimati muutis jupats, 29 Apr 2022, 16:07, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

Samal ajal kui ratast ehitanud, siis tegelikkuses terve aeg ajasin taga ka radiaatori katet, mis originaalis küljes.
Tuleb välja, et K100 mudeli omad on päris haruldased ja kuskilt Itaaliast võib kasutatud kraami 400+ euro eest saada.
Lõpuks nägin, et keegi rootsis ehitab sama ratast ja piltidel märkasin sama detaili mida otsin ja õnnestus omanikuga kaubale saada.
Kätte saades õnn suur kaup korralik ja ilus.


Selline on see ratas 100% stock'ina ja seal on ka näha seda radika katet:
Pilt

Kätte saades meenus mulle, et paagi asukoht sai nihutatud originaal kohast tsipa kaugemale ja ilmselgelt see ei sobi sinna suurema modifitseerimiseta.
Nüüd dilemma, kas lõigata see lõhki ja teha parajaks või lasta teha sellest koopia fiibrist ja sellega mässata? kurat seda teab. Äkki on keegi millegi sarnasega kokku puutunud ja oskad ehk soovitusi või nõu jagada.
Pilt

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

Prets kirjutas: 29 Apr 2022, 16:01
Kui lihtne oli sellega ülevaatuselt läbi saada? Või see, et tegu '84 masinaga, lasi kohe vabalt läbi igalt poolt?

Mida muutsid, et oma pikkusele vastavaks saada? Raami nagu ei näe, et oleks keevitet...

Masin on mitte lihtsalt ilus, vaid ütleks lausa, et päris seks!
Ausalt öeldes pole sinnamaani veel jõudnud :roll:

Paak on toodud taha poole, iste on tehtud kaugemale, raam on saanud nüpeldamist, lenks on kaugel peidus ja jalarauad on nii nimetatud "long" version.
Sõiduasend on üpris kõhuli paagil antud rattal

joel
Postitusi: 1802
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas joel »

jupats kirjutas: 29 Apr 2022, 16:06
Nüüd dilemma, kas lõigata see lõhki ja teha parajaks või lasta teha sellest koopia fiibrist ja sellega mässata? kurat seda teab. Äkki on keegi millegi sarnasega kokku puutunud ja oskad ehk soovitusi või nõu jagada.
Kui tegu nii defka tükiga, siis ehk on mõistlikum päris uus teha ja originaal mõnele järgmisele hädalisele kirvehinnaga maha ärida?
Joel

peetersell
Postitusi: 56
Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 7 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas peetersell »

Äge!
Kuidas Superduke vedrustuse valikuni jõudsid?
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas M.T. »

tito kirjutas: 29 Apr 2022, 14:08
@M.T. kui kohvile lähed võta mind ka kaasa :D
No kui ma ükskord sinna Tartu poole plaanin, siis pean küsima kas omanik viitsib ühe lisakohvi teha :D
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas bitter »

Ilus töö aga ühest ei saa aru. Sa oled pikk ja vabatahtlikult paigutasid jalarauad nii kaugele taha? Mugavamat geomeetriat ei leidnud?

Tort
Postitusi: 2022
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas Tort »

Prets kirjutas: 29 Apr 2022, 16:01
Kui lihtne oli sellega ülevaatuselt läbi saada? Või see, et tegu '84 masinaga, lasi kohe vabalt läbi igalt poolt?
Kui joppab ja tuled märgiga ja passis 1 koht, siis saab läbi. Kui ei joppa, siis nõutakse tagahelkurit, kaassõitja jalaraudu ja kinnihoidmise kohta (kui 2 kohaline) ja selle reg. märgi kaldega saadetakse kohe minema. Läbi saab igal juhul, vaja ainult korraks midagi muuta kui virisetakse.

Edit: peegel ka puudu.

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

peetersell kirjutas: 29 Apr 2022, 20:06
Äge!
Kuidas Superduke vedrustuse valikuni jõudsid?
Tänud! Täielik juhus ja odav hind mõjutas

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

bitter kirjutas: 02 Mai 2022, 22:14
Ilus töö aga ühest ei saa aru. Sa oled pikk ja vabatahtlikult paigutasid jalarauad nii kaugele taha? Mugavamat geomeetriat ei leidnud?
Aitäh! Lahenduse eesmärk oli see, et keha ja jalge vaheline nurk oleks võimalikult suur, äkki käib natukene verd läbi seekord.
Iseasi, kas see ka praktikas töötab, eks me näeme seda kui vähe pikem sõit saab ette võtetud, alati saab mudida neid.

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

Tort kirjutas: 02 Mai 2022, 22:29
Prets kirjutas: 29 Apr 2022, 16:01
Kui lihtne oli sellega ülevaatuselt läbi saada? Või see, et tegu '84 masinaga, lasi kohe vabalt läbi igalt poolt?
Kui joppab ja tuled märgiga ja passis 1 koht, siis saab läbi. Kui ei joppa, siis nõutakse tagahelkurit, kaassõitja jalaraudu ja kinnihoidmise kohta (kui 2 kohaline) ja selle reg. märgi kaldega saadetakse kohe minema. Läbi saab igal juhul, vaja ainult korraks midagi muuta kui virisetakse.

Edit: peegel ka puudu.
Hei

Passis juba ühe kohalisena regatud. tuled märgiga, reg märk ongi antud hetkel ainus küsimärk, eks näis kuidas see protsess läheb.

morse
Postitusi: 1386
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 215 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas morse »

Ma ei usu, et sellise nurga all märgiga läbi lastakse… Selle kohta on üsna selged ja lihtsad nõuded.

Tagumise helkuri puudumine jmt vead, mida paberil peetakse oluliseks, lastakse mõnikord ikka läbi aga numbrimärki nad minu kogemuses vaatavad.

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

morse kirjutas: 04 Mai 2022, 23:45
Ma ei usu, et sellise nurga all märgiga läbi lastakse… Selle kohta on üsna selged ja lihtsad nõuded.

Tagumise helkuri puudumine jmt vead, mida paberil peetakse oluliseks, lastakse mõnikord ikka läbi aga numbrimärki nad minu kogemuses vaatavad.
Helkuri osas mul paar ideed on, iseasi kui permanentne see lahendus saab olema. Ülevaatuseks üritan ikkagi numbrimärgi võimalikult korrektseks saada.

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

Kuna eelmine hooaeg sai akuga koonerdatud ja selleks ajaks see nõrk aku andis otsad. Sai ostetud vähe suurem ja kangem. Ühtlasi pidin aku kinnituse uue tegema.
Läksin antud hetkel natuke teist teed pidi. Humanast 1€ eest must nahast rihm ja tulemus järgmine:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Esialgu tundub küll, et päris hästi sai, aku ikka väga kõvasti kinni.
Iseasi kuidas see ilma ja temperatuuriga käitub.
Ilmselt peab need katki lõigatud otsad korra õmblusmasinaga üle käima, et sealt järgi ei annaks, et vähe tugevam oleks.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Nahk kindlasti venib, ka pandlaauk. Seega tänana "tuugalt kinni" või sõidu lõppedes juba kerge loksuga olla.
Mis seda akut ristisuunas kinni hoiab? On alusel miski ääris või nii?

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

M.T. kirjutas: 05 Mai 2022, 12:05
Nahk kindlasti venib, ka pandlaauk. Seega tänana "tuugalt kinni" või sõidu lõppedes juba kerge loksuga olla.
Mis seda akut ristisuunas kinni hoiab? On alusel miski ääris või nii?
Aku tegelt istub ise juba natukene oma pesas kinni ja päris tihedalt. Risti suunas ei hoia miskit kinni aga proovisin sikutada ja tirida ja ei usu, et ta kuskile jalutama läheb kui läheb siis ilmselt väga pika aja peale ja siis saab ehk pandlas juba järgmise augu panna :D

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

Tuleb välja, et Super Duke'i 16mm pidurisilindri remondikomplekti ei leiagi kuskilt, appi tuli ebay ja pidin täitsa välja vahetama.
Vahepeal lõin ratta läikima ja otsustasin, et vaja ikkagi teha nägusam rihm ja vähe korralikumast materjalist.
Õnneks oli istme ehitamiseks kasutatud niit ikka veel alles ja sai panna ilusti sobima, nüüd tuleb hoida pöidlad pihus, et see ka vastu peab korralikult.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

lermo
Postitusi: 471
Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas lermo »

jupats kirjutas: 27 Mai 2022, 11:34
nüüd tuleb hoida pöidlad pihus, et see ka vastu peab korralikult.

Üle ei tasu mõelda. Originaalis on rataste akud näpulaiuse kummirihmaga kinnitatud ja ei ole kuulnud, et mõni aku oleks kaduma läinud.
Pilt
M: Honda FT500 Cafe-racer '84
Tel: 53453529

Teema algataja
jupats
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Apr 2020, 16:54
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas jupats »

lermo kirjutas: 27 Mai 2022, 12:15
jupats kirjutas: 27 Mai 2022, 11:34
nüüd tuleb hoida pöidlad pihus, et see ka vastu peab korralikult.

Üle ei tasu mõelda. Originaalis on rataste akud näpulaiuse kummirihmaga kinnitatud ja ei ole kuulnud, et mõni aku oleks kaduma läinud.
Pilt

Päris nahk lihtsalt selline, mis tegelt tahaks hooldust saada, kui ta pidevalt kuuma, niiskust, päikest saab siis ta võib ära venida või rabeneda aga noh, ilu nõuab ohvreid ja ma tegelt ei usu väga ise ka, et temaga niipea võiks midagi juhtuda
Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 177
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu
Tänatud: 9 korda

Re: BMW K100 84' jupats

Lugemata postitus Postitas Hiid »

Väga ilus ratas on.
Aku alla või peale mingi elastne element (tihendiriba vms.) ja asi peaks paigal püsima kui peaks liikuma hakkama.
Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”