Vana LC4 elektriküsimus
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1415
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Vana LC4 elektriküsimus
Jooksis vähe juhe kokku ühe vanema LC4 elektri kohta ja pole väga generaatorite hingeeluga kursis ka. Keegi seal natuke kallal käinud ning proovin nüüd taastada algset.
Ratas ise 620 SuperComp ilma akuta. Ainult kickstart
1. Kondensaatorile (19) aku järgi pannes saan tööle suunatulede ahela, aga mitte lähi, kaug ja piduritulesid. Miks? Ilmselt seetõttu, et kollane toite juhe lülitisse (10) tuleb otse generaatorist? Kuna kollane juhe läheb generaatorist ka pingekasse, siis kuidas see kollane juhtme ahel üldse toimetab?
2. Valge juhe otse generaatorist on keremassis mõõtes. See normaalne? Miks küsin on seetõttu, et kui generaatori valge juhe on ühendatud pingekasse, näitab multimeeter, et valge juhtme ahel (5, 2, 28, 26) on keremassis, kuigi minu loogika ütleks et seal peaks tulema pluss vool tuledele.
PDF joonis lisana kaasas. Teisel leheküljel ka CEV lüliti (esituli) lülitusskeem.
Ärge näkku lööge, lööge maksa
Ratas ise 620 SuperComp ilma akuta. Ainult kickstart
1. Kondensaatorile (19) aku järgi pannes saan tööle suunatulede ahela, aga mitte lähi, kaug ja piduritulesid. Miks? Ilmselt seetõttu, et kollane toite juhe lülitisse (10) tuleb otse generaatorist? Kuna kollane juhe läheb generaatorist ka pingekasse, siis kuidas see kollane juhtme ahel üldse toimetab?
2. Valge juhe otse generaatorist on keremassis mõõtes. See normaalne? Miks küsin on seetõttu, et kui generaatori valge juhe on ühendatud pingekasse, näitab multimeeter, et valge juhtme ahel (5, 2, 28, 26) on keremassis, kuigi minu loogika ütleks et seal peaks tulema pluss vool tuledele.
PDF joonis lisana kaasas. Teisel leheküljel ka CEV lüliti (esituli) lülitusskeem.
Ärge näkku lööge, lööge maksa
- Manused
-
- 620 electric.pdf
- (311.2 KiB) Allalaaditud 47 korda
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Vana LC4 elektriküsimus
Lugesin joonist pingeregust lähtuvalt:
KOLLANE kaabel pingeregu ja geneka vahel annab otse piduritule jaoks toite mõlemasse piduritule lülitisse ja lisaks ka lenksul olevasse CEV lülitisse (ja sealt edasi pool-, täis-, park- ja tagatulele). Minu pakkumine on, et pinge reguleerimine tuledel käib lühistamise teel. Ma eeldan, et mingit alaldamist ei toimugi. Mälu järgi need 620 tuled värelevad nagu mopeedil.
PRUUN juhe pingeregust keresse, massi.
KOLLAPUNANE pingeregust kondekasse, mis toidab signaali ja suunatulesid.
Valge - Otse pingeregu ja geneka vahel. Ma ei teagi... Siin su küsimus seisneski...
NB! Joonisel on mingid vead:
- CDI ei ole mitte 2 vaid 15
- 21 ei ole mitte ground connection vaid Ignition sensor vmt
Kokkuvõttes ma ei oska vastata. Tuled minu arvates sellest valgest juhtmest voolu ei saa. CDI saab oma voolu puna-mustast ja puna-violetsest juhtmest... Aga see, et too valge juhe massis on, tekitab küll tunde, et midagi on valesti...
edit: sõbra 620 oli üks talv mu garages ja tal oli ka mingi elektrijama. Lahendus oli pingeregu vahetus - maksis väga vähe. Ma too talv katsetasin ka seda masinat - päris äge oli.
KOLLANE kaabel pingeregu ja geneka vahel annab otse piduritule jaoks toite mõlemasse piduritule lülitisse ja lisaks ka lenksul olevasse CEV lülitisse (ja sealt edasi pool-, täis-, park- ja tagatulele). Minu pakkumine on, et pinge reguleerimine tuledel käib lühistamise teel. Ma eeldan, et mingit alaldamist ei toimugi. Mälu järgi need 620 tuled värelevad nagu mopeedil.
PRUUN juhe pingeregust keresse, massi.
KOLLAPUNANE pingeregust kondekasse, mis toidab signaali ja suunatulesid.
Valge - Otse pingeregu ja geneka vahel. Ma ei teagi... Siin su küsimus seisneski...
NB! Joonisel on mingid vead:
- CDI ei ole mitte 2 vaid 15
- 21 ei ole mitte ground connection vaid Ignition sensor vmt
Kokkuvõttes ma ei oska vastata. Tuled minu arvates sellest valgest juhtmest voolu ei saa. CDI saab oma voolu puna-mustast ja puna-violetsest juhtmest... Aga see, et too valge juhe massis on, tekitab küll tunde, et midagi on valesti...
edit: sõbra 620 oli üks talv mu garages ja tal oli ka mingi elektrijama. Lahendus oli pingeregu vahetus - maksis väga vähe. Ma too talv katsetasin ka seda masinat - päris äge oli.
-
Teema algataja - Postitusi: 1415
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Vana LC4 elektriküsimus
Tundub et miskit hakkab looma. Tuleb välja siis et suunatulede ahel on DC peal ja muu AC peal. Huvitav on see, et pistes pirnisoklisse LED pirni, siis põleb see ka kenasti. 9-30v vahemik kehtib ilmselt nii DC kui AC-le. Ilmselt on küsimus, et kauaks see seal põleb.morse kirjutas: ↑12 Mai 2022, 13:46Lugesin joonist pingeregust lähtuvalt:
KOLLANE kaabel pingeregu ja geneka vahel annab otse piduritule jaoks toite mõlemasse piduritule lülitisse ja lisaks ka lenksul olevasse CEV lülitisse (ja sealt edasi pool-, täis-, park- ja tagatulele). Minu pakkumine on, et pinge reguleerimine tuledel käib lühistamise teel. Ma eeldan, et mingit alaldamist ei toimugi. Mälu järgi need 620 tuled värelevad nagu mopeedil.
PRUUN juhe pingeregust keresse, massi.
KOLLAPUNANE pingeregust kondekasse, mis toidab signaali ja suunatulesid.
Valge - Otse pingeregu ja geneka vahel. Ma ei teagi... Siin su küsimus seisneski...
NB! Joonisel on mingid vead:
- CDI ei ole mitte 2 vaid 15
- 21 ei ole mitte ground connection vaid Ignition sensor vmt
Kokkuvõttes ma ei oska vastata. Tuled minu arvates sellest valgest juhtmest voolu ei saa. CDI saab oma voolu puna-mustast ja puna-violetsest juhtmest... Aga see, et too valge juhe massis on, tekitab küll tunde, et midagi on valesti...
edit: sõbra 620 oli üks talv mu garages ja tal oli ka mingi elektrijama. Lahendus oli pingeregu vahetus - maksis väga vähe. Ma too talv katsetasin ka seda masinat - päris äge oli.
Re: Vana LC4 elektriküsimus
KTM-i juhtmeid ei ole kruttinud, küll aga vana Husa omi. Nende kahe ratta vahel on paljudes osades tugev sugulus, tundub, et ka juhtmetes.
Husabergil (akuga versioonil) tuli genekast kolm juhet, kõik toitsid teineteisest sõltumatuid ahelaid:
1. Otse CDI-sse - pinge ei olnud ei alaldatud ega reguleeritud, CDI tegeles sellega ise, kui üldse (CDI sisu ei tea);
2. Aku, suunatulede, ventilaatori ja signaali ahel - pinge oli alaldatud ja reguleeritud.
3. Kõik ülejäänud tuled - pinge reguleeritud, aga ei olnud alaldatud.
Ehk ahel kolm töötas tõesti AC reziimis. Äkki on pildi kujundamisel abiks.
Husabergil (akuga versioonil) tuli genekast kolm juhet, kõik toitsid teineteisest sõltumatuid ahelaid:
1. Otse CDI-sse - pinge ei olnud ei alaldatud ega reguleeritud, CDI tegeles sellega ise, kui üldse (CDI sisu ei tea);
2. Aku, suunatulede, ventilaatori ja signaali ahel - pinge oli alaldatud ja reguleeritud.
3. Kõik ülejäänud tuled - pinge reguleeritud, aga ei olnud alaldatud.
Ehk ahel kolm töötas tõesti AC reziimis. Äkki on pildi kujundamisel abiks.
Toomas Tomson
5115112
5115112
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.