db tapjatest

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Irual
Postitusi: 250
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

db tapjatest

Lugemata postitus Postitas Irual »

Huvi pärast olen proovinud erinevaid killereid, jagan kogemust. Ratas 600cc vanakooli ühepütt - sisselase vabam, porditud pea, stokk kolb ja nukk. Väljalase ka ise tehtud täisvõimsusele. Elementaarsed asjad on arvutatud, aga gaaside voolamise alal spetsialist pole.
db killerid.jpg
Ülemine sai kiirkorras kokku lastud eriti mõtlemata ülevaatuse jaoks ja ratta veermiku seadistamiseks. Toimis suht rahuldavalt igas vahemikus, müra talutav.
Keskmine on täisvõimsusele mõeldud ja tehtud alumiiniumist tuntud tootja järgi. Madal ots rahuldav, kõrgemalt käib väga hästi. Müra teravam kui esimesel.
Alumine sai viimati tehtud ja pole jõudnud pikemalt proovida. Tundub päris hea kompromiss alumise-ülemise ja müra vahel. Minek igas vahemikus parem kui esimesel.

Üldiselt aga killer 4t-d väga oluliselt ei mõjuta (kui just päris umbe ei pane), oluline on terve väljalaske koos toimimine alates kollest kuni pütini. Kusjuures minu arvates on kolle ja vahetorud olulisemad mineku mõttes kui pütt.

edu, L



will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: db tapjatest

Lugemata postitus Postitas will111 »

mõjutab kõrgetel pööretel. ja sõltuvalt sellest, milline on mootori reaalne max output.

kui sa paned need restrictive augud ette ühepütasele 600sele mootorile, mille max pöörded on ehk 7k ning max output a'la 40kw. siis ei saagi väga palju mõjutada. kui 14k ning 100kw siis on väheke teine muusika
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”