db tapjatest
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
db tapjatest
Huvi pärast olen proovinud erinevaid killereid, jagan kogemust. Ratas 600cc vanakooli ühepütt - sisselase vabam, porditud pea, stokk kolb ja nukk. Väljalase ka ise tehtud täisvõimsusele. Elementaarsed asjad on arvutatud, aga gaaside voolamise alal spetsialist pole.
Ülemine sai kiirkorras kokku lastud eriti mõtlemata ülevaatuse jaoks ja ratta veermiku seadistamiseks. Toimis suht rahuldavalt igas vahemikus, müra talutav.
Keskmine on täisvõimsusele mõeldud ja tehtud alumiiniumist tuntud tootja järgi. Madal ots rahuldav, kõrgemalt käib väga hästi. Müra teravam kui esimesel.
Alumine sai viimati tehtud ja pole jõudnud pikemalt proovida. Tundub päris hea kompromiss alumise-ülemise ja müra vahel. Minek igas vahemikus parem kui esimesel.
Üldiselt aga killer 4t-d väga oluliselt ei mõjuta (kui just päris umbe ei pane), oluline on terve väljalaske koos toimimine alates kollest kuni pütini. Kusjuures minu arvates on kolle ja vahetorud olulisemad mineku mõttes kui pütt.
edu, L
Ülemine sai kiirkorras kokku lastud eriti mõtlemata ülevaatuse jaoks ja ratta veermiku seadistamiseks. Toimis suht rahuldavalt igas vahemikus, müra talutav.
Keskmine on täisvõimsusele mõeldud ja tehtud alumiiniumist tuntud tootja järgi. Madal ots rahuldav, kõrgemalt käib väga hästi. Müra teravam kui esimesel.
Alumine sai viimati tehtud ja pole jõudnud pikemalt proovida. Tundub päris hea kompromiss alumise-ülemise ja müra vahel. Minek igas vahemikus parem kui esimesel.
Üldiselt aga killer 4t-d väga oluliselt ei mõjuta (kui just päris umbe ei pane), oluline on terve väljalaske koos toimimine alates kollest kuni pütini. Kusjuures minu arvates on kolle ja vahetorud olulisemad mineku mõttes kui pütt.
edu, L
Re: db tapjatest
mõjutab kõrgetel pööretel. ja sõltuvalt sellest, milline on mootori reaalne max output.
kui sa paned need restrictive augud ette ühepütasele 600sele mootorile, mille max pöörded on ehk 7k ning max output a'la 40kw. siis ei saagi väga palju mõjutada. kui 14k ning 100kw siis on väheke teine muusika
kui sa paned need restrictive augud ette ühepütasele 600sele mootorile, mille max pöörded on ehk 7k ning max output a'la 40kw. siis ei saagi väga palju mõjutada. kui 14k ning 100kw siis on väheke teine muusika
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.