Esipidur ja ketas läksid tossama(Probleem piduriga)
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1
- Liitunud: 13 Juun 2022, 05:23
- Tsikkel: Intermoto r15
Esipidur ja ketas läksid tossama(Probleem piduriga)
Tervist
Tegemist on siis intermoto r15 2017 aasta rattaga
Nimelt sõitsin täna ja siis tundsin, et esipidur on kuidagi väga tugev (nagu oleks kinni) ja minut kaks pärast seda, hakkas eest tossu tulema ja kui kõrvaltänavale suundusin ja rattale visuaalse kontrolli tegin, siis eest oli näha, et pidur ja piduriketas olid väga kuumad ja sealt tuli toss. Lasin siis rattal umbes 10 minutit jahtuda ja sõitsin 1/2 käiguga koju tagasi (5km ots) iga 500m tagant 10 min pausi, et ketas ja pidur maha jahtuks. Kaldepealt ülesse minnes, kadus rattal ka jõud ära ja suretas välja ennast, vahet ei olnud mis käiguga ja hooga läksid. Siis 300m ennem hoovi tuli kett ka maha ja selle peale panemiseks läks umbes pool tundi ja pärast seda, oli esipidur tagasi normaalseks tõmmanud ja töötas täpselt samamoodi nagu ta ennem töötanud, seega väga imelik minu jaoks.
Endal selline esimene kogemus selle laadse probleemiga ja esipidurit kasutangi 90% ajast. Äkki mõned targemad inimesed on siin sama teed läbi käinud ja oskavad põhjust öelda?
Tegemist on siis intermoto r15 2017 aasta rattaga
Nimelt sõitsin täna ja siis tundsin, et esipidur on kuidagi väga tugev (nagu oleks kinni) ja minut kaks pärast seda, hakkas eest tossu tulema ja kui kõrvaltänavale suundusin ja rattale visuaalse kontrolli tegin, siis eest oli näha, et pidur ja piduriketas olid väga kuumad ja sealt tuli toss. Lasin siis rattal umbes 10 minutit jahtuda ja sõitsin 1/2 käiguga koju tagasi (5km ots) iga 500m tagant 10 min pausi, et ketas ja pidur maha jahtuks. Kaldepealt ülesse minnes, kadus rattal ka jõud ära ja suretas välja ennast, vahet ei olnud mis käiguga ja hooga läksid. Siis 300m ennem hoovi tuli kett ka maha ja selle peale panemiseks läks umbes pool tundi ja pärast seda, oli esipidur tagasi normaalseks tõmmanud ja töötas täpselt samamoodi nagu ta ennem töötanud, seega väga imelik minu jaoks.
Endal selline esimene kogemus selle laadse probleemiga ja esipidurit kasutangi 90% ajast. Äkki mõned targemad inimesed on siin sama teed läbi käinud ja oskavad põhjust öelda?
Re: Esipidur ja ketas läksid tossama(Probleem piduriga)
Kirjuta mulle, too ratas kohale ja lahendan selle probleemi. Seal on sisuliselt 2 varianti, miks selline asi juhtub aga kui mehaanikast midagi ei tea siis pole mõtet neid asju siin kirjeldama hakata ning KINDLASTI ei ole mõtet sellisel juhul ise pidureid näppima hakata. Eriti veel esimest, mis sõna otseses mõttes kõige elutähtsam asi igal mootorrattal
Ühtlasi võimalik, et sul tuleb hankida uus piduriketas ning klotsid. Väga mõistlik oleks vahetada ka pidurivedelik. Kõike seda saan samuti teha kui vaja.
Ühtlasi võimalik, et sul tuleb hankida uus piduriketas ning klotsid. Väga mõistlik oleks vahetada ka pidurivedelik. Kõike seda saan samuti teha kui vaja.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Esipidur ja ketas läksid tossama(Probleem piduriga)
Kirjelduse järgi vajab ratas natuke rohkem hoolt kui pelgalt piduriketta (mis on neetidest ilmselt kinni jäänud) ja klotside vahetust.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Re: Esipidur ja ketas läksid tossama(Probleem piduriga)
Tere. Suure töenäususega on pidurivooliku sisemine kiht vigane. Hiinakatel üsna tavaline viga, a esineb ka vanematel japsidel.
Re: Esipidur ja ketas läksid tossama(Probleem piduriga)
pidurid tuleb nagunii võtta "pulkadeks" ning uurida täpselt välja, mis täpselt põhjustas vedeliku tagasi pääsemise blokeeringu ning ka seda, et mis oli üldse kõige selle algpõhjus. võimalik, et vahetada tuleb väga palju juppe, võimalik, et väga vähe - aga 110% kõige olulisem asi on selgitada täpselt ja konkreetselt välja, mis seal piduris täpsemalt toimub ja toimus. vastasel juhul võib neid juppe vahetada ja jäädagi vahetama...ning selle vahepeal ehk veel ka panna käru piduri malfunctioni tõttu
Re: Esipidur ja ketas läksid tossama(Probleem piduriga)
Ma tean, et kõik virtuaalselt tahaks, et inimene oma rattale kõik uued jupid külge paneks, kuid üsna tõenäoliselt piisab peasilindri kompensatsiooniava puhastamisest või äärmisel juhul manseti vahetusest.
Paljudel on juhtunud, et piduriõli vahetusega hilinemisel läheb asi elama ja umbes 1mm auk suudab kinni kasvada.
Harva juhtub, et mansett läheb paiste või peasilindri ots ussitab ära ja kolb ei tule niipalju tagasi et mansett augu lahti laseks.
Krossirattal ja neil millel õlianuma kaas kruvidega ära käib piisab kui võtta kaas maha ja torgata peenem ava läbi ning pidur on maas ja linki näppides võib veenduda, et sealt avast tuleb õli.
Paljudel on juhtunud, et piduriõli vahetusega hilinemisel läheb asi elama ja umbes 1mm auk suudab kinni kasvada.
Harva juhtub, et mansett läheb paiste või peasilindri ots ussitab ära ja kolb ei tule niipalju tagasi et mansett augu lahti laseks.
Krossirattal ja neil millel õlianuma kaas kruvidega ära käib piisab kui võtta kaas maha ja torgata peenem ava läbi ning pidur on maas ja linki näppides võib veenduda, et sealt avast tuleb õli.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.