Kaamera mõõtetulemused
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 453
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Kaamera mõõtetulemused
Minu mõte ja kogemus ütleb küll, et see on üks mõttetumaid idiootsusi mis on suudetud kohustuslikuks genereerida ohutuse lipu all.bitter kirjutas: ↑18 Dets 2022, 11:29Mina imestan - miks @will111 sinihambaga handsfreed ei kasuta?? Alates mõnikümmend €... Mul oleks nagu meeles, et will teenib hästi ja püsikulud hoiab madalal. Oleks kogu see jama olemata. Äkki räägid, mis põhjusel ei kasuta? Ma olen viimased 20a kasutanud. Väga mugav. Ühendub automaatselt. Fookus jääb liiklusele. Väike miinus - kui auto peatan, väljun ja jään lähedusse, jäetakse ühendus püsti. Ei puuduta liiklusohutust aga võib segadust tekitada. Kahte autosse panin statsionaarse Parroti, viimases tehaselahendus. Parroti ühendamine iso-pistikutega headuniti külge oli plugnplay. Päikesevarju külge ja peakomplektid ka olemas.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Kaamera mõõtetulemused
Mis siis see kogemus ütleb, ei saa nagu aru?701 kirjutas: ↑18 Dets 2022, 13:54Minu mõte ja kogemus ütleb küll, et see on üks mõttetumaid idiootsusi mis on suudetud kohustuslikuks genereerida ohutuse lipu all.bitter kirjutas: ↑18 Dets 2022, 11:29Mina imestan - miks @will111 sinihambaga handsfreed ei kasuta?? Alates mõnikümmend €... Mul oleks nagu meeles, et will teenib hästi ja püsikulud hoiab madalal. Oleks kogu see jama olemata. Äkki räägid, mis põhjusel ei kasuta? Ma olen viimased 20a kasutanud. Väga mugav. Ühendub automaatselt. Fookus jääb liiklusele. Väike miinus - kui auto peatan, väljun ja jään lähedusse, jäetakse ühendus püsti. Ei puuduta liiklusohutust aga võib segadust tekitada. Kahte autosse panin statsionaarse Parroti, viimases tehaselahendus. Parroti ühendamine iso-pistikutega headuniti külge oli plugnplay. Päikesevarju külge ja peakomplektid ka olemas.
Minu arust parim asi. Valus vaadata neid idioote, kes üritavad telefoniga rääkida ja samal ajal autot juhtida. Aga kui vaja naine ja lapsed ämma juurde viia ja samal ajal armuke helistab, on muidugi jama.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 453
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Kaamera mõõtetulemused
Suuri probleem on selles, et need ikkagi ei tööta nagu peaks. Plaan on hea aga välja tuleb nagu alati. Nt praeguses põhiautos, millega sõidan on mikrofon peidetud kuhugi keskele üles. Tihtipeale, et vestluspartner midagi kuuleks peab karjuma kusagile üles peegli poole. A õnneks on nupp, vajutan seda võtan telefoni ja räägin lihtviisiliselt. Teine kord keegi helistab. Saad aru, et on autos handfree otsas a taustmüra on selline, et vajutan 10 sekundi pärast punast nuppu, et ise mitte täiesti kurdiks jääda. Jutust nagu nii aru ei saa. Sellest pole mõtet üldes rääkima hakatagi, et kord ühendab ja siis ei ühenda. Ja siis ei ühenda lahti. Ise istud toas aga telefon nokib ikka autoga ühendust. Rääkimata telefoni raamatu näitamisest või mittenäitamisest. Eks see muidugi on filosoofiline küsimus kah, et asi mis vahest töötab ja vahest mitte, kas see siis lugeda töötavaks või mittetöötavaks. Sellega ma olen täiesti päri, et kui see juhtumisi töötab korralikult, siis on mugav.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Kaamera mõõtetulemused
Ehk on autos hoopis viga, mitte põhimõttes kui sellises? Mul tagasihoidlik Rootsi universaal ja selles töötab perfektselt. Räägin rahulikult ja vaikselt ning kaasvestleja kuulmisega pole probleemi.
-
- Postitusi: 2018
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Kaamera mõõtetulemused
Töötab/ei tõöta - ebaõnnestunud tehn. lahendus konkreetses autos/telefonis? Mul on kõik 20a väga hästi töötanud. Võibolla kord kuus juhtub, et teises otsas ka handsfree (oletan) ja kuuldavus kehv, suur kaja vms. Siis nii ütlengi, katkestame ja räägime hiljem. Auto lukku - ühendab kohe lahti. Kui ei pane lukku, ühendab lahti mõne min. viivitusega. Diskreetsed kõned saab vastata telefonilt, hf-st mööda. Tagasihoidlik saksa universaal praegu. Parrot oli Rootsi universaalis (aga mitte Volvos ) Kord ühendab, kord mitte - nii ei peaks küll olema.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3122
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: Kaamera mõõtetulemused
kasutan nii peakomplekti kui ka on telo autoga paaritatud. no hmm ... ütleme nii, et kuidagi saab hakkama
aga jah kõned telosse ja kõned viberisse käituvad erinevalt ja auto bt on mingil põhjusel alati prioriteetsem kui peakomplekti oma. Kui oled üksi autos pole suurt vahet, kui aga ei taha teistele kogu lugu jagada, siis ütleme nii, et vahest õnnestub, aga vahest tuleb öelda, et räägime pärast.
Kuna minu elukorraldus ei eelda kaapelaua pea külge teipimist, või selle lõputut ja konstantset kratsimist, siis roolis telo kasutamise keeld on mo jaoks suht savi. Need üksikud korrad, kui on tõesti vaja olnud midagi teha saab tehtud (võõras kohas tihedas liikluses saad aru, et see segab tähelepanu päris korralikult, kuskil järvevana ummikus tiksudes ei ole samas midagi hullu, kui sõltlane paar tiktoki vms videot scrollib (eriti, kui autol on ummiku mode olemas))
See muidugi, et mul puudub igasugune scrollimise sõltuvus ning sõitmise ja kõnede hulk päevas on selline, et üks ei sega teist, ei tähenda, et mõnel teisel ka nii on. On selleks siis roolis mööduv elu, kus tuleb kõik miljoni euro businessi kõned vastu võtta ja ka ise helistada või on selleks raskekujuline sõltuvus mõnest sotsiaalmeediast, ohtlik on selline nii endale kui teistele.
Net on täis videoid, kus sõltlased nina vastu kaapelauda igalepoole otsa kõnnivad, puskaevudesse, basseinidess kukuvad jms. Pane siis selline tohlakas rooli!?!
Mitte sõltlane, kes vahest harva mõne kõne teeb roolis ei ole eriline oht ka ilma sinihambata, ohtlikud on need kelle elu möödub scrollides, messengeris trükkides, like lugedes ja jagades/kommentaariumites jne jne. Neid aga kahjuks ei ole võimalik roolis peale vaadates eristada.
aga jah kõned telosse ja kõned viberisse käituvad erinevalt ja auto bt on mingil põhjusel alati prioriteetsem kui peakomplekti oma. Kui oled üksi autos pole suurt vahet, kui aga ei taha teistele kogu lugu jagada, siis ütleme nii, et vahest õnnestub, aga vahest tuleb öelda, et räägime pärast.
Kuna minu elukorraldus ei eelda kaapelaua pea külge teipimist, või selle lõputut ja konstantset kratsimist, siis roolis telo kasutamise keeld on mo jaoks suht savi. Need üksikud korrad, kui on tõesti vaja olnud midagi teha saab tehtud (võõras kohas tihedas liikluses saad aru, et see segab tähelepanu päris korralikult, kuskil järvevana ummikus tiksudes ei ole samas midagi hullu, kui sõltlane paar tiktoki vms videot scrollib (eriti, kui autol on ummiku mode olemas))
See muidugi, et mul puudub igasugune scrollimise sõltuvus ning sõitmise ja kõnede hulk päevas on selline, et üks ei sega teist, ei tähenda, et mõnel teisel ka nii on. On selleks siis roolis mööduv elu, kus tuleb kõik miljoni euro businessi kõned vastu võtta ja ka ise helistada või on selleks raskekujuline sõltuvus mõnest sotsiaalmeediast, ohtlik on selline nii endale kui teistele.
Net on täis videoid, kus sõltlased nina vastu kaapelauda igalepoole otsa kõnnivad, puskaevudesse, basseinidess kukuvad jms. Pane siis selline tohlakas rooli!?!
Mitte sõltlane, kes vahest harva mõne kõne teeb roolis ei ole eriline oht ka ilma sinihambata, ohtlikud on need kelle elu möödub scrollides, messengeris trükkides, like lugedes ja jagades/kommentaariumites jne jne. Neid aga kahjuks ei ole võimalik roolis peale vaadates eristada.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3122
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: Kaamera mõõtetulemused
Eks see "nii pohhui" ongi enamvähem sinnamaani kuni ...
... kuskil maoli maas ja kõrval seisab "instatsikk", kes ütleb peale ette keeramist "issand küll, ma ültset ei näinud sind ää, kle kas said väga haiget vää?"
See väljend "pohhui" on üsna korralikult ajas ja kohas kinni. Kodus diivanil foorumit lugedes või katkise selgrooga maanteekraavis vedeledes on see pohhui täpselt nii erinev
... kuskil maoli maas ja kõrval seisab "instatsikk", kes ütleb peale ette keeramist "issand küll, ma ültset ei näinud sind ää, kle kas said väga haiget vää?"
See väljend "pohhui" on üsna korralikult ajas ja kohas kinni. Kodus diivanil foorumit lugedes või katkise selgrooga maanteekraavis vedeledes on see pohhui täpselt nii erinev
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2518
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 345 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2518
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 345 korda
Re: Kaamera mõõtetulemused
Su "vigastust" vist ikka ei saa ravida
PS Ma seda esimest pilti mõtlesin kui küsisin.
PS Ma seda esimest pilti mõtlesin kui küsisin.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2518
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 345 korda
Re: Kaamera mõõtetulemused
► Näita Spoilerit
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 1776
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 121 korda
- Tänatud: 181 korda
Re: Kaamera mõõtetulemused
► Näita Spoilerit
Isiklikust kogemusest, ca 40€ hoiatustrahv vs kuni 400€ kui oleks soovinud menetlust oma arvamusega mõjutada. Paku kumma valisin...
Ilmselgelt on struktuur üles ehitatud niimoodi, et igal juhul on mõistlikum vait olla ja riski mitte võtta.
edit: tegu polnud kiiruskaamera salvestusega
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.