M: "meie" Saksa daily-driver" ; MB C 220 CDI universaal
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- Ära anda, müüa ja vahetada võib kõike mis pole rämps, kui soovid midagi saada, siis postita ka siia
- Täpsed reeglid siin aga kasutage tervet mõistust ja asi toimib
- Upitada ei tohi
- Postituse ette lisa M: (müün), V: (vahetan) ÄA: (ära anda), O: (ostan) või Soovin:
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
-
Teema algataja - Postitusi: 692
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 80 korda
- Kontakt:
M: "meie" Saksa daily-driver" ; MB C 220 CDI universaal
Sõbraga koos jagan ma Saksast üks "daily-driver" (kui olen ise Saksast, siis ma kasutan seda).
Nüüd läheb ta müügiks: MB 220 CDI e.a. 2004, 150 hj., automaat käiguk.
295.000 KM, katuseluuk, konditsioneer, kiirusehoidja, MB naviseade, CD sellest aga puudub, praegu veel suverehvide peale (lisaks teine komplekt valuveljed), kärukonks, jne.
kehtiva Saksa ülevaatusega, sõidab, pidurdab, korralik
Kohapealne (Reinbek/Hamburg) ostuhind 2200,-€ (huvi korral saan ka transport pakuda)
Huviline helistab: viis038833 / eetarga (ätt) gmail . com
Nüüd läheb ta müügiks: MB 220 CDI e.a. 2004, 150 hj., automaat käiguk.
295.000 KM, katuseluuk, konditsioneer, kiirusehoidja, MB naviseade, CD sellest aga puudub, praegu veel suverehvide peale (lisaks teine komplekt valuveljed), kärukonks, jne.
kehtiva Saksa ülevaatusega, sõidab, pidurdab, korralik
Kohapealne (Reinbek/Hamburg) ostuhind 2200,-€ (huvi korral saan ka transport pakuda)
Huviline helistab: viis038833 / eetarga (ätt) gmail . com
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1842
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 135 korda
- Kontakt:
Re: M: "meie" Saksa daily-driver" ; MB C 220 CDI universaal
Ma lisaks natuke muud infot.
Endal kah aastatuhande alguse MB Om611 mootoriga
Lihtne on panna-
E270 turbo
E270 kõrgsurve pump
Pihustid on samad mis E270 st softi muutes saab 20% paukku juurde. ( aut. käigukastis on elektrooniline piiraja, seega kasti lõhkumine suht välistatud nm poolest )
Mootorid Om611, Om612 ja Om613 on paljuski sarnased ja tehtud põhimõttega, et paneme muid juppe juurde + silindri.
Kellel huvi, vaatab lähemalt, mis enda autoga olen teinud ja kavatsen veel ette võtta. https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=53469
Endal kah aastatuhande alguse MB Om611 mootoriga
Lihtne on panna-
E270 turbo
E270 kõrgsurve pump
Pihustid on samad mis E270 st softi muutes saab 20% paukku juurde. ( aut. käigukastis on elektrooniline piiraja, seega kasti lõhkumine suht välistatud nm poolest )
Mootorid Om611, Om612 ja Om613 on paljuski sarnased ja tehtud põhimõttega, et paneme muid juppe juurde + silindri.
Kellel huvi, vaatab lähemalt, mis enda autoga olen teinud ja kavatsen veel ette võtta. https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=53469
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: M: "meie" Saksa daily-driver" ; MB C 220 CDI universaal
320cdi turbo ikka, pumbal ilist vahet pole, esimene suurem pump on 400cdi.Vint kirjutas: ↑19 Dets 2022, 16:59 Ma lisaks natuke muud infot.
Endal kah aastatuhande alguse MB Om611 mootoriga
Lihtne on panna-
E270 turbo
E270 kõrgsurve pump
Kellel huvi, vaatab lähemalt, mis enda autoga olen teinud ja kavatsen veel ette võtta. https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=53469
445CI V8 ja väike Honda... 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.