Kawasaki KX250F strokeri plaan
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1
- Liitunud: 04 Mär 2023, 18:54
Kawasaki KX250F strokeri plaan
Tervist!
Mure selline, et mu 2,5sel kukkus klapp alla ja nüüd on kolb, keps ja silinder kutud (kaas sai ka pihta, aga seda saab vist veel taastada)
Plaan on mul see nn. stroke-ida (stroker)
Müüakse erinevaid kit-e (470, 490, 516ccm) ja plaan oli see 516 kuubiku versioon ehitada.
Olen 250 ja 450-st Kawa kõrvuti näinud küll ning mul siis tundus, et karter ja kasti jm osa on sama, väljaarvatud siis silindri kõrgus (välisel, visuaalsel vaatlusel)
Küsimus on, et kas keegi on 250st ja 450st kõrvuti lahtivõetuna näinud, katsunud, mõõtnud, et kas alumine osa ongi neil mõlemal sama?
Kui on sama, siis ma ei näe põhjust, miks ei peaks saama sellest 2,5sest 450 või 490 või kasvõi 516ne kuubikune teha
Ehitusaasta on mu rattal 2013
See on üks versioon, mida pakutakse turul: https://bpratv.com/products/2009-kx450f ... uild-parts
Mure selline, et mu 2,5sel kukkus klapp alla ja nüüd on kolb, keps ja silinder kutud (kaas sai ka pihta, aga seda saab vist veel taastada)
Plaan on mul see nn. stroke-ida (stroker)
Müüakse erinevaid kit-e (470, 490, 516ccm) ja plaan oli see 516 kuubiku versioon ehitada.
Olen 250 ja 450-st Kawa kõrvuti näinud küll ning mul siis tundus, et karter ja kasti jm osa on sama, väljaarvatud siis silindri kõrgus (välisel, visuaalsel vaatlusel)
Küsimus on, et kas keegi on 250st ja 450st kõrvuti lahtivõetuna näinud, katsunud, mõõtnud, et kas alumine osa ongi neil mõlemal sama?
Kui on sama, siis ma ei näe põhjust, miks ei peaks saama sellest 2,5sest 450 või 490 või kasvõi 516ne kuubikune teha
Ehitusaasta on mu rattal 2013
See on üks versioon, mida pakutakse turul: https://bpratv.com/products/2009-kx450f ... uild-parts
Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan
Saab päris korraliku vibratsiooni, kuna 250 pole tasakaalustusvõlli või selle mass on väiksem.
Teiseks on hooratas kerge kui teda komplektis pole ja pill hakkab väga kergelt välja surema ning käivitamine tahab päris korralikku lööki.
Seda võimsust ka ei tule mis suuremast mootorist sest klapid on väiksemad ja kanalid peened.
Kui pritsega mootor tekib ka probleeme seguga, kuna krossirattal pole ju õhulugejat ja kütusekogus arvestatakse sisselaskes oleva vaakumi, segusiibri asendi ja mootori pöörete järgi.
Kuidas teha ajule selgeks, et silindrisse rohkem õhku mahub on loominguline teema, mida karburaatoriga pole kui asendada kiirenduspumba nukk, düüs ja nõel.
Teiseks on hooratas kerge kui teda komplektis pole ja pill hakkab väga kergelt välja surema ning käivitamine tahab päris korralikku lööki.
Seda võimsust ka ei tule mis suuremast mootorist sest klapid on väiksemad ja kanalid peened.
Kui pritsega mootor tekib ka probleeme seguga, kuna krossirattal pole ju õhulugejat ja kütusekogus arvestatakse sisselaskes oleva vaakumi, segusiibri asendi ja mootori pöörete järgi.
Kuidas teha ajule selgeks, et silindrisse rohkem õhku mahub on loominguline teema, mida karburaatoriga pole kui asendada kiirenduspumba nukk, düüs ja nõel.
-
- Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan
Ma arvan, et 250cc tegemine 450cc või hoopis 500+ ei ole kuidagi mõttekas. See läheb sul selliseks ümberehitamiseks, et jube. Lihtsam on osta juba 450cc .
Täpselt ei tea, mis ja kas üldse on tal käigukastis erinevusi aga ma eeldan, et siiski on. Ei tundu loogiline, et 250cc käigukast kannatab sul 450cc mootori jõudu, Sellele lisaks on ka kickstardi süsteem tal natuke teine (seda mainis juba 2715.). Lisaks sellele ei klapi minu meelest ka mootori keti kanali ava 450cc silindriga, rääkimata siis jautuskanalitest. Lisaks sellele pead sa leidma täpselt õige pikkusega mootoriketi, sest silinder on vanaga võrreldes seal vahel ju teine, kas sa siis saad ka enam nii õieti seda ajastut paika?
Mina isiklikult seda ei võtaks ette. Suur kulu ja veidi ka riskibusiness. Muidugi kui huvi suur ja tahad teha siis anna minna!
Pigem tee uueväärne ja tihe kx250f ja ma arvan, et tõmmet on küllaga.
Täpselt ei tea, mis ja kas üldse on tal käigukastis erinevusi aga ma eeldan, et siiski on. Ei tundu loogiline, et 250cc käigukast kannatab sul 450cc mootori jõudu, Sellele lisaks on ka kickstardi süsteem tal natuke teine (seda mainis juba 2715.). Lisaks sellele ei klapi minu meelest ka mootori keti kanali ava 450cc silindriga, rääkimata siis jautuskanalitest. Lisaks sellele pead sa leidma täpselt õige pikkusega mootoriketi, sest silinder on vanaga võrreldes seal vahel ju teine, kas sa siis saad ka enam nii õieti seda ajastut paika?
Mina isiklikult seda ei võtaks ette. Suur kulu ja veidi ka riskibusiness. Muidugi kui huvi suur ja tahad teha siis anna minna!
Pigem tee uueväärne ja tihe kx250f ja ma arvan, et tõmmet on küllaga.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan
250 ja 450 on igal juhul täiesti erinevad mootorid, kuigi peale vaadates võivad isegi sarnased tundudalauri.ilves1 kirjutas: ↑04 Mär 2023, 19:11Spoiler
Tervist!
Mure selline, et mu 2,5sel kukkus klapp alla ja nüüd on kolb, keps ja silinder kutud (kaas sai ka pihta, aga seda saab vist veel taastada)
Plaan on mul see nn. stroke-ida (stroker)
Müüakse erinevaid kit-e (470, 490, 516ccm) ja plaan oli see 516 kuubiku versioon ehitada.
Olen 250 ja 450-st Kawa kõrvuti näinud küll ning mul siis tundus, et karter ja kasti jm osa on sama, väljaarvatud siis silindri kõrgus (välisel, visuaalsel vaatlusel)
Küsimus on, et kas keegi on 250st ja 450st kõrvuti lahtivõetuna näinud, katsunud, mõõtnud, et kas alumine osa ongi neil mõlemal sama?
Kui on sama, siis ma ei näe põhjust, miks ei peaks saama sellest 2,5sest 450 või 490 või kasvõi 516ne kuubikune teha
Ehitusaasta on mu rattal 2013
See on üks versioon, mida pakutakse turul: https://bpratv.com/products/2009-kx450f ... uild-parts
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan
Kui sa vaatad kawasaki kataloogist 250 ja 450 karterit siis näevad ikka üsna erinevad välja. 250 sele ka nii big bore kui stroker kitti saada aga need jäävad sinna 300kuubi alla.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.