Kawasaki KX250F strokeri plaan

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
lauri.ilves1
Postitusi: 1
Liitunud: 04 Mär 2023, 18:54

Kawasaki KX250F strokeri plaan

Lugemata postitus Postitas lauri.ilves1 »

Tervist!
Mure selline, et mu 2,5sel kukkus klapp alla ja nüüd on kolb, keps ja silinder kutud (kaas sai ka pihta, aga seda saab vist veel taastada)
Plaan on mul see nn. stroke-ida (stroker)
Müüakse erinevaid kit-e (470, 490, 516ccm) ja plaan oli see 516 kuubiku versioon ehitada.
Olen 250 ja 450-st Kawa kõrvuti näinud küll ning mul siis tundus, et karter ja kasti jm osa on sama, väljaarvatud siis silindri kõrgus (välisel, visuaalsel vaatlusel)
Küsimus on, et kas keegi on 250st ja 450st kõrvuti lahtivõetuna näinud, katsunud, mõõtnud, et kas alumine osa ongi neil mõlemal sama?
Kui on sama, siis ma ei näe põhjust, miks ei peaks saama sellest 2,5sest 450 või 490 või kasvõi 516ne kuubikune teha
Ehitusaasta on mu rattal 2013

See on üks versioon, mida pakutakse turul: https://bpratv.com/products/2009-kx450f ... uild-parts



2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Saab päris korraliku vibratsiooni, kuna 250 pole tasakaalustusvõlli või selle mass on väiksem.
Teiseks on hooratas kerge kui teda komplektis pole ja pill hakkab väga kergelt välja surema ning käivitamine tahab päris korralikku lööki.
Seda võimsust ka ei tule mis suuremast mootorist sest klapid on väiksemad ja kanalid peened.
Kui pritsega mootor tekib ka probleeme seguga, kuna krossirattal pole ju õhulugejat ja kütusekogus arvestatakse sisselaskes oleva vaakumi, segusiibri asendi ja mootori pöörete järgi.
Kuidas teha ajule selgeks, et silindrisse rohkem õhku mahub on loominguline teema, mida karburaatoriga pole kui asendada kiirenduspumba nukk, düüs ja nõel.
Kasutaja avatar

Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

Ma arvan, et 250cc tegemine 450cc või hoopis 500+ ei ole kuidagi mõttekas. See läheb sul selliseks ümberehitamiseks, et jube. Lihtsam on osta juba 450cc :D.
Täpselt ei tea, mis ja kas üldse on tal käigukastis erinevusi aga ma eeldan, et siiski on. Ei tundu loogiline, et 250cc käigukast kannatab sul 450cc mootori jõudu, Sellele lisaks on ka kickstardi süsteem tal natuke teine (seda mainis juba 2715.). Lisaks sellele ei klapi minu meelest ka mootori keti kanali ava 450cc silindriga, rääkimata siis jautuskanalitest. Lisaks sellele pead sa leidma täpselt õige pikkusega mootoriketi, sest silinder on vanaga võrreldes seal vahel ju teine, kas sa siis saad ka enam nii õieti seda ajastut paika?

Mina isiklikult seda ei võtaks ette. Suur kulu ja veidi ka riskibusiness. Muidugi kui huvi suur ja tahad teha siis anna minna! :D
Pigem tee uueväärne ja tihe kx250f ja ma arvan, et tõmmet on küllaga.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan

Lugemata postitus Postitas mx77 »

lauri.ilves1 kirjutas: 04 Mär 2023, 19:11
Spoiler
Tervist!
Mure selline, et mu 2,5sel kukkus klapp alla ja nüüd on kolb, keps ja silinder kutud (kaas sai ka pihta, aga seda saab vist veel taastada)
Plaan on mul see nn. stroke-ida (stroker)
Müüakse erinevaid kit-e (470, 490, 516ccm) ja plaan oli see 516 kuubiku versioon ehitada.
Olen 250 ja 450-st Kawa kõrvuti näinud küll ning mul siis tundus, et karter ja kasti jm osa on sama, väljaarvatud siis silindri kõrgus (välisel, visuaalsel vaatlusel)
Küsimus on, et kas keegi on 250st ja 450st kõrvuti lahtivõetuna näinud, katsunud, mõõtnud, et kas alumine osa ongi neil mõlemal sama?
Kui on sama, siis ma ei näe põhjust, miks ei peaks saama sellest 2,5sest 450 või 490 või kasvõi 516ne kuubikune teha
Ehitusaasta on mu rattal 2013

See on üks versioon, mida pakutakse turul: https://bpratv.com/products/2009-kx450f ... uild-parts
250 ja 450 on igal juhul täiesti erinevad mootorid, kuigi peale vaadates võivad isegi sarnased tunduda
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan

Lugemata postitus Postitas bitter »

250-le peaks ju ka big bore kitte pakutama

vanalendur
Postitusi: 495
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Kui sa vaatad kawasaki kataloogist 250 ja 450 karterit siis näevad ikka üsna erinevad välja. 250 sele ka nii big bore kui stroker kitti saada aga need jäävad sinna 300kuubi alla.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”