Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Meie valimissüsteem ei ole valimine, vaid ainult oma suht mõtetu hääle andmine, valivad ikka härrad ise...Ma käin "valimas", võtan seda kui kohustust, kuid kahjuks istuvad suht alati mingid ekskommud, kunagised kitsed vms kellegi lehma lellepojad seal edasi. Mu meelest oleme juba kaua olnud seisus, kus vali keda tahad, ikka on samad näod pukis või siis koristatakse keegi mingi mineviku vigade pärast ära vms, ikka korrigeeritakse väikse aja pärast asi jälle neile sobivamaks.
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1210
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Turist »

Nüüd hakkab Statistikaamet inimestele sisuliselt maksma, et nad küsimustele vastaksid. Sellele on plaanitud kulutada 110 000 eur maksumaksjate raha:
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/p ... neral-info
Vaid üks väike näide, selliseid sadu tuhandeid ja kokkuvõttes miljoneid loobitakse erinevate "ametite" poolt pidevalt.
Vaevalt et iga kinkekaardi kohta detailset raamatupidamist peetakse, millal ja kellele (nimeliselt) läks, vahel on ehk asjaga seotud tegelastel hea omale ka mõni taskusse libistada? Või sugulasi/sõpru "küsitleda".
:wack:

maatriks
Postitusi: 21
Liitunud: 21 Mai 2020, 11:34
Tsikkel: '14 1200GS, '05 Kawasaki Z750S
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas maatriks »

https://epl.delfi.ee/artikkel/120267218 ... ad-trahvid
Väiksemate, alla 100 töötajaga tööandjate osas on praegu vähem selgust – siin on liikmesriikidel suurem vabadus otsustada, millised tingimused neile kehtivad, kuid ootus on, et ka väiksemaid tööandjaid ei tohiks fookusest välja jätta. Eesti kontekstis peetakse 50-100 töötajaga ettevõtteid keskmise suurusega ettevõteteks, mistõttu ei ole mingit põhjust neid uute reeglite kohaldumisalast välja jätta.
Irja Rae (Figure Baltic Advisory partner) on järjekordne inimene, kes soovib, et Eestis oleksid nõuded ettevõtjatele karmimad kui mujal EU-s. Üks meie hädade juurpõhjuseid.

2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Kutsuks auto ja mootorrattamaksu vastu meel avaldama ka mootorrattureid.
https://lounaeestlane.ee/isamaa-korrald ... eavalduse/

Seal võib osaleda lihtsalt maksuvastasena mitte Isamaa toetajana.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Ain »

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ain kirjutas: 05 Veebr 2024, 22:41
Ei kvalifitseeru maksuteema alla vaid kehva haridusega rumalad röhepöörased mässamas, oleks õigem öelda
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Ain »

urmas66 kirjutas: 07 Veebr 2024, 09:26
Ain kirjutas: 05 Veebr 2024, 22:41
Ei kvalifitseeru maksuteema alla vaid kehva haridusega rumalad röhepöörased mässamas, oleks õigem öelda
See oli lihtsalt minu nägemuse järgi nn. rahvaomaalgatus suuremate autode kasutamise piiramiseks.. Automaksul on mingis osas sama eesmärk. Meie autopark on tõesti pigem suuremapoolne.
Mina sellist protesti ei poolda! Aga jah kehvemapoolse haridusega inimesi on võimalik väga hästi enda jaoks ära kasutada... Eks meil ka teatud jõud seda teha püüavad.. Prantsusmaa on sellise teguviisi musternäide.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See autode suuruse järgi valikute tegemine on ka natuke kohtlane. Ma ise ka ilmselt Pariisi kesklinnas elades ei soetaks suurt maasturit endale,aga samas kuskil Provence Alpides on 4x4 masin vajalik. Sama ka meil ja lähiriikides teevad olud vahe sisse. No ei ole meil fiat 500 laadse tootega mugav majandada. Ainuke auto,millel mina meie kliimas ei leia praktilist vajadust on pika kabiiniga kastikad. Va otseselt tööülesanded rasketes oludes ja siis pigem lühikes kabiiniga, aga millekski muuks ebapraktilised. Kast on neil nagu sadul sea seljas, sest näiteks mingi 4x4 bussilaadne masin on palju parem sõita ja sellega saab ka midagi vedada.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

701
Toetajaliige
Postitusi: 443
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas 701 »

urmas66 kirjutas: 07 Veebr 2024, 21:06
Ainuke auto,millel mina meie kliimas ei leia praktilist vajadust on pika kabiiniga kastikad. Va otseselt tööülesanded rasketes oludes ja siis pigem lühikes kabiiniga, aga millekski muuks ebapraktilised. Kast on neil nagu sadul sea seljas, sest näiteks mingi 4x4 bussilaadne masin on palju parem sõita ja sellega saab ka midagi vedada.
Mina jälle ei saa aru, mida teha nelja ukse ja pagasnikuga autoga. :D Midagi sinna ei mahu, sõita on s**t enamast. Mul on elus 1 olnud, töölt anti, mingi Volvo, täieti kasutu peldik.
Kastikas, eriti pika kabiiniga on üks praktilisemaid asju, mis välja mõeldud. Saad terve pere või brigaadi peale võtta vajadusel. Need on 4x4 enamasti, mida kaubikud on harva ja hullu hinna eest. Pika kabiiniga kaubiku kaubaruum ei ole oluliselt suurem, kui kastika kast. Kastika saad mõistliku hinna eest piisavalt võimsa mootoriga, et käru vedada. Kastis saad vedada kõike, mis määrib, haiseb, tolmab ilma, et kogu kabiini ära lagastama peaks. Näidetena tuleb kohe pähe, surnud sead, tsemendikotid (ja kõik muu kraam, mida ehituspoes saab kahveltõstukiga kasti tõsta) alusega, jahikoerad, naftaplännud, kanasõnnik, rehad, labidad, pinnasetihendajad, motikad. A veel tuli meelde, klaasvill! No kui tuleb kuskilt 3..4 pakki puudu. Sõiduautosse ei topiks seda mingil tingimusel. Kastikal on korralik kandevõime ja korralik haagise veovõime koos. Kastikaga saad sõita igasugustel teedel suhteliselt muretul ilma kinni jäämise ohuta. Kastkaga ei pea igal kevadel linnavahel aukude üle kiunuma. Surnud miilitsaid, kõnnitee ääri ja kaevuluuke ei pea üle mõõtma pilguga, et kas saab üle või jääb õlirida maha. Kastikasse saab suht mõnusalt sisse istuda, mitte ei pea pugema nagu mõnda madalamasse sõiduautosse. Seal saab istme vastavalt tahtmisele lösakile lasta, mitte ei istu tikksirge seljaga nagu vaheseinaga kaubikus. Kastika saad kuludesse panna ja käiveka tagasi. Sama tarvikute ja kütusega.
Kastikas on selline 3in1 , et ideaalne ta ei ole enamasti aga sobib igale poole. Mina alternatiivi ei näe. Piisavalt sageli on olnud, et lähen perega maale, kast on ääreni erinevat kola täis ja treila on järel mingi masinaga.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

701 kirjutas: 07 Veebr 2024, 23:46
Kastikal on korralik kandevõime ja korralik haagise veovõime koos. Kastikaga saad sõita igasugustel teedel suhteliselt muretul ilma kinni jäämise ohuta. Kastkaga ei pea igal kevadel linnavahel aukude üle kiunuma. Surnud miilitsaid, kõnnitee ääri ja kaevuluuke ei pea üle mõõtma pilguga, et kas saab üle või jääb õlirida maha.
Ma ju ka mainisin,et kui sul on reaalselt veokasti vaja sii on OK,aga mis kandevõimesse puutub,siis see on neil kõigil kesine ja mida vägevam masin ise,seda väiksem see on. Eriti just need 5 kohalised on väikese kandevõimega.
Mul on 5 kohaline VITO 4matic 140kw eemaldatava(pehme kokkupakitud ja pole kunagi kasutanud) vaheseinaga ja ma saan sinna sisse panna mingi a´3m asju kui istemed kooku keeran. Kastikaga jääb see unistuseks,sest sinna mahuvad poole lühemad asjad. Kandevõime on mul 694kg ja kui istmed välja tõstan,siis vast nii 100kg tuleb lisaks. Kastikate kandevõime on seal 300-500kg vahel. Minu bussiga on kõik tsemendikotid veetud saanud ja need on ka kuivalt kohale jõudnud. Lisaks on mul istmete taga puhtad ja kuivad tööriista kotid-kohvrid. Haagist saan vedada 2t piduritega,see on miinus.
No mul on tegelikult täisposterdusega ja akendega buss, millel vaip maas, aga siiani olen ikka väga rahul,et tookord kastikat ei võtnud. Ford Ranger Wildtrack oli teine valik.Toyota jäi kohe kõrvale kui liiga veokas. Ja mis sõidumugavusse puutub,siis see on nii Ford Transit customil kui rääkimata Vitost või V-klassist ikka nagu sõiduauto ja sisse saab ka mugavalt. Mul sõbral oli Ranger Raptor eelmine ja ka see viimane V6 ning nüüd tutikas F-150 ning olen nende kõigiga sõitnud,kuid ei ostaks neid ikkagi. Siis juba lihtsalt suurem maastur. Mul oli enne XC90 ja ka sellega sai kõik veetud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Kastikas on jah maailma parim asi pärast lihapalle ja maasikamoosi! Ruuduline särk selga ja saad naisi nagu muda! Ilusaid ei saa, aga pimedas pole ju vahet :mrgreen:
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

701
Toetajaliige
Postitusi: 443
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas 701 »

urmas66 kirjutas: 08 Veebr 2024, 14:59
Kastikate kandevõime on seal 300-500kg vahel.


Selline jutt nüüd küll on tõest kaugel. See kandjõud on Raptoril, mis on ka pigem kastiga sportauto, kui algupärane kastikas. Loomulikult saab neid liistusid ja tsemendikotte isegi mopeediga vedada, nagu mõnel pool maailmas näha, rääkimata siis sõiduautost. Tundub, et see kastikavastasus on pigem diagnoos, kui argumenteeritud seisukoht. Huvitav, et kastika omanike hulgas sellist Vito, Multivani jne vaenajate liikumist pole kuulnud. Maal külapoe juures on vahest pooled autod kastikad aga ju seal ongi lolle rohkem. Maakad ikkagi.
Mis minusse isiklikult puutub, siis vahest uue auto soetamise üle mõtiskledes on valikus ka see uus Transist Custom AWD, aga positiivseid argumente kipub nappima, kui kainelt mõelda. Järelikult on vajadused ja lähteandmed valiku osas erinevad.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

kiil
Postitusi: 22
Liitunud: 05 Mai 2005, 18:29
Tsikkel: SV650S ja 350/638
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas kiil »

Ma olen kuulnud, et kastikat on vaja sõnniku vedamiseks. Kõike muud on parem kinnises keres vedada/hoida :D
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

701 kirjutas: 08 Veebr 2024, 19:28
Tundub, et see kastikavastasus on pigem diagnoos, kui argumenteeritud seisukoht.
Ei mingit vastasust, ägedad asjad, aga suht mõttetud tavakasutuseks(loe ei sobi pereautoks). Tööautoks, aga kindlasti head. Pere kolmandaks autioks võiks olla, aga siis juba lühike 2kohaline kabiin ja paarisratastega tagasild. Mul naine lubas kohe kitsed osta, kui ma kastika koju toon :D

PS F-150 V8 kandvõime oli seal kuskil 800kg
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 371
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 58 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Henn »

Eile AK-s jooksis läbi Kliimaministeeriumi idee, et rohe-eesmärkide saavutamiseks peaks kasutusele võtma lisameetmeid. Näiteks:
1. ummikumaks - maksad ja ummikud kaovad võluväel
2. teekasutustasu - maksad ning maailm on jälle rohelisem
3. inimeste arv sõidukis - üksinda 9-kohalises väikebussis või üksinda 7-kohalises maasturis, siis maksad ja kõik on ok. Seitse inimest särtsu-Mio-s on väga ok.

Ma olen täiesti kindel, et enamus inimesi natuke vingub ja lõpuks maksavad kõik need maksud ka ilusti ära. Avaliku sektori palgaralli jätkub. Aga erasektor on üsna varsti suht suures jamas. Erasektor ei jõua avalikku sektorit ülal pidada. Kohe hakkab sõda ka ja seetõõtu on riig võlakirjade väärtus kehvake. ainus võimalus on kehtestada mingi uus maks. Näiteks pankade kasumit. Vabandust, see on väga loll mõte, miite keegi, mitte kusagil ei maksusta pankade kasumit.
Kinnisvaramaks, lemmiklooma maks, praetud maksa maks... jne.
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Ummikumaks on kindlasti hea mõte (kui seda tehtaks sarnaselt UK-ga näiteks) ja mitte Kärdlas :-) Ja ummikud kaovad mitte seetõttu, et maksad vaid seetõttu et ei soovi maksta ja valid sõiduks muu aja @Henn
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

701
Toetajaliige
Postitusi: 443
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas 701 »

Maaks kirjutas: 09 Veebr 2024, 11:43
Ummikumaks on kindlasti hea mõte (kui seda tehtaks sarnaselt UK-ga näiteks) ja mitte Kärdlas :-) Ja ummikud kaovad mitte seetõttu, et maksad vaid seetõttu et ei soovi maksta ja valid sõiduks muu aja @Henn
Kuidas see UKs on?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7201
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Maailma suurlinnade ja suuremate riikide mõistes meil ummikud puuduvad, meil on aeglane liiklus. Isegi definitsioon vist on olemas,mis ummikut defineerib. Meil saad Stockmanni juurest tiksudes 7-8min Ülemiste ristmikule ja siis kurdetakse kui jõhker ummik oli. Sama ka Tammsaarest Järvevana suunal. Londonis või Hamburgis tiksud 2km pikkust tänava juppi 20min. Ehk selline maks on meelevaldne,kuniks pole alternatiive normaalselt toimiva ühistranspordi võrgustiku näol.
Viimati muutis urmas66, 09 Veebr 2024, 13:06, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas 2715 »



Et selline meeleavaldus oli automaksu vastu.
Eks see maks ja ka need teised tehake ära kui rahvas välja ei tule ja endast teada ei anna.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 727
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Henn kirjutas: 09 Veebr 2024, 10:33
Eile AK-s jooksis läbi Kliimaministeeriumi idee, et rohe-eesmärkide saavutamiseks peaks kasutusele võtma lisameetmeid. Näiteks:
1. ummikumaks - maksad ja ummikud kaovad võluväel
2. teekasutustasu - maksad ning maailm on jälle rohelisem
3. inimeste arv sõidukis - üksinda 9-kohalises väikebussis või üksinda 7-kohalises maasturis, siis maksad ja kõik on ok. Seitse inimest särtsu-Mio-s on väga ok.

Ma olen täiesti kindel, et enamus inimesi natuke vingub ja lõpuks maksavad kõik need maksud ka ilusti ära...
:-|||
Ei noh, tõmmad soni sügavamalt pähe ja ühe käega maksad kõik lõivud ja andamid ära aga siis tuleb ju teise käega igast võimalikust august tagasi varastada, et hia elujärg jätkuks ;) . Nigu euroopalii, kurat, nõukogudeliidu ajal, ajalugu käikse spiraalimööda.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Maaks »

701 kirjutas: 09 Veebr 2024, 11:48
Maaks kirjutas: 09 Veebr 2024, 11:43
Ummikumaks on kindlasti hea mõte (kui seda tehtaks sarnaselt UK-ga näiteks) ja mitte Kärdlas :-) Ja ummikud kaovad mitte seetõttu, et maksad vaid seetõttu et ei soovi maksta ja valid sõiduks muu aja @Henn
Kuidas see UKs on?
https://tfl.gov.uk/modes/driving/congestion-charge
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1940
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Vint »

Ei ole teil seal mingeid ummikuid, vaikselt venimine ainult. Urmasega sama meelt. Trammid oleks vast ainuke mis suudab ühistranspordi poolest aidata.
Bussid istuks koos autodega samas ummikus.

will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas will111 »

kui reaalselt midagi paremat tahetaks teha siis oleks pidanud alustama juba AMMU AMMU selle realiseerimisega, kasvõi kilpkonnatempos. mingite pagana ummikumaksude väljamõtlemine retardide poolt on vaid üks suur nali ja eestlastele sõna otseses mõttes pähe laskmine laia naeru saatel.

(suhteliselt) hästi toimiva ja päriselt ka efektiivse ning kasuliku ühistranspordi näite ja võrdluse saamiseks ei pea just kaugele vaatama ega minema. 80km. trammid möllavad kenasti kesklinnas ja neid on suhteliselt palju. bussid katavad keskusest pisut kaugelmale ning rongid käivad VÄGA efektiivselt, tihedalt, täpselt ja sõidavad suht kiirelt keskusest kaugemale välja - a'la tallinna mõistes kohad nagu mingid jürid, loo, maardu, viimsi, saue, keila jne. ja kõigele sellele paneb punkti metroo ning kõikide erinevate transpordiliikide puhul on loogilised ja läbimõeldud ristumiskohad.
inimesed kasutavad hea meelega, ise kasutasin väga hea meelega...isegi hind oli VÄGA mõistlik, natuke vähem kui 2 euro eest päevas sai ühistransporti kasutada lõputult ehk siis ühtse kuupiletiga. praktiliselt igale poole, igasse suunda jõudis igati mõistliku ajaga, masinad liikusid...ei mäletagi, et helsingis kuskil/kunagi oleksin pidanud ühistransporti näiteks ootama kauem kui 10m. keskmine oli vast selline 3-5min.

tallinnas ei ole suudetud aastakümnetega sisuliselt mitte midagi teha. midagi natuke on vist üritatud aga loomulikult inimesed ei kipu seda viletsat ühistransporti kasutama kui masinad ei pea sõiduplaanidest kinni, tihti mingid asjad jäävad üldse vahele??? schedulid on ropult ebaloogilised (5 erinevat bussi osaliselt kattuvate liinidega tulevad peatusesse üksteisel perses) jne jne jne. millest me kurat siin räägime. selle aasta suvel ÜHE KORRA üle pika aja mõtlesin olla "roheline" ja kasutada ühistransporti. ei olnud väga kaugele, ega keerulisse kohta üldse vaja minna. Sisusliselt võib öelda, et mingi 4 peatust kodust. Kokkuvõttes võttis kogu see "roheline" tiir mul aega vist ligi poolteist tundi. autoga oleksin ära käinud 5+5min +see üsna lühike aeg mis kulus poes kuhu läksin, ehk kokku mitte üle poole tunni. seega sisuliselt tund aega kaotasin täiesti tühja.
ja ma pidin sõitma vaid ühe ühissõidukiga. ma ei taha mõeldagi kui peaks tegema mingeid ümberistumisi ja läbi päris kesklinna sõitmisi. ummikumaks :lol: millal linnaelanikele oma aja raiskamise kompensatsioon tuleb? :D
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3140
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kas kellelgi reaalset kogemust N1 masina registreerimisel M1 kategoooriaks? Huvi pakkuv sõiduk 6 kohaline renault traffic.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1940
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Vint »

Ranel, Soomes on nii et kui mudeli sarjatootmises on ta kaubikuna ja bussina, ei ole mingeid probleeme ümber tegemisel.
Istmed sisse/välja ja ette näitama.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3140
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas ranel »

Vint kirjutas: 16 Veebr 2024, 15:13
Ranel, Soomes on nii et kui mudeli sarjatootmises on ta kaubikuna ja bussina, ei ole mingeid probleeme ümber tegemisel.
Istmed sisse/välja ja ette näitama.
Mind huvitaks siiski Eesti.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Maaks »

ranel kirjutas: 16 Veebr 2024, 17:28
Vint kirjutas: 16 Veebr 2024, 15:13
Ranel, Soomes on nii et kui mudeli sarjatootmises on ta kaubikuna ja bussina, ei ole mingeid probleeme ümber tegemisel.
Istmed sisse/välja ja ette näitama.
Mind huvitaks siiski Eesti.
Adekvaatse ja juriidiliselt pädeva vastuse saad ainult Transpordiametist :)
https://www.transpordiamet.ee/soiduki-umberehitus
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

701
Toetajaliige
Postitusi: 443
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas 701 »

Maaks kirjutas: 19 Veebr 2024, 10:28
Adekvaatse ja juriidiliselt pädeva vastuse saad ainult Transpordiametist :)
https://www.transpordiamet.ee/soiduki-umberehitus
Ma natuke täpsustaks, et Transpordiametist võid saada vastuse, mis peegeldab ameti ja ametniku nägemust, kuid võib aga ei pruugi olla juriidiliselt pädev. :D
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2506
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Minupärast võid ümberehituse taotluse ka Justiitsministeeriumisse esitata @701 :D
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”