2006 aasta mudelid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2456
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Tundub, et järgmiseks "rahvaratta" kubatuuri tunnuseks on varasema 500 (CB500, ER-5, GS500) asemel 600 cm3. Honda on tulnud välja CBF600-ga, Kawa nüüd ka ER-6-ga. Ehk siis on mul tunne, et varsti on oodata ka pikalt puudu olnud 400 kuubiku kanti rattaid, sest neid 57kW-seid on kuidagi häbi 25-steks pooma hakata.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Eks kuidas keegi mille peale keegi ülesse on kasvanud kas MV Agusta, Benelli ja Laveda või sääreväristaja. MotoGP mõjutustega sumpad on kõvem disaini trend mis olla võib juba teist aastat aga selgelt ida-blokk oma kulutuuripildiga ei ole sihtgrupp selleks asjaks muidugi. Neid lühikesi ja madalaid torusid on aga rohkem tulemas ja ka aftermarket sumpa tootjate poolt sai neid katsutud juba üle aasta tagasi Hondadele näiteks. Fazer on kohe ka värske näide täpselt samast asjast vähe suuremas mõõdusFazer kirjutas:Kawa suudab oma uue ER-6F'i ÜHE detailiga ikka täiesti ära rikkuda...
Vaadake vaid seda sumpsi!!! Esimene asi, mis meelde tuleb, on kunagistelt vene sääreväristajatelt tuttav sumps väntade all...
tegelikult ja väga raju ! Uut vormi on vaja.
don napalm@design
t*** küll! Sys nägi 5 minutit ja pimedas mu uut katsetusel olevat kosmoastroaretust ja juba ta jõudis selle copy/pastega oma pillile istutada. Krdi itimehed raip! Ma olen eluaeg rääkinud, et dragracel peaksid võistlejad olema eraldi pimedates koridorides, et nad üksteist ei näeks, siis oleks asi aus ja poleks seda kohutavat üksteiselt maha kirjutamist
Samas linnas iga foori vahel neid raskusi minema lasta on päris kulukas
Aga kes arvadb, et NASAL raha pole, siis see vist eksib ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Muide gixxeri sumpa pole üldsegi mitte hull... Pildil on ta tõesti natuke rõve, aga kui seda pikemat aega vaatasin ning siis ka oma silmaga nägin, siis läks päris ilusaks
On plaanis väike "KORSTEN"tm tjuuning teha järgmiseks suveks - tahaks oma musile k5'e püta külge monteerida. Järgmine hooaeg eniveis selle masinaga enam ei võistle. Lähen pikendan tilli ainult linnavahel... ehk ka rinkal
On plaanis väike "KORSTEN"tm tjuuning teha järgmiseks suveks - tahaks oma musile k5'e püta külge monteerida. Järgmine hooaeg eniveis selle masinaga enam ei võistle. Lähen pikendan tilli ainult linnavahel... ehk ka rinkal
Kuld sinu sõnad! Väga hea vorm. Esimene jaapani täismahus disaini projekt oli kogu see GSXR kui R1 revolutsioonilist ukseavamist mitte arvestada.nitse kirjutas:Aini 2005a GSX-R1000 sumpa on jumala ilus minu arust. See oli esimene ratas mida nähes polnud esimene mõte peas, et see karjub ju sportsumpa järele!
üldse see sumpade sadula alla toppimine on tegelikult üks kahe otsaga asi
ducatite ja MV Agustade puhul oli see õigustatud aga üldiselt mõtetu praepanni peal istumine, raskuskeskme ülesse ajamine ja võimalus, et sul midagi ära sulab suht suur, kui päriselt lahti hoida suudad. Pole ka võileiba enam kuskile panna nüüd hoia taskus seal sulab aga või pealt ära. Samas paned laksu jääb vähemalt sumpa teveks (24 000 kohe võitu) ja pill näeb clean välja. Palju erinevaid asju on aga kõige toredam, kellele ema kellele tütar kellele mõlemad
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
napalm
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
-
Teema algataja - Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
Vaata justnimelt selles ongi asi!
Kui sa ei ole suuteline sellist ratast ostma vaid ainult kaugelt imetlema, siis loomulikult ei ole mõtet rääkidagi mingist sumpa vahetamisest või midagi... Kui sa jõuad tsikli eest mingi 200k-d välja käia, siis ilmselt on sul ka raha, et uus sumps vajadusel muretseda.
Jutt selline üldine...
Kui sa ei ole suuteline sellist ratast ostma vaid ainult kaugelt imetlema, siis loomulikult ei ole mõtet rääkidagi mingist sumpa vahetamisest või midagi... Kui sa jõuad tsikli eest mingi 200k-d välja käia, siis ilmselt on sul ka raha, et uus sumps vajadusel muretseda.
Jutt selline üldine...
Uut triuph Daytona't 675cc, rida kolm 123hj peaks korra uurima, mis releasiti 2 nädalat tagasi, kui põneva bike huvi on, siis see on kindalasti üks väga hea ratas. Esimesed testid on seda juba kinnitanud. Triuphi aktsia on üldse väga kenas tõsus uue turupoliitikaga ja välisdisanerite hankimisega. Tundlate otsas rippuvad suunakad on ainus eelmisse sajandisse kuuluv möödalask selle ratta juures. Oktoobri alguses saab katsuda seda, eks siis teab täpsemalt midagi arvata.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Disain on kas kogu aeg ilus või mitte kunagi. Ülejäänud on asjad mis on täna ilus ja homme kole või eile ilus ja homme kole või täna kole homme ilus jne-tagasi.See on moevooludega kaasaskäimine-mahajäämine-etteruttamine.
Benelli Tornado tehti mingi aastal 2000 kui õieti mäletan. Praegu on aasta 2006 mudelid väljas ja on vähe baike mis kõrvuti pannes vaatamist kannataks.
See mis on kellegi isiklik maitse (teemad sääreväristaja sumpa jne) sõltuvalt tema harituse tasemest, maailmapildist, ilumeelest ei puutu tegelikuklt asjasse. Nende inimeste jaoks on motoajakirjad, kes ütlevad JAH SEE ON ILUS, et inimene ei peaks oma väärastunud ilumeelt pingutama ja langetama talle mitte jõukohaseid otsuseid asjadele väärtutse omistamisel.
Sellest tingitult ka suured tootjad nagu Honda-Yamaha jt eriliste disainiimedega ei hiilga. On ühel säravamaid päevi ja teisel tuhmimaid vahest kuid tõelist imet või koledust ka enamasti ei sünni.
Benelli Tornado tehti mingi aastal 2000 kui õieti mäletan. Praegu on aasta 2006 mudelid väljas ja on vähe baike mis kõrvuti pannes vaatamist kannataks.
See mis on kellegi isiklik maitse (teemad sääreväristaja sumpa jne) sõltuvalt tema harituse tasemest, maailmapildist, ilumeelest ei puutu tegelikuklt asjasse. Nende inimeste jaoks on motoajakirjad, kes ütlevad JAH SEE ON ILUS, et inimene ei peaks oma väärastunud ilumeelt pingutama ja langetama talle mitte jõukohaseid otsuseid asjadele väärtutse omistamisel.
Sellest tingitult ka suured tootjad nagu Honda-Yamaha jt eriliste disainiimedega ei hiilga. On ühel säravamaid päevi ja teisel tuhmimaid vahest kuid tõelist imet või koledust ka enamasti ei sünni.
-
Teema algataja - Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Ma olen suga ühte meelt. Kui kellelgi on linki, kus ka kõik speckid kirjas pritsige siia. Selle nimel oleksin vast juba nõus ka bl@qst loobuma.Piipz kirjutas:Mina nendest ratastest kummardan kõige rohkem ZZR-1400... Kui kõik specid on õiged, siis see on kõige hurjuhhim matkaratas, mida näinud olen.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalog ... ntro_a.htmpiiks kirjutas:Kui kellelgi on linki, kus ka kõik speckid kirjas pritsige siia.
piiks kirjutas:Ma olen suga ühte meelt. Kui kellelgi on linki, kus ka kõik speckid kirjas pritsige siia. Selle nimel oleksin vast juba nõus ka bl@qst loobuma.Piipz kirjutas:Mina nendest ratastest kummardan kõige rohkem ZZR-1400... Kui kõik specid on õiged, siis see on kõige hurjuhhim matkaratas, mida näinud olen.
Kahju ainult, et sumpade tegemise ajal oli disainerid lõunal aga
enne lõunat on päris korralik töö ära tehtud selle eest jällegi.
V-5 Blackbird aga ilmselt laksatab kõigile kulmude vahele 30 sept on
Pariisis pressi päev saab näha kas see pill on seal väljas või ei
ole siis lõpuks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.