1. leht 1-st

A2 - A1

Postitatud: 14 Veebr 2024, 16:46
Postitas 701
On tavaline, et A piiratakse A2 peale. Kas keegi on kokku puutunud A2 ümber ehitamisega A1 ks? Mudel millega seoses see idee fix tekkis on erinevus silindrimahus ja seoses sellega ka võimsuses natuke. Kuidas A ümber tegemine A2 käib? Oskab keegi kogemusi jagada?

Re: A2 - A1

Postitatud: 14 Veebr 2024, 18:39
Postitas yeekim
125ccm on ju A1 piirang, mida seal veel?

Re: A2 - A1

Postitatud: 14 Veebr 2024, 18:41
Postitas hmm
nt Triumph bonneville T100 muutmine (900cc) A->A2 toimub ajju uue softijupi kirjutamisega, mis vähendab gaasirutska tundlikkust ja piirab läbi elektrooniliste andurite mootori suutlikkust selliselt, et A2 nõuded on täidetud. Seejärel väljastatakse vastav akt esinduse poolt millega mnt-s muudetakse registrikannet.

See, millel elektrooniliselt muuta ei saa, vaid mingi füüsikalise piirangu sättimisega, tuleb vastavad asjad paigaldada, vist ka n.ö. plommida, koostada akt ja sellega minna mnt registrikannet muutma.

Nüüd A1 on ju defineeritud silindri mahuga, ning lihtsalt piirajate paigaldamine ei päde, seega tehakse n.ö. sõiduki ümberehitus. Kui passis on märgitud 175cc ning ise paned 125cc mootori, tuleb ratas esitada ikkagi sama moodi nagu isetehtud sõiduki tüübikinnitusele (sest mootor kui selline, on muudetud). Seal vaadatakse masin üle, tehakse mõõtmised ning võetakse 125cc + <11kw arvele ning ongi A1.
Kas see ka ennast tasub... kõik oleneb vaatenurgast.

ma loodan, et olin oma soovitustega enam vähem õiges suunas. See esimene punkt on võetud triumphi ametlikust juhendist ;)

Re: A2 - A1

Postitatud: 14 Veebr 2024, 19:32
Postitas 701
yeekim kirjutas: 14 Veebr 2024, 18:39
125ccm on ju A1 piirang, mida seal veel?
No just, näiteks osadel hiina juurtega põrridel on 160 cc mootor. 125 cc on samasugune. Füüsiliselt mootorid ringi tõsta pole keeruline. Kuidas juriidiliselt? Ilmselt see nn "tunnustatud ekspert" ja siis aktiga arki? Äkki kellegil on isiklikku kogemust?

Re: A2 - A1

Postitatud: 14 Veebr 2024, 21:24
Postitas mellpoiss
Päris siin küsitud kogemust ei ole aga 70ne kuubisest L3e-A1st olen 50nese, L1e-B ehk mopeedi, olen teinud küll.
Esimese hooga väideti mission impossibleks (mis sa mees, tahad kategooriat muuta või? :shock: ) aga peale 50se mootori paigalduse ettenäitamist ark angaaris ja ark poolt orgunnitud Kehra varulennuväljal politseiradariga tippkiiruse mõõtmist, vastav reg.tunnistus väljastati. Aega läks ca 4 kuud. :evil:

Re: A2 - A1

Postitatud: 15 Veebr 2024, 13:45
Postitas 701
mellpoiss kirjutas: 14 Veebr 2024, 21:24
Päris siin küsitud kogemust ei ole aga 70ne kuubisest L3e-A1st olen 50nese, L1e-B ehk mopeedi, olen teinud küll.
Esimese hooga väideti mission impossibleks (mis sa mees, tahad kategooriat muuta või? :shock: ) aga peale 50se mootori paigalduse ettenäitamist ark angaaris ja ark poolt orgunnitud Kehra varulennuväljal politseiradariga tippkiiruse mõõtmist, vastav reg.tunnistus väljastati. Aega läks ca 4 kuud. :evil:

Kuna see oli? Mis aasta masin? Tegid ARKi mingi avalduse? Siis saadeti angaari? Mingid euronõuded ei tulnud jutuks? Või jäi väljalase samaks?

Re: A2 - A1

Postitatud: 15 Veebr 2024, 21:40
Postitas mellpoiss
2023, 1978, avalduse tegin, peale mootorivahetust angaari, eurojuttu ei tulnud, väljalase jäi samaks.
Honda ST70 ehk Dax.
Pilt

Re: A2 - A1

Postitatud: 15 Veebr 2024, 22:50
Postitas 701
Mul, kui kõik klapib, piisab vaid silindri ja kolvi vahetusest. Kiirust vist pole kah tarvis mõõta. Tekkib vist tunne, et peaks proovima.

Re: A2 - A1

Postitatud: 16 Veebr 2024, 08:53
Postitas mellpoiss
Kardetavasti võivad väljalaskeaasta ja eurojamaga miski seose leida aga kui ei proovi - teada ei saa.
Nendega suhtlemisel kasuta kindlat kõneviisi!