Naastrehvid vs lamellid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 05 Mär 2016, 20:32
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
"Või siis kasutan naela ees nagu seda varemgi vahel olen teinud." - oot missasja? ees naelad ja taga lamellid väwill111 kirjutas: ↑21 Veebr 2024, 22:26ossa nuga, rehviteema tsiklifoorumis ainult, et väitlus käib autorehvide üle...ja veel talviste
paar päeva tagasi sõitsin oma aia värava posti. Nii räige kiilaka plats oli värava ette tekkinud lihtsalt + tsipa läheb enne väravat nö. mäest alla ka. õigemini kohalikud tee-ehitajad just sügisel siin tegid nii, et nüüd läheb tsipa mäest alla. anyway, väga hea naelrehvi puhul ilmselt oleks see väravaposti vajumine ära jäänud...aga sõidan ilmselt sellegipoolest edaspidigi peamiselt lamellidega edasi. Või siis kasutan naela ees nagu seda varemgi vahel olen teinud.
mis häält puudutab siis iga rehv reebki erinevalt...mõni vähem mõni rohkem. nael asfaldil teeb IGAL JUHUL rohkem müra kui keskmine lamell, aga samas muidugi saab toota ka sellise lamelli mis lihtsalt lärmab jubedalt. puhas valikute ja paremate valikute leidmise küsimus. müra pealegi on erinevatel sagedustel ja erinevad autod lasevad erinevatel sagedustel esinevat müra ka rohkem/vähem salongi
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
See on nagu LGBT miks te peate trummi põristama ja enda uskumust tagaukse kaudu maale tooma, krdi paraade korradama….. mitte, et mul midagi teie vastu aga siis peaksid mõlemad naised ilusad olema
Norm hetero sellest sõud ei tee, et ta hetero.
Urmas, kuidas sa selgitad et -10 kraadiga on maantee lumeblögane ja lamell seal naastust peajagu üle?
Kas ma pean sallima seda Sahhaara kõrbe liiva küürimist enda autolt, et sina maanteel -10 lumeblöga nautida saaks.
Miks ma pean maksma sama palju makse ja aktsiise (kes oütab sellest maksan täna isegi 22% rohkem), et see soolavesi teid perse keeraks ja sellega seoses mu tehnikat veel rohkem lõhub.
Veits egoistlik on rääkida vaikusest autoroolis, avakosmoses pidi olema absoluutne vaikus, seega minu poolest- sõitke kuule enda kuradi lamellide sahinal!
Kui sool ära paakub ja huawei juhiabid kaaperdab, olete te Padaorg kaks punkt null
-
- Postitusi: 3155
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 333 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 271 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kodus kahest neliveolisest ühel on naastud ja teisel lamellid, nii et pidev ja pikaajaline võrdlusbaas on olemas. Ma ei ütleks, et naastuga tingimata turvalisem oleks - Harjumaal on talvel nii palju päris mööda asfaldit sõitmist, et pigem on just naast kehvema pidamisega ja lamellil enamus ajast eelis.
Täislaks vesisel jääl hoiad mõlema rehviga tagasi ja viimastel nädalatel on saanud lamelliga uisutada ning pole ka sellega miskit kurta - liigub ja pidurdab küll - ka vesisel mäel. Naast ilmselt nendes tingimustes on lõppkokkuvõttes eelises aga see ei ole minu kasutuses üldse määrav.
Olin just jaanuaris Pärnu maanteel ülijäisel teel rekkade ja bussi ahelavariis napilt osaline. Sõitsin lamellidega 4x4 Volvo S90ga. Kui nägin, et ees pilpaid lendama hakkas, siis alustasin pidurdamist ja sain lauslibeda jää peal ammu enne vajalikku kohta pidama. Minu taga oli mingi 100-meetrise pikivahega buss, kes lähenes väga kiirelt. Tõmbasin tee pervele ja buss sõitis rekkadele sisse. Nende masinatega pole muidugi aus võrdlus, kuid põnev juhtum illustreerima ikka. Tõsiselt enam ei igatse naaste (kusagil maal või mägedes ilmselt oleks teine jutt). Teise auto all on praegu naastud ja neid pole niipea vaja välja vahetada.
https://parnu.postimees.ee/7937057/via- ... -ja-veokid
PS! @will111 naast+lamell samaaegne lahendus ei ole vist kuigi legaalne. Ma kardan, et avarii korral võiks isegi kindlustusega probleeme tulla…
Re: Naastrehvid vs lamellid
mõlemad on täiesti legaalsed talverehvid ja minuteada seadustes ka nii anaalseks (veel) pole mindud, et kõik 4 rehvi auto all lausa ainult 100% identsed tohivad olla. ühel teljel vist peavad küll olema jah, aga ees ja taga ka? seadusi ja nendes pidevalt tehtavaid muudatusi (teisisõnu järjest uusi ja uusi karmimaid nõudmisi) muidugi ei tea kunagi, või no selles suhtes et ega tavaline reakodanik nagu mina ei jõua kõigi nende pidevate muudatustega end kunagi kursis hoida...seega ma ei väida ka, et ma 100% kursis olen kuid loogiliselt võttes ei tule nagu küll ühegi mõjuva põhjuse peale. fakt on see, et kui väga otseselt pidamist võrdlema hakata siis praktiliselt kõigil autodel on nagunii all ees/taga mõnevõrra erineva reaalse pidamisega rehvid. esimesed lihtsalt kuluvad kiiremini ja seega on seal tavaliselt madalama mustriga rehv, kui mitte talve alguses siis talve lõpus kindlasti. kui on naelad (ees ja taga) siis naelad kuluvad samuti ees ilma igasuguse kahtluseta kiiremini siledaks.
-
- Postitusi: 731
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6624
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 656 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1805
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
3. Sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25 % võrreldes suurima naastude arvuga rehviga.
-
Teema algataja - Postitusi: 2434
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: -
- Tänanud: 156 korda
- Tänatud: 335 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
A miks lamellimehed selles soolalägas süüdi on? Nende tellitud ja oled kindel, et kui kõik naelaga sõidaks, siis seda ohjeldamatut soolamist ei toimuks? Mina seda jama naudin/soovin sama vähe kui sina, jätku tegemata. 2 lumehelvest langeb taevast ja soolapuistur juba möllab. Rookigu kõnniteid ja bussipeatuseid parem.
Re: Naastrehvid vs lamellid
Aga ei noh, hea teada (üv ajaks). Jätkan täie südamerahuga samas vaimus...sest mõni aasta lihtsalt on teeolud teatud perioodil nii räiged, et vähemalt ees tuleb lamellid naela vastu vahetada. Muidu ei olegi muud kui uisutad teatud kohtades lihtsalt seina/posti jne.
Keegi siin enne imestas, et kas mul tõesti on ees naelad ja taga lamell. Mis siis, mis pidi see siis veel olla saaks? Naela on vaja põhimõtteliselt vaid pidurdades (minul vähemalt nii on) sellistes oludes kus auto satub lihtsalt täielikule kiilakale ja lamelliga libised nii, et pidurdusefektiivsus on ümmargune null. Üheski muus olukorras mitte kuskil, mitte kunagi mul naela pole tarvis olnud. Et kuhu veel ma neid naelu peaksin panema kui mitte ette???
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2518
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 345 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ma paneks taha! Tegelikult kõik panomehed, kes tänapäevase (enamasti esiveolised) autoga libedal liigelnud on, paneks taha.
Nimelt on esiveolisel "halb komme" libedal selg ette visata ja see on märksa ohtlikum kui kusagil pikem pidurdusmaa või aeglasem paigast saamine.
Kui eesmärk on muidugi ringidel driftimine, siis on ette panemine ainuõige valik.
-
- Postitusi: 3155
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 333 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ma vahetan pidevalt nii, et veoteljel olnud rändavad taha ja vastupidi. Tulemuseks ühtlaselt kulunud rehvid ja ühtlane pidamine. Kunagi jäärada sõites andis küll tunda, kui taga rohkem kulunud rehvid, aga eks seal sai ka sõidetud piiri peal ja sealt ka eksimused tulid. Tavaliikluses sõidab ikka rahulikult ja ei kompa piiri peal sõitmist.Maaks kirjutas: ↑23 Veebr 2024, 09:06Will trollib teadlikult ma arvan
Ma paneks taha! Tegelikult kõik panomehed, kes tänapäevase (enamasti esiveolised) autoga libedal liigelnud on, paneks taha.
Nimelt on esiveolisel "halb komme" libedal selg ette visata ja see on märksa ohtlikum kui kusagil pikem pidurdusmaa või aeglasem paigast saamine.
Kui eesmärk on muidugi ringidel driftimine, siis on ette panemine ainuõige valik.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 453
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Naastrehvid vs lamellid
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 506
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Juhul kui abs peaks järgi andma, siis tekitad ise "abs"-i niimoodi ohutus suureneb oluliselt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7212
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1869 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
-10 on üldjuhul maanteel kuiv ja Pärnu mnt ning Tallinna ringetee on kohati lausa kuiv asfalt, nah seal naastu vajatito kirjutas: ↑22 Veebr 2024, 21:31Urmas, kuidas sa selgitad et -10 kraadiga on maantee lumeblögane ja lamell seal naastust peajagu üle?
Kas ma pean sallima seda Sahhaara kõrbe liiva küürimist enda autolt, et sina maanteel -10 lumeblöga nautida saaks.
Miks ma pean maksma sama palju makse ja aktsiise (kes oütab sellest maksan täna isegi 22% rohkem), et see soolavesi teid perse keeraks ja sellega seoses mu tehnikat veel rohkem lõhub.
Lörts ja löga +- juures või lihtsalt paksem lumi kas või -10 juures, pidasin silmas. Siis vast samuti naastust abi pole. Või on?
Kindlasti on naastrehvidest abi eneserahustuseks-Sõidan ja mõtlen "mul on naastrehvid autol all ja nüüd olen kindlalt teel, igavesti."
Mul isiklikult pole naastrehvi vastu midagi, kui see on kasutusel oludes, kus sellest ka abi on. Meil lihtsalt pole juba ammu vastavaid olusid ja lamellrehvid on tänaseks juba nii heaks tehtud, et need 2-3 päeva, kui oleks naastust abi, saab ka lamelliga mõistusega võttes hästi hakkama. Mul isegi naine saab hakkama lamelliga ja seda esiveolise autoga.
Kui me kõik sõidaksime naastudega, siis varsti polekski enam asfalti alles ja peaks veel makse tõstma ning kõik suved sõidaksime teeremondi olukorras. Seda siis lausa igalpool,mitte enam üksikutes kohtades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Noh, pika jutu point oligi, et kui lamellidelt ära võtta kuntstlikult loodud olud ja soolamine ära jätta, oleksite te hädas. Lamell on parem märjal asfaldil, ma seda ei salga, jah vaiksem on ka, aga see on ka pmst kõik.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Täpselt sama, et mul isiklikult ei ole lamellrehvide vastu midagi ja olen kinnisel territooriumil sõitnud ka suverehvidega keset talve.urmas66 kirjutas: ↑23 Veebr 2024, 13:31Spoiler
-10 on üldjuhul maanteel kuiv ja Pärnu mnt ning Tallinna ringetee on kohati lausa kuiv asfalt, nah seal naastu vaja
Lörts ja löga +- juures või lihtsalt paksem lumi kas või -10 juures, pidasin silmas. Siis vast samuti naastust abi pole. Või on?
Kindlasti on naastrehvidest abi eneserahustuseks-Sõidan ja mõtlen "mul on naastrehvid autol all ja nüüd olen kindlalt teel, igavesti."
Mul isiklikult pole naastrehvi vastu midagi, kui see on kasutusel oludes, kus sellest ka abi on. Meil lihtsalt pole juba ammu vastavaid olusid ja lamellrehvid on tänaseks juba nii heaks tehtud, et need 2-3 päeva, kui oleks naastust abi, saab ka lamelliga mõistusega võttes hästi hakkama. Mul isegi naine saab hakkama lamelliga ja seda esiveolise autoga.
Kui me kõik sõidaksime naastudega, siis varsti polekski enam asfalti alles ja peaks veel makse tõstma ning kõik suved sõidaksime teeremondi olukorras. Seda siis lausa igalpool,mitte enam üksikutes kohtades.
Ma olen ka seda meelt, et meil talved hetkel pigem leebed ja elu Harjumaal ongi ilusam ning lumevabam kui mõnes naaber maakonnas külateel. Aga kindlasti ei loe oleksid ja poleksid kui oled olukorras ja sul seda naastu hetkeks vaja oleks.
See müüt tuleks ka ümber lükata, et naastud lõhuvad teed, ei massid teevad seda ja vesi.
Jah nad pinda mõjutavad ja mingeid osakesi lahti kisuvad mis sissehingares kohutavaid haigusi endaga kaasa võivad tuua, aga kui me kõik lamellide ja suverehvidega sõidaksime tuleks ikka ka asfaldi kareduse tagamisega tegelda.
Üks vahva eriepisood Top Gearist annab hea ülevaate kui mehed kabriolettidega Iraanis, Iraagis ja lõpuks Iisraelis lõpetasid, sõnaga kus lund ja naastrehve ei kohta, siis vanad mägiteed olid meeletult libedad, see sama värk, et tegelikult tuleks siis teid pidamise saavutamiseks karestada. Meil teeb selle töö väga hästi ära naastrehv.
Minu mõte on, et kui kõik sõidaks naastudega ja soolamine tänu sellele lõppeks, oleks me kõik palju paremad inimesed
-
Teema algataja - Postitusi: 2434
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: -
- Tänanud: 156 korda
- Tänatud: 335 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Aga miks kohe hädas? Ega siis seepärast teed kohe kiilasjääga uisuplatsideks muutuks. Ja kuna naelamehi on ka piisavalt, siis nemad aitavad ka karestamisele natuke kaasa ju. Minu pärast jätku see soolamine ära, ma olen 2 käega selle poolt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6624
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 656 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Minu eelpoolkirjeldet' episoodi ilmestas tõsiasi, et minuga samal teel lasid uisutajad mõnuga ja kiiresti....
Ei saanud neile pahaks panna
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 2434
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: -
- Tänanud: 156 korda
- Tänatud: 335 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Millest sa räägid? Millised uisutajad ja kus? Sina venisid 30-40 km/h naastudega ja kes ning millega sinust kiiremini lasi? Marten Liiv pani trennikaaslastega mööda w?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6624
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 656 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ma pole kuskil maininud, et mööda uisutasid, lihtsalt mainisin fakti, et teed muutuvad uisuväljakuteks.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 2434
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: -
- Tänanud: 156 korda
- Tänatud: 335 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
…minuga samal teel lasid uisutajad mõnuga ja kiiresti....
Mis sa sellega öelda tahtsid? Tiba segaseks jääb su mõte, kui jutus on et sina venisid naastuga 30-40 vahel, a uisutajad lasid kiiresti. Et mida nad lasid ja kui kiiresti või siis pigem aeglaselt?
See et mingi jäävihma ja sula/külm kombinatsiooniga vahest tee peal kiilakas on, see ei tohiks nüüd küll kellelegi üllatuseks olla. Aga kui nüüd soolatamine ära jätta, siis oleks kohe sügisest kevadeni? Vaevalt ikka küll.
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Re: Naastrehvid vs lamellid
ma liigun regulaarselt sellistel väikestel teedel, kus kunagi mingit soola ei panda. viimased paar nädalat on seal olnud pidevalt ikka korralik täiskiil aga noh, see ei tähenda, et seal mitte kuidagi sõita ei saaks. samas kuskil maanteedel ei kujutaks sellist seisu ette...siis oleks lihtsalt üks pidev katastroof
-
- Postitusi: 422
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ise lamelli peal 10kond aastat, kuna 80% sõitu niikuinii linnas. Müra on maitseasi aga naise autol sihilikult naastud, et ta alevi vahel posti ei paneks ja asfaldil on naast ikka haigelt libe rehv. Igapäev seda kohalt minemise raginat kannatada tundub päris suur piin.
-
- Postitusi: 422
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Pigem loodi need vastupidi.Isegi nõuka ajal olid härrade volgad naelatatud aga lamelle küll ei mäleta et siis oleks olnud.miks need naastrehvid üldse loodi, kui lamellid paremad on?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 142 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Viskaks siin neid, kes räägivad, et lamell on parem kui naast selle tõttu, et naelakohad võtavad ära mõned lamellikohad ja puuduvate lamellide tõtt s!tt, küsimusega, kas hetkel turul täpselt NULL naelaaukudega lamelli? Mingi hetk mõned (suured) tootjad tootsidki lamelle naelaaukudega ja naelutamise või lamellina müümise otsus jäi kohalikult maaletoojale/edasimüüjale.
Lisaks küsimus naelausklikele: kas hetkel on kõik "erikujulised naelad" kadunud? EU keelas ära? Hinna ja jõudluse suhe ei tasunud ära? Kunagi pressis uksest ja aknast "viiekandilise profiiliga", "diamond" jm imelikke naelu... Kui 2022 uusi rehve ostsin, siis ainult tavapärast naela leidsingi...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.