Naastrehvid vs lamellid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7212
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1869 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Miks siis lõunapool ei ole neid sõiduautode roopaid asfaldis, aga meil on ja miks ka meil rekkadest ei jää laiasid roopaid teele?
Mass on sõiduautol ju kõvasti väiksem, aga sooned asfaldisse tekivad millegipäesat ainult neist?
Kui ma 90-ndate algul hakkasin püsivalt soomes käima,siis algul ei saanud pihta,miks neil sellised sooned seal teede sees on. Küsisin ja kohe öeldi,et see on "Nastarenkaan ura" . Meil siis polnud veel talverehv kohustuslik ja teedel sooned puudusid, kuid mõne aasta pärast olid meil ka sooned olemas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7212
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1869 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
- Tsikkel: VFR1200xd
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
urmas66 kirjutas: ↑25 Veebr 2024, 21:30Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.
Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7212
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1869 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 09:02urmas66 kirjutas: ↑25 Veebr 2024, 21:30Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.
Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1478
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1805
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
See hädaldamine, kui haigelt libe on naastrehv asfaldil, tundub pehmelt öeldes kummaline. Võrreldes kiilasjää, paksu lumepudru vms päriselt libeda pinnaga, mille jaoks talverehve tegelikult tarvis läheb, on puhtal asfaldil suvalise rehviga (naast, lamell, suvekas) pidamine kümnel juhul kümnest parem.Tort kirjutas: ↑24 Veebr 2024, 22:09Ise lamelli peal 10kond aastat, kuna 80% sõitu niikuinii linnas. Müra on maitseasi aga naise autol sihilikult naastud, et ta alevi vahel posti ei paneks ja asfaldil on naast ikka haigelt libe rehv. Igapäev seda kohalt minemise raginat kannatada tundub päris suur piin.
-
- Postitusi: 1478
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Teisel alal oli kunagi tootjatega juttu ja nad imestasid mis küsimuste ja "probleemidega" meil müüja ja tootja poole pöördutakse.. Et näiteks Saksamaa turult pole kunagi selliseid küsimusi nendeni tulnud.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
- Tsikkel: VFR1200xd
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
urmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 10:03Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 09:02urmas66 kirjutas: ↑25 Veebr 2024, 21:30Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.
Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7212
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1869 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 11:51urmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 10:03Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 09:02urmas66 kirjutas: ↑25 Veebr 2024, 21:30
Olen nautuke rehvikaubanusega kursis läbi heade tuttavate ja ameti.
Need nö "naelaukudega" lamellid on siiski naelutatavad rehvid (mõeldud naastrehvina kasutamiseks) ja neid saab siis vastavalt soovile naelutada oma vajaduse või eri piirkonna reeglite järgi.Naastude arv ja suurus jne. Meil siin seaduslikud erisused puuduvad ja neid ise naastuatatud rehve on suht mõttetu pidada,sest tehases pandud naast kestab üldjuhul palju kauem. Ei ole viimastel aastatel neid isegi kohanud,sest minu tuttavad ei tegele enam naastutamisega.
Näiteks meil väga populaarsed Hankookid on kõik kohapeal naastutatud, tehasest saabuvad rehvid ja naastud eraldi.
Tegelikult enamus pilukate rehve naelutatakse kohapeal. Pidi mingi meretranspordi teema olema, et ei saa kohe koos naeltega saata.
Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7212
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1869 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Nii on ja mõned sõidavad raudselt igapäev jääteed mööda tööle ka. Isegi Harjumaal elades, Haanjast rääkimataAin kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 11:32See Eestlaslik "täppisteadus" igas asjas on meie piirkonnale iseloomulik. On hulk inimesi kes ajavad kõik peeneks nagu oleks tegu tippvõistlejatega kes kõik on esikolmikus sajandikega...
Teisel alal oli kunagi tootjatega juttu ja nad imestasid mis küsimuste ja "probleemidega" meil müüja ja tootja poole pöördutakse.. Et näiteks Saksamaa turult pole kunagi selliseid küsimusi nendeni tulnud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
- Tsikkel: VFR1200xd
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kõik maaletoojad naelutavad neid, R24, Balti autoosad, latakko, baltyre jneurmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 12:25Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 11:51urmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 10:03Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.
Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7212
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1869 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Lattako rehvid tuuakse otse Schenkeri laost ja seal ei naeluta neid keegi. Toob Schenkeri auto. Ma ei tea, et neil Tallinnas isegi mingit töökoda oleks. Olen nende käest nüüd juba 3-4 aastat ostnud.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 12:37Kõik maaletoojad naelutavad neid, R24, Balti autoosad, latakko, baltyre jneurmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 12:25Mina neid isiklikult ei ostnud, aga kus neid siis siin tehakse, kui need sulle kulleriga otse tollilaost tuuakse? Need ei olnud ostetud rehvimüüjalt vaid maaletoojalt.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 11:51urmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 10:03
Üleelmisel ehk 22 aasta sügisel ostetud naastrehv Hankook oli küll tehase naastuga olemas. Tütre autole pandi need alla. Väga mõttetu rehv tundub, pole neil erilist pidamist ja uluvad ka nii, et ma arvasin rattalaagrid pekkis olevat. Just eile vaatasin, et suht kulunud on naastud 1,5 talvega ehk naastu peaaegu polegi enam alles, aga mustrit on veel küll.
Tegelikult olid ka need sinu ostetud Hankookid kohapeal naelutatud, kõik Hankookid saabuvad siia ilma naelutamata, naelad tulevad eraldi ja need paigaldatakse siin kohapeal.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
- Tsikkel: VFR1200xd
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Latakko naelutab Hankooke lätis, aga las olla, sa nagunii jääd oma arvamusele.urmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 19:39Lattako rehvid tuuakse otse Schenkeri laost ja seal ei naeluta neid keegi. Toob Schenkeri auto. Ma ei tea, et neil Tallinnas isegi mingit töökoda oleks. Olen nende käest nüüd juba 3-4 aastat ostnud.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 12:37
-
- Postitusi: 3155
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 333 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Mis trikiga sa lattakost otse osta saad?urmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 19:39Lattako rehvid tuuakse otse Schenkeri laost ja seal ei naeluta neid keegi. Toob Schenkeri auto. Ma ei tea, et neil Tallinnas isegi mingit töökoda oleks. Olen nende käest nüüd juba 3-4 aastat ostnud.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 12:37
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2518
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 345 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ah jaa, türklaste Antares "midagi" (mu vanal "seenel käimise" autol) on ~25% naastudest kadunud, aga seal suurem süü küündimatul sillareguleerijal.
Oligi äge, aga mingid trollid internetis kiitsid, et nii pidi pidamine paremaks minema (kahjuks kiirema kulumise arvelt)
EDIT: Mis su postituse mõte muidu oli? Ma rehve vahetan tavaliselt mitte varem kui 25. november ja tagasi 10...15. märts
-
Teema algataja - Postitusi: 2434
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: -
- Tänanud: 156 korda
- Tänatud: 335 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
A miks sa naastud välja võtsid? Need on ju just “ägedad” vennad kes Jaanipäeval ka klõbina saatel ringi vuravad
-
Teema algataja - Postitusi: 2434
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: -
- Tänanud: 156 korda
- Tänatud: 335 korda
-
- Postitusi: 2018
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ma olen näinud Schenkeris rehvinaelutuspinki ja ka naelutamist. See oli küll üsna ammu ja rehvid ei olnud Hankook.urmas66 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 19:39Lattako rehvid tuuakse otse Schenkeri laost ja seal ei naeluta neid keegi. Toob Schenkeri auto.Tiiger800 kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 12:37
Ma arvan, et TOLLIladu ei puutu asjasse su rehviostu kontekstis (kui sa just 50 või 100 jooksu korraga ei ostnud.) Ühe jooksu kaupa ei ole mõtet rehve maale tollida. Teenustasud, riigilõivud...
Täpselt minu mõte iga kord kui keegi jälle räägib seda. Kontekst on ikkagi talv. Kohaltminemise raginat ma kuulen fwd ja rwd autode alt. Parema veoskeemiga ei kuule pmst midagi.joel kirjutas: ↑26 Veebr 2024, 10:53See hädaldamine, kui haigelt libe on naastrehv asfaldil, tundub pehmelt öeldes kummaline. Võrreldes kiilasjää, paksu lumepudru vms päriselt libeda pinnaga, mille jaoks talverehve tegelikult tarvis läheb, on puhtal asfaldil suvalise rehviga (naast, lamell, suvekas) pidamine kümnel juhul kümnest parem.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Sõitsin oma kaubikuga terve talve lamellrehvidega, sest mingid küsitava väärtusega pastlad olid juba eelmisest autost alles jäänud. Kuigi elan tallinlase meelest karupe#ses, siis terve talve jooksul ei juhtunud ühtki intsidenti ega ka napikat. Suurel teel polnud mingit vahet, sest kui sadas ja tuiskas oli tee peal ainult lahtine lumi, kus naast niikuinii ei aita. Väiksematel teedel, mis sellel talvel lausa eriti jääs olid, pidi 90 asemel sõitma 70-80ga. Päris külavaheteed olid niikuinii rohkem või vähem lumised ja seal polnud jälle vahet, kas on naastud või mitte, peaasi, et mustrit on. Naise autol on naastrehvid ja nendega oli tõsi küll, mugavam ja kindlam sõita. Aga kui eile tema autoga Tallinnas käisime, siis tüütas see klõbin ära. Naine pole aga lubanud oma autole veel suvekaid panna, sest ta kardab.
Eks minu kogemuse juures on üks nüanss ka see, et olen vana päss, kellel oli juba umbes 5 aastat juhistaaži enne, kui esimesed naastrehvid oma autole alla sain. Seega ei oska libisemist karta niikaua, kuni see kontrollitav on.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Mai 2023, 23:50
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 22 korda
- Kontakt:
Re: Naastrehvid vs lamellid
KTM 640 LC4 Adventure R
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 165
- Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
- Tsikkel: 790ADV
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Tänanud: 103 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 2018
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Naastrehvid vs lamellid
Minu esimest autot ostes (keset talve) olid seal loomulikult suvekad all ja see oli täiesti tavaline. Talvemustriga rehve nägi siis vaid Soomest toodud autode all. Muster oli jõhker klots
...ja naastud neis rehvides, mis soomlane oli raatsinud mõnesajamargasele autole alla jätta, teeni ei ulatunud. Segu oli ka kõvaks tõmmanud aga tunne oli ikka uhke ja auto püsis teel. Enamik Eestit sõitis siis üldse suvekatega, tihtipeale protekteeritute e. prottidega ja kõik olid rahul. Talverehvid olid juba tase ja kui seal mõnigi naast veel oli siis sätiti tagaklaasile vastav hoiatusmärk. Et suverehviga pässid teaksid oodata realistlikumat pidurdust ja pikivahet hoiaksid .
-
- Postitusi: 3155
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 333 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kui naastumehi poleks, siis soolamata tänavatel naastumeesteta oleksid päris hädas. Naastrehvid karestavad jääd, lamell lihvib. Aga peale Tallinna ja Tartu on mujal ka Eestit, kus naastrehv on omal kohal.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 333 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 181
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Tüüpiline naastumehe enesekiitmine...
Kas oled üldse lamelliga kunagi sõitnud, et sellist lollust levitada saab? Ma olen sõitnud mitu aastat jäärada lamelliga. Ma olen lamelliga sõitnud ebatasasel jäätunud teel mille peal on vesi. Ma sõidan oma 90te peldikuga 5mm firemax lamelliga kõikidest uutest kontrollidega autodest mööda igapäevaselt tööle sõites(kurviline kõrvalmaantee, talvel lükatakse lahti ainult väga tugeva saju korral).
Ma ei kiida ennast, lihtsalt inimesed arvavad naastust nii hästi ning levitavad müüte. Siis teevad pidevalt pigileotust, sest üllaülla naast loobib jõhkralt pigi autole, ning imestavad miks tuled nii häguseks tõmbavad ja plastik detailid halliks lähevad.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6624
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 656 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Füüsika vastu ei saa!!!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 181
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Praegu on juba mitu nädalat meil plussis ja ikka kõik klõbistavad ringi. Samamoodi on talvel, klõbistavad lihtsalt ringi, tekitades tolmu. Naastudega autode tagant saad naastuga esiklaasi ka veel.
Isegi jäite ajal saab mitte testivõitja, vaid pigem lõpu poole pingereas oleva lamelliga nii edukalt sõidetud piirkiirustega.
Selliseid olukordi kus päriselt naastu vaja läheb on 0(jällegi, kusagil kaugel metsavahel on erand). Saab sõidetud ilma selleta ka, kui sul vähegi mõistust peas on.
Ma ei mäleta 16 aasta jooksul mitte ühtegi korda kus päriselt on naastuga mingit eelist olnud. Olen sõitnud 50:50 naastu ja lamelliga. Lamelli plussid ületavad kaugelt naastu omadused. Lamellidel on tööpinda ka rohkem.
-
- Postitusi: 1776
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 121 korda
- Tänatud: 181 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Uus lamell korjab igast kivikesi väga hästi üles ja siis lennutab neid kõvasti tihedamini, kui naast ära lendab.
(sõidan juba aastaid lamelliga, sest käin tihti euroopa vahet)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.