1. leht 1-st

K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 09:25
Postitas Nozzu
Jah, nii on, et kaalun KLRi kõrvale ka teise ratta võtmist, juhul kui peaks selguma, et KLRi parandamine liiga kulukaks või ajamahukaks osutub.
Esialgu tundus, et CRF 300 on hea valik ja ilmselt ongi. Aga nüüd avastasin, et kasutatud CRFi hinna eest saaks uue Voge 300 Rally.

Probleem on aga selles, et ma pole ühtegi Voge Rallyt käega katsunud, seljas istunud või isegi näinud. Aga päris pimesi ei tahaks raha kulutada.
Äkki on keegi, kel see ratas olemas ja on nõus seda mulle tutvustama?

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 10:24
Postitas Jannes
Eeldan, et selliste tekstidega on juba tutvutud?
Kus lähim müüja?

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 10:30
Postitas Nozzu
No MCNi hävitavat hinnangut lugesin jah.
Samas olen hunnikute viisi Youtube videosi vaadanud. Seal nii kriitilised ei olda. Pigem positiivsed. Samas jah, saan aru, et need võivad olla makstud videod. Tahaksi proovida, kui lühikesed need käigud ikka on, kui hull see vibra on, mis istmest, juhtrauast ja jalaraudadest läbi käib. Kõrguse poolest tundub mulle sobivat. 180 sentimeetrisel mehel ulatavad jalad täis tallaga maha. Noh, ma 178...ok..ok...ausalt öeldes vist ikak 177 aga siis saan jalad ikka maha.

Ja pagan...kas ongi nii, et sisse sõitmiseks tuleb esimesed 500 km sõita 40 km/h ja järgmised 500 maksimaalselt 70 km/h naug nende manuaal ütleb....huhh..


Lähim müüja peaks Vilniuses olema. Sinna on nagu kauge proovisõidule minna. Ja sealt tagasi, 40 km/h loksuda on kah...mission impossible.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 11:39
Postitas MargusMoto
Eemalt näeb täitsa kena välja.

Vaatasin neid "kasutajate" kommentaare seal MCNi lehel ja huvitav kokkusattumus, et enamus nendest on postitatud täpselt ühel ja samal kuupäeval :D

Kodulehel on kirjas, et "Voge is the premium brand of Loncin... "

...krt, Hiinlased ikka oskavad kägu ajada.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 14:27
Postitas Divikas
158 kg kaalu ja 21 kw ei kõla just julgustavalt.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 15:40
Postitas urmas66
Siin üks venekeelne üsna selgelt väljenduv tüüp teeb sellest juttu ja loeb eraldi välja nii miinused,kui plussid. Sõidab sellega Karpaatides ehk lääne ukrainas.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 15:43
Postitas urmas66
Divikas kirjutas: 16 Apr 2024, 14:27
158 kg kaalu ja 21 kw ei kõla just julgustavalt.
CRF300L Rally on 20,1kW ja 153kg ehk suht sama.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 16:14
Postitas Fox
urmas66 kirjutas: 16 Apr 2024, 15:43
Divikas kirjutas: 16 Apr 2024, 14:27
158 kg kaalu ja 21 kw ei kõla just julgustavalt.
CRF300L Rally on 20,1kW ja 153kg ehk suht sama.
Ma pole kunagi kumbagi ratast proovinud aga endamisi olen korduvalt imestanud et mis sellise ratta võlu võiks olla (siingi foorumis on hondat ju suht palju kiidetud) ehk keegi selgitaks mulle selle pilli olemust. Esimeseks rattaks võibolla hea rahulik? Jah, kütusekulu oli tal vist muljetavaldavalt väike, et kuskil Mongoolias kus tanklaid väga tihti ei näe, oleks matkata ilmselt hooletu.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 17:38
Postitas Admiral Vint
Fox kirjutas: 16 Apr 2024, 16:14
ehk keegi selgitaks mulle selle pilli olemust. Esimeseks rattaks võibolla hea rahulik?

Täpselt nii. Mul oli CRF Rally 300. Ta andis maastikul hästi palju andeks ja oli väga etteaimatav. Minusugusel algajal TETitajal oli temaga kindel tunne sõita, et podistan siit ja sealt rahulikult läbi ja nii ongi.

Maanteel kuni selline 105ni sai ka täitsa hakkama ja möödasõidud toimisid ka.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 16 Apr 2024, 19:57
Postitas urmas66
Fox kirjutas: 16 Apr 2024, 16:14
urmas66 kirjutas: 16 Apr 2024, 15:43
Divikas kirjutas: 16 Apr 2024, 14:27
158 kg kaalu ja 21 kw ei kõla just julgustavalt.
CRF300L Rally on 20,1kW ja 153kg ehk suht sama.
Ma pole kunagi kumbagi ratast proovinud aga endamisi olen korduvalt imestanud et mis sellise ratta võlu võiks olla (siingi foorumis on hondat ju suht palju kiidetud) ehk keegi selgitaks mulle selle pilli olemust. Esimeseks rattaks võibolla hea rahulik? Jah, kütusekulu oli tal vist muljetavaldavalt väike, et kuskil Mongoolias kus tanklaid väga tihti ei näe, oleks matkata ilmselt hooletu.
Kus juures see minu jagatud videos sõitev tüüp väidab, et see kütte kulu siiski nii väike ei olegi ehk pigem siiski 4-5l seal karpaatide maastikul sõites. Väidab,et maanteel ja siledal kruusal on paras 90km/h lasta ja siledal põllul on 70km/h väga mugav.
Selliste rataste võimsus vast ei ole pöördvõrdeline võrreldes tänavarattaga.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 17 Apr 2024, 09:47
Postitas Fox
Admiral Vint kirjutas: 16 Apr 2024, 17:38
Fox kirjutas: 16 Apr 2024, 16:14
ehk keegi selgitaks mulle selle pilli olemust. Esimeseks rattaks võibolla hea rahulik?
Täpselt nii. Mul oli CRF Rally 300. Ta andis maastikul hästi palju andeks ja oli väga etteaimatav. Minusugusel algajal TETitajal oli temaga kindel tunne sõita, et podistan siit ja sealt rahulikult läbi ja nii ongi.

Maanteel kuni selline 105ni sai ka täitsa hakkama ja möödasõidud toimisid ka.
A kaua seda tsiklit omasid ja miks maha müüsid?

Kuna teemaalgatajal on arvestatav TETi kogemus juba olemas siis mina ei usu, et siin teemas jutuks olnud ratas pikas perspektiivis suurt õnne õuele tooks. Kui see mootor seal aisade vahel võib isegi kesta siis hiinaka vedrustuse toimivusse minul usku ei ole. Rahulikult teosammul üle juurikate kulgeda muidugi saab.
Ning siis kui peaks kätte jõudma see hetk, et "kurat, see pill pole ikka minu jaoks, müün raisa maha" ei taha seda keegi ilmselt järelturul osta ka.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 17 Apr 2024, 10:47
Postitas urmas66
Fox kirjutas: 17 Apr 2024, 09:47
Kuna teemaalgatajal on arvestatav TETi kogemus juba olemas siis mina ei usu, et siin teemas jutuks olnud ratas pikas perspektiivis suurt õnne õuele tooks. Kui see mootor seal aisade vahel võib isegi kesta siis hiinaka vedrustuse toimivusse minul usku ei ole. Rahulikult teosammul üle juurikate kulgeda muidugi saab.
Ning siis kui peaks kätte jõudma see hetk, et "kurat, see pill pole ikka minu jaoks, müün raisa maha" ei taha seda keegi ilmselt järelturul osta ka.
Videos räägib tüüp vedrustusest ja jäi meelde , et esiamortei ole üldse mingitki moodi reguleeritav(amordi käik vist oli 20cm), ta mainib ka tootja nime, aga see ei jäänud meelde.
Mootor väidetavalt mingi Kawa analoog. Video kommentaarides päris mitmeid,kes ka vist omavad ja kiidavad selle tegelase ütlused õigeks (nii hea kui halva). Raam pidi jäik olema ja ka kodaraid ja alu pöidasid see tüüp kiitis.
Peamine miinus oli selle tegelase poolt pidurite kehvem tõhusus kui Hondal (tal endal on honda ka), aga sellega pidi ära harjuma. ABS on väljalülitatav ja pidi töötama ootuspäraselt ehk hästi.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 17 Apr 2024, 10:50
Postitas Jesper
Fox kirjutas: 17 Apr 2024, 09:47
Ning siis kui peaks kätte jõudma see hetk, et "kurat, see pill pole ikka minu jaoks, müün raisa maha" ei taha seda keegi ilmselt järelturul osta ka.
Ma ei oleks nii resoluutne, elu on näidanud, et igale kaadervärgile on kuskil ostja...

... näiteks noh, ütleme ühe hooaja vanusena 500€ eest :ner:

Maitseasi muidugi, a ma pole selle rattaklassi mõttele eriti pihta saanud - põhiargument tundub olevat, et tahaks tegelt endurokat, aga tahaks kuidagi madalat profiili hoida või tagasihoidlik olla või erineda või ma ei tea ka, stiilis et "ah mis nüüd mina, töristan siin vaikselt teti". Realistlikult on ka endurokaga võimalik täiesti vabalt mammutitel jalus tolgendada (allakirjutanu on hea näide), aga sõidumõnu on kordades rohkem ning ostad siis uue või kasutatu, solid edasimüügiväärtuse tõttu kulutad palju vähem raha.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 17 Apr 2024, 12:16
Postitas 701
No kui tsikli soetamise ajendiks on näiteks suvilas olles õlle järel käia või sügise poole vaarikal, siis selleks otstarbeks on pilli küll ja veel ju.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 17 Apr 2024, 14:28
Postitas Nozzu
Eks ta ole....parema tunnetuse saaks, kui saaks seda isendit proovida. Aga Vilnius on kaugel ja Eestis on hetkel ainult üks Voge 300.
Nüüd...kuna Voge on oma parameetritelt ja võimekuselt väga lähedane CRF300le, siis äkki keegi raatsiks anda nii 10-15 minutiks CRFi proovida. Mugav oleks, kui seda saaks teha Pärnus või mitte väga kaugel siit.

Noh, et kui CRF300 ikkagi väga meeldib, siis võib uskuda, et ka Voge meeldib.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 17 Apr 2024, 14:55
Postitas Admiral Vint
Fox kirjutas: 17 Apr 2024, 09:47
A kaua seda tsiklit omasid ja miks maha müüsid?
[/quote]

omasin ühe hooaja ja müüsin kuna oli vaja rahastada praeguse tsikli soetamist.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 17 Apr 2024, 22:03
Postitas vpu
Nozzu kirjutas: 17 Apr 2024, 14:28
Eks ta ole....parema tunnetuse saaks, kui saaks seda isendit proovida. Aga Vilnius on kaugel ja Eestis on hetkel ainult üks Voge 300.
Nüüd...kuna Voge on oma parameetritelt ja võimekuselt väga lähedane CRF300le, siis äkki keegi raatsiks anda nii 10-15 minutiks CRFi proovida. Mugav oleks, kui seda saaks teha Pärnus või mitte väga kaugel siit.

Noh, et kui CRF300 ikkagi väga meeldib, siis võib uskuda, et ka Voge meeldib.
Ma usun, et hondat on sul pikas perspektiivis lihtsam hooldada ja ka hiljem müüa.
Kui soovid crf250l proovida ja viitsid harjumaale sõita, siis võta julgelt ühendust.

Kui ma ise crf-i ostsin, siis jäi silma vedrustuse teema, raskemad mehed on tagavedrustuse ringi teinud. Minu oma on 90kg raskusega päris hea vedrustusega. Võimalik, et esimene omanik on midagi ringi teinud. Varasemalt sõitsin ktmi 400ls-iga, sellel tagus vedru suhteliselt lihtsalt lõpuni.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 12 Mai 2024, 20:06
Postitas Tafka
Nozzu kirjutas: 17 Apr 2024, 14:28
Eestis on hetkel ainult üks Voge 300.
Oled sa temaga ühendust võtnud? Läbi facebooki voge 300 Rally grupi saad kätte ta kui mujalt ei leia ;) Ta teeb ka Youtube-i väikseid videosi. Ta küll Tallinnas aga Tallinnasse lähem sõita kui Vilniusesse :)
Ise olen ka vaadanud Voge pikemat aega aga kahjuks ei ole Eesti omanikuga veel kokku saanud (aga olen suhelnud temaga).
Vilniuse Voge hind on muidugi ilge kirves.... Itaalias 3790 vist...aga kas Itaalased oleks nõus välja müüma on iseasi.
Ise olen ka vaadanud Voge just sellepärast,et hind on ikka ulme hea ja senimaani netis tagasiside ka väga ok. Kaal ka suht ok tegelikult ju.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 12 Mai 2024, 20:49
Postitas eetarga
Vilniuse Voge hind on muidugi ilge kirves.... Itaalias 3790 vist...
Saksast maksab praegu uus Voge 300 Rally alates 4.200,- E. Leedukas peab siis natukene enda hinnapolitika ülevaatama.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 07 Veebr 2025, 10:41
Postitas Piipz
Käisin eile Motodepoos uut Voge 300 Rallyt näppimas. Krt sellise raha eest on ikka kõvasti tsiklit :)
Proovisõitu veel tegema ei hakka, sest ma pole sellist ratast hetkel otsimas. Aga kui otsiks, siis 4500€ eest pikalt mõtlema ei peaks.

https://motodepoo.ee/soidukid/20465-voge-300-rally

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 07 Veebr 2025, 14:44
Postitas Divikas
Vaatan palju venelaste reisivideoid. Suht levinud ratas neil ja sõidetakse palju (ja rasketes tingimustes). Väga vähe on kurtmist kvaliteedi üle. Ostsin ise CRF 300Li aga arvan, et Voge ei oleks kindlasti halvem valik. Hinnaga lööb CRF 300 Rallyt pika puuga.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 17 Apr 2025, 18:57
Postitas Gazoon
Olen endale esimest ratast ostmas ja tahaks kellegai juttu puhuda, kellel selline masin olemas on.
Olen Honda CRF 300 ja Voge 300 vahel valimas aga Voge hinnast on keeruline mööda vaadata.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 18 Apr 2025, 00:35
Postitas vpu
Tõenáoliselt ise kaaluks ka cfmoto 450 selles klassis.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 18 Apr 2025, 08:12
Postitas Ikka mina
Üks CF i konkurent mainis jutu sees et 450 on raam kehvavõitu. Pidi pehme olema. Niisama sõita ok aga natsa ka üle nukkide hüppad rattad maast lahti siis kuna ratas on nii raske et võib raami puruks põrutada.
Loomulikult pole see ratas krossikas ja mine seda konkurendi juttu tea, kas õigust räägib või müüb enda oma. CFil ikkagi ju KTMi taust, võiks ikkagi vastu pidada kui hullu ei pane?
Voget ei tea aga Honda on selle jaoks ikka vist parem-kerge kaal ja rohkem selline enduuro moodi.
Tavaline teema - kumb on parem Tiina või Malle :)

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 19 Apr 2025, 00:25
Postitas vpu
Cf küll omab KTM-i, kuid ma ei tea, et tal oleks KTM-i taust. Seda raami juttu on keeruline hinnata, kes soovib ja oskab rattaga lustida, see ei osta cf-i ning veel vähem crf-i, need mõlemad on kalameherattad. Maastikul mõnus ringi kolada ja avastada, kuid ei ole mõeldud sportliku sõidu jaoks. Cfmoto 450 juures meeldis mulle sõiduasend ja suurem raam võrreldes crf-iga, kuid see hinnang on antud ainult messil peale astudes.

Re: K: Voge 300 Rally

Postitatud: 20 Apr 2025, 16:03
Postitas ranel
Odavate hiina rataste fännid. Enne ostu tegemist tasuks vaadata ka varuosa saadavust varem toodetud mudelitele pikemas plaanis ja teha järeldused. Nt Voge üks varasem 2020.a mudel, kui tahta piduri detaile ja siis võrrelge Jaapani ratastega. 1000 eur juurde pannes saab Motohoovist tutika CRF300, millega pikalt muretu. Või kui väga Voge ikka kripeldab, siis eks Motodepoos saab ju uut ratast ka proovida.
Screenshot_20250420_155801_Chrome.jpg