hayabusa esimeseks rattaks ?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
hayabusa esimeseks rattaks ?
Lähen varsti lube tegema ja siin vaikselt m6tlesin et ostaks kohe mingi normaalse ratta !
On hayabusa esimeseks rattaks algajale nats liig ? Ja miks yldse eestis nii vähe hayabusasid on ? Mis neil viga või miks need rahvale ei meeldi ?
küsimusi palju aga tahan teada
On hayabusa esimeseks rattaks algajale nats liig ? Ja miks yldse eestis nii vähe hayabusasid on ? Mis neil viga või miks need rahvale ei meeldi ?
küsimusi palju aga tahan teada
Re: hayabusa esimeseks rattaks ?
p0ts kirjutas:Lähen varsti lube tegema ja siin vaikselt m6tlesin et ostaks kohe mingi normaalse ratta !
On hayabusa esimeseks rattaks algajale nats liig ? Ja miks yldse eestis nii vähe hayabusasid on ? Mis neil viga või miks need rahvale ei meeldi ?
küsimusi palju aga tahan teada
eino normaalne,nii peabgi,õige suhtumine sul ega neid muid pille pole mõtet osta,,,tead ostaks ise ka aga hetkel pole nii palju rulli käppade vahel,et seda soetada
Törts arukamat juttu ka lisaks muietele:
Kui vanus täis st et õiged A load saad ilma piiranguteta, siis pole tegelt probleemi ilmselt.
Arvesta, et pärast ratta ostu, peaks sul jääma veel mõned tuhanded, et seda ratast sõidus hoida.
Võrreldes keskpärase rattaga on sul kulutused rehvidele kordi suuremad ilmselt.
Suur ja raskemapoolne ratas nõuab natuke vilumust, seega olles saanud sõidukogemuse näiteks CB500-ga tuleks alustada jälle avatud suurel platsil ja väiksema liiklusega aladel, mitte kesklinnas.
Pole küll reegel, aga arvesta, et algajal ikka juhtub väiksemaid äpardusi, seega enne oleks mõistlik kontrollida, et oma ratta ikka üksi püsti jõuad ubida.
Miks neid Eestis vähe on? Noh esiteks pole ta just kõige odavam ratas, teiseks on ta natuke kultusratas, You love it or hate it.
Igapäevasteks töristamisteks pole ta samuti ilmselt kõige mõistlikum valik, pigem ikka pikemaks ja kiireks sõiduks.
Kokkuvõteks: Kui saad load ilma piiranguteta (eritingimusteta) miks ka mitte, teisedki hullumeelsed on ellu jäänud, kui aga lubadele kirjutatakse eritingimusi, siis unusta ära.
Kui vanus täis st et õiged A load saad ilma piiranguteta, siis pole tegelt probleemi ilmselt.
Arvesta, et pärast ratta ostu, peaks sul jääma veel mõned tuhanded, et seda ratast sõidus hoida.
Võrreldes keskpärase rattaga on sul kulutused rehvidele kordi suuremad ilmselt.
Suur ja raskemapoolne ratas nõuab natuke vilumust, seega olles saanud sõidukogemuse näiteks CB500-ga tuleks alustada jälle avatud suurel platsil ja väiksema liiklusega aladel, mitte kesklinnas.
Pole küll reegel, aga arvesta, et algajal ikka juhtub väiksemaid äpardusi, seega enne oleks mõistlik kontrollida, et oma ratta ikka üksi püsti jõuad ubida.
Miks neid Eestis vähe on? Noh esiteks pole ta just kõige odavam ratas, teiseks on ta natuke kultusratas, You love it or hate it.
Igapäevasteks töristamisteks pole ta samuti ilmselt kõige mõistlikum valik, pigem ikka pikemaks ja kiireks sõiduks.
Kokkuvõteks: Kui saad load ilma piiranguteta (eritingimusteta) miks ka mitte, teisedki hullumeelsed on ellu jäänud, kui aga lubadele kirjutatakse eritingimusi, siis unusta ära.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
Teema algataja
Nii ta on jah. Mul on õnnestunud nende napi kahe hooaja jooksul, mis ma nüüd tagasi sadulas olen, näha kahte liiki taasalustajaid/vanemaid alustajaid : ühed, kes väidavad, et nende jaoks ei valmistanud "tonnisega" alustamine mingeid probleeme ja teised, kes väidavad, et kohe "tonnise" peale ronimine oli viga. Sõites juhtub aeg-ajalt tagaratas ringi lööma, enesekindlusega on probleeme ja kogu aeg on "kerge kramp" peal. Tundub, et asi on täiesti individuaalne. Isiklikult mina olen täiesti rahul oma valikuga ja peatselt suurema selga siirdudes õnnestub ilmselt jälle mitmeks aastaks kaif garanteerida.Kui mõistust on siis saab iga rattaga hakkama on ta jaff või busa
Muide, päris koomiline oleks vaadata kuskil linna vahel liikluses "kangelt" võimlevat busa- kord üks jalg maha, kord teine jalg maha, ei saa tasakaalus vedama ega pidama ja higi tilgub kiivri alt
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja
Sellise juhul on viga juba väheses sõidukogemuses antud rattaga. Kui aus olla siis sai ise ARKi eksam tehtud tuttava 1200 se matkarattaga millega olin enne vaid kaks väikest tiiru teinud. Sellegipooest oma senise kogemusega selle rattaga ei roniks ma kohe kesklinna tõmblema või ei prooviks tagarattal möödasõite teha. Kui aga ego on suurem kui ratta kubatuur ning kange tahe kihutada ja särada siis ei ole selles ratas mitte teps süüdi.spinna kirjutas:
Muide, päris koomiline oleks vaadata kuskil linna vahel liikluses "kangelt" võimlevat busa- kord üks jalg maha, kord teine jalg maha, ei saa tasakaalus vedama ega pidama ja higi tilgub kiivri alt
Igati nõus nii Raitzi, kui spinna seisukohtadega. Miks ka mitte, kui load vastavad, rahakott lubab ja jõud ning mõistus rattast üle käib. Kes meist ikka ratast ostes mõtleb, et mis saab siis, kui külje maha panen ja gonlid ära kraabin. Varuosad kallid nii vanematel kui ka uuematel mudelitel. Selles osas olen ka spinnaga nõus, et minnes järk-järgult üle suuremale rattale jätkub naudingut kauemaks. Ostes busa on peaaegu lagi saavutatud.
See lause Raitzi poolt (Miks neid Eestis vähe on? Noh esiteks pole ta just kõige odavam ratas, teiseks on ta natuke kultusratas, You love it or hate it.) peab absoluutselt paika, isegi kuulun nende hulka, kes just vaimustusest ei kilju aga see vaid välimuses kinni, sadulas on väga mugav
See lause Raitzi poolt (Miks neid Eestis vähe on? Noh esiteks pole ta just kõige odavam ratas, teiseks on ta natuke kultusratas, You love it or hate it.) peab absoluutselt paika, isegi kuulun nende hulka, kes just vaimustusest ei kilju aga see vaid välimuses kinni, sadulas on väga mugav
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 3829
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: hayabusa esimeseks rattaks ?
t*** hayabusa on liiga uimane esimesex rattax.... võta midagi teravamat muidu hakkad kohe nädala pärast suuremat ja võimsamat otsimap0ts kirjutas:Lähen varsti lube tegema ja siin vaikselt m6tlesin et ostaks kohe mingi normaalse ratta !
On hayabusa esimeseks rattaks algajale nats liig ? Ja miks yldse eestis nii vähe hayabusasid on ? Mis neil viga või miks need rahvale ei meeldi ?
küsimusi palju aga tahan teada
Osta loomulikult busa esimeseks rattaks, siis võid olla kindel, et rohkem sa oma (lühikese) elu jooksul rattaid ostma ei pea. Mõistust võib ju olla, aga kiusatus on see, mis aegajalt ikka võitu saab ja paremat kätt väänama sunnib... Ega ilma asjata ei öelda, et busa on "vanaisade bike"
EDU!
PS! Maailmas on veel kiiremaid rattaid (400+km/h ja ulmelised 52 000 pööret) - Marine Y2K Turbine Superbike näiteks - ja tal ainult 2 käiku (algajale parim ) - ehk see esimeseks sobivam
EDU!
PS! Maailmas on veel kiiremaid rattaid (400+km/h ja ulmelised 52 000 pööret) - Marine Y2K Turbine Superbike näiteks - ja tal ainult 2 käiku (algajale parim ) - ehk see esimeseks sobivam
Viimati muutis bikefan, 16 Sept 2005, 11:33, muudetud 1 kord kokku.
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Re: hayabusa esimeseks rattaks ?
Tee kõigepealt load ja siis räägime edasi.p0ts kirjutas:Lähen varsti lube tegema ja siin vaikselt m6tlesin et ostaks kohe mingi normaalse ratta !
Mehi nähtud küll kes kõigepealt endale R1-e ostavad ja siis ARK-i eksamil 600 enduroga 8 ei suuda sõita.
bikefan kirjutas:Osta loomulikult busa esimeseks rattaks, siis võid olla kindel, et rohkem sa oma (lühikese) elu jooksul rattaid ostma ei pea. Mõistust võib ju olla, aga kiusatus on see, mis aegajalt ikka võitu saab ja paremat kätt väänama sunnib... Ega ilma asjata ei öelda, et busa on "vanaisade bike"
EDU!
PS! Maailmas on veel kiiremaid rattaid (400+km/h ja ulmelised 52 000 pööret) - Marine Y2K Turbine Superbike näiteks - ja tal ainult 2 käiku (algajale parim ) - ehk see esimeseks sobivam
Jah vaata filmi Torque sõidad niimoodi, et tädidel seelikud lendavad ja autodel klaasid purunevad.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ma arvan, et Hayabusa on ikka veits lahja... Või kui tingimata just see ratas meeldib, siis lase kohe turbo ja NOS peale kruttida. Muidu jääb raudselt võimu väheks ja see on just peamine kukkumiste põhjus. Ja esikumm kulub ka räigelt, kui juba teise käigu lõpus pead esiratta maha tagasi laskma. Tean juhust Yamu poest, kus esimese rattana ilma lubade ja sõidukogemuseta mees endale kohe R1 võttis. Ja saigi tervelt 20 meetrit sõita, et siis rattas kohe töökotta veeretada ja gondlite jms vahetusse anda. No mille viga see veel saaks olla kui vähese võimsuse??? Raudselt sai esimeses kurvis slaidis hoidmiseks jõud poole pealt otsa ja nii see jama tulebki! Oleks ikka Turbo ja NOSiga busa olnd, poleks häda midagi ja Nigga võiks praegu oma Eesti rekordi hoidmisest vaid unistada...
Vastulauseks, tean selli, kes istus IZ-i pealt R1 peale, mis oli "natuke kaasa aidatud", kuna sellega oli rinkat eelnevalt sõidetud. Käis sellega sõitmas, rohkem kui 20m, täitsa lõbus oli tal. Hiljem tõi ratta täiesti tervena ja ühes tükis omanikule tagasi ja ütles aitähh ka. Endal selline lollakas irve näol. Praegust sõidab CBR1000F -iga ja on siiani täie elu ja tervise juures.Fazer kirjutas:Tean juhust Yamu poest, kus esimese rattana ilma lubade ja sõidukogemuseta mees endale kohe R1 võttis. Ja saigi tervelt 20 meetrit sõita, et siis rattas kohe töökotta veeretada ja gondlite jms vahetusse anda.
Seega ma julgen küll väita, et R või RR või siis kasvõi RRRRRRR ei tähenda veel kindat surma, kui eelnevad kogemused kasinad.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
No aga kas IZ ei olegi siis mootorratas??? See Yamu poe case oli ikka selline, kus vend ESIMEST korda kaherattalise mootoriga agregaadi peale istus...Raitz kirjutas:Vastulauseks, tean selli, kes istus IZ-i pealt R1 peale, mis oli "natuke kaasa aidatud", kuna sellega oli rinkat eelnevalt sõidetud. Käis sellega sõitmas, rohkem kui 20m, täitsa lõbus oli tal. Hiljem tõi ratta täiesti tervena ja ühes tükis omanikule tagasi ja ütles aitähh ka. Endal selline lollakas irve näol. Praegust sõidab CBR1000F -iga ja on siiani täie elu ja tervise juures.Fazer kirjutas:Tean juhust Yamu poest, kus esimese rattana ilma lubade ja sõidukogemuseta mees endale kohe R1 võttis. Ja saigi tervelt 20 meetrit sõita, et siis rattas kohe töökotta veeretada ja gondlite jms vahetusse anda.
Seega ma julgen küll väita, et R või RR või siis kasvõi RRRRRRR ei tähenda veel kindat surma, kui eelnevad kogemused kasinad.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
sorry, et teemaväline, aga jäi ikkagi " hinge närima" ,et millega siis see Nigga hakkama sai ?
Raudselt sai esimeses kurvis slaidis hoidmiseks jõud poole pealt otsa ja nii see jama tulebki! Oleks ikka Turbo ja NOSiga busa olnd, poleks häda midagi ja Nigga võiks praegu oma Eesti rekordi hoidmisest vaid unistada...
Niggal kiireim tsikkel hetkel Eestis... Veerandmiilis Eesti rekord -täpset aega ei mäleta, aga mingi 9 ja poole seki kanti vist oli!?nsr125 kirjutas:sorry, et teemaväline, aga jäi ikkagi " hinge närima" ,et millega siis see Nigga hakkama sai ?Raudselt sai esimeses kurvis slaidis hoidmiseks jõud poole pealt otsa ja nii see jama tulebki! Oleks ikka Turbo ja NOSiga busa olnd, poleks häda midagi ja Nigga võiks praegu oma Eesti rekordi hoidmisest vaid unistada...
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja
Re: hayabusa esimeseks rattaks ?
p0ts kirjutas:Lähen varsti lube tegema ja siin vaikselt m6tlesin et ostaks kohe mingi normaalse ratta !
On hayabusa esimeseks rattaks algajale nats liig ? Ja miks yldse eestis nii vähe hayabusasid on ? Mis neil viga või miks need rahvale ei meeldi ?
küsimusi palju aga tahan teada
Ma ka just mõtlesin päev tagasi, kas keegi sellise lolli küsimusega ka hakkama saab. Tegelt, kui elust ei ole kahju ja teiste eludest ei hooli | miks mitte...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.