1. leht 5-st

70 cm3

Postitatud: 25 Sept 2005, 13:40
Postitas xzburnoutzx
Tere, endal on siis tulemas Polini 70 cm3 Sport silinder ning sooviks kuulda üldist juttu 70 cm3-e kohta. Et kas lagunevad tõesti nii kiirelt(isegi kui normaalselt sõita). Arvamused, enda kogemused jne kõik oodatud. Ärge tehke sellised postitusi et: Kust raha võtate,et tuunida. Tahaks ka, Mõtetu vms...

Endal kavas alguses panna silinder peale originaal karpaga(suurema düüsiga, 70) Ning siis kuu lõpus 19mm Dell´orto Black Edition karpa vahele lükata(80nese düüsiga), 22mm+ kollektor ning Polini Evo kalpid. On kellegil kogemusi, selle originaal väntvõlliga, et kas peab ikka u 5000km vastu, kuna väntvõlli ostan alles talvel, et kas peab ikka nii kaua vastu?

Teine pool küsimusest oleks selline, et kui pikalt ning mis kiirusega te sissesõitu tegite? Ning kui kaua ja kas üldse segasite bensiini õliga?

Selliseid teemasid, ei ole nagu olnud ning tooge konkreetseid näited enda masinatest, mitte mingit suvalist teksti kuskilt loetu kohta...seda tean isegi

Re: 70 cm3

Postitatud: 25 Sept 2005, 13:53
Postitas Hyper
xzburnoutzx kirjutas:
Tere, endal on siis tulemas Polini 70 cm3 Sport silinder ning sooviks kuulda üldist juttu 70 cm3-e kohta. Et kas lagunevad tõesti nii kiirelt(isegi kui normaalselt sõita). Arvamused, enda kogemused jne kõik oodatud. Ärge tehke sellised postitusi et: Kust raha võtate,et tuunida. Tahaks ka, Mõtetu vms...

Endal kavas alguses panna silinder peale originaal karpaga(suurema düüsiga, 70) Ning siis kuu lõpus 19mm Dell´orto Black Edition karpa vahele lükata(80nese düüsiga), 22mm+ kollektor ning Polini Evo kalpid. On kellegil kogemusi, selle originaal väntvõlliga, et kas peab ikka u 5000km vastu, kuna väntvõlli ostan alles talvel, et kas peab ikka nii kaua vastu?

Teine pool küsimusest oleks selline, et kui pikalt ning mis kiirusega te sissesõitu tegite? Ning kui kaua ja kas üldse segasite bensiini õliga?

Selliseid teemasid, ei ole nagu olnud ning tooge konkreetseid näited enda masinatest, mitte mingit suvalist teksti kuskilt loetu kohta...seda tean isegi
Heh, ostsin endale eelmine aasta rolleri olen juba umbes 8000 km ära sõitnud ja kui mul selle suve alguses kruvikeeraja silindrisse ära murdus siis pidin silindri kaane maha võtma ja ohhooo 70 ccm Top Performance silinder :shock: Siiamaani ei ole mitte midagi juhtunud, mingit kõrinat pole ka sisse tulnud, aga nüüd ostsin veel Leovince ZX-i ja arendab päris häid tuure nii et, eks näis kaua vastu peab... Muidu mul võib olla uus väntvõll ka ega ma ei tea.. Mu arust on mootor töökindlam ka, läheb hommikuti litist tööle, ei vaja soojenemist ega midagi nii et soovitan ikka...

Postitatud: 25 Sept 2005, 14:02
Postitas xzburnoutzx
Kuidas õliga on? Kui kasutan Valvoline Durablend Scooter Oili (Poolsünt, poes 90kr.-) kas sellest piisab või peab kasutama täissünti?

Postitatud: 25 Sept 2005, 14:34
Postitas SFX
xzburnoutzx kirjutas:
Kuidas õliga on? Kui kasutan Valvoline Durablend Scooter Oili (Poolsünt, poes 90kr.-) kas sellest piisab või peab kasutama täissünti?
täissünt parem.

Postitatud: 25 Sept 2005, 14:51
Postitas xzburnoutzx
Sooviks ikkagi teada, et kui pikalt, mis kiirusega, kas segada bena õliga, kui segada siis mis suhtega. Sest silindri saan kätte vast järgmine nädal ning tahaks võimalikult hästi selle sisse sõita...

Postitatud: 25 Sept 2005, 15:19
Postitas Lauri23
Minu Aeroxil on 70 kuubine polin mhr silinder, suurem karburaator,sport sumpa, varjaator jne. Pöördeid on palju hääl on väga valju ja bensiini läheb ka peaaegu 7 liitrit sajale. Natuke kulukas on aga see eest liigub.

Postitatud: 25 Sept 2005, 17:09
Postitas aprilia sr 50
Lauri23 kirjutas:
Minu Aeroxil on 70 kuubine polin mhr silinder, suurem karburaator,sport sumpa, varjaator jne. Pöördeid on palju hääl on väga valju ja bensiini läheb ka peaaegu 7 liitrit sajale. Natuke kulukas on aga see eest liigub.
Milline see Polini Mhr on? :lol: :roll:

Postitatud: 25 Sept 2005, 17:32
Postitas Lauri23
Ajasin Malossi MHR silindriga sassi. Nüüd tuli meelde, et hoopis Polini Corsa silinder

Postitatud: 25 Sept 2005, 18:27
Postitas malone322
endal on mul kah 70cm3 ja orginaal väntvõll. ainult mis ta puruks lõi oli kolvi sõrmelaager ja need tükid sõid ära kah mootori. soovitav oleks sinna tugevam laager panna, ta maksab nii 140kr ja tuleb odavam kui pärast uus mootor osta. ka võimsamad väntvõllilaagrid halba ei tee, endal on tugevamad väntõllilaagrid ja juhtunud pole nendega veel midagi.

Postitatud: 25 Sept 2005, 18:28
Postitas Hipikaz
Mul aprilia ka 70 ccm malossi silinder, sissesõitu tuleks teha umbes poole gaasiga, sissesõidu mõte see et mootorit mitte piinata, et vabalt edasi läheks.
Mul kestis sissesõit uue kolviga, väntvõlli ja uute väntvõllilaagritega umbes 400km. 70 ccm peab vastu küll, aga olneb mis asja sa ostad, kui ostad mhr-i siis pead umbes iga 1000 km tagant kolvi vahetama, aga kui midagi lahejmat, siis peab vastu küll. Õlidest kasutan ainult racing täissünte, mingi 270 eek on liiter.

Postitatud: 25 Sept 2005, 18:52
Postitas xzburnoutzx
Kuulsin, et sissesõidul oleksid paremad raskemad rullid, kuna läheb siis aeglasemini pöördesse. Ning kas keegi on seganud bena õliga sissesõidu ajal. Olen kuulnud erinevatest kohtadest, et 2 paagitäit tuleks segada 1:50nele

Postitatud: 25 Sept 2005, 20:08
Postitas Lauri23
Wtf mix mhr-il peab iga 1000km tagant kolbi vahetama. Kas siis sõidad iga uue kolbiga 500 km sissesõitu ja 500 km niisama ja siis jälle uus kolb :D

Postitatud: 25 Sept 2005, 20:24
Postitas ivar
vaata kui ringrada jne s6ita,siis ei tehta sisses6itu,see on nagu krossikal,uus kolb sisse ja 5-10h töötunde,siis kolb läbi.
a ma arvan et peaksid jah nõks raskemad rullid panema ja õli kah bensu hulka..

Postitatud: 25 Sept 2005, 23:16
Postitas xzburnoutzx
Myxer kirjutas:
Kas saaks keegi öelda mida on mul vaja et tuleks korralik hea minekuga 70ccm masin, mida mul on vaja all m6tlen mis juppe ja millised on paremad silindrid samuti palju need maksta võivad? jutt k2iks 2002/03 aeroxist
Kõige parem on Manston Racing 70ccm silinder (5000.-) Üks parimatest nii hinna kui kvaliteedi poolest on Polini 70ccm Corsa(2800.-) Kui selle paned peale siis pane ka 17.5-19mm karburaator(1100-1500.-). Ning tuleks panna ka peale sportsumbuti(LeoVince ZX,RR vms. 2500,-)

Postitatud: 25 Sept 2005, 23:19
Postitas Myxer
Nii et ma peaks mingile 20k rollerile umbes 10 k veel alla panema et ta hea oleks :O ytle m6ni odavam set mis oleks hea ei kavatse eriti parimat teha rahaga nii h2sti ei ole kahjuks mingi 20k on hetkel ja siis millalgi rohkem tahaks teada lihtsalt kui palju!??

Postitatud: 25 Sept 2005, 23:45
Postitas piret
Myxer kirjutas:
Nii et ma peaks mingile 20k rollerile umbes 10 k veel alla panema et ta hea oleks :O ytle m6ni odavam set mis oleks hea ei kavatse eriti parimat teha rahaga nii h2sti ei ole kahjuks mingi 20k on hetkel ja siis millalgi rohkem tahaks teada lihtsalt kui palju!??
Just said ju teada? Saage aru inimesed, et taara rahaga ei ehita ratast. Samamoodi, nagu taara endaga kodusel meetodil. Kui vähegi suurem huvi on, siis võiksid ju ise ennast kah natuke liigutada, harida.. Internet on imeline avarus, tutvu sellega ja jäta pooled postid tegemata.

Postitatud: 26 Sept 2005, 20:37
Postitas xzburnoutzx
Lasin Piretil teema uuesti avada, kui palun ärge tekitage mingit läbu siia. Küsimus siis järgmine, et leidsin www.scooter-attack.com lehelt, et Polini 70ccm Sport silindrile pidi sobima Bosch W3CC küünal? On kellegil sellega kokkupuudet olnud? Ei taha nagu kolvi sisse auku sulatada, kui on liiga kuum :? See 3 sellel W3CC tähendab seda et kõige kuumem on 5 ja kõige külmem on 1 www.scooter-center.com andmetel.

Üks küsimus veel, et kui soovin osta Arrache Amal 19mm karbussi, kas siis pean panema endale uue kollektori mis nende Arrachedeg ühtiks või ühtibki?

Postitatud: 26 Sept 2005, 22:13
Postitas sander
Küünla peaks saama osta autopest või tellida. Muidu silindriga kaasa ei saa?

Postitatud: 26 Sept 2005, 22:31
Postitas Karupoeg puhh
Lauri23 kirjutas:
Wtf mix mhr-il peab iga 1000km tagant kolbi vahetama. Kas siis sõidad iga uue kolbiga 500 km sissesõitu ja 500 km niisama ja siis jälle uus kolb :D

kolbi ei pea niipalju sisse sõitma. Piisab 2x 15min sissesõidust. Ja päris iga 1000km tagant kolbi vahetada pole vaja. 2000 või üle sõidab ilusti ära ilma et silindrit "logistama" hakkaks. Aga mhr nõuab tõepoolest päris palju hoolt.

Postitatud: 27 Sept 2005, 16:33
Postitas -lammutaja-
xzburnoutzx kirjutas:
Myxer kirjutas:
Kas saaks keegi öelda mida on mul vaja et tuleks korralik hea minekuga 70ccm masin, mida mul on vaja all m6tlen mis juppe ja millised on paremad silindrid samuti palju need maksta võivad? jutt k2iks 2002/03 aeroxist
Kõige parem on Manston Racing 70ccm silinder (5000.-) Üks parimatest nii hinna kui kvaliteedi poolest on Polini 70ccm Corsa(2800.-) Kui selle paned peale siis pane ka 17.5-19mm karburaator(1100-1500.-). Ning tuleks panna ka peale sportsumbuti(LeoVince ZX,RR vms. 2500,-)
ma arvan et kui tahad juba paremat minekut pead kallima sumpa kah allla panema arvan et zx jääb siis juba lahjaks .oleneb muidu tuuningust

Postitatud: 27 Sept 2005, 16:34
Postitas xzburnoutzx
Polini Corsa puhul tuleks vb alla panna Yasuni Z, kuid usun, et LeoVince ZX/RR saab ka tööga hakkama.

Postitatud: 27 Sept 2005, 16:40
Postitas Lauri23
Minu polin corsal on ZX all ja teeb vääga kõvat häält, aga liigub küll hästi. Ei usu et väheks jääb.

Postitatud: 29 Sept 2005, 12:30
Postitas Roby
mul italjetil 70 kolb, 21 dellorto karpa,sport sumps,twinairi 6hu filter..bensu imeb k6vasti yle 7 liitiri sajale..aga sisse s6idu ajal v6iks yldse 6li paagi tagant ära yhendada ja segada 6li bensuga paaki siis oleks kogu aeg kindel doseering :? sisses6iduajal ma panin 1:40

Postitatud: 01 Okt 2005, 14:34
Postitas SFX
xzburnoutzx kirjutas:
Polini Corsa puhul tuleks vb alla panna Yasuni Z, kuid usun, et LeoVince ZX/RR saab ka tööga hakkama.
corsa sobib sumpatest kõige paremini Polini for race sumpaga;)

Postitatud: 01 Okt 2005, 14:44
Postitas xzburnoutzx
Seda kindlasti, kuid usun, et probleeme ei teki Ka Yazuni Z või LeoVince ZX/RR iga. Keegi on paigaldanud ükskõik millisele Piaggiole 70ccmi ja 17.5mm karpat? Huvitaks teada, mis suurusega düüs panna. Ostsin 72 düüsi ära, kuna nagu aru olen saanud tuleb hakata proovima 72-hest ning siis kuni 90-neni välja, et leida parim :roll:

Postitatud: 01 Okt 2005, 15:12
Postitas malone322
mul endal oli 70cm3 mootoril peal 21,5mm karpa koos 95-se düüsiga. aga nüüd ostsin ära endale 84 ja 86 düüsi, kuna panen orginaal õhufiltri tagasi.

Postitatud: 01 Okt 2005, 17:34
Postitas xzburnoutzx
malone322 kirjutas:
mul endal oli 70cm3 mootoril peal 21,5mm karpa koos 95-se düüsiga. aga nüüd ostsin ära endale 84 ja 86 düüsi, kuna panen orginaal õhufiltri tagasi.
Et siis tuleks endalegi soetada u. 80-nene düüs, kuid mul 17.5mm?

Postitatud: 02 Okt 2005, 16:39
Postitas Andrea
mul on 17,5 arreche karpa ja sinna istutasin 90 düüsi.Töötab küll aga bensiini võtab palju.

Postitatud: 03 Okt 2005, 20:10
Postitas xzburnoutzx
On kellegil kokkupuudet olnud TNT Scoop õhufiltriga. Tegemist on ilmselt poroloon filtriga, ning 28-35mm ühendus diameetriga. Huvitaks just eseme laius ja pikkus?

Pilt

Postitatud: 16 Okt 2005, 20:07
Postitas xzburnoutzx
Hipikaz kirjutas:
Mul aprilia ka 70 ccm malossi silinder, sissesõitu tuleks teha umbes poole gaasiga, sissesõidu mõte see et mootorit mitte piinata, et vabalt edasi läheks.
Mul kestis sissesõit uue kolviga, väntvõlli ja uute väntvõllilaagritega umbes 400km. 70 ccm peab vastu küll, aga olneb mis asja sa ostad, kui ostad mhr-i siis pead umbes iga 1000 km tagant kolvi vahetama, aga kui midagi lahejmat, siis peab vastu küll. Õlidest kasutan ainult racing täissünte, mingi 270 eek on liiter.
Pool gaasi on suht lai mõiste...ehk oskad mingi kiiruse öelda...ning kas 1:50 segasid?