Kuule siis on täitsa hästi, et ma ainuke pole, kes aerosooliga seda värvida tahtisPrimo kirjutas:Leegikas on täitsa must ja värvitud arosooliga (600kraadine)![]()
Silinder on samuti sellega üle lastud.Mootoriplokile ei jätkunud, lasin peale poolmatti musta (all on loomulikult ka vastav krunt, mis haakub aluga)
http://biker.ee/pics/10/bik_gal_681.jpg
Küsiks ka siis teemakohase küsimuse, et kas mootorit on võimalik ka niisama aerosooliga või püstoliga üle värvida? Tulemus peaks jääma hea ning tugev/püsiv värvikiht! Silindrid on maas ja liivapritsitud aga alumist osa ei tahaks päris lahti võtma hakata. Et kui mingite keemiatega mustus ja õli maha pesta ja karukeelega originaalvärv üle käia?
On. Mustus maha loputada, kergelt karukeelega üle, sprei pudelist happekrunt selga ning püstolist värv peale. Mul kestab juba teist aastat väga edukalt.
Silikoonpesu, karukeel, erinevad harjad jne kõik olemas, happegrundi asemele soovitati alumiiniumile epoksiidkrunti aga vot püstolist kuumakindlat mootorivärvi meil siin vist ei leidu. Kuna tegemist veel õhkjahutusega mootoriga, siis tavalist autovärvi vist ei kannata kasutada? Ainuke võimalus kuumakindel aerosoolvärv? Kas need mitte ei taha ennem kuuma saada kui päris ära kuivavad? Ja kuidas on lood lakkimisega?
Mina tegin ka nii nagu soovitati-happekrunt alla, st söövitab end sisse ja jäãb pidama. Siis lihtsalt Tavaline autovãrv selga, ei mingeid kuumakindlaid pole sul vaja, kuna mootor ei lãhe ju tavaliselt üle 120kraadi. Kollektor jne on teine asi. Ja lakki samuti pole mul peal. Endal on küll vesijahutusega, kuid tuttavad on ka õhkjahutusega mootoreid värvind sama meetodiga ja püsib.
Kui matt must, siis HD mootorivärv. Ilma krundita. Olen kasutanud ja kiidan. Saad Fredy käest.
tramm66 kirjutas:jahutuselemente ei tohi üldse värvida kui see pole tootja poolt arvesse võetud. Loogiline, et värvkate, mis on halb soojusjuht, isoleerib. Soojusjuhtivad värvkatted on kas metalli oksiidmaterjalist või siis on muudetud metalli omaenda värvust termiliselt, keemiliselt vms (näit. anodiseerimine)... variante muidugi rohkem.
Selle juures, mis juhtub värviga kõrge temperatuuri juures, ei tohi ära unustada mis juhtub mootoriga kui miski takistab jahutust
Kas neid on siis oksiidmaterjalist soojusjuhtivaid värvkatteid on kuskiltki võimalik osta. Või neid HD musta värvi sarnaseid värve. Huvitav ka , mis koostis siis HD värvil sees on et töö nii hea on.
motorcyclist kirjutas:Kas neid on siis oksiidmaterjalist soojusjuhtivaid värvkatteid on kuskiltki võimalik osta. Või neid HD musta värvi sarnaseid värve. Huvitav ka , mis koostis siis HD värvil sees on et töö nii hea on.
Kui sa aerosoolpudelitest räägid, siis K-rautas on autosakonnas värviriiul millel leidub ka must, kuumakindel, mootorite värvimiseks mõeldud värv. Kui hea ta täpselt on ei oska öelda.
Ma värvisin espakist ostetud kuumakindla hardhat susvussiga. Lased peale, fööniga üle ja korras. Püsis väga hästi nii mootoril kui tuletorudel.
Huvitav, kas nendel sussvussidel on vahet ka? Plaan on esiamordi alumised torud ära värskendada musta sussvussiga.
Need ju ka teadupärast samamoodi mingist alumiiniumisulamist, nagu mootor.
Lugesin eile mitmelt purgilt, kuidas sobib nii roostele, kui igalepoole metallile. Aga ära valida ei suutnud,
Kogemus on "tavalise" Motipi spray-värviga, mis koorub alumiiniumist lenksuraiserite pealt kenasti maha.
Sai silikoonieemaldajaga puhtaks ja spray-krunt alla, aga pidama ikka ei jäänud.
Car systemil on ETCH krunt Alu ja tsink pindadele,hapekas.Sussvuss purgis.
RaulK kirjutas:Ma värvisin espakist ostetud kuumakindla hardhat susvussiga. Lased peale, fööniga üle ja korras. Püsis väga hästi nii mootoril kui tuletorudel.
Ma ei tea millega sa yamul silindreid tegid aga sellel koorub praegu värv julmalt maha. Silindrid läksid seekord pulbrisse aga ülejäänud mootori tahaks niisama üle värvida.
Ei mäleta aga ju mingi pask oli järelikult. Kas pulbri kiht maru paks pole õhkjahutusega silkude jaoks?
retro kirjutas:Huvitav, kas nendel sussvussidel on vahet ka? Plaan on esiamordi alumised torud ära värskendada musta sussvussiga.
Need ju ka teadupärast samamoodi mingist alumiiniumisulamist, nagu mootor.
Lugesin eile mitmelt purgilt, kuidas sobib nii roostele, kui igalepoole metallile. Aga ära valida ei suutnud,Kogemus on "tavalise" Motipi spray-värviga, mis koorub alumiiniumist lenksuraiserite pealt kenasti maha.
Sai silikoonieemaldajaga puhtaks ja spray-krunt alla, aga pidama ikka ei jäänud.
Nomakülleitea, oma rattal värvisin kaks aastat tagasi amorditurud pudeli sprei musta matiga ja tänaseni ei mingit jama, iga päev pmst sõidus. Lihtsalt karukeelega enne matiks, cleaneriga üle ja kaks-kolm kihti värvi peale. Julgen küll soovitada
Esiamordi torud värvitud eelmine kevad aerosooliga. alla panin nn aerosoolpurgis roostekrunti, pluss aerosoollakk. Kestab siiamaani.
Summutaja metallosad ja mootor. Värvitud miskise (vist oli motip) kuumakindlaga. Pinda ainult karestasin, ei kruntinud. Kestab siiamaani
Õhufiltri katted. Kuna seal on originaalis mingi kroomilaadne asi plasti peal, siis kihutasin alla kivikaitsme, ning peale aerosoolvärvi pluss laki. Eksperiment teostatud eelmisel kevadel, kestab siiamaani.
Sabaalune plast on kaetud samamoodi kivikaitsme ning aerosooliga. Kestab
Kiige, amordilingid ja veljed kaetud kahekomponentse aerosooliga. Alla epokrunt. Kestavad.
Ei tahaks norida, aga need detailid mis mul on aerosooliga tehtud, kardavad jubedalt bensiini ja brake cleanerit