Honda cb500 tuning
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Honda cb500 tuning
tervist!
olen uus siin foorumis ja oleks paar küsimust.
mul on juba pikemat aega mõte kõikunud et võiks endale bike soetada. kuna see tuleks minu esimene bike siis arvan et 500-600cc on küll ja veelgi.
üks mõte on et ostan saksast honda cb500. kuna originaal välimus on tal minu arust suht kole, siis võiks ta ümber ehitada.
et siis algul on ta selline: http://www.motodepoo.ee/details.php?id=4762&grupp=111
ning pärast kui talle natukene iluravi teha, oleks tal välimus midagi taolist http://www.rate.ee/show.php?id=3903993
tahakski midagi streetfighteri taolist endale, millel taguots kõrgel ja terav on. oskab keegi öelda, palju üldse selline ümber ehitamine maksma võiks minna?
ette tänades
olen uus siin foorumis ja oleks paar küsimust.
mul on juba pikemat aega mõte kõikunud et võiks endale bike soetada. kuna see tuleks minu esimene bike siis arvan et 500-600cc on küll ja veelgi.
üks mõte on et ostan saksast honda cb500. kuna originaal välimus on tal minu arust suht kole, siis võiks ta ümber ehitada.
et siis algul on ta selline: http://www.motodepoo.ee/details.php?id=4762&grupp=111
ning pärast kui talle natukene iluravi teha, oleks tal välimus midagi taolist http://www.rate.ee/show.php?id=3903993
tahakski midagi streetfighteri taolist endale, millel taguots kõrgel ja terav on. oskab keegi öelda, palju üldse selline ümber ehitamine maksma võiks minna?
ette tänades
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Eestis arvatavasti keegi sellist projekti teinud ei ole, kui keelt valdate leiate sealt kasulikku infotaku kirjutas:lühidalt, kui palju raha: CB500 -> CB500S
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
selliseks nagu seal rate pildil teha pole eriti keeruline ju,uued esituled ja tagagondel,värv ka veel peale ja ongi valmis.ostma pead tuled ja ruutmeetri klaasriiet,paar õhtut mökerdamist ja lihvimist,kahe nädalavahetusega saab sellise valmis ma usun, yks efektne spidomeeter koos tahhokaga oleks ka asjalik, värv läheb maksma umbes 300-400 eek (kulub umbes 200-300g mutter,metallik,mis iganes-koos lakiga) esituled maksavad selllised umbes 139,40 eur,klassikalised fighteri tuled e-tähisega,tagatule kohta ei oska midagi öelda kuna ei näe seda,sama ka summuti kohta.
su tekstist tuleb välja ,et oluline on ratta välimus,,sellest rattast on suht raske ehitada,tal on stereo amordid,kitsad veljed,väike mootor jne...
muidugi originaalsete ja lihtsate lahendustega saab välimust kõvasti parandada, nii või teisiti ära arva et see odav tuleb.muidu hea kerge ratas,saab igast trikke harjutada.
kui depoost ratast tahad siis vaata veel ringi ,28000.- eest on seal paremaid proekti rattaid,monoamortide ja jämedamate velgedega,siin tartu esinduses vähemalt on mitu arvestatavat isendit.
muidugi igast rattast saab relva teha ,,: minu eelmine proekt oli alguses selline: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=18258
mis tast nyyd saanud on ,on teemas -streetfighter http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3490&start=20
kunagi ammu ammu sai ka yks jawast streetfighter valmis mul
algseslt siis jawa 634 74 aasta v midagi,, ja pärast oli selline :
http://www.pilt.ee/jokker85
sellest cb-st saab ehitada kyll aga raskeks läheb,mina soovitaks mõnda teist baas ratast ..aga kõik on maitse asi ja see on minu arvamus
su tekstist tuleb välja ,et oluline on ratta välimus,,sellest rattast on suht raske ehitada,tal on stereo amordid,kitsad veljed,väike mootor jne...
muidugi originaalsete ja lihtsate lahendustega saab välimust kõvasti parandada, nii või teisiti ära arva et see odav tuleb.muidu hea kerge ratas,saab igast trikke harjutada.
kui depoost ratast tahad siis vaata veel ringi ,28000.- eest on seal paremaid proekti rattaid,monoamortide ja jämedamate velgedega,siin tartu esinduses vähemalt on mitu arvestatavat isendit.
muidugi igast rattast saab relva teha ,,: minu eelmine proekt oli alguses selline: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=18258
mis tast nyyd saanud on ,on teemas -streetfighter http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3490&start=20
kunagi ammu ammu sai ka yks jawast streetfighter valmis mul
algseslt siis jawa 634 74 aasta v midagi,, ja pärast oli selline :
http://www.pilt.ee/jokker85
sellest cb-st saab ehitada kyll aga raskeks läheb,mina soovitaks mõnda teist baas ratast ..aga kõik on maitse asi ja see on minu arvamus
Viimati muutis servis, 11 Okt 2005, 00:38, muudetud 2 korda kokku.
DON`T PANIC.....
aku kirjutas:kasutaks siis võimalust ja küsiks siis, et kui alguses on selline cb500 nagu seal motodepoos, palju võiks maksma minna asjale esigondli paigaldamine, palju maksta võiks üldse gondel. lühidalt, kui palju raha: CB500 -> CB500S
milline gondel? vähemalt kirjelda välimust,,või mõtled tyybi järgi originaal gondlit?
DON`T PANIC.....
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2456
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Umbkaudu 13-15 tuhat on standardgondel. Kunagi otsisin enda ER-5 le samuti full fairing tüüpi kehakatet ja nende kõigi kolme (CB500, GS500 ja ER-5) omad olid samas hinnas. Kui just raha niisama ei vedele, siis minu arvates suht mõttetu. Kukkumisel lihtsalt taastamiskulud suuremad.lühidalt, kui palju raha: CB500 -> CB500S
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja
kuna endale väga need naked bike tüüpi rataste esimene välimus eriti peale ei lähe siis mõtlesin, kas üldse saab. nt tuli ära vahetada ja mingi gondel külge.
Sellisest selline näiteks.
kui nii kallis siis pole vast jah mõtet, parem kohe gondliga variant leida, eestist vist selliseid vähe, kui üldse. üks võimalus ka lihtsalt tuuleklaas panna.
aga ega see esiots nüüd sõidurõõmu muuda. tähtis pole välimine vaid sisemine ilu nagu õeldakse![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sellisest selline näiteks.
kui nii kallis siis pole vast jah mõtet, parem kohe gondliga variant leida, eestist vist selliseid vähe, kui üldse. üks võimalus ka lihtsalt tuuleklaas panna.
aga ega see esiots nüüd sõidurõõmu muuda. tähtis pole välimine vaid sisemine ilu nagu õeldakse
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.