1. leht 2-st
Esiamort
Postitatud: 12 Okt 2005, 11:27
Postitas andy
Tere
Mu rolleril tekkinud viimasel ajal väike probleem esiamortidega. Nimelt on need muutunud nö. üsna pehmeks. Selle tõttu on sõidu ajal amordi liikumise võimalus väiksem kui see olema peaks, kuna peale istumisel vajub amort kohe päris jupp maad sisse. Amordil nagu mingeid kahjustusi märgata ei ole, õline ka ei ole.
Kas keegi teab, milles võiks olla probleem ning kus seda parandada saaks.
Postitatud: 12 Okt 2005, 15:18
Postitas factory
Mul jälle nii, et amordid üldse ei liigu ülesse ega alla, peab ilgelt survet avaldama, et saada mingi sendimeeter alla poole neid suruda.Et milles progre olla võib?Õli puudu või midagi?

Postitatud: 12 Okt 2005, 15:19
Postitas yammu
Oleneb mis amort sul seal on..
Õliamordile tuleks õli sisse tagasi panna...kas siis spetsiaalsest kohast või süstlaga lükata amordi vahele..
Või õhkamort lihtsalt ära õhutada.
Postitatud: 12 Okt 2005, 17:36
Postitas andy
yammu kirjutas:Oleneb mis amort sul seal on..
Õliamordile tuleks õli sisse tagasi panna...kas siis spetsiaalsest kohast või süstlaga lükata amordi vahele..
Või õhkamort lihtsalt ära õhutada.
Kahjuks ma ei oska öelda, kumb variant amorte mu rolleril on. Aga kas Tallinnas mõni firma ka neid amorte parandab?
Postitatud: 12 Okt 2005, 17:40
Postitas benelly
Mikul ka mingid...ei tea kas tuuning või mitte
www.fast-scooter.tk
Postitatud: 12 Okt 2005, 19:52
Postitas nael
mul ka taoline jama

Amort jummala kinni kui kinni ,kui rolleri esiotsa maast lahti tõstan siis tuleb natuke ülesse poole,kui panan maha siis jälle ei taha töödata

Muidu on mul honda dio ja tõesti ei tea kumba sorti amort on.
Postitatud: 13 Okt 2005, 16:24
Postitas Sandrew
sama jama siingi...dio põrutab palju esihargi pärast
Postitatud: 11 Juun 2006, 19:26
Postitas Joonsuu
On sellest väga hullu,kui esiamort pmst puudub?
Postitatud: 11 Juun 2006, 20:48
Postitas makuke
ei üldse ei ole

Postitatud: 11 Juun 2006, 21:04
Postitas Zidist
Juhitavus muutub kehvemaks, kui on liiga pehmed amordid. Hakkab tee peal ujuma niimodi, ei ole enam nii stabiilne.
Postitatud: 11 Juun 2006, 21:37
Postitas Kalapea
Süstaldega amordi süstimine pole just väga levinud tegevus

Seda on siis vaja kui sa tahad omale uusi simmerlinge või amorte osta.
Õliamorgis vahetage õlid ära! Kelle jaoks on amort liiga pehme pangu paksem õli sisse ja kellel jäik pangu vedelam õli.
Postitatud: 11 Juun 2006, 22:10
Postitas mca15
See, et nad ei liigu on puhta teie endi süü. Teie ei vaheta õli amordis õige aegselt.
Amordid tuleb lahti võtta, puhastada, vana tagikiht eemaldada, uued simmerid, vajadusel ka uued porikaitsemed, uus õli ja anna tuld
Postitatud: 11 Juun 2006, 22:29
Postitas Joonsuu
Palju see protsess maksma lheks?
Postitatud: 11 Juun 2006, 23:06
Postitas ummy90
äkki täpsustaksite kuidas on võimalik see protsess ise läbi viia? pean endalgi selle ära tegema.

Postitatud: 11 Juun 2006, 23:08
Postitas Joonsuu
Jab sama siin,kuid mul on see nii jäik,et kohe on jäik.Nagu ilma amordita sõidaks.Kas aitaks veel see protsess?
Postitatud: 11 Juun 2006, 23:15
Postitas Robskar
Diol on ültse suht lühike amordi käik,võrreldes teiste rolleritega. samas puudub amordi kate, igasugune pori jms pääseb ligi. endal uhi uued amoridid all, ja väheke tee peal hüppab jah, kui ühe käega lenksust kinni hoida,siis võib suht risti visata.
Postitatud: 11 Juun 2006, 23:27
Postitas Joonsuu
Mul suzuki sepia,millel ka suht lühike amordi käik.Kas on üldse mõtet korda teha,kui ta eriti ei amortiseeri?Sõidan linnateedel(maalemineku plaan kadus

)
Ning küsin veelkord,palju selle kordategemine läheks maksma?
Postitatud: 11 Juun 2006, 23:32
Postitas xes
minu aeroxil oli amortid pehmed, käisid põhja koguaeg, võtsin lahti valasin tavalise 4-taktilise õli uuesti sisse sinna:D ja sõidan lauluga
Postitatud: 11 Juun 2006, 23:35
Postitas ummy90
xes kirjutas:minu aeroxil oli amortid pehmed, käisid põhja koguaeg, võtsin lahti valasin tavalise 4-taktilise õli uuesti sisse sinna:D ja sõidan lauluga
palun õpetage kuidas lahti võtta.

tean et olen loll.
Postitatud: 11 Juun 2006, 23:44
Postitas Joonsuu
1)kuidas lahti võtta?
2)Mis on simmer?
3)tagikiht?
Palun tee lollile puust punaseks ette

Postitatud: 11 Juun 2006, 23:52
Postitas mca15
Alguses võtad esiratta alt, siis ühendad esiporika lahti, siis võtad pidurisuppordi ära(kui on) siis keerad ülevalt esihargi juures poldid lahti ja saad amordid kätte.
siis võtad amordi pealmise osa lahti mõnel on ära keerates punn mõnel aga splint ees, ette vaatust lahti võtmisel, amort võib olla kinni jäänud põhja ja vedru võib tulla sealt päris kõva litiga välja, me on saanud päris palju vastu vahtimis, üks vedru on isegi AS Ramo aknast läbi lennanud tänavale.
siis asud alumise poole peale 0sadel käib lahti keerates osadel on jälle alt üks kuuskant polt, mõnel aga mõlema süsteemiga. alguses keerad kuuskandi survekaga lahti kui ei tule käib lihtsalt ringi siis lükka harjavars teiseltpoolt suru vastu ühekäega ja teisega käega keera(teil niikuinii spets võtit ei ole).
Siis tõmbad amordi nn. pooleks, siis võtad mitte selle läikiva osa vaid selle alumise osa seal on splint ja kohe on simmer, võtad splindi eest ära siis tõmbad simmeri tõmmitsatega ära(ärge pindu kahjustage).
siis muidugi puhastad ja peseb bensiiniga kõik pinnad siis uus simmer sisse tagasi kokku, NII NAGU LAHTI VÕTSID pärast kui vedru sisse hakkad panema kalla ennem õli ära, õli koguse saad teda manuaalist, siis kokku alla ja tuld
Oh issand siin foorumis kirjutan nagu puder ja kapsad ise ka ei saa aru.
Kes saab aru see saab, ja kes ei saa siis helistagu mulle ma seletan remontimise käigus sulle ära 53804668
tagikiht on aastate jooksul tekkinud mustus, liiv, pori jne, mida võib vajadusel ka teadud kohtades kraapida.
Postitatud: 11 Juun 2006, 23:58
Postitas Joonsuu
Üks loll jõuab rohkem küsida,kui sada tarka vastata:Mul suzuki Sepia ja ei ole manuali.Mis teen?Äkki tead

Postitatud: 12 Juun 2006, 00:03
Postitas ats91
Joonsuu kirjutas:Üks loll jõuab rohkem küsida,kui sada tarka vastata:Mul suzuki Sepia ja ei ole manuali.Mis teen?Äkki tead

tavalisel suzuki sepial ei olegi ju esiamorti.. vare271 omal küll ei olnud minu mäletamist mööda

Postitatud: 12 Juun 2006, 00:13
Postitas mca15
ats91 kirjutas:Joonsuu kirjutas:Üks loll jõuab rohkem küsida,kui sada tarka vastata:Mul suzuki Sepia ja ei ole manuali.Mis teen?Äkki tead

tavalisel suzuki sepial ei olegi ju esiamorti.. vare271 omal küll ei olnud minu mäletamist mööda

minu teda peaks olema
kui ma suutaksin kõik Ramo-st läbikäidavate tsiklite ja rollerite õlikogused meelde jätta siis ma oleks juba püsti hull. Aga helistad ramo-sse küsid sealt, ülo vaatab järgi.
eih ma magama ära homme tööpäev.
Postitatud: 12 Juun 2006, 12:31
Postitas Joonsuu
Sellel on mingi,aga nii sitasti hoolt kantud selle eest!

Postitatud: 12 Juun 2006, 14:09
Postitas oltc1100
Robskar kirjutas:Diol on ültse suht lühike amordi käik,võrreldes teiste rolleritega. samas puudub amordi kate, igasugune pori jms pääseb ligi. endal uhi uued amoridid all, ja väheke tee peal hüppab jah, kui ühe käega lenksust kinni hoida,siis võib suht risti visata.
kuule robskar sul on vist tihendid amortidelt ära kadunud
Postitatud: 12 Juun 2006, 14:21
Postitas oltc1100
streeter kirjutas:mul ka taoline jama

Amort jummala kinni kui kinni ,kui rolleri esiotsa maast lahti tõstan siis tuleb natuke ülesse poole,kui panan maha siis jälle ei taha töödata

Muidu on mul honda dio ja tõesti ei tea kumba sorti amort on.
diodel ongi saastad amordid. tihendid lähevad katki, pori pääseb sisse ja plastikust puksid kuluvad ära. ma ise võtsin lahti ja vaatasin et äkki annab midagi teha aga lihtsam oleks uued amordid osta
Postitatud: 12 Juun 2006, 14:42
Postitas mca15
oltc1100 kirjutas:streeter kirjutas:mul ka taoline jama

Amort jummala kinni kui kinni ,kui rolleri esiotsa maast lahti tõstan siis tuleb natuke ülesse poole,kui panan maha siis jälle ei taha töödata

Muidu on mul honda dio ja tõesti ei tea kumba sorti amort on.
diodel ongi saastad amordid. tihendid lähevad katki, pori pääseb sisse ja plastikust puksid kuluvad ära. ma ise võtsin lahti ja vaatasin et äkki annab midagi teha aga lihtsam oleks uued amordid osta
Ei noh kui rahakott lubab siis anna minna uued amordid maksavad mul kuskil nii 8000kr
Kõige hullem on siis kui see nn. läikiv osa on kahjustada saanud, täkked kraapimised, rooste jne, siis pole mõtet uusi simmereid panna kuna need hakkavad momentselt läbi ajama. Seda pinda on võimalik ka taastada, või siis hoopis uued osta.
Postitatud: 12 Juun 2006, 15:59
Postitas Joonsuu
Näen seal roostet ning oskab äkki keegi öelda,mis moel ma seda taastaksin?
Postitatud: 12 Juun 2006, 17:08
Postitas Robskar
oltc1100 kirjutas:streeter kirjutas:mul ka taoline jama

Amort jummala kinni kui kinni ,kui rolleri esiotsa maast lahti tõstan siis tuleb natuke ülesse poole,kui panan maha siis jälle ei taha töödata

Muidu on mul honda dio ja tõesti ei tea kumba sorti amort on.
diodel ongi saastad amordid. tihendid lähevad katki, pori pääseb sisse ja plastikust puksid kuluvad ära. ma ise võtsin lahti ja vaatasin et äkki annab midagi teha aga lihtsam oleks uued amordid osta
ei,ei. nii hull see asi pole. lihtsalt see sama, nn. läikiv osa saab poriga kokku,ja loomulikult ta siis ei tööta korralikult, tõmbad lapiga puhtaks ja voilaa.Samas,äkki on dio amort selle nii jäik,et tal on lühem käik?