1. leht 1-st

Diisel bike

Postitatud: 07 Nov 2005, 10:55
Postitas analoog
Peale selle, et ta diisel on, on tal tagumine piduriketas huvitavalt laineline.

http://www.vw3literlupoclub.com/1200_TD ... fiets.html

Postitatud: 07 Nov 2005, 11:03
Postitas Marauder
turbodiisel isegi vist :twisted:

Postitatud: 07 Nov 2005, 16:07
Postitas Siller
Täiesti mõtlema paneb. Ja palju sellest nö loomast välja pigustatakse. Hobuseid vist eriti mitte rohkem väänet.

Postitatud: 07 Nov 2005, 16:17
Postitas Rollerboy
Täitsa omapärane diisel bike välimus ka suht kuri ikka huvitav palju ka 100 le võtab diislit :wink:

Postitatud: 07 Nov 2005, 16:30
Postitas 3m
miks ei ole just eriti levinud diisel tsiklid? üks miinus diisli juures on kaal ja teine võimsus, on neid veel?

Postitatud: 07 Nov 2005, 16:38
Postitas Bikemees
i wanna hear that sound :wack:

Postitatud: 07 Nov 2005, 16:41
Postitas Raigo
100 heppa
250Nm pöördemomenti.See ratas peaks olema ikka tõsine kaelamurdja :P Ropp jõud.

Postitatud: 07 Nov 2005, 16:56
Postitas Siller
Isegi on see väga hea diisel et juba nii palju heppe on. Sellest hakkab olema jah vist tõeline kaelamurdja. :lol:

Postitatud: 07 Nov 2005, 17:02
Postitas 3m
ega see ju seerjatootmises ole?

Postitatud: 07 Nov 2005, 17:36
Postitas Mait
Kus juures, mul üks tuttav pani kah M raamile mingi väikese diiselmootori. Üsna sünge preparaat tuli välja. Nüüd pole ammu teda näinud, ei tea mis sellega tegi.

Postitatud: 07 Nov 2005, 17:55
Postitas yammu
jääb oodata ainult diiselmootoriga rollereid :twisted:

Postitatud: 07 Nov 2005, 17:58
Postitas Siller
yammu kirjutas:
jääb oodata ainult diiselmootoriga rollereid :twisted:
Vaevalt neid tuleb. Pole vaja.
Ja ka kubatuur on diisli jaoks liiga väike.

Postitatud: 07 Nov 2005, 20:04
Postitas MotoMell
Ai krt, rohkem väänet, kui triumph rocketil ja pealegi PALJU madalamal.
Niiet nokka tõstab päris mitme käiguga :D
a
Aga kaalunumbreid pole kuskil?

Postitatud: 07 Nov 2005, 20:25
Postitas rallypoiss
Raigo kirjutas:
100 heppa
250Nm pöördemomenti.See ratas peaks olema ikka tõsine kaelamurdja :P Ropp jõud.
ma just omaette mötlesin ,et lükkad jalgadega hoogu juurde aga jah,siiski on möni obene.Tavaliselt diislid nii nörgad/lahmakad.

Postitatud: 07 Nov 2005, 21:09
Postitas rix125
to rallypoiss: diisel mootorid pole üldse lahjad (kui uuemaid mootoreid vaadata) ja teevad väändemomendis nii ilusaid, et oioioi..., mis siis selle motika puhul imestada.
Ma usun et diisel mootori tsikli peale panemisel on probleemiks just mootori raskus, aga nagu näha on osad sellega tublisti toime tulnud.

Postitatud: 07 Nov 2005, 21:57
Postitas taavik
Tänapäeva diislid on vaata et tegijamad kui bensakad, autodel näiteks BMW 320d on 120KW aga 320i on 110 KW

Postitatud: 07 Nov 2005, 22:12
Postitas mrio88
OT aga bmw 320d'l pole mitte 120 kw :wink:

Postitatud: 07 Nov 2005, 23:02
Postitas Karupoeg puhh
mrio88 kirjutas:
OT aga bmw 320d'l pole mitte 120 kw :wink:
320d E90

Mootor:
Kütus diisel
Mootori maht (l) 2.0 d
Mootori maht (cm³) 1995
Silindreid R4
Silindri läbimõõt (mm) 84,0
Kolvikäik (mm) 90,0
Võimsus(hj / kW @ rpm) 163/120 @ 4000
Pöördemoment (Nm @ rpm) 340 @ 2000
Surveaste 17,0:1


on ikka :wink:

See tsikkel on päris huvitav jah...tahaks kuulda mis häält sihuke teeb.

Postitatud: 08 Nov 2005, 10:51
Postitas bezdomn6i
ja loomulikult võrdleme turbodiislit vabalthingava ottomootoriga ;)

diiselrataste huvilistele on kindlasti teada ka selline popp masin nagu usa ja varsti ka teiste nato riikide armeede ratas.
sellest pidi laiatarbe tsiviilvariant ka kunagi tulema. praegu on võimalik tellida mingi hüper-super-ekstrarariteetset eriseeriat...

Postitatud: 09 Nov 2005, 16:43
Postitas Freaksmart
tagumine piduriketas huvitavalt laineline
No pole mingi uudis. Kawasaki juba paar aastat panem oma sportidele ja endurodele selliseid. Sportidel pidi tänu selle ketta jahutus parem olema ja enduro puhul pidi pori vähem külge jääma ja see mis külge jäi pidi kergemine maha kukkuma.

250Nm... :shock: Krt kas ketti puru ei tõmba???

Postitatud: 09 Nov 2005, 16:49
Postitas Freaksmart
http://spbcar.ru/news/archive/2005/10/22/1431 siin kirjas, et tsikkel kaalub pisut üle 100 kilo!!!!

3R VW Lupo TDI muudetud mootor. Muudatused seisnevad selles, et kergendati mootori detaile ja muudeti pöörde momendi kõverat.

Postitatud: 09 Nov 2005, 16:58
Postitas Primo
Raigo kirjutas:

250Nm pöördemomenti...
Momenti on siiski pisut vähem - 170Nm ja arvatavasti olematutel pööretel.Arvestades lisaks ratta kaalu tekib raskusi esiratta maashoidmisega - tatt läheb lendu igal käigul ja igas pööretevahemikus :mrgreen: (minule isiklikult tundub see kaal ulmeline ja lihtsalt BS - kõik tonniste supersportide tootjad võitlevad selle nimel, et viia oma rataste kaalu veel kasvõi paari kilo võrra allapoole ja nüüd astub mingi ratas jalaga ukse lahti löödes ja teatades, et tal vahel on 1200ccm TDI, 100 heppa, 170 Nm ning 100kg kaalu :shock: ning otseloomulikult üliökonoomne [mis on muidugi tõsi :) ].Kaalu kohapealt - Sounds like fantasy? :wink: )

Postitatud: 09 Nov 2005, 17:26
Postitas Raigo
100 kg ? Ma nagu lugesin ,et et korralikult "häälestatuna" on ta 250 Nm (rõhku näpitud,või chipp) ning kaal on 205 kg

Postitatud: 09 Nov 2005, 17:46
Postitas sang
diiselrataste huvilistele on kindlasti teada ka selline popp masin nagu usa ja varsti ka teiste nato riikide armeede ratas.
sellest pidi laiatarbe tsiviilvariant ka kunagi tulema.

üks USA firma paneb jah USMC-le (USA merejalaväele) KLR650 peale omatehtud diiselmootoreid. Point diislile üleminekuks on väga lihtne, asja nimeks "ühe kütuse printsiip": kõik liikurmasinad tarvitagu vaid ühte kütust, nii on logistika lihtsam.

Tsiviilversioon pidi välja tulema 2006.

Postitatud: 09 Nov 2005, 20:35
Postitas jussuf
 

Postitatud: 09 Nov 2005, 23:06
Postitas Primo
jussuf kirjutas:
Samas sa võiksid oma linki täpsustada - ta nimelt viib sinna aega, kui sa olid seda posti kirjutamas...

Postitatud: 10 Nov 2005, 09:44
Postitas sang
mootor on võetud öko-lupo pealt, kus tal hobujõude nii 60 kanti ja seda on siis tuunitud poole suuremaks. Tundub küll vahva number olema, aga tasub vaadata ka momendi ja võimsuse graafikuid. Väikese töömahuga turbodiislitel on mõlemad graafikud odaotsa-kujulised ehk max võimsus ja moment on saadaval väga väikeses pööretevahemikus (tavaliselt kuskil 3-4 tuhande kandis), nii madalamale kui kõrgemale sellest aga kukuvad mõlemad näitajad järsult. Ehk siis tuleb pidevalt käiku vahetada, et püsida magusas piirkonnas. Kui siia juurde lisada veel turbo lääg, siis on rõõmu veelgi vähem.

Postitatud: 10 Nov 2005, 13:20
Postitas motokoll

Postitatud: 10 Nov 2005, 14:53
Postitas max666
Ei usu eriti et see konkreetne mudel rahva kätesse jõuab. Idee liialt revolutsiooniline tavalise tsiklimehe jaoks, kes tanklas ikka rohelise pumba juurde sõidab. Ja on näha, et ratta pealt pole kokku hoitud, tundub suht kvaliteet värk (upside down esihark jms) ja see kellel on raha osta selline masin. ma arvan et ostab ennem mingi bensuka nt kawa zx 14 Aga jah kui mu pangaarve oleks 8kohaline ja ma tsikleid koguks siis kindlasti oleks see mu garaazis.... Huvitav kuidas diisel mäkketõusukatele sobiks...

Postitatud: 06 Dets 2005, 21:07
Postitas Nigga
Sidurit on lahe vaadata töötamise ajal :p