minski käigukast jamab
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
minski käigukast jamab
Mul minski käigukast ei tööta korralikult. Esimest käiku viskab välja. Teist viskab välja kui üles vahetad, kui alla siis ei viska. Kolmas ja neljas töötavad enam-vähem. Kunagi oli umbes sama probleem et käike viskab välja ja siis tegi mingi meha selle korda ning suviläbi sõitis normaalselt. Ta vist lihvis midagi...kas hammasrattaid käigukastiplaadi hambaid või siis käppasid.
Milles nüüd võib viga olla...kas ka siis midagi ära kulunud.
Milles nüüd võib viga olla...kas ka siis midagi ära kulunud.
Käigukasti hammasrataste ühendusnukid on sul ümmarguseks kulunud ja ei taha haakuda. Aitab see kui need nukid kalasabakujuliseks lihvida.
Kui oled väga tegija inimene siis võid ise teha aga hoiatan: see on suuremat sorti ajunu*s, eriti kui sul pole abimaterjale (näiteks A.Palu "Mootorrattad", saada Raitz'ile siin foorumis privaatsõnum, äkki ta oskab aidata et kust seda saada). Tungivalt soovitan lasta see asi kusagil tsiklitöökojas ära teha.
Võta paak maha, genekapoolne karterikaas ka. Hammasratas maha ja siis peaksid käigukasti luugile ligi pääsema. Võta see lahti ja võta käigukastil sisemus välja. Sa pead osade hammasrataste võllilt mahavõtmiseks stopperid ka pealt võtma, muidu ei tule. Loogiline mõtlemine aitab hädast välja

Kui umbes need punasega märgitud alad ära lihvida siis peakski nukid kalasabakujuliseks minema. Kui omastarust oled valmis pane vastavate nukkide vahele plastiliinitükid, siis on näha millised nukid kannavad ja millised mitte. Eesmärgiks on see et kõik 3 ühe hammasratta peal sobituvad kõigi 3-ga teise hammasratta peal.
Aga sina pead selle asja kõigi hammasratastega tegema. Sellel kõige suuremal hammasrattal on väheke teistsuguses stiilis nukid aga sa peaks ju aru saama kuidas see lihvida tuleb et nad lahku ei libiseks vaid ikka haakuksid korralikult.
Ise tegin enda jõududega kuid tungivalt soovitan lasta see asi teadjamatel ära teha.
Kui oled väga tegija inimene siis võid ise teha aga hoiatan: see on suuremat sorti ajunu*s, eriti kui sul pole abimaterjale (näiteks A.Palu "Mootorrattad", saada Raitz'ile siin foorumis privaatsõnum, äkki ta oskab aidata et kust seda saada). Tungivalt soovitan lasta see asi kusagil tsiklitöökojas ära teha.
Võta paak maha, genekapoolne karterikaas ka. Hammasratas maha ja siis peaksid käigukasti luugile ligi pääsema. Võta see lahti ja võta käigukastil sisemus välja. Sa pead osade hammasrataste võllilt mahavõtmiseks stopperid ka pealt võtma, muidu ei tule. Loogiline mõtlemine aitab hädast välja

Kui umbes need punasega märgitud alad ära lihvida siis peakski nukid kalasabakujuliseks minema. Kui omastarust oled valmis pane vastavate nukkide vahele plastiliinitükid, siis on näha millised nukid kannavad ja millised mitte. Eesmärgiks on see et kõik 3 ühe hammasratta peal sobituvad kõigi 3-ga teise hammasratta peal.
Aga sina pead selle asja kõigi hammasratastega tegema. Sellel kõige suuremal hammasrattal on väheke teistsuguses stiilis nukid aga sa peaks ju aru saama kuidas see lihvida tuleb et nad lahku ei libiseks vaid ikka haakuksid korralikult.
Ise tegin enda jõududega kuid tungivalt soovitan lasta see asi teadjamatel ära teha.
no see küll väike liialdus et lasta teadjamatel ära teha ja paras mis asi on... ,,, see on ju minsk... mul kunagi minsk krossika moodi viltuse raamiga oli ja mul ka kogu aeg viskas kolmandat välja ja hoidisn jalaga sees kuid pärast ei aidanud enam see ka.. siis sai ise lastud need relakaga viltu ja hakkas tööle.... küll.. ja usun et neid käigukasti juppe saab poest ka ja parem juba terve käigukast uus osta 

-
Teema algataja
aga võibolla on mul lihvitud juba neid hammasrattaid....mingi mees lihvis midagi (pole kindel mis see oli). Kui aga lihvid kui kaua see vastu peab ja kas kulub kiiremi ära.
Aga kulunud võivad olla veel ju käpad ning käigukasti plaat. Kas selle viimase puhul on ikka tõonäoline et see on kulunud.
Aga vist on ikka hammasrattaid lihvitud ennem, vähemalt isa väidab nii, sest teama rääkis ja arutles selle mehega, kes midagi selle minskiga tegi
Aga kulunud võivad olla veel ju käpad ning käigukasti plaat. Kas selle viimase puhul on ikka tõonäoline et see on kulunud.

Aga vist on ikka hammasrattaid lihvitud ennem, vähemalt isa väidab nii, sest teama rääkis ja arutles selle mehega, kes midagi selle minskiga tegi
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
jah, lase rellakaga hammakad teravaks ja viltuseks.. paned õrnalt kruustangi vahele, jata see hammas horisontaalselt mida hakkad lihvima, siis pane rellakas käima, ja hoia mingi nurga all selle hamba peal korraks.. ja võtas ära. sisi jääb ilus terav hammas.. kaua ei saa lasta, kui siniseks juba lased on asi pehme.. ma omal korra tegin siis kulus kohe ära ja kõik..
aga kui see tegemien eriti ei aita ikka välja loobib siis on kas plaat või kahvlid , või ka laagrid , puksid võivad liialt läbi olla..
edu..
aga kui see tegemien eriti ei aita ikka välja loobib siis on kas plaat või kahvlid , või ka laagrid , puksid võivad liialt läbi olla..
edu..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
ole nüüd, see tihend mis _võiks_ käiguvahetamist segada asub sul istme kohal juhtraua taga.
See karterikaane tihend on selleks et õli välja ei voolaks. Senikaua kuni ei voola pole probleemi. Sinna kõlbab tegelikult kõige paremini panna silikooni või hermeetikut või misiganes see oli... (mingi punane möks) - ei pea tihendipapiga mässama.
See karterikaane tihend on selleks et õli välja ei voolaks. Senikaua kuni ei voola pole probleemi. Sinna kõlbab tegelikult kõige paremini panna silikooni või hermeetikut või misiganes see oli... (mingi punane möks) - ei pea tihendipapiga mässama.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.