Mootorite POWER-UP ja muu TUNING... kuidas ja millest...

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Mootorite POWER-UP ja muu TUNING... kuidas ja millest...

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Ehk siis kuidas „sõpra“ üle trumbata.

a) Paneme sportväljalaske ja filtri – imelihtne. Tegelikkuses on vaja
tulemuse saavutamiseks karburaatormootoritel segu
reguleerimisega „järele aidata“. Sissepritsemootoritel reageerivad mitmed erinevad andurid muutustele ja piiratud amplituudis teeb aju segus ise korrektuure. Amplituudi suurendamiseks kasutame Powercommanderit.

Ostsite filtri, väljalaske ja sissepritsega rattale commanderi, kulutasite ca. 20tuh krooni (kõva soodukaga poehind) ja saite algseisule lisahobuseid parimal juhul kuni 8%
Algseis sõltub aga mootori seisukorrast ja gaasijaotusmehhanismi reguleeringust mitte passi trükitud kilovattidest.
Mootori halba seisukorda saab parandada osade vahetamisega, nukkvõllide asendit saab reguleerida hammas edasi või tagasi (samm jämedalt 4-5 kraadi). Kahjuks aga juba 1 kraad eksimust kahandab drastiliselt mootori võimsust ja enamusel nukkvõllidel puuduvad täpishäälestuseks vajalikud reguleeritavad hammasrattad.

Selles osas saan ehk hädalisi abistada – mootor minu lauale koos 5-6k eeguga ja paari nädalaga on reguleeritavad hammakad otsas ja nukad häälestatud ca. 0,5 kraadise täpsusega, klapivahed 0,009 täpsusega.
tsekka asja siit: http://www.pilt.ee/view/668908/

Sõber paneb ikka mööda nagu postist? Õige pisut aitab kui vahetad oma kogukama ülekande kergema vastu (520 kett, tähik ja kergmaterjalist tagahammakas – saab tagarattasse ca 1Hj juurde, maksab ca 2500.-eek). Olulise Hj lisa saamiseks kaalu eeltoodule lisaks varianti „b“

b) Sportfiltri ja väljalaskega vähendatakse takistust õhu ja gaaside teel sedavõrd, et segu paikasaamise järel saavutatakse reeglina kuni 8% lisa algseisule. Maksite seega iga Hj lisaprotsendi eest 2500.-eek.
Plokipea modifitseerimise taga peitub aga tervelt 9-14% lisahobuseid – see on ka ühtlasi suurimat tulemust andev muudatus mootoris (muidugi nitrot ja turbot kõrvale jättes).

Plokipea „modifitseerimine“ kujutab endas klapipesade avade suurendamist, sisse- ja väljalaskekanalite ning sinna ulatuvate juhtpukside otste kuju muutmist aerodünaamilisemaks eesmärgiga vähendada takistust küttesegu ja gaaside liikumise teekonnal. Lisaks loogilisele aerodünaamikale kanalite kujus muudetakse neid veel vahetult
sisselaskeklapi ees ja väljalaske klapi järel – lihtsamalt väljendades siis kitsale koridorile järgneb pisut suurem esik, et külalised korraga kiiresti uksest tuppa saaks ja väljapääsu järel pisut avaram koda, et kiirelt väljujad järgnevas kitsas koridoris ummikut ei tekitaks ;)
Surveastet tõstetakse mitmel põhjusel ja erinevates suurusjärkudes sõltuvalt kubatuurist ja kütusest mida kasutama hakatakse.
Veel üks modifitseerimisetapp on klapipesa tööpinna sügavuse muutmine kuid seda on vaja vaid teatud liiki sportnukkvõllide puhul.

Ka plaan „b“ osas saan ehk hädalisi aidata – kaan, käärud ja sisselaskekollektori ühendusmuhvid minu lauale koos 7,5-9k eeguga ja ühe kuu pärast on nimetatud muutused seal sees toimunud. 1% lisa Hj = keskm 718.-eek pole vist paha tulemus :wink:
tsekka asja siit: http://www.pilt.ee/view/668979/

Kui siis ikka „sõber“ mööda sõidab siis on variant „c“ – ehk nukkvõllid mille eri tüübid annavad 4,5-7% ja isegi 9% kuid juba esimeste tüüpide hinnad algavad 16000.-eek.

Kui ka seejärel „sõbrast“ jagu ei saa siis variandid „d“ ja „e“. Variant „d“ on ratta kaalu vähendamine – kisu maha kõik ülearune, mõtle hoolega, nuputa ja kisu veel asju maha sest edasi maksab asi raha umbes nii: järgmised 5kg= ca 30-50tuh eek, järgmised 5kg= ca 100tuh ja enam. Loomulikult on sealjuures otstarbekam alustada osadest mis kätkevad endas nii kaalu kui ka takistavat inertsi korraga.

Ka selles osas saan aidata - stock ratta küljes on sõltuvalt mudelist 190-220 polti, mutrit, seibi ja puksi mida võib kergmaterjali vastu välja vahetada - ratas minu graazi ja 10k lauale ning ca kuuga on asi lahendatud (hinnas on projekt, materjalid, paigaldus). Kui tahate ise paigaldada siis on hind sama kuna projekti koostamiseks võtan teie ratta niikuinii viimase pulgani lahti - ainus vahe on, et nädalaga saate ratta tagasi ja u. 3 nädala pärast paki vidinate ja paigaldusjuhendiga.
tsekka asja siit: http://www.pilt.ee/view/669377/

Eraldi plaanide elluviimine on alati kallim kuna demontaazi ja montaazi on mitu korda - kaalu terviklahendust mis sisaldab:
1) nukahammakad + nukkade, klappide reguleerimine
2) kerge ülekanne (520 tähik, kett ja alumiiniumist tagahammakas)
3) plokipea modifitseerimine
4) mootori+kere kergmaterjalide sarjad+paigaldus
kokku 21-23k olenevalt mudelist + plokikaane tihend ja ajakulu ca 1,5-2kuud

Lisaks modifitseerin sidureid - suurendab oluliselt vastupidavust libisemisele ja kulumisele... 500eeku (ratas minu juurde ja ca 1 päev). Soovi korral saab M6x45 siduripolte titaanist + D16T seibiga 250eek/tk.
vt. http://www.pilt.ee/photo/669377/15955699/

Ja üldse saab ja teen igasugu keerulisi ja lihtsaid vidinaid mida poes pole või kallis on... lohisemiskaitsmed kerele, sumpale pukakronsad jne...
tsekka lähemalt: http://www.pilt.ee/view/669657/

kõikvõimalikud ja võimatud kergmaterjalidest (termiline alumiinium, titaan, kapron) detailid jne...
tsekka lähemalt: http://www.pilt.ee/view/669063/

siis veel gondlite ja tulede lahendusi: http://www.pilt.ee/view/669481/

plastmassi lappimine: http://pilt.ee/view/684705/

veel kohendan/ehitan ümber sisselaskesüsteeme (Airbox, Air funnel, Throttle body) - seda on mõtekas teha vaid koos plokikaanega...
tsekka: http://pilt.ee/view/670741/

Plaan „e“ on muidugi kõige soodsam lahendus – hoia söögi pealt kokku ja iga kaotatud kilo eest saad pealegi :mrgreen: Ahjaa - enne starti andke oma poolekilone kuldkett mehaaniku kätte sest iga gramm loeb... 7kg peaks veerandmiilis ca kümnendik sek olema :wink:

Sügava lugupidamisega Tramm, tulihingeline motospordi sõber :bsmile:
Viimati muutis tramm66, 27 Dets 2005, 11:15, muudetud 10 korda kokku.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Mis sa paned kiivri nurka ära.....motospordi suhtes ?
Tsiklit müüd
Maailma suurimad saladused rääkisid välja :mrgreen:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

enne punkti a oleks siiski veel üks: õpi kõigepealt kiiremini sõitma :D
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

Keegi eestis oskab, suudab ja viicib Power commanderit ja siklit häälestada?
Lähim koht mida tean on siis Läti, Leedu või Soome.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Ma võin kevadel teil kõigil commanderid 98%-lise täpsusega ära häälestada. Toote tsikli koos commanderiga minu kätte ja kõige rohkem nädala jooksul saate mõlemad tagasi koos häälestusega mida ükski pink maakeral ei suuda paremini teha! Garanteerin optimaalse tulemuse!

Mitte heategevuse korras muidugi ;)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

vastu jõule lähevad kõik meeldivalt lahkeks siin.. väga tore muidugi.
kui keegi tahab oma bike minu sussi veeretada siis andke aga märku ;)
ja kõik need tarkused panen kahh kõrvataha.. st kiivritaha :D
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

Häälestad sa pingis ja palju su vaev maksab?
Nigga kirjutas:
Ma võin kevadel teil kõigil commanderid 98%-lise täpsusega ära häälestada. Toote tsikli koos commanderiga minu kätte ja kõige rohkem nädala jooksul saate mõlemad tagasi koos häälestusega mida ükski pink maakeral ei suuda paremini teha! Garanteerin optimaalse tulemuse!

Mitte heategevuse korras muidugi ;)
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Ma kasutan vähe teistsugust tehnikat.
Hinda ei oska veel öelda.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Nädala pärast saame tsiklid kätte ning vaatame.....läbisõit suuremaks läind.....sidur kuidagi libiseb.....rehvid kandilised :P :twisted:
Nigga kirjutas:
Ma kasutan vähe teistsugust tehnikat.
Hinda ei oska veel öelda.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Siduriga ei tohiks probleeme olla, aga läbisõit on kindlasti suurem. Ma pakun, et mingi 100km keskmiselt. Kummid on kah kindlasti mõnevõrra rohkem kulunud kui varem :p
Kasutaja avatar

MOTODEPOO
Kaupmees
Postitusi: 247
Liitunud: 23 Aug 2004, 13:47
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas MOTODEPOO »

Keegi eestis oskab, suudab ja viicib Power commanderit ja siklit häälestada?
Motodepoo Tartu töökojas on olemas riistvara (dünopink Dynojet 250), tarkvara (Powercommander I, II, III ja Yoshimura commanderite jaoks) ja vajalik know-how (ringrajatsiklite mootorite tuunimisel saadud kogemused).
Motodepoost saab ka kõiki Dynojet tooteid (düüside komplektid, commanderid jm.).

Kogemuspõhiselt tekkinud rusikareegel näitab, et karburaatormootoritel 1 kW lisavõimsuse saavutamise kulu on ümmarguselt 3000.- EEK, rääkigu naised saunas mida tahavad. Pritsetoitega mootorite häälestamine on lihtsam, kuid seadmed kallimad.
Veel: "tavakodaniku koduse tuunimise" (sportsummuti+vabam õhufilter) käigus saavutatud tulemus tuleb lugeda väga heaks, kui tekkiv võimsuse KADU jääb alla -10%...
Samuti ei saa usaldada commanderite tootjate mappide sisu. Kuigi väidetakse neid sobivat teatud kombinatsioonidele summuti+filter, reaalsuses need mapid ei toimi - konkreetsete mootorite parameetrite erinevused on liiga suured. Pigem on need "standardmapid" hingerahustuseks, et ostja on ikka saanud katet oma väljaminekule. Reaalse tulemi saavutamiseks tuleb häälestada commanderi map iga konkreetse mootori järgi.

Näide: www.motodepoo.ee/tuning/DL1000.pdf
Tsikkel: Suzuki DL1000 -04, ls. 2000 km (sissesõit äsja läbitud).
Punased graafikud on tehase standardseadetega (enne PC paigaldamist), sinised graafikud peale Power Commander III paigaldamist, millele Motodepoo dünopingis nullist seadistatud uus tsiklikohane map. Tsiklile oli vahetult enne tuunimist paigaldatud K&N filter ja sportsummuti, nii alg- kui lõplik mõõtmine on tehtud nendega.
Algseis: klient ei olnud rahul tehaseseades mootori tööga 2000-4000 rpm juures, mootor paukus (ka originaalsummuti ja õhufiltriga). Samuti vajadus seadistada mootor käima K&N filtri ja sportsummutiga.
Maksimumvõimsuse kasvu õnnestus saavutada commanderi häälestamisel 2,1 kW. Madalamate pöörete "auk" ja paukumine kadus, võimsuse graafiku tõus on oluliselt sirgem. Tähelepanu tasub pöörata ka peale dünohäälestust saadud pöördemomendile, mille muutunud graafik vahemikus 3000-5000 rpm räägib ise enda eest :)
Eesmärk ei olnud seda ratast tuunida rinkaseadesse, vaid vastama omaniku ootustele. Power Commanderi ja dünopingi abil on võimalusi ka radikaalsemaks tuunimiseks.
Et kui kallis selline töö on? Kokku kulus tsikli seadistamiseks umbes 4 tundi tööaega (koos PCIII paigaldamisega). Dünopingi sõite tuunigtöö käigus ei loeta, tehakse niipalju kui vaja. Tuuningtöö hind on Motodepoos 500.- EEK /h.

Erik/MD
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

Seega kui mul on PCII installitud( x map-iga) ja asi vajab vaid häälestamist siis mis aja kuluga arvestada võib.
Usun et täpselt ei suuda keegi mulle öelda kuid kogemuste põhjal saab ikka pakkuda.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Paaril sõbral häälestati kaks tsiklit Lätis...või oli see leedus..... 4 tunniga umbes. Võimsus lisa oli rohkem kui paar kw ;)
Inz001 kirjutas:
Seega kui mul on PCII installitud( x map-iga) ja asi vajab vaid häälestamist siis mis aja kuluga arvestada võib.
Usun et täpselt ei suuda keegi mulle öelda kuid kogemuste põhjal saab ikka pakkuda.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

need võimalused ammu teada, usun et tean ka neid inimesi kes seal häälestamas käinud 8)
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Pingi häälestus ei ole siiski nii täpne, sest tsikkel on paigal. Õhk küll surutakse ramairist sisse, aga ikkagi pole see päris see mis reaalsetes tingimustes sõitmine. Kohapeal võib pingis näidata küll mingi X arv hobuseid, aga sõitma minnes on see arvatavasti väiksem.
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

hhmmm,
peaks vist kodanik Nigga ja Depoo oskused, teadmised ühendama kuidagi :wack:
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

Ja kõik teavad ka seda, et Motodepoo tehnika ja knowhow on nö eestis tasemel, sest teistel pole üldse pinki, aga reaalsuse ei kõlba see karu p**s* kah. Kui tahad pilli jooksma saada, kolista ikka Bikenriki äärde või põtra Tero juurde. Motodepoo võib rollereid timmima.
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

Pidasingi sääraseid plaane, kuid enne mõtlesin, et võiks kohalikke tegijate käest ka nõu küsida 8)
nitse kirjutas:
Ja kõik teavad ka seda, et Motodepoo tehnika ja knowhow on nö eestis tasemel, sest teistel pole üldse pinki, aga reaalsuse ei kõlba see karu p**s* kah. Kui tahad pilli jooksma saada, kolista ikka Bikenriki äärde või põtra Tero juurde. Motodepoo võib rollereid timmima.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Inz001 kirjutas:
hhmmm,
peaks vist kodanik Nigga ja Depoo oskused, teadmised ühendama kuidagi :wack:
Justnimelt, kuna omal pingi võimalust ei ole, siis praegu piirdub asi reaalsetes tingimustes tuuninguga. Oleks pink olemas, siis powercommanderi efektiivsus tuleks 100%. Kuna pinki ei ole, siis reaalsetes tingimustes ei saa ma väga palju kuuenda käigu lõppu häälestada ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

hirmus arutelu läbisegi kahtluste ja kõhklustega pingid ja depood vs "kodutuunijad" jne... nii võibki lõpmatuseni soomedest ja lätidest jahuma jäädagi...

äkki lõpetaks kahtlused:

Eesti meister ja rekordiomanik -600cc - tramm66 (kodutuunija)
Eesti meister ja rekordiomanik 601-cc - nigga (kodutuunija)

:wink:
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Ütle kuidas sa tsikleid häälestad ?
Powercommanderiga häälestatakse 200 pöörde kaupa .......ja sina häälestad sellega ,et üks vend kükitab kusagil stopperiga võsas ja mõõdab aega .....kui kiiresti sa läbisid mingi maa mingi käiguga ???

Nigga kirjutas:
Justnimelt, kuna omal pingi võimalust ei ole, siis praegu piirdub asi reaalsetes tingimustes tuuninguga. Oleks pink olemas, siis powercommanderi efektiivsus tuleks 100%. Kuna pinki ei ole, siis reaalsetes tingimustes ei saa ma väga palju kuuenda käigu lõppu häälestada ;)

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

TO Tramm (w)
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

korke kirjutas:
Ütle kuidas sa tsikleid häälestad ?
Powercommanderiga häälestatakse 200 pöörde kaupa .......ja sina häälestad sellega ,et üks vend kükitab kusagil stopperiga võsas ja mõõdab aega .....kui kiiresti sa läbisid mingi maa mingi käiguga ???

Nigga kirjutas:
Justnimelt, kuna omal pingi võimalust ei ole, siis praegu piirdub asi reaalsetes tingimustes tuuninguga. Oleks pink olemas, siis powercommanderi efektiivsus tuleks 100%. Kuna pinki ei ole, siis reaalsetes tingimustes ei saa ma väga palju kuuenda käigu lõppu häälestada ;)
korke - loe eelmist posti hoolega uuesti.... kus need vihased pingist tulnud rattad siis ikka platseerusid :wack:
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Vot ei teagi kas keegi 600ccm tsiklitest midagi kruttis aga äkki tuletame meelde mis koha sai veiko STOCK rattaga :)

1000ccm klassist rääkides ei oska midagi öelda halba nigga kohta :) Aga ta oli ka ainus kes kasutas nitrot ;)
tramm66 kirjutas:

loe eelmist posti hoolega uuesti.... kus need vihased pingist tulnud rattad ikka platseerusid :wack:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Ah et läks kiirendamise teemaks ära jälle :) Jõudu ja jõulu!! :D
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Keegi ei ole midagi rääkinud stopperist. Vajalik tehnoloogia on kevadeks täiesti olemas. Mis nitrosse puutub, siis ma pidin ju kuidagi kaaluvahe teistega kompenseerima :p
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

Järgneva jutuga ei püüa ma krammigi kahandada trammi ja nigga meistritiitleid, kõvad mehed olete ja respect, aga mõlgutan natuke ikka omi mõtteid antud teemal.

Ma siiski ei arva, et ainus püha lehm on kodutuuning, kuigi mõlemad klassid see aasta selle najalt võideti. Samas on ratastesse paigutatud rahad erinevad ja ka tööpõhimõtted, kel nitro kel vabalthingav. Kui vaadata nigga edu virku ees, siis oli see suhteliselt pisike, nitro lisamisest ootaks ikkagi märgatavamat vahet. Teisest küljest on niggal sama probleem, mis mul, kehakaal kümneid kilosid konkurentidest suurem ja see on selgelt väga oluline miinus sellel alal. Aga kui ka virku nitro vahele krutiks? Aga see on kõigest oleks, mis midagi ei maksa ja seda virku ka põhimõtteliselt tegema ei hakka.

Tulles veelkord tagasi erinevate pinkide juurde, siis elav näide on burnoudikunn, kes paugutas "depoo" pingi najal üle poole hooaja 10,1-10,2 sekundi aegu ja Bikenrikilt tulles lajatas 9,7s ja alla kümne ajad said talle reegliks.

Samas on järgmine aasta näha, mis aegu mul tulema hakkab, kui PC vahele saab ja pingis käidud. Kuigi ka see ei anna asja efektsusest tõest ülevaadet, sest kindlasti oli ühest võistlusest vähe, et oma ratta olemasoleva konditsiooni tipp välja sõita. Ning teisest küljest pole PC ainuke abivahend kiiremini liikumiseks, mis talvel plaanis juurutada on. Seega ka aegadevõrdlused kahe hooaja vahel ei anna tegelikult õiget pilti. Küll aga kavatsen ma trammi hetkel kehtiva 600cm3 ametliku eesti rekordi üle sõita oluliselt odavamate vahenditega, kui tema seda tegi. Kas ka tema isikliku mitteametliku tippmargini jõuan, on juba palju kahtlasem. Seega midagi objektiivset ja ühest on siit suht raske, kui mitte võimatu välja õngitseda. Kõik on väga subjektiivne, aga loeb lõpptulemus ja aeg. Meetodid ja võimalused selleni jõudmiseks on erinevad ning seni kuni pole eesti tsiklite dragracengus mingeid täpsemaid eeskirju paika pandud, paugutab igaüks oma fantaasia ja võimaluste piires ning teiste ininad, et see või teine lüke on ebaaus või ebavõrdne ei maksa sittagi. Peaasi, et olemasolevatele eeskirjadega vastavuses ollakse.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Julm mis vaev selle 400 meetri pärast.
350 000 läheb tsikkel maksma ja saab sekundi maha !!!
Esimene asi mis ebayst ette viskas
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki ... 3074QQrdZ1

3500 taala 7 sekundi tsikkel. Küll mingi 78 aasta kawasaki aga vahet pole, diplom pilti ei küsi :)
Arusaamatu mingi jupi maa pärast leiutada, osta valmsi asi ja jääb raha uute kummide jaoks, et vahest mõni kurv ka keerata


Ja see tuunimise õpetus on hea küll. Tulge sest kataloogikaubandusest välja vahepeal.
200 000 tuhande eest saate oma mootori kindlalt paremini ära "viilida" kui siin oma arvutiprogrammiga mängides.
Mootori panevad tööle ikka pea ja klapid jne, mitte mingi powercommander.

Aga noh, igal ühel oma lõbu. Seda ei saa tegelikult pahaks panna :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

racerx - ole hea ja loe selle teema esimene post läbi enne kui netikaubandust tümitama hakkad :wink:
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Ma ütlen siis veel korra: See riia tuuning on peaaegu õige juba, aga siiski ei saa ta nii täpset tulemust kui selle süsteemiga mis mul kevadel plaanis on.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”