1. leht 1-st
Õli
Postitatud: 26 Dets 2005, 17:33
Postitas Red´Bull
Leidsin oma Dragsteril tagaratta juures variaatori juurest õlipaagi. Mis õli sinna läheb?
Postitatud: 26 Dets 2005, 17:55
Postitas xzburnoutzx
Reduktori õli - igas motopoes saadaval. Küsi sealt Reduktori õli(Shelli oma mingi 80-100.-) 10000km tagant oleks vajalik vahetada ja aegajalt taset kontrollida.
Postitatud: 26 Dets 2005, 22:14
Postitas ivar
iga 10000tagant?
nalja teed või?
pigem ikka iga 1000 või 3000 tagant..(endal olen siiamaani iga 3000tagant vahetanud).
Postitatud: 26 Dets 2005, 22:42
Postitas Raul90
ivar kirjutas:iga 10000tagant?
nalja teed või?
pigem ikka iga 1000 või 3000 tagant..(endal olen siiamaani iga 3000tagant vahetanud).
Mina ütleks ikka et sina vist teed nalja, kuna kuhu see õli sealt reduktorist sul kaob, ega seal mingit hullu õli põletamist ega nii ei ole ju. Sama hea kas sa autoga vahetad iga 3000km tagant mingit käigukasti õli -- vaevalt küll. Ma usun et 10 000 ja veel pealegi on paras aeg vahetada seda sealt.
Aga samas mainin seda ka et esimene vahetus tuleks jah umbes 1500 kuni 4000 tagant, kuna siis on kulumine suurem ja eraldub rohkem saasta mis omakorda halvendab määrimis omadusi.
Postitatud: 26 Dets 2005, 22:43
Postitas hellish
Ja miks peak srolleri reduktori õli vahetama iga 1000km tagant?
ja see oleneb ka õlist mida kasutad.
Sinul võibolla teeninduse jah vahetatakse iga 3000 tagant ja teeninduse mehed teenivad.
See ei tähenda et peab nii tihti vahetama.
Ei tea kas minu rolleril, mis on üle 30 tuhande kildi läbi sõitnu, üldse vahetatud on seda õli. Eriti ma seda ei usu selleks et ükski omanik peale minu ei ole sellega erilist midagi teainud va yammu kes puhastas karpat.
Ja siiamaani roller sõidab ja midagi pole juhtunud. Miks peaks siis iga 3000 tagant vahetama?
Postitatud: 27 Dets 2005, 00:04
Postitas xzburnoutzx
Ramos öeldi konkreetselt 10000km ja siis üldjuhul vahetavad teeninduse vennad sul siis õli ära, kui piirajad maha võetakse - ehk kui sa esimest korda teenindusse lähed.
Postitatud: 27 Dets 2005, 09:59
Postitas cpipower
Mul on kasutusjuhendis et iga 3000km tagant ja kui sõidad kruusateel siis veel tihedamini

Postitatud: 27 Dets 2005, 10:30
Postitas SFX
hellish kirjutas:see 3000 käib cpi-de kohta

et nad ära ei laguneks
Yamaha keskuses öeldi,et esimene kord vaheta 1000kmi täissaamisel ja edasi umbes iga 3000kmi järel. Ega ta paha ei tee,kui sa seda mingi 3000kmi järel vahetad...hoiab puhtamana.
Postitatud: 27 Dets 2005, 12:29
Postitas SiD
endal 8k juba ees peaks vist ära vahetama...huvitav kas peaks mingi pesu ka tegema ja kas välja laskmiseks on mingi auk all w?

Postitatud: 27 Dets 2005, 13:09
Postitas cpipower
Täitmine ja väljalaskmine on eraldi.Mul saab täitmis punni käega lahti keerata ja väljalaskmise punn on ka seal reduktori külje peal.
Postitatud: 27 Dets 2005, 17:30
Postitas Rollerboy
Ma vahetasin ka alles eelmine suvi (1 korda

)viimane aeg oli,sest sealt tuli nagu hermeetik hele hall möga välja! Ma vahetasin nii nippel lahti roller külili vana jooksis kõik välja teistpidi külili ja uus sisse

Postitatud: 27 Dets 2005, 17:43
Postitas Kirs
Rollerboy kirjutas:Ma vahetasin ka alles eelmine suvi (1 korda

)viimane aeg oli,sest sealt tuli nagu hermeetik hele hall möga välja! Ma vahetasin nii nippel lahti roller külili vana jooksis kõik välja teistpidi külili ja uus sisse

Helehalliks mõgaks läeb õli reeglina siis, kui on segunenud veega. Sinul soovitaks uurida, et miks ja kuidas võis selline asi juhtuda. Ilma uurimata
võib midagi veel hullemat peale halli ´mõga´juhtuda. Ja sinu uue õli sissevalamisviis on ka kuidagi omapärane.

Roller teisele poole külili...mille järgi sa tead, et norm kogus õli sees on? Minu väheste teadmiste juures peaks ikka õli sisse-ja väljaniristamine normaalasendis käima.
Püstiasendis siis.
Postitatud: 29 Dets 2005, 16:20
Postitas Rollerboy
holma kirjutas:Rollerboy kirjutas:Ma vahetasin ka alles eelmine suvi (1 korda

)viimane aeg oli,sest sealt tuli nagu hermeetik hele hall möga välja! Ma vahetasin nii nippel lahti roller külili vana jooksis kõik välja teistpidi külili ja uus sisse

Helehalliks mõgaks läeb õli reeglina siis, kui on segunenud veega. Sinul soovitaks uurida, et miks ja kuidas võis selline asi juhtuda. Ilma uurimata
võib midagi veel hullemat peale halli ´mõga´juhtuda. Ja sinu uue õli sissevalamisviis on ka kuidagi omapärane.

Roller teisele poole külili...mille järgi sa tead, et norm kogus õli sees on? Minu väheste teadmiste juures peaks ikka õli sisse-ja väljaniristamine normaalasendis käima.
Püstiasendis siis.
mul muidex 1 nippel oligi aint kust välja lasta (selle pärast panin külili) ja samast kohast kust välja lasin panin uue sisse tõstsin püsti üle liig jooksis välja ja siis nippel peale tagasi
Postitatud: 29 Dets 2005, 17:05
Postitas StreetMoto
Ei usu mitte, et väljalaskeauk küljel on. See ikka allääres pesitseb. Iseasi, kas sa selle ära tunned. Tihti on ta täpselt samasuguse välimusega kui kogu küljekaant kinni hoidev poldirida.
Ja tagaülekande õli läheb ikka küllalt kiirelt selliseks helehalliks (isegi hõbedakarva) olluseks. Mõte sellest, et ta puhas on, kui sealt peale mitut tuhandet välja lasta, küll õige olla ei saa. Igaüks võib soovitada erinevaid vahetusvälpu, kes 1000 km, kes 3000, kes 10 000 km. Samas ei maksa see õlikogus suht mitte midagi. 1 liitrine purk õli on 100.- kr ringis ja seda kulub 1 vahetusele ka sõltuvalt rollust umbes 85-150 ml. Töö ise võtab aega u 10-15 minutit. Olen näinud piisavalt kokku jooksutatud tagaülekandeid. Seda peamiselt õlipuudusest tingituna, kuid eks saastase õli kasutamine kulutab kõiki hammakaid ja laagreis seal rohkem. Seega ei ole mingi suur töö ja finantskulu iga 3000km tagant see veerandtund kulutada ja õli seal ära vahetada.
Väike soovitus neile, kellel õliava on horisontaalpinnal. Abiks on 6 krooni maksev suur süstal esimesest apteegist.
Postitatud: 29 Dets 2005, 19:49
Postitas cpipower
Väljalaske punn ongi all ja seda on raske eristada , kuna seal on mitu samasugust polti.
Postitatud: 29 Dets 2005, 22:24
Postitas -lammutaja-
oskab keeegi öelda kas peugeot speedfight2 on kaks auku et ühest lased välja teisest sisse või ainult üks
Postitatud: 29 Dets 2005, 22:26
Postitas xzburnoutzx
Üldjuhul on vario allpool(reduktori juures) kruvi, mille lahti keerates jookseb õli välja. Sisse valad sealt, kus on mingi ala. kork reduktori peal.
Postitatud: 30 Dets 2005, 09:12
Postitas raiq
Speedfight2 kasutusjuhend:
www.peugeot-motocycles.fi/Speedfight.pdf
Kahjuks ainult soome keeles.