1. leht 3-st
Bike numbrimärk
Postitatud: 31 Dets 2005, 15:07
Postitas mr_priit
Bikedel on originaalis tihtipeale tagatule alla ehitatud suur kobakas numbrialus, mis toimib samas ka porilauana. Paljud mehed on selle sealt eemaldanud (IMO ainuke mõistlik lahendus disaini seisukohalt) ja pannud numbrimärgi tagarattast ettepoole porilaua seina külge. Endal siis plaan sama, ratas Kawa Z750.
Siin tekkis 2 küsimust meestele/naistele, kes nii on toiminud:
1. Kas politseinikega probleeme pole tekkinud numbrimärgi asukoha pärast? (iseenesest on number sealt nähtav, kui ta ära valgustada)
2. Kas tagaratta alt lendavad kivikesed tagatuld ei või ära lõhkuda, kui porilaud eemaldada?
Tänud ette kogemuste jagamise eest!
Postitatud: 31 Dets 2005, 15:58
Postitas Nigga
1. Kui ta sul korralikult nähtav on ja ka korralikult valgustatud, siis ei teki probleeme.
2. Kivid tuld ära ei lõhu, aga väikesed täksid ja kriimud tekivad ikka peale.
bike numbrimärk
Postitatud: 31 Dets 2005, 17:36
Postitas timoriik
ma arvan, et sul uuemat tüüpi number, selle eelmise variandiga oli küll jama. see ei tahtnud küll kuidagi ära mahtuda. numbri valgustus vajalik(politsei, TÜ)
Postitatud: 31 Dets 2005, 18:49
Postitas Nigga
Tegelikkuses ei või numbrimärgi asukohta ilma ARK-i loata muuta. Valgustus peab olema E-tähistatud.
Kui ümberpaigutus on korralikult tehtud ja sama moodi nähtav nagu originaalis, siis ei saa lihtsalt probleemi olla. Põhiline on võimalikult vertikaali ikkagi number jätta ja kohe kindlasti korralik valgustus.
Postitatud: 01 Jaan 2006, 04:19
Postitas Primo
Samas minul on lihtsalt see porikas ära lõigatud, kuid järgi jäi väike jupp porika plastist, kuhu külge sai kinnitada numbrialuse paari 6'se poldiga ning välimus jäi üliseks (puhtalt isiklik arvamus)
Edu ehitamisel

Postitatud: 01 Jaan 2006, 10:49
Postitas pets77
Tere head uut

Endal ka sama rattas ja tundub ,et ka plaan on sama.Silma on jäänud selline vidin ja võid kasvõi selle järgi midagi aretada.
http://www.lucas-bikersworld.com/de/kat ... n/28259419
Postitatud: 01 Jaan 2006, 18:38
Postitas mr_priit
Head uut
Jah, see vidin on ka mulle silma jäänud, aga 70EURi on ikka haiglaselt kallis sellise plekitüki eest IMO.
Kaalun ise variante, kas lasta lõigata alumiiniumplekist välja analoogne numbrialus (kus oleksid küljes ka kõrvad aftermarket-suundade jaoks) või panna number ikkagi tagaratta ette. Esimese variandi kasuks räägib kindlasti see, et numbrimärk kaitseb tagatuld kivide eest ja ülevaatuse-mentidega ei teki kindlasti probleeme. Teine variant jääb aga disaini poolest paremaks. Originaal porilaua-juraka sain eile kätte ilusti ja ratta välimus paranes oluliselt.
Kurat aga et valgustus peab olema E-märgistet, selle peale ma ei tulnudki - tellisin omale numbrimärgi valgustuse, mis on olemuselt valge diood poldipea otsas. Kas ta ka E on, see aga kahtlane.
Postitatud: 01 Jaan 2006, 21:41
Postitas Nigga
Ma usun, et ei ole. Samas nagu juba öeldud need on ainult eeskirjad :p
Kui valgustus on korralik ja number on pimedas selgelt loetav, siis ei ole probleemi!
Postitatud: 02 Jaan 2006, 12:30
Postitas bash
OT: Z750 ja z1000 maailma kenama persega rattad

Postitatud: 02 Jaan 2006, 13:33
Postitas Piipz
OT 2: no oleneb kes mul taga istub onju
Postitatud: 02 Jaan 2006, 13:41
Postitas mr_priit
OT 3: õige kõik

Postitatud: 20 Veebr 2007, 16:07
Postitas Tan121
Endal sama plaan GSXFifa
mr_priit: kust sa sellise tule leidsid.
Ratta ette ma õnneks ei saagi numbrit panna (kiusatus oli küll), kuna ta ei mahu sinna laiust pidi.
Ma usun, et vast ei riielda, kui number valgustatud on aga E tähist pole, sest originaalnumbrituld enam küll sinna panna ei taha, see ikka üsna kole.
OT: aga ei hakanud uut teemat tegema kuna jutt tagaotsast käib.
Kas keegi on pre98 GSXF'ile pannud tagumist porikat? Katridersi foorumist leidsin, et pidi sobima SV650 -99. Kas on ka muid variante, kuna gixxefile seda ei tehta.
Postitatud: 21 Veebr 2007, 09:14
Postitas alambe
3M-il tuli eelmise aasta lõpus välja seespoolt valgustusega numbrimärk, mis enam eraldi numbritulesid ei vaja. Saksas on need ka kasutusel, tõenäoliselt jõuavad ka meile hind oli vist kuskil 100€ tuuris. Eks paista kas tsiklitele ka saama hakkab, ma igatahes tungivalt soovitasin ,et võiks saada:)
alul mõtlesin ise sellise teha, kõll tiba teisel viisil.
katta number pleksiklaasiga ja õhutihedalt sinna külge kinnitada, pleksiklaasile puurida ülesse ja alla augud serva peale ja sinna piisav arv LEDe paigutada otsad katta spets metallprofiilidega ja ongi suht õhuke isevalgustub number olemas ja teostus ei tohiks ka väga kallis olla.
avariiväljapääsu sildid on osad sama tehnoloogiaga valgustatud.
http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/d ... c=SLNVideo
Postitatud: 21 Veebr 2007, 11:02
Postitas oma_jope
alambe kirjutas:
alul mõtlesin ise sellise teha, kõll tiba teisel viisil.
katta number pleksiklaasiga ja õhutihedalt sinna külge kinnitada, pleksiklaasile puurida ülesse ja alla augud serva peale ja sinna piisav arv LEDe paigutada otsad katta spets metallprofiilidega ja ongi suht õhuke isevalgustub number olemas
mul karvane tunne, et Eesti seadused ei luba numbrit pleksiklaasiga katta
Postitatud: 21 Veebr 2007, 11:18
Postitas alambe
[/quote]
mul karvane tunne, et Eesti seadused ei luba numbrit pleksiklaasiga katta[/quote]
nii seadusekuulekas ma ka pole
usun et see on igati parem variant kui pime number rattakoopas.
Postitatud: 21 Veebr 2007, 16:58
Postitas Nigga
oma_jope kirjutas:mul karvane tunne, et Eesti seadused ei luba numbrit pleksiklaasiga katta
Number peab olema nähtav ja loetav... muu on pohhuj põhimõtteliselt!
Postitatud: 15 Mär 2007, 16:34
Postitas trim
aga mul juhtus eismesel sõidupäeval, et numbrimärk otsustas sitasti külge pandud motodepoo alusega koos uitama minna ... kui keegi ehk leiab harjumaalt kose kandist numbri 75 PP siis oleksin enam kui tänulik kui see minuni jõuaks ...=)
Postitatud: 15 Mär 2007, 17:25
Postitas rifle
Mul on '93 aasta gixxefil kah kellegi eelmise omaniku poolt tagumine porikas ära nuditud ja numbrivalgustus nüüd seetõttu puudu. Oli plaan LEDidest ise valgustus nikerdada, kuid laiskus on ikka kohati päris suur ja seega kui keegi leiab kuskilt asjaliku väiksemat sorti numbrivalgustuse tule (olgu siis LEDidest või mitte), siis võiks teada anda.
Teine mõte oli gixxefi originaaltagatuld modida ja selle alumisse äärde läbipaistva klaasi riba tekitada. Kuna number on otse tule all, siis võiks tagatuli passiivselt ka numbrit valgustada. Esialgu ei oska ette kujutada kui edukalt see tervet numbrit võiks ära valgustada.
Postitatud: 15 Mär 2007, 18:52
Postitas Primo
rifle kirjutas:Mul on '93 aasta gixxefil kah kellegi eelmise omaniku poolt tagumine porikas ära nuditud ja numbrivalgustus nüüd seetõttu puudu. Oli plaan LEDidest ise valgustus nikerdada, kuid laiskus on ikka kohati päris suur ja seega kui keegi leiab kuskilt asjaliku väiksemat sorti numbrivalgustuse tule (olgu siis LEDidest või mitte), siis võiks teada anda.
Teine mõte oli gixxefi originaaltagatuld modida ja selle alumisse äärde läbipaistva klaasi riba tekitada. Kuna number on otse tule all, siis võiks tagatuli passiivselt ka numbrit valgustada. Esialgu ei oska ette kujutada kui edukalt see tervet numbrit võiks ära valgustada.
Rifle, sellest gixxefist ma rääkisingi

.Ja selle porika nudis juba saksmann ära.Depoos oli ta juba selline

Postitatud: 16 Mär 2007, 09:26
Postitas Tan121
Valmis niiskuskindel led masab 3-400.
Ise ostsin 2 valget ledi 30kr/tk, 2 ledi pesa 15kr/tk, 2 takistit 3kr/tk.
Pole vaja teha muud kui tinutada takisti ledi külge ja toitejuhtmed külge ühendada. Tööd umbes pool tundi ja 100kr kulu ja numbrivalgustid on küljes.
Pole veel testida jõudnud, ainuke mure on see, et peaks termokahaneva lahtised klemmid ära isoleerima, et niiskus liiga ei teeks.
Postitatud: 16 Mär 2007, 11:06
Postitas YamahaR6
Kui veel baigimees olin siis sõitsin 3 aastat ilma numbrivalgustuseta, ühel rattal oli number isegi tagakondli alla kinni pandud nii, et väga halvasti oli seda näha ja sel juhul ei olnud ka tagumisi suunatulesid. Politsei ei pööranud nendele asjaoludele kordagi tähelepanu. Nüüd on muidugi aastake mööda sellest, võibolla asjaolud muutunud.
Kas ratta alt lendavad kivid tulele ohtlikud on ei tea, kuid märja teekatte korral oli selg märg ja must küll.
NB! Et kellelgi ei tekiks tahtmist ohkima hakata- ei propageeri õiguserikkumisi, vaid vastasin lihtsalt küsimusele enda kogemustest lähtudes.
Postitatud: 19 Mär 2007, 07:47
Postitas rifle
Kui liigne laiskus kõrvale jätta ja louis.de-st kaeda, siis leiab sealt tavalise korraliku numbrivalgustuse 7.95€ eest.

Postitatud: 19 Mär 2007, 09:19
Postitas alambe
ina tegin endale sellise LED valgustusega
http://www.pildid.ee/albums/userpics/19 ... %20015.jpg
kui kellegil soovi, võin mõistliku tasu est veel teha.
Postitatud: 19 Mär 2007, 15:03
Postitas trim
rifle kirjutas:Kui liigne laiskus kõrvale jätta ja louis.de-st kaeda, siis leiab sealt tavalise korraliku numbrivalgustuse 7.95€ eest.

samasugune lamp on ka tallinnas veerenni lada poes müügil .. hinda kahjuks ei mäleta
Postitatud: 19 Mär 2007, 15:06
Postitas pulsar
autopoodidest saab selle asja umbes 35.- eest
Postitatud: 19 Mär 2007, 17:39
Postitas Nigga
Midagi hullemat numbrivalgustuse jaoks ei ole olemas kah muide...
Ma ei ütle, et sitasti valgustab vaid, et suurus ja välimus on kah ikkagi argument.
Postitatud: 19 Mär 2007, 17:42
Postitas davidsoniharald
Tee pimedas kah üks pilt, et kui ilus siis ikkagi on:)
Postitatud: 26 Mär 2007, 11:21
Postitas alambe
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Postitatud: 07 Mai 2012, 11:06
Postitas Fos
ma sain ülevaatusest lahti ja trahvi ka. Numbrimärk ei olnud originaal kinnitusega. Nõuetes on kirjas, et peab olema ülevalt vaadates nähtav 15 kraadi ulatuses ja alt vaadates 5 kraadi ulatuses, mul oli alt poolt vaadates vähem kui 5 kraadi - jeee, supper ohtlik viga, see vajas tõesti kordusülevaatust ja trahvi. Aitäh.
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Postitatud: 07 Mai 2012, 11:11
Postitas Kri§to
Fos kirjutas:ma sain ülevaatusest lahti ja trahvi ka. Numbrimärk ei olnud originaal kinnitusega. Nõuetes on kirjas, et peab olema ülevalt vaadates nähtav 15 kraadi ulatuses ja alt vaadates 5 kraadi ulatuses, mul oli alt poolt vaadates vähem kui 5 kraadi - jeee, supper ohtlik viga, see vajas tõesti kordusülevaatust ja trahvi. Aitäh.
Silma torkasid selle kinnitusega, või võeti kiirusega ette