1. leht 3-st

Ülevaatus(tean, et on teemasid olemas, aga ärge lukku pange)

Postitatud: 01 Jaan 2006, 17:23
Postitas vare271
Sooviks siis rohkem sellest arvele võtmisest teada saada, et mul pole rolleril dokumente, kuidas läbi saab?Kui palju see asi kokku maksma läheb, et arvele võtta?Kas ülevaatusel tuleb hakata käima ARK-s?Ja kas kindlalt peab masina ikka arvele võtma?

Postitatud: 01 Jaan 2006, 17:27
Postitas xzburnoutzx
Saatsin u. kuu tagasi ARK-i kirja, et kas tuleb jne. Öeldi, et seaduses muudatusi pole tehtud - seega ei pea arvele võtma :arrow:

Postitatud: 01 Jaan 2006, 18:16
Postitas malone322
Sooviksin ise teada, et kuidas rolleri võimsus ja kubatuur passi pannakse, kui see ARK-i värk ellu viiakse. Et kas ta käib ära teatud pukil kus võimsust mõõdetakse ja tippkiirust? Vabandan kui mõnes varajasemas teemas on selline küsimus olnud.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 18:19
Postitas hellish
Tegelt on selline probleem ümberehitatud rolleritega, et selleks et ümber ehitada on vaja ümberehitusluba. Ja kui seda ei ole ei lasta arvele ka võtta.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 19:38
Postitas gangsta
minu arust on seaduses selgelt öeldud, et ei othi üle 50cc olla ehk 70cc sealt kindlasti loäbi ei saaks.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 21:08
Postitas xzburnoutzx
Eino " kindel " see, et nad hakkavad sul kubatuuri mõõtma... Vaatavad kiiruse üle ja kõik.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 21:44
Postitas Pihelgas
xzburnoutzx kirjutas:
Eino " kindel " see, et nad hakkavad sul kubatuuri mõõtma... Vaatavad kiiruse üle ja kõik.

kuidas sa seda tead nii täpselt?

Postitatud: 01 Jaan 2006, 22:04
Postitas Kalapea
Tavaliselt või enamus silindritel on peale kirjutatud mitu ccm nad on.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 22:19
Postitas xzburnoutzx
Pihelgas kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:
Eino " kindel " see, et nad hakkavad sul kubatuuri mõõtma... Vaatavad kiiruse üle ja kõik.

kuidas sa seda tead nii täpselt?
Kubatuuri suhteliselt võimatu mõõta, ilma et silindri pead maha võtaks ja silma järgi ütleks. Mu śilindril pole mingit kubatuuri peal kirjas. Ei usu, et ka teistel oleks. Tean, et osadel stockidel on peal, aga, et Polini või Malossi omal midagi oleks, küll ei ole näind.

Ja ülevaatuseks originaali allapanek on ka võimalik.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 22:29
Postitas malone322
Eks selle seaduse täitumise korral peab orginaal mootori peale tagasi panema

Postitatud: 01 Jaan 2006, 22:32
Postitas SiD
kui just keegi tuttav pole selle ülevaatus värgi ja arvelevõtmisega seotud :wink:
kahju kyll tunnistada et korruptsiooni on palju :lol:

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:11
Postitas mca15
Mõelge kui palju on 50ccm Eestis. kui peaks nende kubatuure kondrollima hakkama, siis kulub iga rolleri peale päev (umbes), kust see raha ja aeg võetakse.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:16
Postitas Hyper
mca15 kirjutas:
Mõelge kui palju on 50ccm Eestis. kui peaks nende kubatuure kondrollima hakkama, siis kulub iga rolleri peale päev (umbes), kust see raha ja aeg võetakse.
Ongi noh.. ma ikka arvan, et kõik jääb samaks ja kui hakataksegi midagi ülevaatust nõudma siis 50 eeku ülevaatuse tegijale ja saad läbi..

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:19
Postitas Raigo
Teie muretse siin silindrite pärast.Saate kuidagi ülevaatuse läbi ja lendate politseil radarisse 45+ kiirusel...


Edasi fantaseerige ise
Head uut aastat ja ärge end pooleks tuunige.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:29
Postitas Lauri23
mca15 kirjutas:
Mõelge kui palju on 50ccm Eestis. kui peaks nende kubatuure kondrollima hakkama, siis kulub iga rolleri peale päev (umbes), kust see raha ja aeg võetakse.
Usu mind, kubatuuri on võimalik mõne sekundiga mõõta.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:31
Postitas SiD
ega jh...
siis hakkavad kehtima need seadused huntidele kah rohkem, nii et kes tahab olla esimene 18k tahvi maksja... :roll:

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:36
Postitas Lauri23
Eestis on juba päris palju rollereid. Kui nad tahavad, et see värk läbi läheks, siis ta ka läheb. Sel juhul töllerdaksid kõik need rollerid tallinnas 45km/h ja takistaks liiklust, eriti rollerite kokkutulekud kus rivis sõidetakse 45km/h :twisted: ja politsei ei saa midagi teha, kui ei rikuta muid seadusi. Õnnetuste arv kasvaks. Tegelikult võiksid nad teha, et peale teatud vanust võid sõita teedel lubatud kiirusega, peaasi et 50 kuupi. Näiteks 16 aastaselt. Kui oled 14 või 15, siis harjutad 45km/h.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:42
Postitas hellish
Ei tohi takistada liilust!
See on seadustes öeldud et pead sõitma parempoolse raja paremas ääres ja kui vaja isegi tee äärde seisma jääma et auto mööda lasta.

Ja vot see ongi kõige nõmedam asi. Võiks siis linnavahel autodega samas tempos sõita. Sõitke linnas 45 km/h kiirusega ja vaadake siis mis näoga autojuhid teid möödasõidul vaatavad.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:45
Postitas Lauri23
Liiklust takistad linnas nii või naa kui 45km/h, sõida nii paremal kui tahad.

Postitatud: 01 Jaan 2006, 23:54
Postitas mca15
Lauri23 kirjutas:
mca15 kirjutas:
Mõelge kui palju on 50ccm Eestis. kui peaks nende kubatuure kondrollima hakkama, siis kulub iga rolleri peale päev (umbes), kust see raha ja aeg võetakse.
Usu mind, kubatuuri on võimalik mõne sekundiga mõõta.
Jah siis tõesti kui istud peale ja teed väikese tiiru, kuid see ei tõesta, et see roller on suurem kui 50ccm.
Mul ei olnud enda endurol ühtegi dokumenti. Politseinikud ütlesid, et see mootorratas on 350ccm, kuigi on 50ccm. Asja sain lahendatud AS Ramo abil, kes kirjutas vastava dokumendi mulle, mis tõestas,et see on 50ccm.

Postitatud: 02 Jaan 2006, 00:04
Postitas Lauri23
Praegu on piirivalvel olemas väiksed aparaadid mis mõõdavad kubatuuri mõne sekundiga ära, nägin telekast. Mingi aparaat oli ka selline et lükad kuhugi silindri juurde ja lööd korra jalast ning rõhu järgi näitab kubatuuri ära. Ärge seda arvake et silindri maha võtmine ainuke võimalus on. Kui hakatakse kubatuuri kontrollima siis lähevad need aparaadid igale poole kasutusele.

Postitatud: 02 Jaan 2006, 00:09
Postitas xzburnoutzx
Lauri23 kirjutas:
Praegu on piirivalvel olemas väiksed aparaadid mis mõõdavad kubatuuri mõne sekundiga ära, nägin telekast. Mingi aparaat oli ka selline et lükad kuhugi silindri juurde ja lööd korra jalast ning rõhu järgi näitab kubatuuri ära. Ärge seda arvake et silindri maha võtmine ainuke võimalus on. Kui hakatakse kubatuuri kontrollima siis lähevad need aparaadid igale poole kasutusele.
Niimoodi mõõdetakse kompressiooni ;) lükkad ühe otsa küünla auku ja lööd vänta :roll: Suurem võimalus on see, et politseinikud küsivad masina Passi/Dokumente, seal kirjas - mis kubatuuriga masin on. Ega igalühel võimsam mootor vahele pandud pole

Postitatud: 02 Jaan 2006, 11:55
Postitas gangsta
Kas te tõesti arvate, et kui seaduses on kirjas 50cc, siis seda ei kontrollita. Miks pannakse 125cc piirajad peale enne ülevaatusele minemist. Selleks et sealt läbi saada. Ja teadus on piisavalt arenenud, et kubatuuri kiiresti mõõta. Ühesõnaga ärge hakake roosade pilvede sees vabandusi mõtlema, et teie 70cc ülevaatuselt läbisaab. Mõelge nii kuidas asjad on ja siis ei ole pärast see üllatus, et miks läbi ei saanud, et siin öeldi et ei kontrolita kubatuuri.

Postitatud: 02 Jaan 2006, 12:28
Postitas Säga
hellish kirjutas:
Ei tohi takistada liilust!
See on seadustes öeldud et pead sõitma parempoolse raja paremas ääres ja kui vaja isegi tee äärde seisma jääma et auto mööda lasta.

Ja vot see ongi kõige nõmedam asi. Võiks siis linnavahel autodega samas tempos sõita. Sõitke linnas 45 km/h kiirusega ja vaadake siis mis näoga autojuhid teid möödasõidul vaatavad.
ja jalgratta tee olemasolul ning kui see on pideva joonega eraldatud jalakäiate teest, siis ON KOHUSTUSLIK sõita jalgratta teel! mitte ronida autode vahele seiklema

Postitatud: 02 Jaan 2006, 12:58
Postitas hellish
eraldatud või mitte, kuid jalakäiad ei saa ju aru et nemad peavad omal pool käima ja käivad ikka terve tee peal.
See on juba palju ohtlikum! Sõidad 45-ga ja järsku astub jalakäia ette.
Ega 45km/h nii väike kiirus ka ei ole et siis midagi ei juhtu.

Postitatud: 02 Jaan 2006, 13:12
Postitas Säga
hellish kirjutas:
eraldatud või mitte, kuid jalakäiad ei saa ju aru et nemad peavad omal pool käima ja käivad ikka terve tee peal.
See on juba palju ohtlikum! Sõidad 45-ga ja järsku astub jalakäia ette.
Ega 45km/h nii väike kiirus ka ei ole et siis midagi ei juhtu.
no ega siis nii ka ei saa, et sõidad koguaeg lubatud suurima kiirusega ja teised liiklejad ei koti üldse.. kuigi õnnetuse korral ilmselt määritakse segasüü kaela . Aga kui on olemas eraldatud jalgrattatee ja sa ikka sõidad sõiduteel, siis on politseil õigus sind selle eest karistada. kahjuks pole vist enamus politseisid sellega vist kursis :x

Postitatud: 02 Jaan 2006, 13:20
Postitas Pohlakas
hellish kirjutas:
eraldatud või mitte, kuid jalakäiad ei saa ju aru et nemad peavad omal pool käima ja käivad ikka terve tee peal.
See on juba palju ohtlikum! Sõidad 45-ga ja järsku astub jalakäia ette.
Ega 45km/h nii väike kiirus ka ei ole et siis midagi ei juhtu.
Ongi nii, käisin suve poole rattaga Auras trennis ja täiesti vöimatu oli Riia mäest alla tulla(eraldatud könnitee) nt. vanamutid absoluutselt kogu aeg rattateel, siisnn. tibid könnivad 6-kesi reas ja vötavad terve tee enda alla.
sealt 30-35km/h alla söita oli jubva päris raske.

Postitatud: 02 Jaan 2006, 13:22
Postitas xzburnoutzx
gangsta kirjutas:
Kas te tõesti arvate, et kui seaduses on kirjas 50cc, siis seda ei kontrollita. Miks pannakse 125cc piirajad peale enne ülevaatusele minemist. Selleks et sealt läbi saada. Ja teadus on piisavalt arenenud, et kubatuuri kiiresti mõõta. Ühesõnaga ärge hakake roosade pilvede sees vabandusi mõtlema, et teie 70cc ülevaatuselt läbisaab. Mõelge nii kuidas asjad on ja siis ei ole pärast see üllatus, et miks läbi ei saanud, et siin öeldi et ei kontrolita kubatuuri.
Sellepärast, et A1 load on mõeldud 125ccm ja mitte rohkem kui 11kw. Ega, kui nad piirajad pealt ära võtavad kubatuur kasva - vaid kilowatid suurenevad. 125ccmidel mõõdetakse jõudu, et ei oleks üle 11kw(rolleritel mõõdetakse järelikult kiirust, et ei ole üle lubatu - samamoodi küsitakse 125ccm vendade käest masina dokumente, et saada kinnitust mootori kubatuurist)

Rolleritele pole antud võimsuse piirangut, vaid on antud 50ccm ja 45 km/h. Mõtle milline ajaraisk oleks see ARK-ile, kui peaks iga rolleri läbi vaatama jne. et kõik oleks korras. Paned oma piiraja peale, annad neile oma passi, kus kirjas, et on 50ccm ja saad oma tõendi.

Kolmandaks, ARK-ist öeldi, et sellist asja ei ole plaanitud tulema, seega pole mõtet sellisel teemal üldse vaielda.

Postitatud: 02 Jaan 2006, 13:40
Postitas oldmoped
uue liiklusseaduse kunagi kehtimahakkamisel on eelnu järgi vaadates olemas täiesti ka võimsuspiirang - max 4kw.

Postitatud: 02 Jaan 2006, 13:41
Postitas xzburnoutzx
oldmoped kirjutas:
uue liiklusseaduse kunagi kehtimahakkamisel on eelnu järgi vaadates olemas täiesti ka võimsuspiirang - max 4kw.
Siis oleks tõesti juba natuke nadi, aga kui piiraja peale panna(mis tuleb nagunii teha) siis ei ole ka sellest suurt probleemi.