1. leht 2-st
Vaja abi naked bike`i valikul
Postitatud: 08 Jaan 2006, 13:08
Postitas Tihver
Aitan, siis sõbrale motikas otsida, raudne hinnapiir on 3000EUR üle selle ei tohi minna. Välja oleme selekteerinud sellised mudelid:
Yamaha XJ 600 Diversion
Suzuki GSF Bandit 600
Honda CB600 Hornet
Suzuki SV 650
Suzuki GSX750
Honda CB750 Sevenfifty
Kawasaki ZR-7
Yamaha XJR 1200
Suzuki GSF Bandit 1200
Soovitage siia nimekirja sobivaid isendeid, et valikut laiendada ja oodatud ka kõik kommentaarid nende rataste kohta.
Tänud
Postitatud: 08 Jaan 2006, 13:24
Postitas Rennes
HORNET!!!!
Postitatud: 08 Jaan 2006, 13:46
Postitas bash
Hornet või SV
Postitatud: 08 Jaan 2006, 13:49
Postitas loonik
Kui seatud hinnapiiri mahub ära Bandit 1200, siis ei saa ma täpselt aru mida te seal veel valite. Olen ise omanud 600 Banditit ja võrreldes sama kubatuuriga Hornetit, siis küll - Honda parem valik. Aga 1200 Suzuki on hoopis teine teema ning hakata otsima 600 cc eeliseid 1200 cc ees on üsna kuiv ja vähe veenev jutt.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 13:55
Postitas loonik
Tahaks siis ka teada, et miks see Hornet siis nii hea on? Ehk oskavad soovitajad kirjeldada ka konkreetsemalt seda soovitust? Ainult nimest jääb vähemalt minu veenmiseks küll väheks, tahaks ikka tõsisemaid argumente kuulda.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 14:13
Postitas Kommionu
Hornet my a??....
Loomulikult on selleks rattaks ju Suzuki GSF Bandit 1200...
Iserasi kas 3000.- EUR eest seda 1200ccm ikka saab....
Postitatud: 08 Jaan 2006, 14:16
Postitas Tihver
Oskab keegi midagi nimekirja juurde lisada?
Postitatud: 08 Jaan 2006, 14:38
Postitas Kommionu
Tihver kirjutas:Oskab keegi midagi nimekirja juurde lisada?
Oskaks ikka küll, kui sa poleks hinnapiiri 3000.-EUR seadnud

Postitatud: 08 Jaan 2006, 15:07
Postitas Tihver
3000EUR on esimeseks rattaks isegi päris kopsakas summa. Ise maksin oma CB750 eest 2000EUR + transa.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 15:26
Postitas Raigo
Yamudelt pakuks FZS 600S too vist jääb kalliks aga võib ka leida XJR 1200.
Aga muidu pakuks ka 1200-st banditit.Momendipomm
GSX750F ei ole küll imo naked ratas

Postitatud: 08 Jaan 2006, 15:40
Postitas Tihver
Raigo kirjutas:Yamudelt pakuks FZS 600S too vist jääb kalliks aga võib ka leida XJR 1200.
Aga muidu pakuks ka 1200-st banditit.Momendipomm
GSX750F ei ole küll imo naked ratas

Mis tüüpi rattaks Sa
seda siis nimetad???
Postitatud: 08 Jaan 2006, 15:49
Postitas Tihver
Raigo kirjutas:Yamudelt pakuks FZS 600S too vist jääb kalliks aga võib ka leida XJR 1200.
Aga muidu pakuks ka 1200-st banditit.Momendipomm
GSX750F ei ole küll imo naked ratas

FZS 600S läheb hinnapiirist välja ja ei meeldi ka välimuselt. XJR 1200 on väga hea soovitus ja neid salles hinnas ka valida.
Tänud
Postitatud: 08 Jaan 2006, 15:49
Postitas Raigo
Touring bike ,vaata mu avatari,ka uuem gsx on full gondliga.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 16:28
Postitas CB500
Lihtsam oleks nõu anda kui otsustate ära, millise töömahuga ratast tahate? 600 & 1200 on niivõrd erineva momendikõveraga mootorid, et neid ei anna võrrelda.
Kui palju sõbral sõidukogemust on?
Postitatud: 08 Jaan 2006, 17:01
Postitas ets
Kawasaki ZR-7 oleks ka täitsa mõeldav sellise hinnaga.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 18:05
Postitas sang
täpsustaks tingimusi:
- kus sõber põhiliselt sõita tahab (linn/mnt)?
- mitmekesi sõber sõita tahab (üksi/kaksi)?
- kui kaugele ta korraga sõita tahab (Keilasse/Calais'i)?
- kas ta kiirusepiiranguid armastab/ei armasta?
Hinna kohta: kas 3Keuri sees on ka toomise/registreerimise hind ja muud esmased hooldused/remondid? Toomine maksab üldiselt mitte vähem kui 5Keek, remont/hooldus võiks arvestada 10% ostuhinnast.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 18:28
Postitas Tihver
CB500 kirjutas:Lihtsam oleks nõu anda kui otsustate ära, millise töömahuga ratast tahate? 600 & 1200 on niivõrd erineva momendikõveraga mootorid, et neid ei anna võrrelda.
Kui palju sõbral sõidukogemust on?
Sõidukogemust ei ole just palju. Põhiliselt vene masinatega.
Töömahu kohta ütleks, et pigem suurem kui 600cc. Ise ostsin esimeseks rattaks 750cc ja ei arva, et seda liiga palju oleks.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 18:40
Postitas Tihver
täpsustaks tingimusi:
- kus sõber põhiliselt sõita tahab (linn/mnt)?
Rohkem maanteel kui linnas
- mitmekesi sõber sõita tahab (üksi/kaksi)?
Suurema osa ajast üksi, aga reisida ka kahekesi
- kui kaugele ta korraga sõita tahab (Keilasse/Calais'i)?
Põhiliselt liikleks Eestiks, aga kord suve jooksul võtaks ette ka välisreisi
- kas ta kiirusepiiranguid armastab/ei armasta?
No maanteel 120-130km/h võiks saada ikka rahus kulgeda, nii et möödasõitudeks ka jõudu jätkuks.
Hinna kohta: kas 3Keuri sees on ka toomise/registreerimise hind ja muud esmased hooldused/remondid? Toomine maksab üldiselt mitte vähem kui 5Keek, remont/hooldus võiks arvestada 10% ostuhinnast.[/quote]
Ideaalis võik 3k EUR`i sees olla motikas, ära toomine, arvele võtmine ja esmane hädavajalik hooldus. 5000kr toomisele ja 10% ostuhinnast hooldusele on natuke palju pakutud. 3500krooniga saab motika kindlasti Eestisse ja 1500-2000kr hooldusele sõltuvalt sellest, mis eelmise omaniku poolt tehtud on ja mis tegemata.
Kõik sõltub masinast ja kui leiab midagi, mis 3000EUR`i väärt, siis läheb ka see summa ratta peale.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 18:47
Postitas Tihver
ets kirjutas:Kawasaki ZR-7 oleks ka täitsa mõeldav sellise hinnaga.
Väga hea soovitus, lisan nimekirja
Suzuki SV 650
Suzuki GSX750
Honda CB750 Sevenfifty
Kawasaki ZR-7
Millist nendest soovitate ja miks?
Postitatud: 08 Jaan 2006, 19:43
Postitas pärnakas
igati mõstlik valik ka yamaha xj 600N. Üks selline isend on järgmisel nädalal väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega saksast saabumas!!!
Postitatud: 08 Jaan 2006, 19:47
Postitas CB500
Lepiks nüüd kokku, et me ei tee sellest teemast "osta minu ratas ära" teemat.

Postitatud: 08 Jaan 2006, 19:58
Postitas Kommionu
pärnakas kirjutas:igati mõstlik valik ka yamaha xj 600N. Üks selline isend on järgmisel nädalal väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega saksast saabumas!!!
Vat sellise juttuga käi küll per??e või veelgi parem...KEBI PÄRNUSSE!!!
Postitatud: 08 Jaan 2006, 22:14
Postitas Len
Selle raha eest minu arust kaks kõige paremat mis saada on peaks olema Honda Hornet , ja Suzuki GSF 600 Bandit.

valik
Postitatud: 08 Jaan 2006, 22:33
Postitas Hr.Nõel
ainuõige selle raha eest oleks 1200 bandit,või miks ka mitte 900 diversant.
Postitatud: 08 Jaan 2006, 23:52
Postitas CB500
Siin on SV ja Horneti omaniku kommentaar:
I have both bikes. 98 Hornet and 99 SV650s
www.bikepics.com/pictures/441303/
Those two are mine.
I had the Hornet first and then bought the sv. At first, I found the sv to be a much nicer ride. It was relatively comfortable for it's seating position, it sounded fantastic, it had a good amount of power and can beat my mates ninja up to about 40mph and also had a good tank range. It also handles very well.
However, where I live, there are plenty of long fast corners and straight and the little 650 runs out of puff everywhere. Especially up near loch lomond where I was trying my best to squeeze more than 125 out of it but it wasn't going any faster.
The hornet was soooo much more powerful than the sv, it had bags of top end power which makes up for the sv's VERY MARGINAL advantage at the lower end of the rev range. My hornet kept going after an indicated 140 and it REALLY pulls well up to that final speed. The SV does pull well up to 110, but then jsut runs out of puff. I have to say I am disappointed and am selling the SV650 after owning it for a month. Nice relaxed bike but not quick enough - Am now looking for a rsv mille as I do like the character of the vtwin.
So tehre you have it. I rate the hornet very highly, higher than the sv. But I am seling both for a bigger vtwin.
Viimasest lausest ei maksa siiski järeldada, et tegemist on lahjade ratastega.
@üritab jahutada Eestis maad võtva cc hullusega.
Postitatud: 09 Jaan 2006, 13:29
Postitas sang
Ideaalis võik 3k EUR`i sees olla motikas, ära toomine, arvele võtmine ja esmane hädavajalik hooldus. 5000kr toomisele ja 10% ostuhinnast hooldusele on natuke palju pakutud. 3500krooniga saab motika kindlasti Eestisse ja 1500-2000kr hooldusele sõltuvalt sellest, mis eelmise omaniku poolt tehtud on ja mis tegemata.
Kes sulle 3500eegu eest tsikli Saksast toob? Kui sul oma jopet pärakäruga kuskil ei ole ja loodad leida mingi firma/äratooja, siis on 4K üldiselt miinimum. Regamine maksab suurusjärk 1500, pluss esimene kindlustus, pluss ülekandetasud (ülekandega maksmine on kõige turvalisem) pluss muud kulud (bensukulu, telefonikõned saksamaale, liigud jne jms).
Hooldusega on samamoodi, kuidas joppab. Omast kogemusest: tagarehv pidi olema poolkulunud, tegelikult olid vaid servad korras, pealt oli täiesti viimasel piiril. Aku pidi olema tuttuus aga ikka on vaja pool aastat peale ostu välja vahetada, õlid+filtrid, ketid-hammakad lähevad ikka küllalt kiirelt väljavahetamisele üldjuhul. Lisaks Murphy seadus: nagunii juhtub kohe midagi (N: enda esimesel japsi tsiklil kukkusin esimesel sõidul vähesedki küljes olnud plastid pooleks). Nii et võibolla on 10% liialdus, kui ostad aasta-kaks vana tsikli, aga ma siiski soovitaks sellega igaks juhuks arvestada ja mingi raha reservi jätta.
Postitatud: 09 Jaan 2006, 17:51
Postitas Tihver
sang kirjutas:Ideaalis võik 3k EUR`i sees olla motikas, ära toomine, arvele võtmine ja esmane hädavajalik hooldus. 5000kr toomisele ja 10% ostuhinnast hooldusele on natuke palju pakutud. 3500krooniga saab motika kindlasti Eestisse ja 1500-2000kr hooldusele sõltuvalt sellest, mis eelmise omaniku poolt tehtud on ja mis tegemata.
Kes sulle 3500eegu eest tsikli Saksast toob? Kui sul oma jopet pärakäruga kuskil ei ole ja loodad leida mingi firma/äratooja, siis on 4K üldiselt miinimum. Regamine maksab suurusjärk 1500, pluss esimene kindlustus, pluss ülekandetasud (ülekandega maksmine on kõige turvalisem) pluss muud kulud (bensukulu, telefonikõned saksamaale, liigud jne jms).
Hooldusega on samamoodi, kuidas joppab. Omast kogemusest: tagarehv pidi olema poolkulunud, tegelikult olid vaid servad korras, pealt oli täiesti viimasel piiril. Aku pidi olema tuttuus aga ikka on vaja pool aastat peale ostu välja vahetada, õlid+filtrid, ketid-hammakad lähevad ikka küllalt kiirelt väljavahetamisele üldjuhul. Lisaks Murphy seadus: nagunii juhtub kohe midagi (N: enda esimesel japsi tsiklil kukkusin esimesel sõidul vähesedki küljes olnud plastid pooleks). Nii et võibolla on 10% liialdus, kui ostad aasta-kaks vana tsikli, aga ma siiski soovitaks sellega igaks juhuks arvestada ja mingi raha reservi jätta.
Ei tahaks seda teemat päris läbuks muuta, aga pean siiski ütlema, et novembris ostsin ebay.de`st 1993 aasta Honda CB750. Motika hind oli 2009EUR, koos ülekandega, ära toomisega, arvele võtmisega, ülevaatusega ja kindlustusega üheks kuuks läks see mulle maksma 36000krooni. Kett + hammakad sõitnud paar tuhat kilomeetrit, kummid sõitnud paar tuhat kilomeetrit, õlid-filtrid, küünlad jne. vahetatud 2005. aasta. Aku 1,5 aastat vana. Ratas näeb välja nagu uus. Ise ostsin ainult katte ja panin talveks seisma. Kevadel õlivahetus, väike hooldus ja sõitma.
Mitte mingisuguseid abistavaid tutvusi ei omanud.
Re: Vaja abi naked bike`i valikul
Postitatud: 09 Jaan 2006, 19:48
Postitas napalm
Tihver kirjutas:Aitan, siis sõbrale motikas otsida, raudne hinnapiir on 3000EUR üle selle ei tohi minna. Välja oleme selekteerinud sellised mudelid:
Yamaha XJ 600 Diversion
Suzuki GSF Bandit 600
Honda CB600 Hornet
Suzuki SV 650
Suzuki GSX750
Honda CB750 Sevenfifty
Kawasaki ZR-7
Yamaha XJR 1200
Suzuki GSF Bandit 1200
Soovitage siia nimekirja sobivaid isendeid, et valikut laiendada ja oodatud ka kõik kommentaarid nende rataste kohta.
Tänud
Z1000 (kvaliteetsem jupp kui Z750'nel)
600 Hornet (kvaliteetsem jupp kui 900'jal)
Hinnad enam vähem samad sõltub kust ostad.
tsikikl
Postitatud: 09 Jaan 2006, 19:58
Postitas kurisookaru
MInu soovitus on Kawasaki Zr-7, kuna ise olen seda omanud ühe hooaja ja midagi laita ei saa. Algajale on ta ka paras, ei ole liiga kiire ja ka mitte just aeglane. Sõidu asend suht mugav, eriti pikka maad lasta (oma kogemuste põhjal võin kinnitada, Soomes polaarjoone pealt ca 850 kilomeetrit jutti kahekesi Lahti ei olnud hullu midagi 10 tunniga .). Eelmine hooaeg läbisõit 8500 kilti ei mingeid viperusi. Bensiini ca 4,5l sajale ,kahekesi kuskil 5l. Näeb hea välja ja on parajalt suur. 120km/h Keskminselt lasta on paras kiirus.
Re: Vaja abi naked bike`i valikul
Postitatud: 09 Jaan 2006, 20:25
Postitas CB500
napalm kirjutas:Tihver kirjutas:Aitan, siis sõbrale motikas otsida, raudne hinnapiir on 3000EUR üle selle ei tohi minna. Välja oleme selekteerinud sellised mudelid:
Yamaha XJ 600 Diversion
Suzuki GSF Bandit 600
Honda CB600 Hornet
Suzuki SV 650
Suzuki GSX750
Honda CB750 Sevenfifty
Kawasaki ZR-7
Yamaha XJR 1200
Suzuki GSF Bandit 1200
Soovitage siia nimekirja sobivaid isendeid, et valikut laiendada ja oodatud ka kõik kommentaarid nende rataste kohta.
Tänud
Z1000 (kvaliteetsem jupp kui Z750'nel)
600 Hornet (kvaliteetsem jupp kui 900'jal)
Hinnad enam vähem samad sõltub kust ostad.
Wow! Mind täitsa huvitab kustkohast saab osta näiteks Z1000 3000euri eest?
Teine asi mis mind huvitab, mis osas 600 Horneti jupid kvaliteetsemad on kui 900.