kas saab nukvõlli ketti pingutada????
ei tea äkki on klapid läbi aga äkki kett lodev??
No ikka saab. Nukaketipinguti aseb sellel rattal 1 silindri (vasakult paremale lugedes) juures. Üldiselt on tal automaatpinguti. Kui pinguti peaks juba lõpus olemas siis ei aita muud kui uue keti panek. Endal oli ka vaja ühekorra pingutada kui sai klappe vahetatud, siis sai seda tehtud. Midagi keerulist sealjyrgen168 kirjutas:kawasaki zx10 89a.
Lõdva nukakett võib teha igaugu huvitavaid sahinaid ja rahinaid, aga klõbin.. hmm.jyrgen168 kirjutas:a mul veel yamu xj650 81 aasta oma kas tollel on ka võimalik kusagilt pingutada ???
Jah oleneb nüüd mida lammutada. See millest mina rääkisin eeldab vaid klapikambrikaane eemaldamist ja klapivahede kontrolli jm, mis teadagi on rutiin hooldus, mis ehk ei eelda mainitud venna otsimist.loodusevingerpuss kirjutas:Lihtsam kui kutsud ennem lammutamist mõne teadjama venna asja uurima
Ei hakanud uut teemat tegema.
Poker Run-i ajal hakkas nukakett hirmsasti kõrisema.
Kas on võimalik Honda CBR 600F -il nukaketti ise pingutada?
Kus asub nukaketi pinguti?
Rainer
Panthera ütles!
Ei hakanud uut teemat tegema.
Poker Run-i ajal hakkas nukakett hirmsasti kõrisema.
Kas on võimalik Honda CBR 600F -il nukaketti ise pingutada?
Kus asub nukaketi pinguti?
Rainer
Tead Rainer seda küsi Jussike-se käest temal oli 600f ja tema kõrvaldas enda rattal selle mure kuidagi!!
Otsing on ikka vahest hea asi...
Palun: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=19709
Samas... kuna sul on 92 aasta CBR siis pakun, et mine poodi uue nukaketi pingutaja ning keti enda järgi
Ennem muidugi võta lahti ja mõõda kõik üle kas on üldse vaja.. äkki on see klõbin hoopis millestki muust? Klapivahed või jumal teab..
automaatpingutit saab ka natuke tagant aidata, aga muidugi mõistuse piires, mina keevitasin lihtsalt pinguti natuke (1cm) pikemaks ja panin vedrule ühe seibi alla, aitas ka.
Seda modimist ma lugesin ... Modimise abil saan ma tiksumise ära ...
Kuid see on lausa jube kõrin
Okei ...
Uurin kasutaja Jussike -se käest ...
Tänud
Margusxx kirjutas:automaatpingutit saab ka natuke tagant aidata, aga muidugi mõistuse piires, mina keevitasin lihtsalt pinguti natuke (1cm) pikemaks ja panin vedrule ühe seibi alla, aitas ka.
Kuulge olge nüüd normaalsed!!!
See automaatpinguti käik on ikka tehase poolt ette nähtud NORMAALSE keti kulumise kompenseerimiseks.
Kui nüüd üks sent otsa keevitada, siis peab see kett ikka täiesti omadega õhtul olema. Kas on mõtet riskida sellega, et nukakett puruks läheb? See remont on oluliselt kallim, kui nukaketi vahetus!
Ma ei hakka üldse rääkima sellest, et nukafaasid paigast ära lähevad aga selliste kulibinite jaoks on vist ratta korrasoleku kriteerium, et ta üldse käima läheb.
need kulibinid oskavad oma kätega ka midagi teha, mis mõte sel foorumil oleks kui igale küsimusele oleks vastus, et osta uus ja pane külge, loe enne läbi millest jutt ja siis hakka keksima. Miks sinu arust pannakse dragidele ja racing ratastele manuaal pingutid? selleks et nukakraade paigast ajada ja nukaketti puruks lasta?
Margusxx kirjutas:need kulibinid oskavad oma kätega ka midagi teha, mis mõte sel foorumil oleks kui igale küsimusele oleks vastus, et osta uus ja pane külge, loe enne läbi millest jutt ja siis hakka keksima. Miks sinu arust pannakse dragidele ja racing ratastele manuaal pingutid? selleks et nukakraade paigast ajada ja nukaketti puruks lasta?
Sa oled ikka .... küll. OK
Racing ja drag mootoritel on manuaalpingutid sellepärast, et sellisite rapsakate juures mis nendel ratastel nukakett taluma peab võib automaatpinguti järele anda. Seda tehakase lihtsalt ettevaatusabinõuna.
Mitte ei keevitata reguleerimisulatusest väljas olevale pingutile järjekordne tükk juurde.
ehh, ma ei viitsi vaielda sinuga, loe uuesti ja mõtle hästi järgi, sul miskit tabamata jäänud.
Margusxx kirjutas:ehh, ma ei viitsi vaielda sinuga, loe uuesti ja mõtle hästi järgi, sul miskit tabamata jäänud.
No seleta mulle lollile siis uuesti üle ja tee puust ja punaseks ette.
Juhul kui keegi tahab HONDA CBR929RR nukaketipingutit vahetama hakata siis ise lükkasin paagi kõrvale, eemaldasin karpad ja kaheksase lehtvõtmega poldid lahti. Mingid padruni väiksemaks käiamised, kardaanid, pikendused ja painduvad otsikud ei aidanud. See saadanas on nii mootori ja raami vahel, kuhu normaalselt ligi ei pääse.
Margusxx kirjutas:ehh, ma ei viitsi vaielda sinuga, loe uuesti ja mõtle hästi järgi, sul miskit tabamata jäänud.
Mis siin ikka vaielda. Nuka ketil peab olema n lüli korral teatud pikkus x. Kui kett kulub, siis saab sama arvu lülide juures pikkusest x pikkus x+y kusjuures y-> lõpmatus. Kui pinguti max käik on ammendunud, siis on y saavutanud oma piirväärtuse ( tegelikult vist juba mõned ajad enne seda). Ma usun, et võidusõitjad kohe kindlasti ei modi pingutit selleks, et piirväärtusest üle minna. Pigem vahetavad keti varem ära.
See pinguti modimine lisatüki abil on samast valdkonnast nagu kulunud veoketil lüli vahelt ära võtmine : asi sellega korda ei saa. Põhiküsimus ei ole ju mitte keti pingutamises vaid tema õiges sammus.