1. leht 1-st

Yamaha wr250f

Postitatud: 26 Jaan 2006, 17:25
Postitas -Mart-
mida arvate sellisest masinast --> http://mobile.de/SIDVkJCL6fQM3IeNceTTdH ... 1193233938&

minu arust tundub suht normaalne, aga tahaks teie arvamust, kellegil on ka selline ?

Postitatud: 26 Jaan 2006, 19:12
Postitas Piipz
:twisted: minuarust tundub ka suht normaalne, nüüd on kokku juba kaks inimest, kes nii arvavad :twisted:

aga asjast, minuteada sõitis rennes sellega.

Postitatud: 26 Jaan 2006, 19:23
Postitas C4
täitsa lahe masin aga minu meelest natuke kallis 250-nese kohta :P aga seda arvan mina...

Postitatud: 26 Jaan 2006, 19:38
Postitas WR
Mul on sulle pakkuda Yamaha WR450f...valmistatud aastal 2004, hulk lisasid ja täiesti korralik...kui huvi on anna teada!

Kert

Postitatud: 26 Jaan 2006, 19:40
Postitas Siller
Eks Rennes oskab sellest asjast lähemalt rääkida. Nüüd jällegi oleneb asi sellest, kus kohas sa sellega sõitma tahad hakata. Kas ainult metsas või ka mujal. Minuteada sellega eriti ei kannata pikemaid maid panna, et rohkem selline offroad pill.

Postitatud: 26 Jaan 2006, 19:49
Postitas -Mart-
kallis ta küll 250 kohta pole, ainult 880 km sõitnud, päris uuena maksab esinduses ca. 115

Postitatud: 26 Jaan 2006, 21:08
Postitas Rennes
Superluks ratas on, mul oli küll 2002 a mudel, ilma E-starterita. See on suur pluss kui reieni mudas oled ja välja sureb, no ei jaksa vahest enam käima lüüa. Kaalu on vähe (102 kg kuivalt vist oli minu), jaksu on sitaks, mina selle masina limiitideni jõudmisest võisin vaid unistada. Ok sirgel teel oskab igaüks kuivaks keerata, aga endurorajal ... no see on pisut teine muinasjutt. Vigu ei oskagi välja tuua sellel suurt, kui tõesti siis aint e-starteri puudumine. Minu konkreetsel pillil oli veel vähe teine tuli ees, selle ühendus jamas vähe, aga see pole mudeli viga. Käima läks ilusti (samas kui suutsid täis tõmmata, siis trampisid emaseks ennast :)) Amordid super (algaka jaoks, mina paremaid pole osanud tahta), teel püsis nagu rong, ole aint mees ja hoia kinni. Hüpata sai ka, amorte pole kordagi põhja saanud. Uskumatult palju sõiduvigu andis see ratas mulle andeks. Ei oskagi suurt midagi eriti rohkem. A esimesi ketirattaid läks suht kiirelt. Muidu aint vaheta õli ja pese õhufiltrit. Vot jah. Kui midagi konkreetsemat meelde tuleb, siis küsige.

Postitatud: 26 Jaan 2006, 21:53
Postitas -Mart-
:D
suured tänud, kellegil rohkem infi pole?

sellele tsiklil mille lingi andsin peaks tegelikult e-starter olema ju?
mainitud pole aga 2005 aasta wr250f - l peaks olema e-starer? :?

Postitatud: 26 Jaan 2006, 22:17
Postitas hannes
-Mart- kirjutas:
:D
sellele tsiklil mille lingi andsin peaks tegelikult e-starter olema ju?
mainitud pole aga 2005 aasta wr250f - l peaks olema e-starer? :?
Aga on ju mainitud: E-u. Kickstart, see E ongi e-starter

Postitatud: 26 Jaan 2006, 22:25
Postitas -Mart-
sryy :D :oops:
ma sain alguses Rennese tekstist miskit valesti aru :)

My bad :lol:

Postitatud: 27 Jaan 2006, 10:45
Postitas madka
E-starter tuli juba 2003 aasta mudeliga.
Aa läheb ka kickstarteriga käima kenasti, eriti kui küünal õigel ajal vahetatud.
Algaja jaoks on jõudu loomamoodi ja saab ka hädapärast maanteel sõita, jalgu ei jää, miskine 130-140 jookseb välja.
Veits infi veel:
http://www.thumperfaq.com/

PS. Rennes, esituli on nüüd korras :)

Postitatud: 29 Jaan 2006, 01:10
Postitas -Mart-
arvate siis, et väga hea tsikkel? :D

mul jäi ktm ka silme ette.. :)