Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest
endalgi üks olemas 95a. ümber ehitatud fighteriks e. valatud uued plastikud ja pandud kõrge lenks.
Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist)
endalgi üks olemas 95a. ümber ehitatud fighteriks e. valatud uued plastikud ja pandud kõrge lenks.
Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist)
Kas ma sain õigesti aru,et sa väidad,et sinu ratas läheb gaasiga 150kmh pealt tagarattasse? Ma tahaks seda imelooma näha. Oled rattale äkki omateadmata turbo peale aretanud
Pigem ta taghtis tähelepanu pöörata sellele, et sellel rattal esiots kuidagi kerge.
Olen ka ise tähele pannud, et esiots ei püsi maas nii nagu peaks, kuid eks tuleb ära harjuda.
Kellel sellega muret, peab vist teist stiili ratta muretsema.
Tiba kerge jah kiirendades see esiotsa aga pole proovinud äkki saab kolmndaga nina lendu
Sihuke uunikum läheb jah 3-nda käiguga 150km/h tagarattasse
Ma ei usu, et isegi 2006 R6 läheb. Aga vot ZX-10R läheb kyll lõdvalt
ma soovitaks uurida, et kas sul tagaamordid ikka töötavad ja kas raskus kuidagi ropult taga ei ole. Ja kui ei ole, siis on selge, et oled kräkiga endale liiga teinud
Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist)
Probleem on vedrustuses, elusees ei lähe see ratas sellisel kiirusel tagarattasse.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist)
Probleem on vedrustuses, elusees ei lähe see ratas sellisel kiirusel tagarattasse.
ehh, ime oleks kui ta ka teise käiguga läheks gaasiga tagarattasse. Minu tuunimata ninja näiteks veel läheb aga on ka hoopis teine tsikkel.
Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist)
Probleem on vedrustuses, elusees ei lähe see ratas sellisel kiirusel tagarattasse.
Väheusutav, et probleem on vedrustuses kuna ratta säbisõit on ligi 15000km ja amordid on kuivad (ei leki ei esimene ega tagumine) Ja ega ma oskan amorti regullida ka ,sel rattal saab ju reguleerida amordi tüüside läbilaskvust!
Point miks see ratas lähed teisega tagarattase on see , et on pandud suured tuusid ja kui gaasi keerata siis algul saab palju kätte (kuna pole veel õhufiltrit vahetanud) ja kui põõrde üles võtab siis on segu rohkem kui ideaalne! Ja muidugi pole mul rattal originaal gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] (seega kergem) vaid on valatud kondlid [Motobot: õige on "gondlid"].
aga jah teisega kui kiirendada siis kuskil seal 11000 (tahokat pole)põõrdepeal võtab nina vägisi lendu! Aga jah kolmandaga tuleb hirm lausa nahka (kuna on kõrge lenks ) Pole tõest proovinud kolmandaga tagapeale upitada aga esiotsa võtab küll kergeks ! Aga eks ma varsti proovin kui uus õhupilter valmis!
äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
elementaarne peaks olema, et taguots madalamaks/esiots kõrgemaks. Võibolla ka tagavedrustus pehmemaks. Aga ma ei tea palju sellel vanal yamahal vedrustust kruttida annab ..
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.