FZR600

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Kurmo21

FZR600

Lugemata postitus Postitas Kurmo21 »

Tere, huvi pärast küsin, kellel on siin eestis üldse Yamaha FZR600?
Endal 92a. oma 2 luubiga

driver12
Postitusi: 82
Liitunud: 31 Okt 2004, 20:16

Lugemata postitus Postitas driver12 »

Мu sõbral on. Praegu teen seda korda.

Teema algataja
peremees

Lugemata postitus Postitas peremees »

mul fzr1000 90a
Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas pea »

mul ka fzr600 @89a
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Tadaa.. Mul kaaa....

Motikas - Yamaha FZR 600 -93

Pilt

Pilt

Pilt
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

erkip
Postitusi: 38
Liitunud: 02 Nov 2005, 11:24
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas erkip »

mul fzr600r `97 "foxeye"

Teema algataja
XANAX2006

Lugemata postitus Postitas XANAX2006 »

Mul on FZR 600 -95 ,täitsa rahul teisega. 8)
Kasutaja avatar

need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Mul on FZR 600 92' ning single tulega(sees muidugi 2 )..küllap on eri "tuuni " saand :) alles sain,ehitusjärgus.palju maksma läks?tõid saksast?

Teema algataja
Rauntz

Lugemata postitus Postitas Rauntz »

fzr 600 '92, samuti ühe esitulega.
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

kui teema juba ette kerkis, siis tõstan samuti käe.
FZR 600 - 95.
kärab küll
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Annan ka endast märku.
FZR 600, 90'

Hetkel siis mittesõitvas konditsioonis

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S

Kasutaja avatar

sven
Postitusi: 84
Liitunud: 28 Apr 2004, 21:37
Asukoht: Tallinn; SM610

Lugemata postitus Postitas sven »

Olen siis samuti fzri omanik. Ratas aastast 90.
Sven.
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

endalgi üks olemas 95a. ümber ehitatud fighteriks e. valatud uued plastikud ja pandud kõrge lenks.

Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist) :D
Kasutaja avatar

sven
Postitusi: 84
Liitunud: 28 Apr 2004, 21:37
Asukoht: Tallinn; SM610

Lugemata postitus Postitas sven »

mina kirjutas:
endalgi üks olemas 95a. ümber ehitatud fighteriks e. valatud uued plastikud ja pandud kõrge lenks.

Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist) :D
Kas ma sain õigesti aru,et sa väidad,et sinu ratas läheb gaasiga 150kmh pealt tagarattasse? Ma tahaks seda imelooma näha. Oled rattale äkki omateadmata turbo peale aretanud :P
Sven.
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Pigem ta taghtis tähelepanu pöörata sellele, et sellel rattal esiots kuidagi kerge.
Olen ka ise tähele pannud, et esiots ei püsi maas nii nagu peaks, kuid eks tuleb ära harjuda.
Kellel sellega muret, peab vist teist stiili ratta muretsema. :roll:

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S

Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Tiba kerge jah kiirendades see esiotsa aga pole proovinud äkki saab kolmndaga nina lendu :P

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

mina kirjutas:
Tiba kerge jah kiirendades see esiotsa aga pole proovinud äkki saab kolmndaga nina lendu :P
Sihuke uunikum läheb jah 3-nda käiguga 150km/h tagarattasse (lol)

Ma ei usu, et isegi 2006 R6 läheb. Aga vot ZX-10R läheb kyll lõdvalt 8)

ma soovitaks uurida, et kas sul tagaamordid ikka töötavad ja kas raskus kuidagi ropult taga ei ole. Ja kui ei ole, siis on selge, et oled kräkiga endale liiga teinud :)
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

aga mul ei olegi sellist uunikumi :wack:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

võin kinnitada, et 2006.a R6 ei lähe 3'da käiguga tagarattasse@150kmh

vähemalt minuga mitte, olen 94kg. äkki olen ise käpard..
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Ma ju ütlesin,et pole proovinud tagapeale ajada aga kui õige aeg eks ma siis annan tulemustest teada.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

mina kirjutas:
Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist) :D
Probleem on vedrustuses, elusees ei lähe see ratas sellisel kiirusel tagarattasse.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

CB500 kirjutas:
mina kirjutas:
Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist) :D
Probleem on vedrustuses, elusees ei lähe see ratas sellisel kiirusel tagarattasse.
ehh, ime oleks kui ta ka teise käiguga läheks gaasiga tagarattasse. :roll: Minu tuunimata ninja näiteks veel läheb aga on ka hoopis teine tsikkel.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

CB500 kirjutas:
mina kirjutas:
Tekkis küsimus ,et kas ainult minu ratta viga või teistel on ka selline jama ,et esimese ja teise käiguga rebib vägisi nina lendu,maru raske teda maas hoida, ja kolmandaga on ka natsa keerukas opereerida üle 150km/h mõõdasõidul (ei taha üldse keerata, nina liiga kerge vist) :D
Probleem on vedrustuses, elusees ei lähe see ratas sellisel kiirusel tagarattasse.
Väheusutav, et probleem on vedrustuses kuna ratta säbisõit on ligi 15000km ja amordid on kuivad (ei leki ei esimene ega tagumine) Ja ega ma oskan amorti regullida ka ,sel rattal saab ju reguleerida amordi tüüside läbilaskvust!
Point miks see ratas lähed teisega tagarattase on see , et on pandud suured tuusid ja kui gaasi keerata siis algul saab palju kätte (kuna pole veel õhufiltrit vahetanud) ja kui põõrde üles võtab siis on segu rohkem kui ideaalne! Ja muidugi pole mul rattal originaal gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] (seega kergem) vaid on valatud kondlid [Motobot: õige on "gondlid"].
aga jah teisega kui kiirendada siis kuskil seal 11000 (tahokat pole)põõrdepeal võtab nina vägisi lendu! Aga jah kolmandaga tuleb hirm lausa nahka (kuna on kõrge lenks ) Pole tõest proovinud kolmandaga tagapeale upitada aga esiotsa võtab küll kergeks ! Aga eks ma varsti proovin kui uus õhupilter valmis!
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Nii

See vist kõikse parem koht küsimiseks:
1. mis on Teie esimeste ja tagumiste rehvide mõõdud (tsiklite siis ikka)
2. mis on tagumise velje laius


Tähh

qwerin

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S


Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

qwerin kirjutas:
Nii

See vist kõikse parem koht küsimiseks:
1. mis on Teie esimeste ja tagumiste rehvide mõõdud (tsiklite siis ikka)
2. mis on tagumise velje laius


Tähh

qwerin
Ees 110/90
Taga185/70
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

loodusevingerpuss kirjutas:
äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
Tagaamordi õlitüüside läbilaskvust tuleb vähendada aga sellega kahaneb ka ratta teelpüsivus :?
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

mina
Ees 110/90
Taga185/70
Kas originaal veljel 185 laius :shock:

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S


stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

loodusevingerpuss kirjutas:
äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
elementaarne peaks olema, et taguots madalamaks/esiots kõrgemaks. Võibolla ka tagavedrustus pehmemaks. Aga ma ei tea palju sellel vanal yamahal vedrustust kruttida annab ..
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas pea »

qwerin kirjutas:
Nii

See vist kõikse parem koht küsimiseks:
1. mis on Teie esimeste ja tagumiste rehvide mõõdud (tsiklite siis ikka)
2. mis on tagumise velje laius


Tähh

qwerin
Esimene peaks sul olema 110
Tagumine erinevate andmete järgi 130 või 140. Tagumine velg oli vist 3.5"

Ja 95a 120 ja 160.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”