Laupäeval 17.04.2004 Filjandisse Mulgikrossile?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 893
- Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Laupäeval 17.04.2004 Filjandisse Mulgikrossile?
Minejaid on? Kes, kus, kui palju? Ise ilmselt lähen metsi mööda aga Piret tahab teed mööda sõita ja äkki on teisigi kaasamõtlejaid?
http://www.hot.ee/motocross/juhendid.htm
Rääkige siin siis kokku, et kust ja millal starditakse. Ise ilmselt kella 8 paiku, kohta veel ei tea.
http://www.hot.ee/motocross/juhendid.htm
Rääkige siin siis kokku, et kust ja millal starditakse. Ise ilmselt kella 8 paiku, kohta veel ei tea.
Rennes aka Pröksuga Mülka
-
Teema algataja - Postitusi: 893
- Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Piret, kuidas sa seda solvangut talud!!!! Sa olevat üldsus, ei tea kas vihjatakse kehakaalule või ? 

Viimati muutis Rennes, 14 Apr 2004, 16:11, muudetud 1 kord kokku.
Rennes aka Pröksuga Mülka
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
ma pole küll kohalik aga siiski
kui seista keset trassi nii, et stardikoridor jääb vasakut kätt ja ette kõrge nõlv, siis soovitan ronida selle nõlva peale. esiteks on sealt alla vaadates peaaegu kogu rada korraga silme all ja teiseks näed selliseid hüppeid praktiliselt üle enda nii, et kael jääb kangeks
ehk siis see koht, kus 45-50m hüppeid näeb

kui seista keset trassi nii, et stardikoridor jääb vasakut kätt ja ette kõrge nõlv, siis soovitan ronida selle nõlva peale. esiteks on sealt alla vaadates peaaegu kogu rada korraga silme all ja teiseks näed selliseid hüppeid praktiliselt üle enda nii, et kael jääb kangeks

ehk siis see koht, kus 45-50m hüppeid näeb

Krt. ajate mulle ka isu peale. Pole juba sügavast nõuka ajast saadik krossil käinud. Nõuka-aegsed krossid olid ikka üks suur rahvapidu - eks ole isegi seal poisikesena tugevalt õlutit kallutatud. Siit ka küsimus - kas ka praegu on joogid lahedalt saada ja seoses sellega - kas seal on ka mingi koht rataste turvaliseks hoiustamiseks? Või saab tsikliga raja äärde sõita?
-
Teema algataja - Postitusi: 893
- Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Nii, minu lugu. See on otse kopeeritud teise listi kirjast seega vähe imelik võib tunduda.
Tervist härrased kaasvõitlejad!
Ärgates ja eilset VÄGA PÕNEVAT päeva meenutades, tuleb mõned read kirja
ka ikka panna. Nii palju kui mu üleni valutav keha lubab. Päeva algas
paljutõotavalt. Männikult rajale ja tuld! Kiirus oli veits aeglane, sest
kaasas oli üks veel raskem ja kohmakam tank kui minu oma ja veel algajam
enduromees. Teda järele oodates saime vahest päris pikalt puhata
Kõik
oli ilus selle hetkeni kui ... Sõidan mina Taivo taga, vaata kett korra
hüppab tal hammaka peal ja siis jookseb sirinal minu ette maha
Lähemalt vaatlusel selgub kurb tõsiasi: surfar lenksus
Mõlemad
hammakad täiesti hambutut ja murdunud tipid ka keti pooleks
kangutanud... Egas midagi Rätsa võttis nööri ja näge-mist. Mehed panid
mööda asfalti hooldusalasse (Mulgikross) Nendega läks kaasa ka
raskekahurväelane Ahto oma Honda Dominatoril. Sai aru et nii on kõigil
lõbusam
Panime siis sealt edasi. Vahepeal läks asi kole karmiks,
eriti minu suguse algaja jaoks. Rööpad risti rästi, vedel ka ... Ainult
täiega peale keerates sai läbi. Aga kahjuks oli rattal kogu aeg mingi
oma suund meeles, mis minu mõtetega ei sobinud ... Paaril korral
lõppesid meie lahkarvamused kergete kukkumistega ... ei midagi hullu.
Nii me lõpuks ka Viljandisse jõudsime. Sellest kuidas seal oli on ka mul
paar pilti. Naine oli seal teise seltskonnaga...
http://www.dakar.ee/gallery/Rennes%3AMulgikross2004
Sõime, jõime vaatasime moe pärast kuidas Leok võitis ja varsti tagasi.
Taivol uus kettensats all, kõik kombes. Kerge väsimus oli peal juba.
Tagasi minnes oli tee kuidagi lihtsam veel. Kiirused olid suuremad ja
kogemust oli ka päeva peale siginenud. Ainuke asi, et mõistus hakkas
koputama, et kuule mees, sa oled väsind, ära kihuta. Vahepeal 100'ga
rööbaste kohal hõljudes, mõtlesin et kui siirt minek on siis on valus.
Mitu korda tundsin kuidas Emake Loodus võttis lenksu otsast kinni ja
sikutas: Anna siia!!!! Ei anna karjusin vastu ja keerasin juurde. Ellu
jäin. Kuniks... SUUR SIRGE TEE!!! Ainuke sügav püdela mulla auk. Läksin
peale keerasin, esiratas ühes soones taga teises... viskas tee peale
risti, tõmbas käed sirgeks, selle tulemusena loomulikult gaas põhja
jaaaaaa Hüppega kuivenduskraavi kus julgelt ülepõlvevesi oli ... Esimene
mõte keset lendu oli et raisk kus ma nüüd pidama saan. Vees avastasin et
ratas on nii vee all et ainult lenks paistab. Esimese hooga tulin välja
ja naersin hea kõhutäie. Siis venitasin ratta vees püsti. Sellisena ka
Mati kaamerasilm ta tabas. Nägija-tagantulija kommentaar: Sa nagu tegid
meelega seda!!!! nii ilus hüpe oli. ma mõtlesin et tee läheb sealt ja
olin valmis järele keerama
SOS signaal välja saadetud, ootasime Aivo
ja Mati ära. Väikeste pingutustega saime ratta teisele poole kraavi
kaldale, kus ta püsti keerasime ja sumpsist suure vee välja valasime.
Hilisemad käivitamisüritused tulemit ei andud, kutsusime Mardi ka tagasi
köiega. Venisin siis köie otsas metsast välja, lehvitasin ülejäänud
rahvale ja jõudsime suurele teele. Seal lohisesin mitu mitu kilomeetrit
sabas, teine käik sees ja käsi täiesti surnud. Köis kiskus nii rämedalt
ühele poole, et jube. Lõpuks käis paar suurt pauku ja siis kui käima
plärtsatas siis oleks vedajale tagant sisse pannud... Aga käima ta jäi.
Tahhokas küll jamas aga see on tühiasi. Tulime siis 33 kilti Tallinnasse
mööda asfalti, saapad vett täis ja jääkülm olla.. Tee peal sõites hakkas
mõistus koju tulema... 90'ga mõtlesin: appi kas me metsas rööbaste peal
laseme sama kiiresti??!!!! Loodan et see vettehüppe mulle nüüd mingiks
psühholoogiliseks barjääriks ei saa edaspidi. Aga meelde jääb kindlasti.
Kokkuvõtteks: ilus sõit oli. Aitäh sõbrad kes raskel tunnil abiks
olid!!! Te olete head kaaslased!!!
Rennes @ hakkan vist Mudavurri nime välja teenima juba
Pildid kah : http://www.dakar.ee/gallery/album06?page=1
P.S. Siin on osad pildid veel puudu tripi algusest. Homme peaks kõik ok olema.
Tervist härrased kaasvõitlejad!
Ärgates ja eilset VÄGA PÕNEVAT päeva meenutades, tuleb mõned read kirja
ka ikka panna. Nii palju kui mu üleni valutav keha lubab. Päeva algas
paljutõotavalt. Männikult rajale ja tuld! Kiirus oli veits aeglane, sest
kaasas oli üks veel raskem ja kohmakam tank kui minu oma ja veel algajam
enduromees. Teda järele oodates saime vahest päris pikalt puhata

oli ilus selle hetkeni kui ... Sõidan mina Taivo taga, vaata kett korra
hüppab tal hammaka peal ja siis jookseb sirinal minu ette maha

Lähemalt vaatlusel selgub kurb tõsiasi: surfar lenksus

hammakad täiesti hambutut ja murdunud tipid ka keti pooleks
kangutanud... Egas midagi Rätsa võttis nööri ja näge-mist. Mehed panid
mööda asfalti hooldusalasse (Mulgikross) Nendega läks kaasa ka
raskekahurväelane Ahto oma Honda Dominatoril. Sai aru et nii on kõigil
lõbusam

eriti minu suguse algaja jaoks. Rööpad risti rästi, vedel ka ... Ainult
täiega peale keerates sai läbi. Aga kahjuks oli rattal kogu aeg mingi
oma suund meeles, mis minu mõtetega ei sobinud ... Paaril korral
lõppesid meie lahkarvamused kergete kukkumistega ... ei midagi hullu.
Nii me lõpuks ka Viljandisse jõudsime. Sellest kuidas seal oli on ka mul
paar pilti. Naine oli seal teise seltskonnaga...
http://www.dakar.ee/gallery/Rennes%3AMulgikross2004
Sõime, jõime vaatasime moe pärast kuidas Leok võitis ja varsti tagasi.
Taivol uus kettensats all, kõik kombes. Kerge väsimus oli peal juba.
Tagasi minnes oli tee kuidagi lihtsam veel. Kiirused olid suuremad ja
kogemust oli ka päeva peale siginenud. Ainuke asi, et mõistus hakkas
koputama, et kuule mees, sa oled väsind, ära kihuta. Vahepeal 100'ga
rööbaste kohal hõljudes, mõtlesin et kui siirt minek on siis on valus.
Mitu korda tundsin kuidas Emake Loodus võttis lenksu otsast kinni ja
sikutas: Anna siia!!!! Ei anna karjusin vastu ja keerasin juurde. Ellu
jäin. Kuniks... SUUR SIRGE TEE!!! Ainuke sügav püdela mulla auk. Läksin
peale keerasin, esiratas ühes soones taga teises... viskas tee peale
risti, tõmbas käed sirgeks, selle tulemusena loomulikult gaas põhja
jaaaaaa Hüppega kuivenduskraavi kus julgelt ülepõlvevesi oli ... Esimene
mõte keset lendu oli et raisk kus ma nüüd pidama saan. Vees avastasin et
ratas on nii vee all et ainult lenks paistab. Esimese hooga tulin välja
ja naersin hea kõhutäie. Siis venitasin ratta vees püsti. Sellisena ka
Mati kaamerasilm ta tabas. Nägija-tagantulija kommentaar: Sa nagu tegid
meelega seda!!!! nii ilus hüpe oli. ma mõtlesin et tee läheb sealt ja
olin valmis järele keerama

ja Mati ära. Väikeste pingutustega saime ratta teisele poole kraavi
kaldale, kus ta püsti keerasime ja sumpsist suure vee välja valasime.
Hilisemad käivitamisüritused tulemit ei andud, kutsusime Mardi ka tagasi
köiega. Venisin siis köie otsas metsast välja, lehvitasin ülejäänud
rahvale ja jõudsime suurele teele. Seal lohisesin mitu mitu kilomeetrit
sabas, teine käik sees ja käsi täiesti surnud. Köis kiskus nii rämedalt
ühele poole, et jube. Lõpuks käis paar suurt pauku ja siis kui käima
plärtsatas siis oleks vedajale tagant sisse pannud... Aga käima ta jäi.
Tahhokas küll jamas aga see on tühiasi. Tulime siis 33 kilti Tallinnasse
mööda asfalti, saapad vett täis ja jääkülm olla.. Tee peal sõites hakkas
mõistus koju tulema... 90'ga mõtlesin: appi kas me metsas rööbaste peal
laseme sama kiiresti??!!!! Loodan et see vettehüppe mulle nüüd mingiks
psühholoogiliseks barjääriks ei saa edaspidi. Aga meelde jääb kindlasti.
Kokkuvõtteks: ilus sõit oli. Aitäh sõbrad kes raskel tunnil abiks
olid!!! Te olete head kaaslased!!!
Rennes @ hakkan vist Mudavurri nime välja teenima juba

Pildid kah : http://www.dakar.ee/gallery/album06?page=1
P.S. Siin on osad pildid veel puudu tripi algusest. Homme peaks kõik ok olema.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.