1. leht 3-st
Milline chopper?
Postitatud: 14 Apr 2006, 11:27
Postitas Bladyhell
Millist chopper (vmt) tüüpi tsiklit oleks mõistlik ca30 kilo eest soetada? Esimeseks. Vaatasin, et selle hinnaga võiks alustuseks saada Virago vmt. Paraku kogemust pole, et mis paremini toidaks ja teel hätta ei jätaks

Postitatud: 14 Apr 2006, 11:53
Postitas Oldbear
Tere,
mul oleks Sulle pakkuda 25 tuhhiga Honda VT 500 Custom. Kui huvi võta ühendust:
teet@backyard.pri.ee Võin ka pilte saata.
Postitatud: 14 Apr 2006, 21:59
Postitas Hans
Virago võiks sobida tõepoolest. Mul hakkab üks just üle jääma

Kui huvi, võta ühendust
Hans
5016486
Postitatud: 15 Apr 2006, 18:59
Postitas sang
kui norida nimetuste kallal, siis sa mõtlesid vist cruiserit/customit, mitte chopperit. aga see selleks.
Kruiseri ostmise põhireegel: osta kohe võimalikult suure mootoriga. Foorumis on erinevate markide võrdlemisest palju juttu olnud, kasuta otsingut.
Postitatud: 15 Apr 2006, 19:50
Postitas Triip
sang kirjutas:Kruiseri ostmise põhireegel: osta kohe võimalikult suure mootoriga.
Jah, alustuseks soovitaks selle 30 tonni eest kohe osta vähemalt 2000 kuubikuline, hädapärast ajaks ka 1000 kuubikuline asja ära, aga sellega võid teiste mootorratturite ees häbisse jääda. Alla tuhande kuubiku rattad aga ei vea välja - nendega sõidavad rohkem naised ja hästi pisikesed, allameetri-mehed. Sellest on siin foorumites korduvalt kirjutatud...
Aga Bladyhellile soovitaks ringi vaadata, mis oma finantside piires saaks ja siis uurida sutsu kirjandust ja veebi. Igasugu teste ja ülevaateid on roppu moodi pea iga margi kohta. Siit foorumist saad sa aga enamasti ikka selliseid soovitusi, nagu eespool toodud. Eriti, kui sa nii umbmääraselt küsid kah.
Postitatud: 15 Apr 2006, 19:56
Postitas jussuf
Postitatud: 15 Apr 2006, 19:59
Postitas Triip
Jah, mina sõidan alati kahe sellisega korraga: parema persekannika all on üks BossHoss ja vasaku kannika all teine.
Postitatud: 15 Apr 2006, 20:05
Postitas Pihelgas
Triip, tendents (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost. vastupidiseid variante pole eriti kuulda olnud. Seepärast ka Sangalt selline nõuanne.
Postitatud: 15 Apr 2006, 20:13
Postitas Triip
Pihelgas kirjutas:Triip, tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost. vastupidiseid variante pole eriti kuulda olnud. Seepärast ka Sangalt selline nõuanne.
Milleks see kõik? Inimene kirjutab ju täiesti selgelt, et tal on ~30 tuhhi kulutada. Selle eelarve sisse mahuks kiire veebiotsingu järgi näiteks Honda VT 500 C ja Yamaha Virago XV535. Kui tahab järgmine aasta teist pilli ja võimalused avarduvad, siis ostabki.
Postitatud: 15 Apr 2006, 20:15
Postitas oldmoped
Tunnistan ausalt, et olen istunud rida 750 pealt v500 peale ja ka v750 pealt 1pütt 650 peale ja ikka olin eluga rahul... kuigi ma rahul ka 45cc masinatega ja selletõttu ma vist ikkagi näiteks ei sobi.
Selle 30k kanti hinnaga customitest valiksin ise Savage ja siis kindlalt sirge lenksuga variandi. Viiesajase Virago sitsivat isteasendit pean perversseks ja ratast koledaks, kuigi väidetavalt tegu väga töökindla ja hea asjaga.
Postitatud: 15 Apr 2006, 20:18
Postitas Pihelgas
jah sorri, see hinnaklassi jutt jäi mul tähele panemata.
Postitatud: 15 Apr 2006, 20:46
Postitas eux
Honda Shadow 600 oleks selle suurusklassi parim lahendus ja sinu käsutuses oleva finansi eest peaks hea õnne puhul ka leidma. Virago ja Savage jäävad "Varjule" alla just sinu mainitud parameetrite poolest. Jõudu otsingutes.
Postitatud: 15 Apr 2006, 21:18
Postitas Triip
oldmoped kirjutas:Viiesajase Virago sitsivat isteasendit pean perversseks ja ratast koledaks, kuigi väidetavalt tegu väga töökindla ja hea asjaga.
Täitsa nõus. Aga 535-sel Viragol on hoopis teine isteasend, kui 500-sel ja ratas näeb palju ägedam välja kah

Postitatud: 15 Apr 2006, 23:17
Postitas uhh
tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost.
Kui võrrelda 535 ja 1100 Viragot, siis vahe on eelkõige ainult mõõtudes ja ehk teeb 1100 pisut madalamat podinat ka.
Võimsuses kilogrammi kohta on nad suhteliselt sarnased, nii et palju järsemat minekut suurem Virago tegelikult ei tohiks anda, küll on 1100se hind 30 kilost kaugelt üle.

Postitatud: 15 Apr 2006, 23:31
Postitas Triip
uhh kirjutas: tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost.
Kui võrrelda 535 ja 1100 Viragot, siis vahe on eelkõige ainult mõõtudes ja ehk teeb 1100 pisut madalamat podinat ka.
Võimsuses kilogrammi kohta on nad suhteliselt sarnased, nii et palju järsemat minekut suurem Virago tegelikult ei tohiks anda, küll on 1100se hind 30 kilost kaugelt üle.

Eks ta ole. Sama asi veel:
Yamaha XVS650 Drag Star - 649cc, 40 hj ja 229 kg (pöördemoment 50Nm), 0,175 hj/kg
Honda Shadow VLX 600 - 583cc, 39 hj, 199kg, (49 Nm), 0,196 hj/kg
Yamaha XV535 - 535cc, 46 hj ja 196 kg (pöördemoment 47 Nm), 0,235 hj/kg.
Võrdluseks XVS1100A Drag Staril oma 62,6hj ja 272 kg juures 0,230 hj/kg (pöördemoment - nagu traktoril).
Samas cruiserite juures on ikka see välimuse ja meeldimise asi veel tähtsam, kui numbrid.

Postitatud: 16 Apr 2006, 01:23
Postitas AzA
midaiganes, peaasi, et midagigi on

kogu tunne kasvab kogemusega. alles autokoolist tulnuna on 50 km/h ikka marukiire, paari kuu pärast jääb 100 jalgu.
absoluutselt nõus, kui pappi ja eelkõige pead on, siis on odavam kohe osta endale see õige ära - ehk siis võima...a..as. kui siiski pole raha, aga jagub kannatust - midagigi.
kogu pajatuse idee - osta 30k eest ratas, millega tunned ennast hästi - hästi ei tunne ennast kohe lisaks 10k mootoriremondi alla tampides või shortsides slaidi lastes, jms.
mina isiklikult ostaks lahjema aga sellise, mis selle aasta vastu peaks - muredeta. edasi ütleb iga mehe isiklik pepupragu, mis õige ja mis vale.
täiesti reaalne, et igasugune kruiseri isu kaob R tähtede taha.
mina ostsin lagedalt 125cc, umbes 15k eest varustust ja ... sõidan ja .... otsin uut

Postitatud: 16 Apr 2006, 08:06
Postitas U79
Katsu mõni tehniliselt kobedam vaadata, mis ikka muretult mõned aastad ära sõidab. Pole suisel ajal mõttetut peavalu remoga, kuigi ostuhind võib alguses väga ahvatlev tunduda. Ja su pakutud hinnaklass on väga mõistlik, pole vaja rohkem mattagi sinna alla. Iga aastase ratta vahetamise ja upgrademise asemel tee koguneva finantsi eest parem korra aastas üks mõnus reis.Ega see rauatükk veel kogu elu pole, vaid üks meeldiv hobike. Kui kohe ratas kuidagi ei istu, siis maha saab alati müüa.
Postitatud: 16 Apr 2006, 08:31
Postitas kris.
Ja ärge siis unustage, et üksgi eelnimetatud masin ei ole tegelikult "chopper", mida küsimuse algataja soovis osta

.
terv
Kris.@norib terminitega
XVZ-13 TF - Big blue Light
RE: tänud kõigile
Postitatud: 16 Apr 2006, 19:20
Postitas Bladyhell
Tervitus,
tänud sellise hulga soovituste eest. Tudeerin lähtuvalt teie vihjetest veel edasi. Mul on kuskil kuu veel rahulikult aega enne kui lõppotsuseni tahan jõuda, lubade tegemise veel pooleli.
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
Kuna ma ennast ka mingiks tehnikageeniuseks ei pea, siis on julgustav teada, et minu hinnaklassis on võimalik töökindel ratas saada. Minu ideaalsoov võib-olla oleks jah juba kuskil 300 kilo kanti ratas, kuid paljud sinna lõpuks jõuavad...krt seda teab
Igal juhul kui häid soovitusi ja mõtteid vmt, siis:
baar_tallinn@hotmail.com
P.S. Võtan ka selle teadmiseks, et ükski soovitet pole chopper

Nagu ütlesin: roheline alles...no hard feelings
Re: RE: tänud kõigile
Postitatud: 16 Apr 2006, 20:23
Postitas kris.
Bladyhell kirjutas:Tervitus,
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttu

.
terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 17 Apr 2006, 16:39
Postitas Oldbear
Lp.postituse autor....mailiaadress millest Sa mulle kirja saatsid, saadab minu Sinule saadetud kirjad veateatega tagasi. Äkki oleks võimalik Sulle kirjutada mõne muul aadressil?
Lugupidamisega
Oldbear
teet@backyard.pri.ee
Postitatud: 17 Apr 2006, 23:27
Postitas salamahti
Ega need Eesti teed cruiseri omanikulegi eriti andesta. "Jalad ees" isteasend teeb aukudes sõites taguotsa sadulast kergitamise suhteliselt raskeks. Muidu ikka maitse asi. Kas tahad sõidust puhast adrenaliini või soovid ka teeäärset loodust nautida, vastavalt vali ratas. Mina oma cruiseri ostuga igatahes vägagi rahul

Soovitus cruiseri ostjale
Postitatud: 24 Apr 2006, 16:36
Postitas Habib
Kui asjaga kursis mitte olla, on soovitav depoosse (või sarnasesse kohta) minna ja seal leiduvad rattad läbi istuda, pildi peal paistavad kõik suured ja toredad, tegelikult on enamus kole pisikesed (näit. virago, rebel). Mootoril võib pauuerit ülegi olla aga kui kägaras peal istud ja jalakannad mööda asfalti kraabivad jääb mulje et oled naise tagant ratta pihta pannud.
RE
Postitatud: 24 Apr 2006, 16:54
Postitas Bladyhell
Virago oli istudes suht norm, minusugusele õnnetule algajale küllalt paras. Bike selga ei taha ronida, load on armsad ja ega kodus selle peale hästi vaadataks kah, irww. Kuigi jah, kukkumine on ikka kukkumine...
Re: RE: tänud kõigile
Postitatud: 24 Apr 2006, 17:02
Postitas Pikk
kris. kirjutas:Bladyhell kirjutas:Tervitus,
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttu

.
terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Ise uus mees ja kohe ajab nii imelikku juttu, oli minu esmane mõte.
Kroomisaatan on kodanike pead päris sassi ajanud, viiruse külge pookinud, aruraasu peast pühkinud!!
Aga õnneks see haigus allub ravile ja kui teiste vigadest õppida ei taheta, eks siis tuleb ise kõik see ebameeldiv läbi kogeda
Ääremärkusena, kroomi eest saab Kuusakoskis korraliku ratta ostmiseks päris kena algraha.
Kena kulgemist

Postitatud: 24 Apr 2006, 17:14
Postitas kr0om
Postitatud: 24 Apr 2006, 17:18
Postitas grahv
Isand McLion küsis ühes suletud teemas EN500 kohta...
Pmst sünnib sõita, aga pisut väike on. Iste on suure astmega ja sa ei saa ennast edasi-tagasi nihutada - kogu aeg täpselt üks ja sama sitsiv asend. Ma olen sust tiba lühem ja sobiv koht tagumikule oleks olnud täpselt kahe koha vahel. Jalad on suht ette viidud, nii et enne auku tagumiku kergitamine on kergelt probleemne, samas ülearu mugav ikka pole. Kokkuvõttes lühemaid otsi lasta pole häda, aga pikematel sõitudel jäi asendi muutmise võimalusi väheks ja see väsitas mu meelest. Mootoril pole häda, võib vahelduseks ka ulguma lasta kui plädistamine ära tüütab - sama on peal ka KLE-endurol ja GPZ-bikel.
MIlline siis
Postitatud: 24 Apr 2006, 17:48
Postitas McLion
NO aga mida siis selle hinna eest saab? Kõrgema raamiga ratast, mis samas oleks kerge ja lihtne juhtida. Väga selili asendit või jalad pikalt ees või maru kitsa nurgaga lenxu ei tahaks - niigi raske püsti püsida selle kuradiga

Postitatud: 24 Apr 2006, 20:24
Postitas AN-400
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
äkki see...
aastaarv pole küll teab mis

, aga asja ajab vist ära
Re: RE: tänud kõigile
Postitatud: 24 Apr 2006, 22:20
Postitas kris.
Pikk kirjutas:kris. kirjutas:Bladyhell kirjutas:Tervitus,
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttu

.
terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Ise uus mees ja kohe ajab nii imelikku juttu, oli minu esmane mõte.
Kroomisaatan on kodanike pead päris sassi ajanud, viiruse külge pookinud, aruraasu peast pühkinud!!
Aga õnneks see haigus allub ravile ja kui teiste vigadest õppida ei taheta, eks siis tuleb ise kõik see ebameeldiv läbi kogeda
Ääremärkusena, kroomi eest saab Kuusakoskis korraliku ratta ostmiseks päris kena algraha.
Kena kulgemist

Tea kas peaks nüüd kindaga viskama või ...

.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light