1. leht 1-st
szr 660
Postitatud: 14 Mai 2006, 14:32
Postitas 417
Teisip. peaksin minema siis säärast isendit ostma.
Ingliskeel mul kahjuks pea olematu aga eestikeelne info
netis piirdub enamjaolt sellega et Nos sai 1,5 tundi SZR iga sõita
enne kui maha kanti.( või kuhu ta sai )
Siit help. Oskab keegi head või halba või on mõnel sõidukogemus
selle isendiga .
Rainer
Postitatud: 14 Mai 2006, 14:45
Postitas Raigo
Räägiks oma vähesest kogemusest selle rattaga.Kuid siiski.Istumisasend on hästi ette,nagu supersport ratastel,kuna ratta mõõdud on väikesed,jäi see ratas minule väikseks ( 180 cm).Põlved ei mahu paagi ja gondli vahele ,kus on ettenähtud jalgu hoida.Seega sobiks lühemat kasvu mehele või naisele.
Mootor on väga huvitav - oma ühepütiga teeb ta mõnusat podinat,kuid jõudu on kuidagi vähemoodi- peab pöördes hoidma.Ahjaa see vibratsioon on ka päris huvitav nähtus

.
Postitatud: 14 Mai 2006, 15:23
Postitas sang
sõitsin mõnda aega tsikliga, millel sama mootor peal ehk XTZ660ga. Tegemist on rohkem momendi- kui pöördemootoriga, näiteks linnas oli väga mugav autode vahel siblida, maantee kohta ei oska midagi arvata. Eks ta rohkem üksi sõitmise tsikkel ole ja erilist baigi performansit temast kah välja ei pigista, aga sellele vaatamata on tegemist kindlalt funni asjaga. Mootor ise on õige hoolduse puhul vastupidav. Muide, selle tsikli hooldusmanuaal on netist allalaetav, otsi googlist "szr660 manual" ja peaksid kätte saama.
Postitatud: 15 Mai 2006, 20:25
Postitas 417
nonii Rakvere mehed - kui proovisõidul kõik ok siis maandub too elukas homme rägevere tänavale
mode edit: tahad sa ikka väga oma täpset aadressi avaldada? 
Postitatud: 15 Mai 2006, 21:08
Postitas boob
Nuh, Rainer, kas siis varsti näeb sind ka kodukandis ringi põrisemas?

Postitatud: 15 Mai 2006, 21:15
Postitas 417
boob kirjutas:Nuh, Rainer, kas siis varsti näeb sind ka kodukandis ringi põrisemas?

absoluutselt.
Aga kui naine endale ei taha siis sügisel müüki.
Niiet pane aga ennast järjekorda.
Postitatud: 16 Mai 2006, 20:37
Postitas 417
Alates tänasest siis sinise metallik ZSR660 omanik
Esimesed tiirud tehtud ja täitsa vaffa aparaat.
Muidugi kui asfaldilt maha minna siis ei tohi ei gaasi ei piduriga ühtegi äkilist liigutust.
Postitatud: 16 Mai 2006, 21:02
Postitas Piipz
417 kirjutas:
Muidugi kui asfaldilt maha minna siis ei tohi ei gaasi ei piduriga ühtegi äkilist liigutust.
see nüüd küll just sinu ratast ei iseloomusta. kruusa peal peab iga rattaga ettevaatlik olema

Postitatud: 16 Mai 2006, 21:22
Postitas 417
Piipz kirjutas:417 kirjutas:
Muidugi kui asfaldilt maha minna siis ei tohi ei gaasi ei piduriga ühtegi äkilist liigutust.
see nüüd küll just sinu ratast ei iseloomusta. kruusa peal peab iga rattaga ettevaatlik olema

kuna eelmine oli 16 aastat tagasi jawa 350 siis ........................................
Postitatud: 16 Mai 2006, 21:26
Postitas Raigo
õnne uue ratta saamise puhul !
Postitatud: 16 Mai 2006, 21:29
Postitas 417
Raigo kirjutas:õnne uue ratta saamise puhul !
Tänud
eks siis lehvita vastu Rakveres
RR
Postitatud: 17 Mai 2006, 20:36
Postitas 417
nii ta siis tuli
http://www.album.ee/?o=500002878
sai esimese tunnike ringi sõidetud ja jäi silma et linnavahel töristades tõusis temp kusagile 80 kanti aga kui maanteele sai siis kukkus kohe 30 kraadi kanti ja kippus välja surema ilma tooreta, samas õues ka kõigest 13 soojakraadi.
veel väike muretekitav tähelepanek:
esiamordid veitsa õlised - kas peale talvist seismist normaalne või tuleb hakata miskit vahetama / remontima
Postitatud: 17 Mai 2006, 22:16
Postitas Primo
Kui amort õline, siis simmekad on läbi.Vahetamine pole teab mis kunst, oma gixxefil seda isegi tehtud

.Aga kui abi vajad, siis saab ikka aidata, kui Rakveres olen
Õnne uue ratta puhul

Postitatud: 17 Mai 2006, 22:46
Postitas loonik
sai esimese tunnike ringi sõidetud ja jäi silma et linnavahel töristades tõusis temp kusagile 80 kanti aga kui maanteele sai siis kukkus kohe 30 kraadi kanti
Selline temperatuuri kõikumine viitab termostaadi rikkele. Vahetus on iseenesest lihtne aga rahakotile on see ca 1000 kroonine põnts.
Postitatud: 17 Mai 2006, 22:49
Postitas Hans
417 kirjutas:
sai esimese tunnike ringi sõidetud ja jäi silma et linnavahel töristades tõusis temp kusagile 80 kanti aga kui maanteele sai siis kukkus kohe 30 kraadi kanti ja kippus välja surema ilma tooreta, samas õues ka kõigest 13 soojakraadi.
Tundub, et termostaat ei sulgu. Endal sama jama...vist
Hans
Postitatud: 18 Mai 2006, 10:02
Postitas Rennes
Primo, asjal on USD amordid, tead ikka seda enne kui lahkelt abi pakud?

Ilma manualita kallale ei läheks, kui ennem teinud pole seda tööd.
Postitatud: 18 Mai 2006, 10:08
Postitas Piipz
loonik kirjutas:sai esimese tunnike ringi sõidetud ja jäi silma et linnavahel töristades tõusis temp kusagile 80 kanti aga kui maanteele sai siis kukkus kohe 30 kraadi kanti
Selline temperatuuri kõikumine viitab termostaadi rikkele. Vahetus on iseenesest lihtne aga rahakotile on see ca 1000 kroonine põnts.
Ei pruugi olla nii palju. Kisud torud lahti, vaatad termostaadi üle, kui katki, võtad näppu ja lähed autovaruosade poodi.
Sõpsi Africa Twin sai endale uue termostaadi 130 eegiga

Postitatud: 19 Mai 2006, 01:16
Postitas Primo
USD? Selge-selge, siis ma hoian parem oma näpukesed sealt eemale.Krt, ma ju teadsin ja olen näinud SZR'i front forki ja raisk, miks mulle meelde ei tulnud

.A noh, ma kipungi asju unustama

Postitatud: 19 Mai 2006, 09:29
Postitas 417
Selgus veel üks ebakõla , aga see seotud rohkem minuga.
Nimelt 8-9 aastat tagasi sai vasaku jala kõõlused ja lihased saega läbi lõigata ja nüüd ei anna sõidusaapas jalg niipalju painduma et saaks
varbaga esimese käigu sisse panna.Pean tegema seda kannaga.
Vabakäigu otsimine kah ei tule hästi välja.
( samas tossudega on ok )
Kui käigukangi asndid enda jaoks paremaks kohandada ei anna või
jalg nädala kahega ära ei õpi siis peab vist maha müüma ja vähe teise isteasendiga sõbtannat otsima

Postitatud: 19 Mai 2006, 20:42
Postitas 417
Vähe harjumist ja käiguvahetus tuleb enamvähem ladusalt juba .
Aga kuna väidetavalt veel 3-4 samasugust riistapuud eestimaapeal vuramas siis äkki teab keegi mõne omaniku kontakte anda. Oleks hea uurida puurida mida ja kuhu tähelepanu pöörata et sõbranna heaks teekaaslaseks jääks ja ja pipardama ei hakkaks.
Postitatud: 02 Juun 2006, 20:53
Postitas 417
väike küsimus tarkadele - kas ühesilndriga neljataktiline peabki paukuma kui 2 või3 käiguga pöörete pealt ´gaas täitsa maha lasta ja mootoriga pidurdada.
Arvasin et paugub selle pärast et ei saa töötemperatuuri kätte. Nüüd on termostaat vahetatud ja toorega sõitma ei pea, aga pauku teeb ikka ,just siis kui umbes 4-5 tuhande pöörde pealt gaas maha lasta ja umbes 1500 peale langeb.
Postitatud: 03 Juun 2006, 10:50
Postitas sang
ei pea paukuma.

karpa regulli vaja
Postitatud: 03 Juun 2006, 11:07
Postitas Len
Minu arvates suht normaalne nähtus...sai vahepeal müügiks tuua Suzuki XF 650, see oli kah ühe pütaga ja paukus kui gaasi maha lasid.
Postitatud: 03 Juun 2006, 13:35
Postitas mina
Muidugi peab paukuma
Kui veel sõiduajal on/off nuppu näppida mis pauku siis veel teeb
Tühja toruga või läbipuuritud sumpaga ikka paugub! Kui gaasi maha lastes ei paugu on küttesegu lahja!!!!
Postitatud: 03 Juun 2006, 17:17
Postitas 417
vot kurjam ei saanudki targemaks.
Samas küttekulu on normaalne ja edasi veab iga käiguga ka normaalselt minna.
Samas kui tühikäigul pööret anda ja gaas järsku maha lasta ei juhtu midagi - ainult mootoriga pidurdades

Postitatud: 12 Juun 2006, 21:28
Postitas 417
help. tundub et aku hakkab saba andma - oskab äkii keegi nimetada kohta kust mittekullahinnaeest kuldaväärt aku saada
Postitatud: 12 Juun 2006, 21:37
Postitas WsaN
Kuna ma profiilist vaatasin sul, et asud Tapal, siis
Aperon Auto, Pikk 46.
avatud: E-R 10.00-18.00
L 09.00-14.00
P suletud
Tel: 032 71 177

Postitatud: 14 Juul 2006, 20:59
Postitas 417
kuigi video teema all on ka, panen ikkagi
http://zone.ee/boob/PICT5737.MOV