1. leht 1-st
Suzuki GS500e õlipunni võti.
Postitatud: 07 Mai 2004, 01:11
Postitas attrs
Terv.
Sai vaevaks võetud väike õlivahetuse plaan ja sellega seoses oleks vaja kuskist (soovitavalt tallinnast) laenata sellist omapärast 4-ja kandilist võtit mille abil saaks lahti keerata karteri all asuva punnikese millest omakorda on võimalik mootorist õli välja lasta.
Tõnis@uus õli ja filter garaazis ootamas!
Postitatud: 07 Mai 2004, 07:35
Postitas CB500
neljakandilise peaga polt???

aga mis mõõtu on, kas tavalise lehtvõtmega ei saa ligi?
Postitatud: 07 Mai 2004, 07:54
Postitas tsiklimees
Osadel on jah kandilised poldid, sinna läheb tavaliselt 21 või 24 lehtvõti, mingit spetsiaalvõtit pole tarvis, kui siis natuke jõudu, et lahti saada

Postitatud: 07 Mai 2004, 08:31
Postitas spinna
Ja kui on sisenelikant, siis mina näiteks olen muruniitja jaoks ise teinud betooniarmatuurist ja lauakäia abil otsa 4kandiliseks käianud, seejärel ära painutanud. Kuna iga kord peale kasutamist kipub selline samkompunn võti ära kaduma, siis olen neid peaaegu iga õlivahetuse ajal teinud

Postitatud: 07 Mai 2004, 09:09
Postitas Raitz
ma olen selliste hädadekoral sageli leidnud abi padrunvõtmete komplektidest, kuna nende pikendussabad kipuvad olema 4 kandilised.
Postitatud: 07 Mai 2004, 10:12
Postitas attrs
padrunite pikendused ei sobi, üks liiga suur ja teine liiga väike. Samuti ei saa seal lehtvõtmega midagi teha, sest punni väline sein on täiesti ümmargune.
Postitatud: 07 Mai 2004, 10:22
Postitas Raitz
siis nagu spinna kirjutas, käi appi.

olen ise ümaratest võtmesabadest neid viilinud.
Postitatud: 07 Mai 2004, 17:55
Postitas attrs
Tänud kõigile, kes vastasid, aga asja lahendas ära ukselink 1
Nüüd aga järgmine mure. Kui hakkasin õlifiltri kaant lahti keerama kostus roosteemaldusõli kasutamisest vaatamata prõks ja üks kolmest õlifiltri kaant kinnihoidvast poldist läks pooleks. Sellega seoses oleks vaja vastava ratta repair manuali. Ette tänades...........

Postitatud: 08 Mai 2004, 08:47
Postitas Stern
Manuaal on mul olemas aga katkiste kruvide kohta ei leia sa sealt midagi. Või tahad midagi muud teha?
Postitatud: 08 Mai 2004, 12:35
Postitas attrs
Mul on vaja vaadata kas seal taga ka midagi olulist on. Mudu puuriks sinna augu ja keeraks sinna vindi. Aga need poldid nagu käheksid veel kuhugi edasi.... Samas on peas mõlkunud idee, et teeks mingi pikenduse, mis läheb vanale poldile peale ja selle murdunud otsa keeraks teisepoolt peale.... Millalgi tööpäeval sooviks seda manuali korra laenata. Tõmban väikse koopia teisest.
Postitatud: 08 Mai 2004, 14:14
Postitas tsiklimees
Kui polt väga sügaval ei ole, siis on võimalik ka veel välja keerata. Samamoodi puuritakse auk ette ja keeratakse välja taolise asjaga, nagu keermepulk, kuid tagurpidi vindiga. Endal ka paar taolist juhust olnud.
Postitatud: 08 Mai 2004, 17:16
Postitas attrs
seda välja keerata ei saa, sest tagumisel poolel puudub vint...ometigi on näha, et see polt seal ei lõppe. Uurisin asja natuke kainema pilguga ja üritan kasutusele võtta siiski selle pikenduse idee...ehk ühesõnaga topin sinna murdunud juure peale mingi peenikese torujupi millel seespool samasugune vint nagu poldil ja siis kruvin teise poole sellest murdunud poldist nn pikenduse teiselt poolt sisse. Eks vaatan. Kõik teised ideed teretulnud.
Tõnis@mõnda_aega_gs_vedelikuvaba.ee
Postitatud: 08 Mai 2004, 19:39
Postitas Stern
Ma arvan et seda peaks tõesti ennem proovima.
Aga kas sa oled juba kaane maha võtnud, et oled veendunud et see kruvi läheb edasi. Minu mäletamist mõõda ta sealt palju kaugemale ei läinud. (ei anna oma pead).
Postitatud: 08 Mai 2004, 21:15
Postitas attrs
siin paar pilti ka
http://www.hot.ee/defenders/gs.JPG
http://www.hot.ee/defenders/gs1.JPG
sealt oleks nagu näha, et need poldid tulevad kusagilt seest. Loodan, et pikenduse idee toimib. Ex üritan pilte ka teha protsessist. Murdunud polt on nimelt see ülemine mida kõige paremini näha.
Postitatud: 08 Mai 2004, 21:54
Postitas Stern
Postitatud: 09 Mai 2004, 17:34
Postitas attrs
krt....see poldi murdumine gs-i standardviga?
murdunud poldi eemaldamine
Postitatud: 09 Mai 2004, 17:45
Postitas elgringo
keevita murdunud poldile mutter peale ja keera välja,siis uus tikkpolt asemele ja korras
Postitatud: 10 Mai 2004, 12:19
Postitas Stern
Aga sa lihtsalt puuri polt välja, keera auku uus vint ja pane selle pulga asemele vajaliku pikkusega polt.
Postitatud: 10 Mai 2004, 12:27
Postitas spinna
ma kasutaks elgringo varianti, kuni veel võimalik. Keevitus kärsatab ehk keermeliimi kah lahti ja tuleb kergemalt välja. Puurimine ikka siis appi, kui enam otsa kätte ei saa.
Postitatud: 10 Mai 2004, 17:01
Postitas attrs
leidsin mingi jätkumutri nimelise tegelase ja hakkan seda hetkel parajaks tegema.....